maar klopt mijn redenering dat je zo ook meer kansen creeert door middel van hogere aanvalsratings?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
3-5-2 en positiespel gaan trainen is ok. 3-5-2 met verdedigen trainen is gewoon 2 trainingsplaatsen weggooien (ala Foetre)
Kies trouwens positiespel training alleen uit sportieve overwegingen, voor het geld hoef je het niet te doen want meer dan 25% van hattrick wereld traint PM.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespel
Hoeft niet natuurlijk. Groot middenveldoverwicht zorgt meestal voor veel kansen. Hogere aanvalsrating is alleen prettig als dat overwicht er is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar klopt mijn redenering dat je zo ook meer kansen creeert door middel van hogere aanvalsratings?
nee voor het geld doe ik het ook nog niet... en ik was ook pas van plan om over te stappen aan het begin van het nieuwe seizoen... wil eerst mijn verdedigingstrainees nog wat zien stijgenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kies trouwens positiespel training alleen uit sportieve overwegingen, voor het geld hoef je het niet te doen want meer dan 25% van hattrick wereld traint PM.
Ik doe het nu ook nog, maar ga over paart eens kijken wat ik kan gaan doen als ik big cash heb
Dat bedoel ik dus.. heb namelijk meestal een overwicht maar qua scores komt dat er niet altijd uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Groot middenveldoverwicht zorgt meestal voor veel kansen. Hogere aanvalsrating is alleen prettig als dat overwicht er is.
Gadverdamme! Dat is precies dé speler die ik zoek.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef Yankee_One het volgende:
Wat denken jullie van deze speler?
[..]
vraagprijs is 1,5miljoen
ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Dat is precies dé speler die ik zoek.
Als je hem niet verkoopt, houdt hem dan nog effe, dan wil ik hem wel overnemen..
Ohhh, haha. Ik dacht dat jij hem te koop zette..quote:
Dat heeft dus helemaal niks te maken met het feit dat-ie aanvallend staat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik speel 9de klasse(2de jaar pas, maar ik doe mijn 25-2 meestal 3 centrale verdedigers, de 3 middenvelders laat ik dan staan,behalve de uiterst middelste middenvelder doe in aanvallend
werkt heel goed, mijn talentje heeft al op die manier al 6 kopballen erin geknikkerd(specialiteit)
en de vleugel-verdedigers blijven op verdedigen, en de middenvleugels op aanvallend
maar mijn tactiek ligt meestal aan welke spelers van mij nou eens niet geblesseerd zijn, daarom speel ik laatste tijd 3-4-3
Ok.. Wat?!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik speel 9de klasse(2de jaar pas, maar ik doe mijn 25-2 meestal 3 centrale verdedigers, de 3 middenvelders laat ik dan staan,behalve de uiterst middelste middenvelder doe in aanvallend
En dan zit er ook nog een typefout in..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef rompompom het volgende:
OMG, wat een teamnaam weer!,
,
!
TeamID 191590.
De hele post is dus wazig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad. En 2 jaar van 6 seizoenen of 2 jaar van 2 seizoenen?!
Ik denk dat het een accent is, hier in Brabant zeggen we ook wel eens "dieje" dus ik denk dat hij dat bedoeld maar dat hij het anders typt ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een typefout in..
jamaar dan typt hij ook nog steeds batjas ipv badjasquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik denk dat het een accent is, hier in Brabant zeggen we ook wel eens "dieje" dus ik denk dat hij dat bedoeld maar dat hij het anders typt ofzo.
Oja, daar las ik overheen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
jamaar dan typt hij ook nog steeds batjas ipv badjas![]()
Ik denk inderdaad niet dat hij dat gaat halen hoor. Lekker!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Lennox het volgende:
Als een speler nu op +3 staat, dan kan hij toch nooit op zondag een pleister hebben? (22 jaar oud, aantal doktoren weet ik niet)
Anders wordt het zondag een appeltje, eitje![]()
![]()
Dat kan nooit nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef Lennox het volgende:
Als een speler nu op +3 staat, dan kan hij toch nooit op zondag een pleister hebben? (22 jaar oud, aantal doktoren weet ik niet)
Anders wordt het zondag een appeltje, eitje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |