Mag niet klagen, ben tevreden.quote:Transfers voor Scottie Zarb
Datum Van Aan Prijs TSI toen
31-01-2007 Mardy Bums Sper12 13 000 ¤ 900 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
23-01-2007 The Blackheath P Mardy Bums 9 000 ¤ 910
quote:Gerik Toussaint (150230379)
17 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Woo hoo!quote:30-01-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde...
quote:.... 250 euro
quote:Transfers voor Jouni Groth
Datum Van Aan Prijs TSI toen
30-01-2007 Mieszacze zespół 100 000 euro 610
16-10-2006 Roelof Jan Unite Mieszacze 140 000 euro 720
10-10-2006 PaPo Roelof Jan Unite 57 000 euro 700
vraagprijs is 1,5miljoenquote:Klaas Freriks (16824891) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 070
Loon: 9 120 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Citius altus fortius
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
mwha.. erg duur.. (vind ik)....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef Yankee_One het volgende:
Wat denken jullie van deze speler?
[..]
vraagprijs is 1,5miljoen
wat is gangbaar denk je? de transfervergelijking heeft nauwelijks resultatenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
mwha.. erg duur.. (vind ik)....
mwah... mwah.. het is een combi van ervaring + goddelijk sp dat hem zo duur maakt, hij is 1,5x zoveel waard als een gewone wc def..... zou het er zelf niet voor over hebben, maar ja, het is wel een mooie. Zn leeftijd zit me alleen tegen. Zou iets zoeken met iets minder ervaring (matig/redelijk) en dan 25-26 jaar.... die leeftijd steekt mij nog het meest aan de prijs..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat is gangbaar denk je? de transfervergelijking heeft nauwelijks resultaten
ik vond het ook wel een mooie prijs.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Lennox het volgende:
Ik vind het een mooie prijs Yankee. Voor mijn wereldklasse winger met redelijk passen betaalde ik 1.3 miljoen. Alleen had deze geen PM en geen echte ervaring (wel onvoorspelbaar)
Vleugels blijven voorlopig gewoon duur. Daarnaast heeft deze nog SP ook
ik speel 9de klasse(2de jaar pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tactisch verhaaltje, ik heb nog eens over de ideale opstelling nagedacht voor zover die er is... speel nu vrijwel altijd 4-4-2 met wingers naar het midden, nadeel daarvan is dat je vleugelaanvallen qua ratings laag blijven en je minder kansen creeert... nu zit ik er over te denken om over te stappen naar 3-5-2 met drie centrale middenvelders, twee aanvallende wingers... een centrale middenvelder laat ik dan verdedigend spelen ter ondersteuning van mijn verdediging... mij lijkt dat je dan zowel vaak het middenveld in handen krijgt en toch voldoende aanvalsratings houdt via je wingers.... de defensieve middenvelder ondersteunt daarnaast je verdediging... spelen er mensen zo en is dit een goed uitgedachte tactiek?
Het is net wat je wilt. Als je voorlopig ook blijft counteren, dan zou ik er wel 1 zoeken met > redelijk passen. Met die winger haal ik nu al best leuke wing attack aan 1 kant.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een mooie prijs.
ben op zoek naar een vervanger van mijn briljante winger met reusachtig sp. maar daar heb ik nog wel even de tijd voor
Je tactiek is onderdeel van je trainingsschema.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Tactisch verhaaltje, ik heb nog eens over de ideale opstelling nagedacht voor zover die er is... speel nu vrijwel altijd 4-4-2 met wingers naar het midden, nadeel daarvan is dat je vleugelaanvallen qua ratings laag blijven en je minder kansen creeert... nu zit ik er over te denken om over te stappen naar 3-5-2 met drie centrale middenvelders, twee aanvallende wingers... een centrale middenvelder laat ik dan verdedigend spelen ter ondersteuning van mijn verdediging... mij lijkt dat je dan zowel vaak het middenveld in handen krijgt en toch voldoende aanvalsratings houdt via je wingers.... de defensieve middenvelder ondersteunt daarnaast je verdediging... spelen er mensen zo en is dit een goed uitgedachte tactiek?
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespelquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je tactiek is onderdeel van je trainingsschema.
Wat train je, dat je 4-4-2 speelt? Wat wil je gaan trainen als je 3-5-2 gaat spelen?
Daar moet je eerst naar gaan kijken, vooral in de lagere divisies.
Dank uquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Done...
Kramurz ook welkom ^^
Edit: btw Egamer, waarom google jij op plaatsnaam bank
Ik had die periode eind vorig seizoen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wordt de laatste tijd erg gepest met blessures, heb er nu 4 op me blessurelijst staan
3-5-2 en positiespel gaan trainen is ok. 3-5-2 met verdedigen trainen is gewoon 2 trainingsplaatsen weggooien (ala Foetrequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train op dit moment verdedigen... heb al wat poppers gehad op het moment maar vanaf volgend seizoen wil ik dan overstappen op positiespel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |