zuur, wist ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef Grumpey het volgende:
ik weet dat ik promotie naar de III gemist heb door die kutengine, dus het boeit me niet
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef Flappekz het volgende:
Je poule voor volgend seizoen kun je vinden op [url=http://www.alltid.org ]www.alltid.org [/url] .
quote:Joseph Bonar (140575520)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Zelfde probleem hier, heb besloten toch maar wat spelers de deur uit te doen...ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef AirRaid het volgende:
moet voor volgend seizoen dringend versterken. maar heb geen rooie cent en mijn huidige topspelers wil ik eigenlijk niet kwijt. dillema's
ook maar 5 spelers op de lijst gezetquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, heb besloten toch maar wat spelers de deur uit te doen...ben benieuwd!
is er al iemand die het gaat organiseren dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef rompompom het volgende:
Is er al een award topic?
Gruwelijk slechte tvp
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Ik zal de taak op me nemen goed?
quote:
hoewel ik voor deze post best een bijdrage had willen leveren is dan nu zeker niet meer zo. Bovendien verwacht ik er wel 1 te winnen en dan krijg je altijd weer die verhalen van partijdigheid en dergelijke. Aangezien jij met je keeperstraining sowieso voor geen enkele award in aanmerking kan komen (ofwel de koei award maar daar is nooit discussie over) lijkt het me voor het verdere verloop van de processen welke rondom de awards lopen zeer verstandig dat jij deze zware, eervolle en imagoverhogende taak op je neemt.quote:
Topspelers?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef AirRaid het volgende:
moet voor volgend seizoen dringend versterken. maar heb geen rooie cent en mijn huidige topspelers wil ik eigenlijk niet kwijt. dillema's
2e keeper ook op de lijst gooien, je hebt maar 1 keeper nodig joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ook maar 5 spelers op de lijst gezet
o.a. mijn 3e keeper. 2 reserve wingers, 1 verdediger en 1winger.
vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef Ruudt het volgende:
TVP, vanavond richting Liverpool!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef Lennox het volgende:
[..]
vet
Morgen finale Jupiler cup tegen Haagse Sjonnie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef komrad het volgende:
[..]
hoewel ik voor deze post best een bijdrage had willen leveren is dan nu zeker niet meer zo. Bovendien verwacht ik er wel 1 te winnen en dan krijg je altijd weer die verhalen van partijdigheid en dergelijke. Aangezien jij met je keeperstraining sowieso voor geen enkele award in aanmerking kan komen (ofwel de koei award maar daar is nooit discussie over) lijkt het me voor het verdere verloop van de processen welke rondom de awards lopen zeer verstandig dat jij deze zware, eervolle en imagoverhogende taak op je neemt.
Ik heb ook een 2e keeper, vind het wel veiligquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
2e keeper ook op de lijst gooien, je hebt maar 1 keeper nodig joh.
Hoe groot is de kans dat je keeper geblesseerd raakt?
Raakt die geblesseerd tijdens de wedstrijd dan laat je een speler hem vervangen en is de blessure ernstig dan koop je voor de volgende wedstrijd een andere.
moet dat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een award, nu moet ik af en toe wel langskomen om die te pimpen
Proberen het beste van het seizoen te maken en in ieder geval te zorgen dat je 100% traint.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz als alltid hattrick gelijk heeft heb ik een probleem!!
Er zijn 2 bot teams in mijn nieuwe competitie, waarvan 1 sterker is dan mijn teamde andere 5 zijn sowieso sterker dan mijn team... wat moet ik doen!!!
ohja..ksta nu al wat rood dus inkopen kan al bijna niet...
bot teams worden toch WO-teams aan het begin en halverwege de competitie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz als alltid hattrick gelijk heeft heb ik een probleem!!
Er zijn 2 bot teams in mijn nieuwe competitie, waarvan 1 sterker is dan mijn teamde andere 5 zijn sowieso sterker dan mijn team... wat moet ik doen!!!
ohja..ksta nu al wat rood dus inkopen kan al bijna niet...
ja echt????quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
bot teams worden toch WO-teams aan het begin en halverwege de competitie?
Geldverspilling..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb ook een 2e keeper, vind het wel veilig
que?quote:
dus met andere woorden ben ik nog de ***?quote:
Nee. Een bot team haalt zelden meer dan rampzalig in al hun ratings.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dus met andere woorden ben ik nog de ***?
quote:Het is met enige trots dat we jullie een nieuw spelaspect aankondigen. Vanaf het seizoen na volgend seizoen (dus vanaf eind maart) introduceren we een splinternieuw en heel wat boeiender systeem voor jeugdspelers. HT-Tjecken schetst de grote lijnen in dit artikel.
Een van de weinige spelelementen waar sinds de start van Hattrick in 1997 nooit aan werd geraakt, is de jeugdopleiding. Hoewel de jeugdopleiding erg eenvoudig is en geen bijzondere vaardigheid vereist, beschouwen veel Hattrickers de wekelijkse jeugdpull als een van de leukste momenten in de Hattrick-week. Dat hoeft niet te verwonderen, iedereen vindt het immers plezierig om de loterij te winnen. Daarom hebben we er ook al die tijd niets aan veranderd. We stellen de loterijfans echter meteen gerust: we zúllen er ook niets aan veranderen. Wie echter op zoek is naar wat meer, spitst nu best de oren: we introduceren vanaf maart (het seizoen na volgend seizoen) naast de oude een volledig nieuwe jeugdopleiding.
Een verbetering van de jeugdopleiding staat bij een groot deel van de Hattrick-gemeenschap hoog op het verlanglijstje en ook binnen de HT-crew is het een van de aspecten die we het uitvoerigst hebben besproken. Ik ben dan ook verheugd dat we binnenkort met het nieuwe systeem kunnen uitpakken. Het geheel is een mix van ideeën uit de Hattrick-gemeenschap (jullie dus :-), onze eigen ideeën en een aantal elementen die volgens ons nog ontbraken in het spel. Het nieuwe systeem is gebaseerd op vier pijlers:
1. Het loterijaspect moet ergens aanwezig blijven, want zoiets levert heerlijk spannende momenten op.
2. We willen een systeem met meer diepgang, een systeem dat een uitdaging vormt en tegelijk willen we ook de band met je eigen jeugdspelers versterken.
3. De ontwikkeling van jeugdspelers en hoe goed ze kunnen worden, moet minder voorspelbaar zijn dan vandaag het geval is.
4. We willen de mogelijkheid creëren om jeugdwedstrijden te spelen wanneer je dat wenst. Zo kunnen er toernooitjes ontstaan, reeksen waarin je met vrienden of collega's speelt enz.
Ruw geschetst, ziet het systeem er als volgt uit:
Om jeugdspelers op te sporen kun je (een beperkt aantal) scouts inhuren. Die scouts geef je vervolgens de opdracht op zoek te gaan naar een willekeurige speler ofwel naar een bepaald type speler (verdediger, middenvelder enz.). Wekelijks zal elke scout je een speler aanbieden, maar je kunt slechts één speler tegelijk bekijken. Accepteer je de speler van scout 1, dan krijg je eventuele spelers van andere scouts niet te zien, maar weiger je die eerste speler, dan heb je je kans op die eerste speler verkeken. Je kunt wekelijks slechts één speler selecteren. Wat ook van belang is, is dat je scouts minder kans maken om een supertalent te vinden als je hen de opdracht geeft naar een specifiek type speler uit te kijken.
Een jeugdspeler voor je jeugdploeg zal 15 of 16 jaar oud zijn. Je jeugdspelers moeten echter een bepaalde leeftijd hebben voor je hen naar de A-ploeg kunt promoveren. Verder staan er ook maxima op het aantal spelers in je jeugdploeg en op de leeftijd van die spelers.
De vaardigheden van de jeugdspelers liggen niet duidelijk vast. Je zult met andere woorden zelf moeten onderzoeken (aan de hand van de prestaties in wedstrijden bv.) wat voor hen de ideale positie is. Naarmate je de jeugdspelers traint en bestudeert, worden hun vaardigheden duidelijker, maar je weet pas exact hoe goed ze zijn na hun promotie naar de A-ploeg. Naast hun normale vaardigheden zijn bovendien ook hun talent en karakter van belang.
Samen vormen je jeugdspelers een ploeg, die dus ook wedstrijden zal afwerken. Je zult zelf een competitie kunnen creëren en een tijdstip voor de wedstrijd kunnen kiezen. Op regelmatige tijdstippen wordt er ook een pauze ingelast, zodat je tegen eender welke jeugdploeg kunt spelen.
De game-engine voor jeugdwedstrijden lijkt sterk op die voor normale wedstrijden, maar toch zijn er enkele verschillen. Zoals gebruikelijk hangt de training af van wat je zelf ingesteld hebt en van de positie van de spelers tijdens hun laatste wedstrijd. Je krijgt echter extra 'punten' (afhankelijk van je acties tijdens de voorbije week en de resultaten van de A-ploeg), die je kunt gebruiken om bepaalde spelers wat extra training te geven. Je zult echter niet al je punten voor één bepaald doel kunnen gebruiken.
In het nieuwe systeem is er een plafond voor de vaardigheden van de jeugdspelers. Zoals gezegd blijft het oude jeugdspelersysteem ook bestaan, en dus is het maar eerlijk dat de spelers van een bepaald systeem niet worden bevoordeeld. Maar, met het nieuwe systeem kun je dus je spelers modelleren en hun secundaire vaardigheden beter maken. Stel dat je een spits hebt en merkt dat zijn scoorvaardigheid tegen het plafond aanzit, dan kun je hem op passen trainen om hem verder te verbeteren. Het nieuwe systeem is met andere woorden gefocust op spelers met meerdere vaardigheden en multiskilltrainingen. De kans is ook groot dat spelers uit het nieuwe systeem beter zijn (gelijke hoofdvaardigheid, maar betere secundaire vaardigheden).
Ik denk dat jullie nu een algemeen idee hebben van het nieuwe systeem. Op het einde van volgend seizoen volgt uiteraard een meer gedetailleerde beschrijving van de grootste verandering in Hattrick sinds lang. Het is een nieuw aspect dat volgens mij echt de moeite loont. Ik kijk er dan ook volop naar uit en hoop dat jullie dat eveneens zullen doen.
Vorig seizoen was dat bot team op elke positie beter dan mij.. zal nu toch wel hetzelfde zijn of niet??quote:Op woensdag 22 november 2006 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Een bot team haalt zelden meer dan rampzalig in al hun ratings.
Ik denk dat je een team zonder eigenaar hebt wat degradeerd. Maar dit wordt ook gewoon een bot-team.
Geef de naam van dat team eens.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vorig seizoen was dat bot team op elke positie beter dan mij.. zal nu toch wel hetzelfde zijn of niet??
hiermee zeggen ze dus eigenlijk al dat het handiger is om over te stappenquote:In het nieuwe systeem zullen spelers dus over het algemeen beter zijn (met dezelfde hoofdvaardigheid maar betere nevenvaardigheden).
Waarom doe je het dan??quote:Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef AirRaid het volgende:
ik heb me vandaag eens aangemeld bij sokker.org. maar dat is super waardeloos.
het is echt een slechte versie van hattrick.
Het duurt een heel seizoen voordat ie van goed op uitstekend staat.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:17 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb nu net de jeugdopleiding op redelijk.. zal nog 12 weken duren voordat het uitstekend wordt. Maar met die nieuwe jeugdopleiding mogelijkheden vanaf Maart ga ik denk ik maar meteen stoppen met investeren
volgens diverse schemasquote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het duurt een heel seizoen voordat ie van goed op uitstekend staat.
Dus het is vrij knap dat jij hem van redelijk op uitstekend hebt in 12 weken..
Moet je betere bronnen raadplegen..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
volgens diverse schemas
redelijk -> goed 6 wk
goed -> uitstekend 6 wk
----
12 wk
maar dat het niet helemaal klopt was ik al achter..zwak naar matig deed dik 8 weken en matig naar redelijk ging binnen 5 weken.. maar netto zal het misschien wel in de buurt komen als je alle weken bij elkaar opteld van rampzalig naar uitstekend.
Maar anyway.. maakt niet meer uit.. ik nok er toch mee.. die nieuwe mogelijkheid voor de jeugd lijkt me veel leuker en utidagender. En aangezien niveau jeugdopleiding voor nieuwe opzet niet meer uitmaakt ga ik dat geld maar besparen.
Deze? http://users.telenet.be/bemit/Blessures.htmquote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef nicomart het volgende:
uhm.. Er bestond toch ergens een schema dat weergeeft hoeveel weken een speler nodig heeft om te herstellen van een blessure? Dus een schema dat aangeeft hoeveel weken een 21-jarige speler daadwerkelijk geblesseerd is wanneer er +6 wordt aangegeven..
KutMexicaanse ploeg tegen wie ik "vriendschappelijk" speelde schopt mijn wonderbaarlijke spits eruit
Hopelijk heb ik m in de eerste ronde van de beker nog niet nodig...
Ja dat is eerlijk gezegd wel een beetje waar ik bang voor ben eigenlijk. Maar als het gewoon 20k gaat kosten zal het mij eigenlijk niet uitmaken. Het had mede te maken met het loterijgedeelte waarom ik gestopt was met de jeugdopleiding. Ik win nooit wat en dus ook met de jeugdopleiding heb ik in zo'n 8 seizoenen nooit een echte klapper gehad.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef maniack28 het volgende:
Nicomart.. de nieuwe jeugdopleiding zal ook wel 20k per week kosten hoor, dat maak je mij niet wijs.. misschien is het zelfs wel zo dat je jeugdniveau nu ook daarop van invloed is... beetje jammer als jij hem dan op matig hebt staan
Je zal er toch voor moeten betalen, ze gaan geen gratis jeugd weggevenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef Grumpey het volgende:
ze zijn losgekoppeld, dat staat duidelijk in het bericht.
dat schema gaat uit van vanaf het begin de volle mep (20k).. ik heb het in stappen gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet je betere bronnen raadplegen..
http://wiki.hattrick.org/Youth_Squad_Improvements
Dat maakt niet uit;quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat schema gaat uit van vanaf het begin de volle mep (20k).. ik heb het in stappen gedaan.
The Aliens (sorry voor late reactie.. ik had hoorcolleegs vandaagquote:Op woensdag 22 november 2006 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef de naam van dat team eens.
Dit team is pas sings gisteren een bot team.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
The Aliens (sorry voor late reactie.. ik had hoorcolleegs vandaag)
WTF?quote:Hoolieganzen verkiest om in een 3-3-3-opstelling te spelen.
iig wel training voor je spitsenquote:
Doe je goed inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
iig wel training voor je spitsen
2-0 voor tegen YMFC. Wat kan de counter toch heerlijk oneerlijk zijn![]()
Vanaf redelijk moet je zowiezo 20k per week investeren, dus vandaar loop je in ieder geval gelijk met het schema.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat schema gaat uit van vanaf het begin de volle mep (20k).. ik heb het in stappen gedaan.
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:19 schreef Daemon19 het volgende:
Wanneer krijgen we meer nieuws over de eenmalige bonus?
En wanneer wordt die eenmalige bonus uitgekeert?
wat uber vetquote:Op woensdag 22 november 2006 17:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit team is pas sings gisteren een bot team.
Daarvoor heeft het altijd met een gewone opstelling gespeeld, dit zal vanaf nu veranderen. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat team.
Heb ik ook dit seizoen, nr 6 van dit jaar is gister bot gewordenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
wat uber vetal word ik 6e, kan ik tenminste een heel seizoen aan me team bouwen en eventueel stadion en gedoe en hoef me niet druk te maken om degradatie
Ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
een engelsman die me een bericht stuurt dat hij een speler van me wil kopen..
mag dat wel op die manier??
waarom niet? Als jij m voor een normaal bedrag te koop zou zetten en hij koopt m voor een normaal bedrag is er niets aan het handje.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
een engelsman die me een bericht stuurt dat hij een speler van me wil kopen..
mag dat wel op die manier??
tja hij wil hem voor 5k kopen, ik vind het prima hahaquote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom niet? Als jij m voor een normaal bedrag te koop zou zetten en hij koopt m voor een normaal bedrag is er niets aan het handje.
haha same herequote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef nicomart het volgende:
Nou ja, doorgaanse Nederlandse voornaam. Mijn achternaam is oorspronkelijk Belgisch..
Lijkt mij een zeer, zeer interessante opzet. Misschien dan toch eens wat aan m'n jeugdopleiding gaan doen na komend seizoenquote:
Jeugdopleiding totaal vernieuwd
post m anders nog een keerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer, zeer interessante opzet. Misschien dan toch eens wat aan m'n jeugdopleiding gaan doen na komend seizoen
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef nicomart het volgende:
trouwens, ik dacht dat ik laatst hoorde dat altid niet meer voor federaties alles bijhield? http://alltid.org/federation/7528 staat het toch nog
uhm.. oh daar ging het omquote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef fabianf het volgende:
[..]
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?
Voor ¤1.020.000.quote:Oleg Donov (92375319) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Eesti
Total Skill Index (TSI): 15 630
Loon: 6 288 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..quote:Op donderdag 23 november 2006 12:43 schreef Yankee_One het volgende:
Nieuwe spits:
[..]
Voor ¤1.020.000.
Prijzen mogen dan wel ziekelijk laag zijn, maar ik profieteer er wel goed van op deze manier
onzin, zal rond de 15k komenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..
Voorbarig verhaal:quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef roelofjan het volgende:
Ha, het niveau van je huidige jeugd opleiding maakt niet uit voor dat nieuwe systeem..
Ben ik blij dat ik nog nooit een cent aan m'n jeugd opleiding verspild heb.
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voorbarig verhaal:
Ik ga denk ik nog een seizoentje of wat de kat uit de boom kijken en volgens het oude systeem pullen. Dan heb je direct verkoopbare spelers, met dat nieuwe sysyteem moet je je jeugd ook weer trainen en duurt het ff voor ze te verkopen zijn. Als er dan trainees van het nieuwe systeem op de markt komen ( ze schijnen beter te zijn) dan switch ik uiteraard.
ik heb nog een mooie spits tekoop , loopt vanavond om 19:00 afquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een nieuwe spits, weet alleen nog niet wat ik zal kopen, mogelijk een ervaring rot van 30 die nog bovennatuurlijk kan scoren of zo
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....
Nu ga ik al helemaal niet meer aan dat oude systeem beginnen.
Als je er al wel mee bezig bent zou ik wel doorgaan ja, als dat nieuwe systeem ingaat zullen er veel overstappen, waardoor er een paar seizoenen flink minder 17/18/19 jarige spelers op de markt komen... die zullen dus wel flink duurder worden.
en verloren? naar je zin gehad?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van Liverpool.
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terugquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef nicomart het volgende:
Kan ik me voorstellen.. Wil ook graag nog eens in Engeland een wedstrijdje bijwonen!
quote:Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Specialiteit: Koppen
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Staan al in de verkoop, lopen zaterdagavond af. Jaja, maniack, ik weet het, die middelste is kut.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
, dat was mijn laatste trainnee van het seizoen, ben nu over op conditie.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Arsenal, maar volgens mij maakt het niet zo verschrikkelijk veel uit welke Engelse club je bezoekt. Volgens mij hangen in die stadions altijd een heerlijke sfeer..quote:Op donderdag 23 november 2006 22:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terug4-0 winst, wat een wedstrijd was dat... geweldige atmosfeer, al die nummers meezingen... Heerlijk was dat
![]()
Woei, naar briljantquote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 830, 18 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
quote:TSI: 3740 (+4430/-690)
Vorm: 7 (+8/-1)
Scoren: 2 (+2/-)
quote:Enrique Ampurias
TSI = 6 570, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Brengen te weinig op om te verkopen. Hopen dat ze nog in passing stijgen in tussenseizoen.quote:Uwe Thiemig
TSI = 1 710, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 5840 (+6060/-220)
Vorm: -6 (+4/-10)
Conditie: 14 (+14/-)
bij een opstelling met 5-5-0 train je wel gewoon alle 10 de spelers indien je passen traint?
Waarschijnlijk klopt het wel ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef roelofjan het volgende:
Die cupranking van Alltid, klopt die?
http://alltid.org/country/netherlands/cuprank,14800/
Zo ja, dan heb ik een leuke tegenstander.
ik moet tegen een team met een waardeloos MF en de rest allemaal zwakke ratings, ik denk dat dat een pic wordtquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het wel ja..
Ik moet tegen een team dat nu een WO is, zal wel een botteam zijn als ik er tegen moet.
Als een kind in een snoepwinkel. Ik weet het nog niet helemaal zekerquote:24-11-2006
Je bent van training veranderd.
24-11-2006
Je bent van training veranderd.
23-11-2006
Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
Leuke popperquote:Dain Johnson
TSI=31 720, 20 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Zn 8e alweer, het lijkt erop dat hij bij 2 of 3 spitsen de voorkeur krijgt boven een andere.... alleen in het 1-spitsensysteem staat hij wissel, maar dat is logisch, want er is een 19 jarige spits die flink wat beter is...quote:Andorra verkiest om in een 5-3-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: Garcon - Moragues, Tissot, Forte, Palacios, Rutllan - Sahagún, Atmetllé, Oliveras - Bagaria, Campabadal.
De 18 jarige concurrerende spits met een blessure eraf, 19 jarige erbijquote:Andorra-speler Marc Bagaria verlaat het veld na 8 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Xavi Gasulla.
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef nicomart het volgende:
ik heb toch maar besloten een weekje conditietraining te doen.. toch fijn voor mijn trainees en andere spelers..
Misschien volgende week een keertje passen tussendoor ofzo
Als ze 1 week blessure hebben krijgen ze wel training volgens mij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.
Kijk of je stadion vol komt te zitten. Als dat zo is. Kijken naar hoeveel geld je hebt. Dan kijjken naar hoeveel je wilt uitbreiden en wat kan. vipboxen pas doen als je vl zit want ze zijn duur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Boeiend, die wordt toch gereset binnenkortquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
neequote:Op zaterdag 25 november 2006 13:54 schreef twi het volgende:
moet je promotie/degradatie speen?
Voor jou is het toch geen tussenweek?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef The_Hives het volgende:
ook met de topics zijn het tussenweken
Moet je maar geen mietjes opstellen, dat heb ik qyn ook al eens duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
63-25-10-2% zijn de percentages..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Lekker belangrijk..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
oeps die gast was 32quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
Toch weer wat winst te pakken.quote:25-11-2006 Verkocht Adrian Rod aan Beingnagerene
184 000
20-11-2006 Gekocht Adrian Rod van FC Mørkved Hamm 90 001
21-11-2006 Gekocht Joel Elias Muggenbusch van SC Real Gotting 15 001.
25-11-2006 Verkocht Joel Elias Muggenbusch aan Jateg's heroes 50 000
21-11-2006 Gekocht Tommi Ollikainen van Wupper-Borussia 60 001
25-11-2006 Verkocht Tommi Ollikainen aan FENERBAHCE 1907 150 001
netjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toch weer wat winst te pakken.
Heb trouwens wat rond gekeken, en denk toch dat het wel slim is m'n stadion uit te breiden. zeker weer een ruime ton winst. Nog 82k erbij voor de eindrangschikking en heb 520k in kas. Dat maar gebruiken om m'n stadion van 12k naar 18k te tillen. Dan in plaats van 2 toptrainees maar 2 prutstrainees kopen volgend seizoen
Ja ok, maar ik was al klaar met mijn seizoen dacht ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Ligt eraan wat het niveau is van je belangrijke middenvelders. Meestal zit je pas bij "formidabel" safe, kunnen ze op zich wel 2 conditiedalingen meemaken.
Overigens ben je wel een weekje te vroeg met je conditieJe had nu nog 2 wedstrijden en dus "normale" training kunnen hebben
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Dan verlies je best wel wat middenveldrating. Op jouw niveau denk ik al snel 3 a 4 subniveaus.
Dr zit geen verschil tussen formidabel en uitstekend conditie, dat is enkel een bufferzone, ivm de conditiedalingen. Het verschil tussen uitstekend en goed conditie is ook klein.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....
quote:26-11-2006
Je supporters hebben hun jaarlijkse abonnement betaald en je ontvangt in totaal 60 450 ¤.
26-11-2006
Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je rechtstreeks gepromoveerd bent.
26-11-2006
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Ben bang dat we toch weer een week moeten wachtenquote:Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef twi het volgende:
Ik ook, kan ik m'n stadion uit gaan breiden. Schiet op met die onzin
Als je mij een eenmalige bonus geeft van 2 ton doe ik een goed woordje voor jequote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaanquote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
heeft niets met de financieel minder draagkrachtigen te maken hoor. HT gaat nu ingrijpen in het spel op een manier waarvan eerder gezegd is dat ze het niet zouden doen, ze grijpen namelijk in op de transfermarkt. Lagere makelaarskosten en minder rente op vermogen. Het is allemaal bedoeld om meer geld in de economie rond te laten gaan en daarmee de prijzen omhoog te krikken.quote:Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaan
Steekpass is zeker hetzelfde als openingen maken? Steekpass traint namelijk ook passen voor verdedigers en middenveldersquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.
Korte pass train je maximaal 8 spelers (mids + aanvallers)
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale trainingquote:Op zondag 26 november 2006 11:32 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het weer het beste om over te stappen op conditietraining? dit moment?
Ok thnx! en dan maar eens bekijken hoe het in de VIII verloopt...quote:Op zondag 26 november 2006 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale training
quote:26-11-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 770 ¤.
26-11-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Hmmzz......quote:Theodor Wurtz (142091318)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goed
quote:Rene Loenen (142097372)
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 510
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jammer genoeg komen we niet bij elkaar in dezelfde competitie..quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik ben eruit.. ik ga vanavond bewust verliezen om naar VI te degraderen
Spelersloon 119 244quote:Op zondag 26 november 2006 10:44 schreef komrad het volgende:
He JD, je hebt een iets grotere fanclub dan Vintage fc, voor de rest komt dit staatje me bekend voor. Trouwens, wat betaal je per week aan loonkosten?
dat is wel weinig zeg , ik zit op 160k en denk dat ik ook nog wat extra loon ga inzittenquote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Spelersloon 119 244
wordt nog wel 20 tot 40k meer
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreidenquote:Er is geen eenmalige bonus, het is een structurele verhoging van het sponsergeld. Volgens de geruchten zou deze 4% bedragen. Volgens diezelfde geruchten wordt de rente die je krijgt gehalveerd, de rente die je moet betalen bij rood staan blijft hetzelfde.
edit: en de makelaarskosten nemen met 2% af, dus je kan maximaal 95% van een speler krijgen ipv 93%.
Mijn selectie is niet heel sterk, dus we wachten af wat het seizoen gaat brengen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is wel weinig zeg , ik zit op 160k en denk dat ik ook nog wat extra loon ga inzitten
volgende week maandagquote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ik ga m'n club hernoemen.
BTW wanneer verjaren de spelers precies?
4%?! Dat noemen ze een bonus?!quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreiden
Ik ook zoiets. Maar over een seizoen is die 4% sponsorgeld wel meer natuurlijk. Alleen had ik ook op een zak geld gerekend.quote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
4%?! Dat noemen ze een bonus?!![]()
Ik had meer een divisiegerichte bonus verwacht.
10e + 9e: 50k
8e: 100k
7e: 175k
6e: 300k
etc.
http://www.databased.at/h(...)p?starter=arenasizerquote:Op zondag 26 november 2006 16:05 schreef twi het volgende:
Jongens, na de tussenseizoensupdate zo'n 900 supporters. 18k stadion genoeg bij goede prestaties?
Ik ben van 30k naar 40k stoeltjes..quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Tomhoog het volgende:
Ik had teveel geld. Hierdoor ga ik weer me stadion uitbreidenmet 8kplekken niet zo heel veel maar genoeg. ik zit nu bijna op 30.000 stoeltjes
nutteloos imo wanneer je niet bovinin mee zal draaienquote:Op zondag 26 november 2006 17:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben van 30k naar 40k stoeltjes..
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht..quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nutteloos imo wanneer je niet bovinin mee zal draaien
Mja, daar valt vast wel een mouw aan te passen VK...quote:Op zondag 26 november 2006 15:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp met redelijk PM.... voorlopig nog ff in t team als b-waailap
ff over de awards, ik wil me daar best weer over ontfermen deze week. wil ook iemand deze keer de avatars voor zijn rekening nemen?
27 of 28quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmm, ik vind het zo snel niet in de regels ofzo..
vanaf welke leeftijd beginnen spelers af te takelen (dus skill vermindering)??
Jammer genoeg nietquote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Jammer genoeg komen we niet bij elkaar in dezelfde competitie..
Dus ik zou niet weten waarom je dat zou doen..
Valt je tegen. Mijn sponsorgeld is op het moment 117k. Ik denk dat het grootste gedeelte hier op FH eronder zit, dus stel dat je 100k per week krijgt. 4% is elke week 4k. 16 weken brengt je dan op 64k. Is nog niet erg veel.quote:Op zondag 26 november 2006 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Maar over een seizoen is die 4% sponsorgeld wel meer natuurlijk. Alleen had ik ook op een zak geld gerekend.
Na de tussenseizoensupdate heb ik zo'n 900 supporters. 18k stadion genoeg bij goede prestaties?
Eerste zondag of maandag van het nieuwe seizoen, meen ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
BTW wanneer verjaren de spelers precies?
Voor 0 euro op de lijst.quote:htHilco Wagemaker (142132666)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 070
Wage: 840 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: wretched
speel je geen beker?quote:Op zondag 26 november 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Ik verkoop ook nog maar een trainee deze week. Dan heb ik er nog 4 over. Kan 'm toch twee weken lang niet trainen, en als ik een trainingsplekje over heb door een blessure koop ik weleen goedkope skilltrade waar nog een paar k winst in zit. Wacht nog een weekje met het vergroten van m'n stadion, want m'n eerste thuiswedstrijd is volgens mij toch pas in week 2 aangezien ik 2e ben geeindigd.
minimaal briljantquote:Op zondag 26 november 2006 19:36 schreef Flappekz het volgende:
Kapitaal: 590 480 ¤ (1 371 733) ¤![]()
Maar:
Ik heb nog maar 7 deftrainees, waarvan 1 nog +5 heeft
Ik heb spitsen nodig.
Iemand een idee hoe ik dit geld da investeren? Ik moet me komend seizoen in VII handhaven. Wat voor spitsen zal ik hiervoor ongeveer moeten halen?
Wie sterk zijn deze geruchten? Er was toch in de officiele berichtgeving toch echt gezegd dat er een eenmalige bonus zou komen?quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreiden
ik was uit dd schulden tot ik mijn 17 trainee kocht.quote:
klopt ik zat net ook te lezen en er staat niet expliciet iets over een eenmalige bonus. Alleen dat het geld van een zogenaamde sponsor naar de hattrick community gaat..quote:Op zondag 26 november 2006 20:59 schreef twi het volgende:
Helemaal niet sterk. Beweringen zijn gedaan door een II'e klasser. Nu schat ik zijn visie en eventueel bronnen wel op waarde, maar ze zijn natuurlijk zeker niet waterdicht. Maar er staat ook helemaal niets in de seizoensplanning, en ik kan zelfs op de Hattrick-site niks meer terugvinden over een eenmalige bonus. Mocht iemand een linkje hebben naar dat artikel, dan lees ik het graag. Ik denk dat ik ook maar eens een GM aanschrijf zodra ik dat stuk ergens vind.
quote:Gerwin Gouda (142148871) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 90
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
dank je SWquote:Op zondag 26 november 2006 17:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, daar valt vast wel een mouw aan te passen VK...
en ik train conditiequote:Martin Salaun:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Evert van Dal:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van slecht naar waardeloos.
James Klompe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
je hebt waarschijnlijk gelijk, ik was te vroeg:quote:Op maandag 27 november 2006 09:09 schreef nicomart het volgende:
mja, ik neem aan dat het niet de uitslag van je training van afgelopen vrijdag is..
quote:William Conraads:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in leiderschap daalde van matig naar zwak.
Jur Kos:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van matig naar zwak.
Lammert Busser:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
Het gaat tegenwoordig al met 2 niveau's tegelijk, dat dalenquote:Guus Bloemen:
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar waardeloos.
Casper Esser:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij goed in verdedigen, nu is dat afgezakt naar matig.
Ik wilde op een mythische pm-er van 23 jaar bieden aan het einde van de deadline.quote:Op maandag 27 november 2006 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Ja hoor. Hattrick weer up, speler verkocht![]()
Briljant spits voor 568k![]()
ik denk dat die verdedigingskill niet gedaald is maar de spelhervattingskill, er schijnt een bug te zijnquote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig al met 2 niveau's tegelijk, dat dalenNiet dat het boeit, 2 middenvelders die nooit verdedigend staan.
johquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef Yankee_One het volgende:
hey! nieuwe competitieindeling is bekend!
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:quote:27-11-2006 Doelen seizoen 20!
De coach van Red Daemons heeft de doelen voor het komende seizoen bekend gemaakt. Hij liet echter ook weten dat hij misschien niet tot het einde van het seizoen bij de club in dienst blijft.
De doelen voor het komende seizoen zijn:
* Bij de beste vier van de competitie eindigen.
* De 3e bekerronde behalen.
* Een gehele nieuwe verdedigingslinie aantrekken.
* Nieuwe, jonge spelers uitnodigen voor een trainingstage.
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..quote:191 van de 191 door DSanka 27-11-2006 om 09:00
Denk je werkelijk bij de eerste 4 te kunnen eindigen of ben je vast een rede aan het inbouwen om je coach er uit te kicken.
die gast zit op tweakers (quote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
Gisteravond een persbericht naar buiten gebracht:
[..]
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:
[..]
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..Het is toch niet voor niks een doel. Alhoewel ik inderdaad denk dat dat moet lukken, als ik drie briljante verdedigers heb gekocht.
I know, maar ik heb graag het laatste woord..quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Yankee_One het volgende:
je hoeft er niet op te reageren
Van sommige mensen zouden ze het team moeten afnemen.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef roelofjan het volgende:
Dat je dat nog op dat gezeur ingaat.
Competitiegenoot van mij begon ook te klagen, dat ik mijn spelers te duur verkocht.![]()
Stuur hem mijn naam en vraag of ie een kijkje wilt nemen bij mn transfergeschiedenisquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
omg.. sommige mensen zijn gewoon echt lomp..
Prutser: neej je eigen schema is dan erg accuraat, en je moet niet komen vertellen dat ik weinig verstand van hattrick heb, want dat heb ik niet. Maar blijf maar eigenwijs en oneerlijk, en hou jij idd maar gewoon jouw schema aan, je merkt het vanzelf wel, bij mij heeft het progje altijd gelijk gehad.. misschien stuur ik ooit ngo wel eens een igm om te vragen hoe het gaat met je team, maar voorlopig in elk geval niet, hou niet van mensen die dingen neerzetten die niet kloppen. nogmaals succes in je co..
Ik reageer maar niet meer..![]()
Edit: Ik kon het toch niet laten:
"Joh, zoek het dan maar uit.
Adieu."
jezus!quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit in een poule met 7 bots. Dat wordt knokken!![]()
Dan raakt de lol er ook wel af lijkt me.quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit in een poule met 7 bots. Dat wordt knokken!![]()
Bij dure spelers doe ik dat wel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef roelofjan het volgende:
Zetten jullie eigenlijk ook altijd trouw een transferadvertentie als je een speler te koop hebt staan?
Ik lees die dingen nooit, maar ik maak ze altijd zelf wel... en ik krijg toch wel redelijk vaak een bod net nadat ik zo'n ding geplaatst heb, dus ze worden zeker wel gelezen..
Ik ben net begonnen en het team dat ik kreeg (De Astronauten 146483) was eigenlijk niet meer te redden voor degradatie.. zit nu dus in de divisie X en dat bestaat voor 99% uit bots volgens mij.quote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
jezus!
Welk team heb je?
Ziekelijk man!
Nope.quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef roelofjan het volgende:
Zetten jullie eigenlijk ook altijd trouw een transferadvertentie als je een speler te koop hebt staan?
Ik lees die dingen nooit, maar ik maak ze altijd zelf wel... en ik krijg toch wel redelijk vaak een bod net nadat ik zo'n ding geplaatst heb, dus ze worden zeker wel gelezen..
Ik plaats wel, wie weet welke idioot ze leest. Ik lees ze dus nietquote:Op maandag 27 november 2006 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope.
En lezen doe ik ze ook niet...
Dat heb ik ook zo begrepen ja.quote:Op maandag 27 november 2006 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoeft niet. Want dan moeten er eerst nog flink wat BOT-teams uit de 9e gevuld worden.
Daar heb je wel gelijk in. En doe je dat dan voordat de speler afloopt of meteen nadat je hem erop gezet hebt?quote:Op maandag 27 november 2006 15:57 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik plaats wel, wie weet welke idioot ze leest. Ik lees ze dus niet
Niet ver voor de deadline. Toevallig vandaag 2 uurtjes voor het verstrijken ervan.quote:Op maandag 27 november 2006 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. En doe je dat dan voordat de speler afloopt of meteen nadat je hem erop gezet hebt?
quote:Finn Brosbøl:
Difficulties in training led to a drop in his defending skill, from poor to disastrous.
quote:Finn Brosbøl
TSI = 120 , 39 years, excellent form
Has formidable experience and poor leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: non-existent
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: poor Defending: weak
Scoring: non-existent Set pieces: non-existent
quote:Gerrit-Jan Buurman:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen terug van zwak naar slecht.
Etienne Favier:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen terug van matig naar slecht.
Ze zijn bij mij in spelhervatten gedaald en niet in verdedigen..quote:Gerrit-Jan Buurman
TSI = 650, 33 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Etienne Favier
TSI = 380, 32 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik zou niet weten waar het bij mij gedaald is... Hij heeft nergens rampzalig als stat...quote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Daemon19 het volgende:
Same here scud:
[..]
[..]
Ze zijn bij mij in spelhervatten gedaald en niet in verdedigen..
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:13 schreef komrad het volgende:
Tijd om de veranderingen voor het komend seizoen bekend te maken:
- Nieuwe WTM check
- Spits kopen
- Wingback kopen (mogelijk 2x)
- Indien nodig MF kopen (maar dan wordt een andere MF verkocht)
- Wingback verkopen check
- Winger verkopen, wacht op conditie training
204kquote:Wenzel Hofmann-Schäfer (136652788)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
160kquote:Joseph Bonar (140575520)
Een sympathiek persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|