Ik wilde op een mythische pm-er van 23 jaar bieden aan het einde van de deadline.quote:Op maandag 27 november 2006 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Ja hoor. Hattrick weer up, speler verkocht![]()
Briljant spits voor 568k![]()
ik denk dat die verdedigingskill niet gedaald is maar de spelhervattingskill, er schijnt een bug te zijnquote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig al met 2 niveau's tegelijk, dat dalenNiet dat het boeit, 2 middenvelders die nooit verdedigend staan.
johquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef Yankee_One het volgende:
hey! nieuwe competitieindeling is bekend!
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:quote:27-11-2006 Doelen seizoen 20!
De coach van Red Daemons heeft de doelen voor het komende seizoen bekend gemaakt. Hij liet echter ook weten dat hij misschien niet tot het einde van het seizoen bij de club in dienst blijft.
De doelen voor het komende seizoen zijn:
* Bij de beste vier van de competitie eindigen.
* De 3e bekerronde behalen.
* Een gehele nieuwe verdedigingslinie aantrekken.
* Nieuwe, jonge spelers uitnodigen voor een trainingstage.
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..quote:191 van de 191 door DSanka 27-11-2006 om 09:00
Denk je werkelijk bij de eerste 4 te kunnen eindigen of ben je vast een rede aan het inbouwen om je coach er uit te kicken.
die gast zit op tweakers (quote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
Gisteravond een persbericht naar buiten gebracht:
[..]
Heb ik vandaag in mn gastenboek dit staan:
[..]
Dat is een mede-promovendus, maar wat een eikel. Moet ik dan als doel zetten om bij de beste 8 te eindigen ofzo..Het is toch niet voor niks een doel. Alhoewel ik inderdaad denk dat dat moet lukken, als ik drie briljante verdedigers heb gekocht.
I know, maar ik heb graag het laatste woord..quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Yankee_One het volgende:
je hoeft er niet op te reageren
Van sommige mensen zouden ze het team moeten afnemen.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef roelofjan het volgende:
Dat je dat nog op dat gezeur ingaat.
Competitiegenoot van mij begon ook te klagen, dat ik mijn spelers te duur verkocht.![]()
Stuur hem mijn naam en vraag of ie een kijkje wilt nemen bij mn transfergeschiedenisquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
omg.. sommige mensen zijn gewoon echt lomp..
Prutser: neej je eigen schema is dan erg accuraat, en je moet niet komen vertellen dat ik weinig verstand van hattrick heb, want dat heb ik niet. Maar blijf maar eigenwijs en oneerlijk, en hou jij idd maar gewoon jouw schema aan, je merkt het vanzelf wel, bij mij heeft het progje altijd gelijk gehad.. misschien stuur ik ooit ngo wel eens een igm om te vragen hoe het gaat met je team, maar voorlopig in elk geval niet, hou niet van mensen die dingen neerzetten die niet kloppen. nogmaals succes in je co..
Ik reageer maar niet meer..![]()
Edit: Ik kon het toch niet laten:
"Joh, zoek het dan maar uit.
Adieu."
jezus!quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit in een poule met 7 bots. Dat wordt knokken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |