post m anders nog een keerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer, zeer interessante opzet. Misschien dan toch eens wat aan m'n jeugdopleiding gaan doen na komend seizoen
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef nicomart het volgende:
trouwens, ik dacht dat ik laatst hoorde dat altid niet meer voor federaties alles bijhield? http://alltid.org/federation/7528 staat het toch nog
uhm.. oh daar ging het omquote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef fabianf het volgende:
[..]
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?
Voor ¤1.020.000.quote:Oleg Donov (92375319) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Eesti
Total Skill Index (TSI): 15 630
Loon: 6 288 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..quote:Op donderdag 23 november 2006 12:43 schreef Yankee_One het volgende:
Nieuwe spits:
[..]
Voor ¤1.020.000.
Prijzen mogen dan wel ziekelijk laag zijn, maar ik profieteer er wel goed van op deze manier
onzin, zal rond de 15k komenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..
Voorbarig verhaal:quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef roelofjan het volgende:
Ha, het niveau van je huidige jeugd opleiding maakt niet uit voor dat nieuwe systeem..
Ben ik blij dat ik nog nooit een cent aan m'n jeugd opleiding verspild heb.
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voorbarig verhaal:
Ik ga denk ik nog een seizoentje of wat de kat uit de boom kijken en volgens het oude systeem pullen. Dan heb je direct verkoopbare spelers, met dat nieuwe sysyteem moet je je jeugd ook weer trainen en duurt het ff voor ze te verkopen zijn. Als er dan trainees van het nieuwe systeem op de markt komen ( ze schijnen beter te zijn) dan switch ik uiteraard.
ik heb nog een mooie spits tekoop , loopt vanavond om 19:00 afquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een nieuwe spits, weet alleen nog niet wat ik zal kopen, mogelijk een ervaring rot van 30 die nog bovennatuurlijk kan scoren of zo
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....
Nu ga ik al helemaal niet meer aan dat oude systeem beginnen.
Als je er al wel mee bezig bent zou ik wel doorgaan ja, als dat nieuwe systeem ingaat zullen er veel overstappen, waardoor er een paar seizoenen flink minder 17/18/19 jarige spelers op de markt komen... die zullen dus wel flink duurder worden.
en verloren? naar je zin gehad?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van Liverpool.
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terugquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef nicomart het volgende:
Kan ik me voorstellen.. Wil ook graag nog eens in Engeland een wedstrijdje bijwonen!
quote:Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Specialiteit: Koppen
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Staan al in de verkoop, lopen zaterdagavond af. Jaja, maniack, ik weet het, die middelste is kut.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
, dat was mijn laatste trainnee van het seizoen, ben nu over op conditie.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Arsenal, maar volgens mij maakt het niet zo verschrikkelijk veel uit welke Engelse club je bezoekt. Volgens mij hangen in die stadions altijd een heerlijke sfeer..quote:Op donderdag 23 november 2006 22:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terug4-0 winst, wat een wedstrijd was dat... geweldige atmosfeer, al die nummers meezingen... Heerlijk was dat
![]()
Woei, naar briljantquote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 830, 18 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
quote:TSI: 3740 (+4430/-690)
Vorm: 7 (+8/-1)
Scoren: 2 (+2/-)
quote:Enrique Ampurias
TSI = 6 570, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Brengen te weinig op om te verkopen. Hopen dat ze nog in passing stijgen in tussenseizoen.quote:Uwe Thiemig
TSI = 1 710, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 5840 (+6060/-220)
Vorm: -6 (+4/-10)
Conditie: 14 (+14/-)
bij een opstelling met 5-5-0 train je wel gewoon alle 10 de spelers indien je passen traint?
Waarschijnlijk klopt het wel ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef roelofjan het volgende:
Die cupranking van Alltid, klopt die?
http://alltid.org/country/netherlands/cuprank,14800/
Zo ja, dan heb ik een leuke tegenstander.
ik moet tegen een team met een waardeloos MF en de rest allemaal zwakke ratings, ik denk dat dat een pic wordtquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het wel ja..
Ik moet tegen een team dat nu een WO is, zal wel een botteam zijn als ik er tegen moet.
Als een kind in een snoepwinkel. Ik weet het nog niet helemaal zekerquote:24-11-2006
Je bent van training veranderd.
24-11-2006
Je bent van training veranderd.
23-11-2006
Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
Leuke popperquote:Dain Johnson
TSI=31 720, 20 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Zn 8e alweer, het lijkt erop dat hij bij 2 of 3 spitsen de voorkeur krijgt boven een andere.... alleen in het 1-spitsensysteem staat hij wissel, maar dat is logisch, want er is een 19 jarige spits die flink wat beter is...quote:Andorra verkiest om in een 5-3-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: Garcon - Moragues, Tissot, Forte, Palacios, Rutllan - Sahagún, Atmetllé, Oliveras - Bagaria, Campabadal.
De 18 jarige concurrerende spits met een blessure eraf, 19 jarige erbijquote:Andorra-speler Marc Bagaria verlaat het veld na 8 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Xavi Gasulla.
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef nicomart het volgende:
ik heb toch maar besloten een weekje conditietraining te doen.. toch fijn voor mijn trainees en andere spelers..
Misschien volgende week een keertje passen tussendoor ofzo
Als ze 1 week blessure hebben krijgen ze wel training volgens mij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.
Kijk of je stadion vol komt te zitten. Als dat zo is. Kijken naar hoeveel geld je hebt. Dan kijjken naar hoeveel je wilt uitbreiden en wat kan. vipboxen pas doen als je vl zit want ze zijn duur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Boeiend, die wordt toch gereset binnenkortquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
neequote:Op zaterdag 25 november 2006 13:54 schreef twi het volgende:
moet je promotie/degradatie speen?
Voor jou is het toch geen tussenweek?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef The_Hives het volgende:
ook met de topics zijn het tussenweken
Moet je maar geen mietjes opstellen, dat heb ik qyn ook al eens duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
63-25-10-2% zijn de percentages..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Lekker belangrijk..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
oeps die gast was 32quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
Toch weer wat winst te pakken.quote:25-11-2006 Verkocht Adrian Rod aan Beingnagerene
184 000
20-11-2006 Gekocht Adrian Rod van FC Mørkved Hamm 90 001
21-11-2006 Gekocht Joel Elias Muggenbusch van SC Real Gotting 15 001.
25-11-2006 Verkocht Joel Elias Muggenbusch aan Jateg's heroes 50 000
21-11-2006 Gekocht Tommi Ollikainen van Wupper-Borussia 60 001
25-11-2006 Verkocht Tommi Ollikainen aan FENERBAHCE 1907 150 001
netjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toch weer wat winst te pakken.
Heb trouwens wat rond gekeken, en denk toch dat het wel slim is m'n stadion uit te breiden. zeker weer een ruime ton winst. Nog 82k erbij voor de eindrangschikking en heb 520k in kas. Dat maar gebruiken om m'n stadion van 12k naar 18k te tillen. Dan in plaats van 2 toptrainees maar 2 prutstrainees kopen volgend seizoen
Ja ok, maar ik was al klaar met mijn seizoen dacht ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Ligt eraan wat het niveau is van je belangrijke middenvelders. Meestal zit je pas bij "formidabel" safe, kunnen ze op zich wel 2 conditiedalingen meemaken.
Overigens ben je wel een weekje te vroeg met je conditieJe had nu nog 2 wedstrijden en dus "normale" training kunnen hebben
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Dan verlies je best wel wat middenveldrating. Op jouw niveau denk ik al snel 3 a 4 subniveaus.
Dr zit geen verschil tussen formidabel en uitstekend conditie, dat is enkel een bufferzone, ivm de conditiedalingen. Het verschil tussen uitstekend en goed conditie is ook klein.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....
quote:26-11-2006
Je supporters hebben hun jaarlijkse abonnement betaald en je ontvangt in totaal 60 450 ¤.
26-11-2006
Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je rechtstreeks gepromoveerd bent.
26-11-2006
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Ben bang dat we toch weer een week moeten wachtenquote:Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef twi het volgende:
Ik ook, kan ik m'n stadion uit gaan breiden. Schiet op met die onzin
Als je mij een eenmalige bonus geeft van 2 ton doe ik een goed woordje voor jequote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaanquote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
heeft niets met de financieel minder draagkrachtigen te maken hoor. HT gaat nu ingrijpen in het spel op een manier waarvan eerder gezegd is dat ze het niet zouden doen, ze grijpen namelijk in op de transfermarkt. Lagere makelaarskosten en minder rente op vermogen. Het is allemaal bedoeld om meer geld in de economie rond te laten gaan en daarmee de prijzen omhoog te krikken.quote:Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaan
Steekpass is zeker hetzelfde als openingen maken? Steekpass traint namelijk ook passen voor verdedigers en middenveldersquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.
Korte pass train je maximaal 8 spelers (mids + aanvallers)
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale trainingquote:Op zondag 26 november 2006 11:32 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het weer het beste om over te stappen op conditietraining? dit moment?
Ok thnx! en dan maar eens bekijken hoe het in de VIII verloopt...quote:Op zondag 26 november 2006 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale training
quote:26-11-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 770 ¤.
26-11-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |