post m anders nog een keerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer, zeer interessante opzet. Misschien dan toch eens wat aan m'n jeugdopleiding gaan doen na komend seizoen
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef nicomart het volgende:
trouwens, ik dacht dat ik laatst hoorde dat altid niet meer voor federaties alles bijhield? http://alltid.org/federation/7528 staat het toch nog
uhm.. oh daar ging het omquote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef fabianf het volgende:
[..]
Waar zie jij daar de fictieve leaguetable dan?
Voor ¤1.020.000.quote:Oleg Donov (92375319) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Eesti
Total Skill Index (TSI): 15 630
Loon: 6 288 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..quote:Op donderdag 23 november 2006 12:43 schreef Yankee_One het volgende:
Nieuwe spits:
[..]
Voor ¤1.020.000.
Prijzen mogen dan wel ziekelijk laag zijn, maar ik profieteer er wel goed van op deze manier
onzin, zal rond de 15k komenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zn loon zal cker vervier/vijfvoudigen..
Voorbarig verhaal:quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef roelofjan het volgende:
Ha, het niveau van je huidige jeugd opleiding maakt niet uit voor dat nieuwe systeem..
Ben ik blij dat ik nog nooit een cent aan m'n jeugd opleiding verspild heb.
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voorbarig verhaal:
Ik ga denk ik nog een seizoentje of wat de kat uit de boom kijken en volgens het oude systeem pullen. Dan heb je direct verkoopbare spelers, met dat nieuwe sysyteem moet je je jeugd ook weer trainen en duurt het ff voor ze te verkopen zijn. Als er dan trainees van het nieuwe systeem op de markt komen ( ze schijnen beter te zijn) dan switch ik uiteraard.
ik heb nog een mooie spits tekoop , loopt vanavond om 19:00 afquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef komrad het volgende:
ik zoek ook nog een nieuwe spits, weet alleen nog niet wat ik zal kopen, mogelijk een ervaring rot van 30 die nog bovennatuurlijk kan scoren of zo
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat oude systeem zag ik weinig in. Zeker omdat ik nog maar 4 seizoen bezig ben, dus om dan per direct 20.000 per week weg te gooien....
Nu ga ik al helemaal niet meer aan dat oude systeem beginnen.
Als je er al wel mee bezig bent zou ik wel doorgaan ja, als dat nieuwe systeem ingaat zullen er veel overstappen, waardoor er een paar seizoenen flink minder 17/18/19 jarige spelers op de markt komen... die zullen dus wel flink duurder worden.
en verloren? naar je zin gehad?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van Liverpool.
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terugquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef nicomart het volgende:
Kan ik me voorstellen.. Wil ook graag nog eens in Engeland een wedstrijdje bijwonen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |