Zn 8e alweer, het lijkt erop dat hij bij 2 of 3 spitsen de voorkeur krijgt boven een andere.... alleen in het 1-spitsensysteem staat hij wissel, maar dat is logisch, want er is een 19 jarige spits die flink wat beter is...quote:Andorra verkiest om in een 5-3-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: Garcon - Moragues, Tissot, Forte, Palacios, Rutllan - Sahagún, Atmetllé, Oliveras - Bagaria, Campabadal.
De 18 jarige concurrerende spits met een blessure eraf, 19 jarige erbijquote:Andorra-speler Marc Bagaria verlaat het veld na 8 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Xavi Gasulla.
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef nicomart het volgende:
ik heb toch maar besloten een weekje conditietraining te doen.. toch fijn voor mijn trainees en andere spelers..
Misschien volgende week een keertje passen tussendoor ofzo
Als ze 1 week blessure hebben krijgen ze wel training volgens mij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.
Kijk of je stadion vol komt te zitten. Als dat zo is. Kijken naar hoeveel geld je hebt. Dan kijjken naar hoeveel je wilt uitbreiden en wat kan. vipboxen pas doen als je vl zit want ze zijn duur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Boeiend, die wordt toch gereset binnenkortquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
23-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
neequote:Op zaterdag 25 november 2006 13:54 schreef twi het volgende:
moet je promotie/degradatie speen?
Voor jou is het toch geen tussenweek?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:03 schreef The_Hives het volgende:
ook met de topics zijn het tussenweken
Moet je maar geen mietjes opstellen, dat heb ik qyn ook al eens duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
63-25-10-2% zijn de percentages..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
Lekker belangrijk..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef AirRaid het volgende:
24-11-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
fijn hoor![]()
oeps die gast was 32quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Meer dan 10 doktors is niet goed geloof ikFysio's vind ik te duur op het moment, en bovendien niet nodig. Zeker niet op dit moment. Kan ik er wat aan doen dat Yankee en SuperWeber zo graag de enkels van m'n middenvelders wilden raken de afgelopen weken?
Toch weer wat winst te pakken.quote:25-11-2006 Verkocht Adrian Rod aan Beingnagerene
184 000
20-11-2006 Gekocht Adrian Rod van FC Mørkved Hamm 90 001
21-11-2006 Gekocht Joel Elias Muggenbusch van SC Real Gotting 15 001.
25-11-2006 Verkocht Joel Elias Muggenbusch aan Jateg's heroes 50 000
21-11-2006 Gekocht Tommi Ollikainen van Wupper-Borussia 60 001
25-11-2006 Verkocht Tommi Ollikainen aan FENERBAHCE 1907 150 001
netjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toch weer wat winst te pakken.
Heb trouwens wat rond gekeken, en denk toch dat het wel slim is m'n stadion uit te breiden. zeker weer een ruime ton winst. Nog 82k erbij voor de eindrangschikking en heb 520k in kas. Dat maar gebruiken om m'n stadion van 12k naar 18k te tillen. Dan in plaats van 2 toptrainees maar 2 prutstrainees kopen volgend seizoen
Ja ok, maar ik was al klaar met mijn seizoen dacht ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Ligt eraan wat het niveau is van je belangrijke middenvelders. Meestal zit je pas bij "formidabel" safe, kunnen ze op zich wel 2 conditiedalingen meemaken.
Overigens ben je wel een weekje te vroeg met je conditieJe had nu nog 2 wedstrijden en dus "normale" training kunnen hebben
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:20 schreef twi het volgende:
Dan verlies je best wel wat middenveldrating. Op jouw niveau denk ik al snel 3 a 4 subniveaus.
Dr zit geen verschil tussen formidabel en uitstekend conditie, dat is enkel een bufferzone, ivm de conditiedalingen. Het verschil tussen uitstekend en goed conditie is ook klein.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, nou dan laat ik het voor volgend jaar nog gewoon even bij mijn oude tactiek... zeker als ze over een formidabele conditie beschikken tikt dat lekker aan....
quote:26-11-2006
Je supporters hebben hun jaarlijkse abonnement betaald en je ontvangt in totaal 60 450 ¤.
26-11-2006
Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je rechtstreeks gepromoveerd bent.
26-11-2006
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Ben bang dat we toch weer een week moeten wachtenquote:Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef twi het volgende:
Ik ook, kan ik m'n stadion uit gaan breiden. Schiet op met die onzin
Als je mij een eenmalige bonus geeft van 2 ton doe ik een goed woordje voor jequote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaanquote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
ik wil dat de de bonus niet uitkeren en de rentestand handhaven
heeft niets met de financieel minder draagkrachtigen te maken hoor. HT gaat nu ingrijpen in het spel op een manier waarvan eerder gezegd is dat ze het niet zouden doen, ze grijpen namelijk in op de transfermarkt. Lagere makelaarskosten en minder rente op vermogen. Het is allemaal bedoeld om meer geld in de economie rond te laten gaan en daarmee de prijzen omhoog te krikken.quote:Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de mensen die er financieel niet zo rooskleurig voorstaan
Steekpass is zeker hetzelfde als openingen maken? Steekpass traint namelijk ook passen voor verdedigers en middenveldersquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.
Korte pass train je maximaal 8 spelers (mids + aanvallers)
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale trainingquote:Op zondag 26 november 2006 11:32 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het weer het beste om over te stappen op conditietraining? dit moment?
Ok thnx! en dan maar eens bekijken hoe het in de VIII verloopt...quote:Op zondag 26 november 2006 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, dit moment. Tenzij je promotie/degradatie speelt vanavond, dan pas volgend weekend. En als je het meer dan 1 week wilt trainen dan verander je het pas na je eerste echte competitiewedstrijd weer terug naar je normale training
quote:26-11-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 770 ¤.
26-11-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Hmmzz......quote:Theodor Wurtz (142091318)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goed
quote:Rene Loenen (142097372)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 510
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jammer genoeg komen we niet bij elkaar in dezelfde competitie..quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik ben eruit.. ik ga vanavond bewust verliezen om naar VI te degraderen
Spelersloon 119 244quote:Op zondag 26 november 2006 10:44 schreef komrad het volgende:
He JD, je hebt een iets grotere fanclub dan Vintage fc, voor de rest komt dit staatje me bekend voor. Trouwens, wat betaal je per week aan loonkosten?
dat is wel weinig zeg , ik zit op 160k en denk dat ik ook nog wat extra loon ga inzittenquote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Spelersloon 119 244
wordt nog wel 20 tot 40k meer
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreidenquote:Er is geen eenmalige bonus, het is een structurele verhoging van het sponsergeld. Volgens de geruchten zou deze 4% bedragen. Volgens diezelfde geruchten wordt de rente die je krijgt gehalveerd, de rente die je moet betalen bij rood staan blijft hetzelfde.
edit: en de makelaarskosten nemen met 2% af, dus je kan maximaal 95% van een speler krijgen ipv 93%.
Mijn selectie is niet heel sterk, dus we wachten af wat het seizoen gaat brengen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is wel weinig zeg , ik zit op 160k en denk dat ik ook nog wat extra loon ga inzitten
volgende week maandagquote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ik ga m'n club hernoemen.
BTW wanneer verjaren de spelers precies?
4%?! Dat noemen ze een bonus?!quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreiden
Ik ook zoiets. Maar over een seizoen is die 4% sponsorgeld wel meer natuurlijk. Alleen had ik ook op een zak geld gerekend.quote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
4%?! Dat noemen ze een bonus?!![]()
Ik had meer een divisiegerichte bonus verwacht.
10e + 9e: 50k
8e: 100k
7e: 175k
6e: 300k
etc.
http://www.databased.at/h(...)p?starter=arenasizerquote:Op zondag 26 november 2006 16:05 schreef twi het volgende:
Jongens, na de tussenseizoensupdate zo'n 900 supporters. 18k stadion genoeg bij goede prestaties?
Ik ben van 30k naar 40k stoeltjes..quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Tomhoog het volgende:
Ik had teveel geld. Hierdoor ga ik weer me stadion uitbreidenmet 8kplekken niet zo heel veel maar genoeg. ik zit nu bijna op 30.000 stoeltjes
nutteloos imo wanneer je niet bovinin mee zal draaienquote:Op zondag 26 november 2006 17:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben van 30k naar 40k stoeltjes..
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht..quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nutteloos imo wanneer je niet bovinin mee zal draaien
Mja, daar valt vast wel een mouw aan te passen VK...quote:Op zondag 26 november 2006 15:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
yp met redelijk PM.... voorlopig nog ff in t team als b-waailap
ff over de awards, ik wil me daar best weer over ontfermen deze week. wil ook iemand deze keer de avatars voor zijn rekening nemen?
27 of 28quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmm, ik vind het zo snel niet in de regels ofzo..
vanaf welke leeftijd beginnen spelers af te takelen (dus skill vermindering)??
Jammer genoeg nietquote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Jammer genoeg komen we niet bij elkaar in dezelfde competitie..
Dus ik zou niet weten waarom je dat zou doen..
Valt je tegen. Mijn sponsorgeld is op het moment 117k. Ik denk dat het grootste gedeelte hier op FH eronder zit, dus stel dat je 100k per week krijgt. 4% is elke week 4k. 16 weken brengt je dan op 64k. Is nog niet erg veel.quote:Op zondag 26 november 2006 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Maar over een seizoen is die 4% sponsorgeld wel meer natuurlijk. Alleen had ik ook op een zak geld gerekend.
Na de tussenseizoensupdate heb ik zo'n 900 supporters. 18k stadion genoeg bij goede prestaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |