quote:
hoewel ik voor deze post best een bijdrage had willen leveren is dan nu zeker niet meer zo. Bovendien verwacht ik er wel 1 te winnen en dan krijg je altijd weer die verhalen van partijdigheid en dergelijke. Aangezien jij met je keeperstraining sowieso voor geen enkele award in aanmerking kan komen (ofwel de koei award maar daar is nooit discussie over) lijkt het me voor het verdere verloop van de processen welke rondom de awards lopen zeer verstandig dat jij deze zware, eervolle en imagoverhogende taak op je neemt.quote:
Topspelers?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef AirRaid het volgende:
moet voor volgend seizoen dringend versterken. maar heb geen rooie cent en mijn huidige topspelers wil ik eigenlijk niet kwijt. dillema's
2e keeper ook op de lijst gooien, je hebt maar 1 keeper nodig joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ook maar 5 spelers op de lijst gezet
o.a. mijn 3e keeper. 2 reserve wingers, 1 verdediger en 1winger.
vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef Ruudt het volgende:
TVP, vanavond richting Liverpool!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef Lennox het volgende:
[..]
vet
Morgen finale Jupiler cup tegen Haagse Sjonnie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef komrad het volgende:
[..]
hoewel ik voor deze post best een bijdrage had willen leveren is dan nu zeker niet meer zo. Bovendien verwacht ik er wel 1 te winnen en dan krijg je altijd weer die verhalen van partijdigheid en dergelijke. Aangezien jij met je keeperstraining sowieso voor geen enkele award in aanmerking kan komen (ofwel de koei award maar daar is nooit discussie over) lijkt het me voor het verdere verloop van de processen welke rondom de awards lopen zeer verstandig dat jij deze zware, eervolle en imagoverhogende taak op je neemt.
Ik heb ook een 2e keeper, vind het wel veiligquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
2e keeper ook op de lijst gooien, je hebt maar 1 keeper nodig joh.
Hoe groot is de kans dat je keeper geblesseerd raakt?
Raakt die geblesseerd tijdens de wedstrijd dan laat je een speler hem vervangen en is de blessure ernstig dan koop je voor de volgende wedstrijd een andere.
moet dat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een award, nu moet ik af en toe wel langskomen om die te pimpen
Proberen het beste van het seizoen te maken en in ieder geval te zorgen dat je 100% traint.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz als alltid hattrick gelijk heeft heb ik een probleem!!
Er zijn 2 bot teams in mijn nieuwe competitie, waarvan 1 sterker is dan mijn teamde andere 5 zijn sowieso sterker dan mijn team... wat moet ik doen!!!
ohja..ksta nu al wat rood dus inkopen kan al bijna niet...
bot teams worden toch WO-teams aan het begin en halverwege de competitie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz als alltid hattrick gelijk heeft heb ik een probleem!!
Er zijn 2 bot teams in mijn nieuwe competitie, waarvan 1 sterker is dan mijn teamde andere 5 zijn sowieso sterker dan mijn team... wat moet ik doen!!!
ohja..ksta nu al wat rood dus inkopen kan al bijna niet...
ja echt????quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
bot teams worden toch WO-teams aan het begin en halverwege de competitie?
Geldverspilling..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb ook een 2e keeper, vind het wel veilig
que?quote:
dus met andere woorden ben ik nog de ***?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |