1560kquote:Aage Justesen (47380277) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 2
23 jaar, goed in vorm, geblesseerd (2 weken)
Ik spreek Dansk!
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 10 010
Loon: 4 104 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Karl Magnus F.C.
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: 2 weken geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
quote:Ulf Berger (131647824) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Norsk!
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Feliquote:
quote:Shachar Tamuz [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=660, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
Is al op gebodenquote:
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is al op geboden. 3 ton voor net goed is wel een nette prijs in ieder geval
Ik had die 17 jaar uitstekend/redelijk er voor 999k op gezet, maar daar tuinde niemand in![]()
Dan hoor ik dat wel van Twiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
Die tamuz is wel iets leuks voor TWI meen ik
Ik meende namelijk dat hij zoiets poste in het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat wel van Twi
Kan hem nu alleen nog niet te koop zetten, want ik weet niet zeker of mn nieuwe spelert zondag kan spelen (gok net niet) en dus heb ik hem nog 1x nodig
Zou kunnen... FC de Twietjes was zn team toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik meende namelijk dat hij zoiets poste in het vorige topic.
Ja ontzettendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef -J-D- het volgende:
Hoi, ben nieuw hier.
Is dit een leuk spel?
Mwah, ik sta op de wachtlijst.quote:
Welke wachtlijst?quote:
Die in Deutschland... daar wohne ichquote:
Rot op hier danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die in Deutschland... daar wohne ich
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ow, competitie verleden optellen en uitrekenen. Ik verveelde me
Inderdaad. En dan wél meteen goed beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het blijft verleidelijk om eens overnieuw te beginnen.
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het beginquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het begin
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor traineesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etc![]()
Soms is dat een uitdagingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Ach, je snapt het spel nu veel beter enzo..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Roelof Jan United (765762)
48 Competitiewedstrijden gespeeld
141 Goals gescoord
65 Tegengoals gekregen
76 Doelsaldo
33 Gewonnen wedstrijden
3 Gelijke spelen
12 Verloren wedstrijden
87 Punten gehaald
1,8 Punten per wedstrijd
2,9 Goals per wedstrijd
1,4 Tegengoals per wedstrijd
1,6 Doelsaldo per wedstrijd
15 Langste reeks ongeslagen
12 Langste reeks overwinningen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:
Hebk nietquote:
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.
Maar als je nagaat, hoe lang je nu al Hattrick speelt en om dat opnieuw te doen, lijkt me toch niks.
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.
wtf...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
Ja nouja, mooie uitdaging dus! Hoef ik niet opnieuw voor te beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.
dan moet je eens aan grumps vragen wat voor speler hij heeft in de IVquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
toen ik nog in VIII had ik misschien 2 briljate trainees, maar die zijn wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Dat is geen voorwaarde..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Nou en, gewoon promoveren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb géén ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is geen voorwaarde..
Maarre ik zou wel in je middenveld en de aanval investeren..
Enne, waarom zet je in godsnaam je beste middenvelder (4*) als extra middenvelder?
Ipv die 2,5* middenvelder?
Ik zal zowiezo mijn promotie niet tegenhouden, dat is tegen mijn natuur inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou en, gewoon promoveren.![]()
Zelf twijfelde ik ook of het wel zo'n succes zou worden om te promoveren van de 8e naar de 7e, maar ik draai nu wel lekker mee in VII.
En ik heb ook maar een paar uitmuntende of formidabele spelers, de rest is uitstekend of goed.
Ik sta 4e, op 3 punten van de nr 1. Als ik niet uitkijk dan promoveer ik nog naar de 6e.
(Nou ja, zo'n vaart zal het ook niet lopen, maar de nrs 2 en 3 hebben blijven ook liever in de 7e heb ik het idee)
Dankjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef komrad het volgende:
als iemand zin heeft mag ie dat voor mij ook wel doen, team: vintage fc
trouwens, Maniack: die spelerten tsja dat jij zo dom was zo veel voor tamuz neer te leggen
ik heb mijn trainee trouwens
SP is gewoon fijn in je team en voor toen was het ook marktconformquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dankje
Tamuz was een goeie koop, alleen was ie nog 19... vertrouwde jouw blind dat het een goeie koop voor me was (was het ook, maar 22/23 jaar was goedkoper en beter geweest)
Ja dat wel.. nu niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
SP is gewoon fijn in je team en voor toen was het ook marktconform
Ja, ik denk dat ik ook express 3e ga worden dit seizoen als ik zondag verlies (wat er inzit).. want dan speel ik in de 3e bekerronde misschien wel thuis, meer voordeel enzo. Mjah, sowiezo met een goed/goed coach haal je zieke midratings vgl bij nu (waardeloos leiderschap). Ik ga mn future coach de laatste paar wedstrijden maar eens opstellen, hoop dat ie stijgt voor het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
ik heb redelijk wat XP aan mijn bekerrun overgehouden, dat is wel erg oke
ik hebt met 3IM, WTM en aanvallende def met PIC dit jaar al uitstekend hoog gehaald. Ik moet binnenkort wel een FC halen, zodat ik tijd heb zijn XP te laten stijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook express 3e ga worden dit seizoen als ik zondag verlies (wat er inzit).. want dan speel ik in de 3e bekerronde misschien wel thuis, meer voordeel enzo. Mjah, sowiezo met een goed/goed coach haal je zieke midratings vgl bij nu (waardeloos leiderschap). Ik ga mn future coach de laatste paar wedstrijden maar eens opstellen, hoop dat ie stijgt voor het eind van het seizoen
Ik goed(laag) met normaal en uit... hoger nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hebt met 3IM, WTM en aanvallende def met PIC dit jaar al uitstekend hoog gehaald. Ik moet binnenkort wel een FC halen, zodat ik tijd heb zijn XP te laten stijgen
Tering... dat wil ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Jonks het volgende:
Dit bedoel ik dus met vollopen van threads
Ik geloof dat ik even hoi zei in.. thread 182? iig dat was pas vorige week :x
Wist je trouwens dat mijn coach gisteren niet gezakt is in LS... die gast is al sinds 25-09-2005(!) goed leider.. dat lijkt bijna een record![]()
Morgen ratingsbusten! titanic middenveld is het doel![]()
Ze liggen er allang uit, die overbetaalde knakkersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
ik krijg allemaal berichtjes in mijn gastenboek van gasten die danwel voor/tegen de New York Yankees zijn.
Major League Baseball World Series zijn begonnen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Feli
It's a happy evening
Zometeen ff mn hopelijk stijgende spitsen te koop zetten, lopen ze netjes vrijdag af... Tamuz gaat er binnenkort trouwens ook uit, als er liefhebbers zijn dan hoor ik het graag. Zou leuk zijn als hij binnen de Fok!Fed blijft (Komrad heeft hem opgetraind):
[..]
Uitstekend verdedigen met een tsi van 660? Hoort datquote:Shachar Tamuz [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=660, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
Wou je 'm op het middenveld zetten dan, met z'n waardeloos PM?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer van z'n conditie he.
quote:Tiemen Vis
TSI = 33 060 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: poor
Atahualpa Lescano
TSI = 75 000 , 23 years, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Tudor Dima
TSI = 24 940 , 20 years, inadequate form
Has wretched experience and poor leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: wretched
Winger: world class Defending: wretched
Jacinto Ordás
TSI = 36 010 , 20 years, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
András Májer
TSI = 38 960 , 20 years, solid form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Met als trainees:
Aleksi Vuorikoski
TSI = 5 440 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Timo Hantula
TSI = 4 200 , 18 years, excellent form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Reinaart Langelaan
TSI = 23 070 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: weak
Juist. Volgens mij 1x ooit een tegengoal door moeten incasseren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Yankee_One het volgende:
negatieve conditie events, maar dat is natuurlijk geneuzel in de marge
Bedankt voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef Grumpey het volgende:
.
tsss mijn coach had ik sinds 21-05-2005 en die is gisteren wel gezakt in LS...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Jonks het volgende:
Dit bedoel ik dus met vollopen van threads
Ik geloof dat ik even hoi zei in.. thread 182? iig dat was pas vorige week :x
Wist je trouwens dat mijn coach gisteren niet gezakt is in LS... die gast is al sinds 25-09-2005(!) goed leider.. dat lijkt bijna een record![]()
Morgen ratingsbusten! titanic middenveld is het doel![]()
Ik gok zo rond de 250k... denk dat ik hem daarvoor list, alles wat hoger geboden wordt is natuurlijk eigen risicoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maniack, wat moet ie kosten?
Je kiest ze wel uit zegquote:Gonzalo Daniel Hernández van Sys moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Mariano van Gerner.
quote:
stil maar, je staat al voorquote:De scheidsrechter toont SVH3-speler Marnik Rynsewyn een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 17e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn. De Sys-speler die van het veld strompelt, is Gonzalo Daniel Hernández. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. Zijn vervanger is Mariano van Gerner.
quote:Sys-speler Axel Eisenberg zorgt voor een 0 - 1 voorsprong in de 19e minuut, hij rondt een perfect uitgevoerde aanval vanop rechts subliem af.
Mijn YP van vorige weekquote:Axel Eisenberg van Sys zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 19e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Marnix is mijn blesure speler van van de weekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef DeHovenier het volgende:
Verhip ja
[..]
Mijn YP van vorige week![]()
84 euro verliesquote:11-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 916 ¤ aan entreegeld.
10-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Moet jij niet naar College?quote:
lees: bezuinigingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
College
Woensdag en donderdag zijn projectdagen, naar eigen inzicht in te vullen. Dus ik zit lekker achter m'n pctje een werkstuk te maken
quote:
quote:In de 82e minuut gaat Martin Salaun neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
75 vlaggen al? Teringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef GRUMBLER het volgende:
Net vlag 75 gehaald in Nippon (Japan) je moet toch wat als je niet meer in de beker zit......
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 gewonnen![]()
Ik heb veel kansen gehad, maar die kon niemand verzilveren
quote:"Wat een onterrechte nederlaag. Zoals vaker dit seizoen voelde de scheids zich geintimideerd door de kolkende massa die onze supporters creeerden. Door de trillingen die veroorzaakt werden verzakte zijn bril waarschijnlijk waardoor hij een zuivere penalty wegwuifde. Maar goed, eigenlijk had je het ook wel kunnen zien, want als je heel goed naar de scheids kijkt...."
Nou ik zit als counterhufter in de 7e div. Bij mij is gem hatstats 150 en ikzelf 135 dus met counter sprokkel ik wat puntjes bij elkaar. Heb 0 briljantjes, 1 uitmuntend (gaat weg ) 4 formi defs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Lennox het volgende:
Over briljante spelers. Nu 3x briljant buiten mijn trainingslinies in mn team (2x spits, 1x mid). Over 4 weken 4 trainees die naar briljant gaan (hele rits achter elkaar). 1 zonder passen van 19 die gelijk weg mag en daar moet dan met mn spaarcenten nog briljant winger voor komen
Alleen nog zien te promoveren naar VII
dat kan, maar is counteren dan niet een betere optie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is het misschien een idee (aangezien ik een zwak middenveld heb) ipv 5-3-2, 5-4-1 te spelen en dan een formidabel scoren / zwak passen op te offeren voor een middenvelder en de goed passen goed scoren te laten staan?
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Betaserc het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje.. Ik wil een middenvelder kopen met wonderbaarlijk positiespel en goed passen. Wat zou ik hier maximaal voor moeten geven vinden jullie?
Vergeten te zeggen, maximaal 21 jaar wil ik, zodat ie wat jaartjes vooruit kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Op dit moment: 1,4 miljoen als ie onder de 30 is en redelijk wat ervaring meepikt.
Mooi, ik wou eigenlijk alleen ff weten of ik een goeie koop heb gedaan en dat heb ik dus blijkbaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef Ruudt het volgende:
Dan zit je wel rond de 2 miljoen.
briljant voor 677kquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:58 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft geen conditie, je moet hem minimaal 2 niveaus omhoog trainen daarin, anders is hij nog steeds vrij nutteloos.
Verder is 1.4 wel een goede prijs voor zo'n speler hoor. Wereldklasse kaal gaat er voor 1.2 al uit tegenwoordig.
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:
Jammer dat je nu conditie moet trainen, maar wel een leuke prijs![]()
En dan in het tussenseizoen conditie neem ik aan? want dan zou ik hem nu niet opstellen alleen in belangrijke wedstrijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.
Volgens mij is passen nog altijd redelijk belangrijk voor een middenvelder, dus ik betaal liever wat meer zodat ik een speler heb die ook nog enige passes kan geven op m'n spitsen.quote:
ik koop mijn mids nog altijd met uitstekend conditie en heb niet het idee er nou extra voor te moeten betalen. echt zonde dat je een getrainde mid koopt met matig conditie. je gaat veel training op moeten offeren om deze speler volledig tot zijn recht te laten komen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik word toch al met 2 vingers in m'n neus kampioen, dus blijf gewoon lekker spitsen trainen.
Jazeker, maar ook mijn andere spelers hebben geen geweldige conditie. Ik snap ook niet hoe het zoveel invloed kan hebben? Mijn spelers halen namelijk wel altijd een behoorlijk aantal sterren, gezien hun TSI en dergelijke. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dan in het tussenseizoen conditie neem ik aan? want dan zou ik hem nu niet opstellen alleen in belangrijke wedstrijden
het draagt alleen maar bij aan de aanval. meer kansen zul je door passing bij je mids niet krijgen. ik probeer mijn mids altijd met zwak passen te kopen. prijs-kwaliteit verhouding is dan het bestequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Volgens mij is passen nog altijd redelijk belangrijk voor een middenvelder, dus ik betaal liever wat meer zodat ik een speler heb die ook nog enige passes kan geven op m'n spitsen.
+ dat hij ook geen PM traint, waarom heb je niet een oudere met meer ervaring genomen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik koop mijn mids nog altijd met uitstekend conditie en heb niet het idee er nou extra voor te moeten betalen. echt zonde dat je een getrainde mid koopt met matig conditie. je gaat veel training op moeten offeren om deze speler volledig tot zijn recht te laten komen...
Ik ken de afkortingen niet, sorry, wat is PM? En ik heb er 1 van 21 gekocht omdat deze nu absoluut de beste in mijn team is en dat ook nog wel even zal blijven, ik spaar nu eerst voor betere verdedigers en een vleugelspeler en blijf mijn spitsen verder optrainen. Over een aantal jaar kan ik deze mid-mid wel weer verkopen en er een betere voor terugkopen. Of is mijn filosofie nou zo verkeerd? En hoeveel maakt conditie nou uit voor een speler? Het zakt immers ook heel snel weer, dus spelers goed trainen op andere vaardigheden is er niet echt bij als je telkens conditie moet trainen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
+ dat hij ook geen PM traint, waarom heb je niet een oudere met meer ervaring genomen?
Eentje van 25 ofzo? Je hebt zo'n speler toch niet langer dan 3 seizoenen in je team..
PM = playmaking = positiespelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:11 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ik ken de afkortingen niet, sorry, wat is PM? En ik heb er 1 van 21 gekocht omdat deze nu absoluut de beste in mijn team is en dat ook nog wel even zal blijven, ik spaar nu eerst voor betere verdedigers en een vleugelspeler en blijf mijn spitsen verder optrainen. Over een aantal jaar kan ik deze mid-mid wel weer verkopen en er een betere voor terugkopen. Of is mijn filosofie nou zo verkeerd? En hoeveel maakt conditie nou uit voor een speler? Het zakt immers ook heel snel weer, dus spelers goed trainen op andere vaardigheden is er niet echt bij als je telkens conditie moet trainen.
Ok, dit is wel even duidelijk, komt er dus op neer dat ik hem even zal moeten optrainen qua conditie en dat hij dan beter zal presteren. Thanks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
PM = playmaking = positiespel
Met je filosofie is niets mis. Het spel draait idd om het trainen van je trainees en met de winst op hun je team versterken.
Conditie is voor een centrale middenvelder heel belangrijk. Net zo belangrijk als positiespel. Waneer een mid geen uitstekdnd of formidabel conditie heeft zal hij zijn PM niet volledig benutten en dat is zonde natuurlijk. Kan je beter een briljant hebben met uitstekend conditie...
En al je spelers gaan idd dalen, daarom zal iedereen 1 à 2 weken conditie moeten bijtrainen elk seizoen.
Ervaring komt wel met de jaren lijkt me, maar had dus idd beter een wat oudere speler kunnen kopen, die scoren idd wat hoger over het algemeen, merk ik zelf ook aan mijn spelers die wat ouder worden. Thanks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Ruudt het volgende:
PM = playmaking = positiespel.
Conditie maakt voor het middenveld heel veel uit en als de speler wat meer ervaring had dan scoorde je middenveld hoger..
21 met waardeloos die is over een paar seizoenen nog niet geweldig..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ervaring komt wel met de jaren lijkt me, maar had dus idd beter een wat oudere speler kunnen kopen, die scoren idd wat hoger over het algemeen, merk ik zelf ook aan mijn spelers die wat ouder worden. Thanks.
21 met waardeloos kan best, ik koop ze zelf ook wel eens zo. je kan beter krijgen, maar daar zijn er minder van en dus langer wachten op de deadline...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
21 met waardeloos die is over een paar seizoenen nog niet geweldig..
Er zijn überhaupt niet zoveel spelers met wonderbaarlijk positiespel en goed passen onder de 21 jaar die te koop staan..maar ik zal eens wat aan die conditie gaan doen dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
21 met waardeloos kan best, ik koop ze zelf ook wel eens zo. je kan beter krijgen, maar daar zijn er minder van en dus langer wachten op de deadline...
Maximale toename is drie niveaus per twee weken. Dus als je mazzel hebt, kost het je slechts twee weken om 'm naar uitstekend te krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:08 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt niet zoveel spelers met wonderbaarlijk positiespel en goed passen onder de 21 jaar die te koop staan..maar ik zal eens wat aan die conditie gaan doen dan.
Niet als je het alleen voor hem doet, als de rest het ook wel kan gebruiken, doen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef MacMauser het volgende:
Ik vroeg me sowieso al af waarom je per se goed passen wilde ipv redelijk of matig wat ook al aardig volstaat. Ook max 21 is als je hem niet traint natuurlijk onzin.
Maar conditie trainen: Verstandig!![]()
zoals het er nu uitziet (1 daler in totaal) is dat denk ik niet eens hard nodig...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef MacMauser het volgende:
Halverwege t seizoen kan iedere (spitsen)trainer wel een weekie conditie gebruiken nu lijkt me..
Geldt voor iedereen denk ik. Grumpey heeft gewoon mazzel gehad, maar die zal nog wel een klap krijgen in de tweede helft van het seizoen. Ik heb vorige week, op de helft van het seizoen, 'm erdoor getrapt. Anders zijn die twee conditietrainingen in het tussenseizoen nutteloos, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef MacMauser het volgende:
Halverwege t seizoen kan iedere (spitsen)trainer wel een weekie conditie gebruiken nu lijkt me..
Das lekker! Hier is t wel anders, maar kan t, denk ik, wel gefixed worden met de ene conditietraining die ik al gehad heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet (1 daler in totaal) is dat denk ik niet eens hard nodig...
255 k ik ben weer happyquote:Ulrik Asmussen
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaandervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus, 740 excl.
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik speel al counterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat kan, maar is counteren dan niet een betere optie?
en die formi spits is beter dan die goed. 3 niveao's passen is ongeveer 1 niveau scoren
netjes hoorquote:
Ja , maar dat scheelt slechts 1 weekje, hij liep bij z'n vorige eigenaar al 2 weken nix te doen, bij mij mag tie spelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
netjes hoor
allleen jammer dat hij niet heeft gespeeld deze week
Oh zeker zoiets denk ik ook, maar tis geen stijger van iemand andersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Yankee_One het volgende:
nouja, denk dat hij nog wel een week of 4 nodig zal hebben om te stijgen
Altijd checken of het een verse pull isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef Yankee_One het volgende:
haha idd
ik verkocht gister een stijger met goed def en redelijk passen voor 300k, dusja
Triest... Ik zal eens kijken, dan meld ik het ook gewoon. Als de rest dat nou ook doet dan is het wel duidelijk denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:51 schreef Lennox het volgende:
Ik word zo scheit ziek van dat gecheat. Als Cootjeee C1 zijn speler niet voor woekerprijs verkocht krijgt, dan zet hij hem er voor een heel klein beetje minder op en dan gaat hij toevallig altijd naar dezelfde club in Nederland.
Al 2x een cheatrapport ingevuld, maar wordt gewoon niks mee gedaan.
Sowquote:Cootjeee C1 verkoopt steeds niet kwijt te raken spelers voor teveel aan zijn 2e team erremuu-united. Eerste deel van ip komt overeen, hij beweert dat het een huisgenoot is, maar erremuu traint niks en koopt enkel spelers van Cootje.
Tranfers van deze spelers:
Nai Keong Seng (115356770)
Victor Schuurman (129562615)
Laurent Boucheron (90098453)
Alejandro Vela (65134586)
Ik hoop dat er iets aan gedaan word, is al vaker gemeld door iemand anders!
Cootjeee C1 (1004797)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:10 schreef maniack28 het volgende:
IP komt zelfs overeenIk ga hem ook aangeven
Sowquote:5 van de 5 berichten door Maniack28 12-10-2006 om 12:19
Er gaan wel verdacht veel spelers richting erremuu-united (816904), vind je niet? Lijkt verdacht veel op cheaten, spelers die je niet kwijtraakt verkopen aan een IX-team dat niks kan....
Kan de rest niet zien.. is wel toevallig he.. wat is de kans dat ik 4x een speler verkoop aan een team dat hetzelfde begin van het ip heeft als ik.. 0,000001% ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Cootjeee C1 (1004797)
62.238.***.***
erremuu-united (816904)
62.238.***.***
Hmja, dat zegt niks natuurlijk.
Ik neem aan dat ze bij Hattrick wel het complete ip adres kunnen zien, en dan is het snel opgelost natuurlijk..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan de rest niet zien.. is wel toevallig he.. wat is de kans dat ik 4x een speler verkoop aan een team dat hetzelfde begin van het ip heeft als ik.. 0,000001% ofzo
1x is wat anders dan 4x... 4x = structureel en bovendien tegen een te hoge prijsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef Ruudt het volgende:
Over het IP kan je niet klagen, die regel hebben ze eruit gehaald.
Stel je voor dat 10 man op dezelfde school aan hattrick doet en ze weten het niet van elkaar. Nu koopt er 1 een speler van de ander, zou genaaid zijn als ze dan allemaal hun team kwijt raken omdat ze hetzelfde IP hebben.
Kijk eens voor hoeveel gekocht en voor hoeveel verkocht.. altijd winst, ook ove 11 dagen en het zijn geen trainees..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bij Hattrick wel het complete ip adres kunnen zien, en dan is het snel opgelost natuurlijk..
Maar dat het begin van het ip adres overeenkomt zegt mij niet zoveel.
Mijn broer en ik hebben wat dat betreft ook een gelijk ip adres ook al woont hij een eind verderop en ik bij hem ben dan log ik ook regelmatig in daar..
Maar goed, wij zijn wel zo handig om geen spelers aan elkaar te verkopen. Cootjeee C1 dus niet.
69 000 ¤ 1 090
60 000 ¤ 1 230
25 000 ¤ 390
50 000 ¤ 750
Als je op TSI moet beoordelen dan vallen die transfer bedragen nog wel mee volgens mij...
Waarom 'ie dat nou van plan is?quote:08-10-2006
Vurt
Vurt
After winning the last league and playing to stay down the Vurt team has crashed loosing nearly 1 million in transfer deals and old players, with 5 and 8 week injuries to the number 1 players in the team, forcing the team to sell off the best.
The vurt team is norw looking to sell off 75% of the team drop back another league and start again. The last 18 months offering nothing but injuries from friendlies & 400,000 lost in Youth Squad Investment with no pulls above poor.
Vooruit dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1x is wat anders dan 4x... 4x = structureel en bovendien tegen een te hoge prijs
Wat is dat voor onzin?quote:Je hebt al 25 lopende uitdagingen. Daarom kan je geen andere ploeg uitdagen totdat een ploeg één van je uitdagingen afwijst.
Dat is altijd al zo geweest...quote:
Zouden ze door hebben dat het één federatie is die rapport opmaakt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:45 schreef twi het volgende:
Ik heb ook even een cheat rapportje gestuurd over Cootje. Hoe meer zielen/zeikerds, hoe meer vreugd
Dan nog. Waarom zou je er een limiet op zetten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest...
Vast wel, zolang ze er maar naar kijken is het prima. Als ik een fucking boete krijg omdat ik per ongeluk een transferadvertentie in de vriendschappelijke advertenties zet, dan mag zo'n team wel al dat opgebrachte transfergeld verliezen. Cheatersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef rompompom het volgende:
Zouden ze door hebben dat het één federatie is die rapport opmaakt?
Dan gaat iedereen de topdivisies langs om ze elke week allemaal een uitnodiging te sturen.quote:Dan nog. Waarom zou je er een limiet op zetten?
Je bedoelt de kleine competities neem ik aan? Maar zou dat zoveel server capaciteit in beslag nemen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen de topdivisies langs om ze elke week allemaal een uitnodiging te sturen.
blijkbaar anders zou het niet gedaan worden lijkt mequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt de kleine competities neem ik aan? Maar zou dat zoveel server capaciteit in beslag nemen dan?
Kleine competities, of topcompetities. Het is maar net wat je doel is. Zoveel mogelijk geld uit je friendlies halen, of zoveel mogelijk vlaggetjes verzamelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt de kleine competities neem ik aan? Maar zou dat zoveel server capaciteit in beslag nemen dan?
Als het om irritatie gaat; je kan het toch instellen dat je niet uitgedaagd kan worden, dus dat is geen argument. Het zal denk toch met serverbelasting te maken hebben. Als iemand met heel veel uitdagingen er eentje accepteert en er moeten er direct ook honderd geannuleerd worden, misschien dat dat misloopt. Ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Kleine competities, of topcompetities. Het is maar net wat je doel is. Zoveel mogelijk geld uit je friendlies halen, of zoveel mogelijk vlaggetjes verzamelen.
Het zal niet zozeer voor serveroverlast zorgen, als wel voor irritatie doordat eigenaren van de meest gewilde ploegen ineens wakker worden met een stuk of honderd uitdagingen. in geval van een heel zeldzaam land zullen dit er ongetwijfeld nog veel meer zijn.
Da's natuurlijk de omgekeerde wereld, iemand die z'n instellingen moet veranderen omdat anderen onbeperkt aantal uitdagingen wilquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef rompompom het volgende:
Als het om irritatie gaat; je kan het toch instellen dat je niet uitgedaagd kan worden, dus dat is geen argument.
Ja, maar die kan nu toch nog steeds honderd uitdagingen voor z'n kiezen krijgen? Of kan iemand ook niet meer dan 25 keer uitdagingen open hebben staan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk de omgekeerde wereld, iemand die z'n instellingen moet veranderen omdat anderen onbeperkt aantal uitdagingen wil
Maar wellicht is een van beide dingen een 'bijkomend voordeel' als gevolg van de andere. Al kan ik me niet voorstellen dat die extra db-query zo'n hekel punt zal zijn.
Da's wel kut ja. Maar kunnen ze dan niet beter een beperking invoeren voor het aantal uitdagingen dat je kan hebben openstaan als uitgedaagde?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:44 schreef Grumpey het volgende:
misschien ter illustratie...
Ik krijg per avond ongeveer 20 uitdagingen van teams vanuit de hele wereld die friendly willen. Als ik niet binnen een snelle termijn zelf iets regel staat mijn startpagina vol met over de 50 uitdagingen.
en dan ben ik maar gewoon een IVe klasser, moet je voorstellen wat een eredivisionist zal krijgen.
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaaldquote:
Er is nog een erremuu aan het schouwspel toegevoegd. Dit valt niet meer opquote:Transfers voor Petar Mitar
Datum Van Aan Prijs TSI toen
12-10-2006 Cootjeee C1 erremuu1 138 000 ¤ 1 270 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
09-09-2006 FC Tenby Cootjeee C1 51 000 ¤ 1 350
Volspammen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaald![]()
![]()
![]()
quote:Bedankt voor het sturen van dit cheatreport.
BAHAHHAAHAquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaald![]()
![]()
![]()
OMG
[..]
Er is nog een erremuu aan het schouwspel toegevoegd. Dit valt niet meer op![]()
gelijk maar even al die transfers aangegevenquote:Bedankt voor het sturen van dit cheatreport.
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel kut ja. Maar kunnen ze dan niet beter een beperking invoeren voor het aantal uitdagingen dat je kan hebben openstaan als uitgedaagde?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.
In ieder geval is het onzinnig om meer dan 25 teams te kunnen uitdagen, dat is namelijk gewoon meer spam. En spam is irritant, als je dat nog niet duidelijk was![]()
Stuurt ie dit terug:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:32 schreef Lennox het volgende:
Mooi Maniack
En Roelofjan. Hij koopt ze gewoon in en doet de inkoop x2 qua vraagprijs ofzo. De prijzen vallen "wel mee" , maar hij komt zo makkelijk uit de schulden (die hij had).
quote:Cootjeee [Hattrick Supporter]
Ja dat vind ik dus ook, ik zal eens een berichtje sturen .. ik ken hem voor de rest niet !..
KUT!quote:
Whaha, hij kent hem niet..quote:
Goh tegen wie was die vriendschappelijk pot die weekquote:Persberichten
03-10-2006 Verloren, verloren, verloren ..
Alweer verloren. Dat realiseerde al de spelers van Cootjeee C1. Het viel te verwachten tegen het zeer sterke Krayn's Eleven. Deze nummers 1 tm 4 zijn gewoon een maatje te groot voor ons. Met de moeilijkste 2 competitiewedstrijden tegemoet denkt het bestuur dat alles goed komt. Deze week zijn er 2 bot teams bij gekomen dus nu moeten we gewoon in deze competitie blijven. Woensdag een oefenwedstrijd tegen een bekende uit het dorp!
En dan heb je het nog niet eens hoeveel technische middelen het kost willen ze dat verzorgen en bijhouden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.
In ieder geval is het onzinnig om meer dan 25 teams te kunnen uitdagen, dat is namelijk gewoon meer spam. En spam is irritant, als je dat nog niet duidelijk was![]()
Iemand zo lief om een hoog openingsbod te doen?quote:Sami Kanerva (11715200)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 7 370
Loon: 4 848 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef truStie het volgende:
Nieuwe keeper aangeschaft, beetje impuls aankoopAchja hij kan nog ff mee
[afbeelding]
Als ik die keeper tools een beetje heb begrepen kan hij snel stijgen naar briljant.. of ik zit er helemaal naast natuurlijkNiet dat ik keepers train maarja ik kan wel wat training missen dit seizoen
hij is pas 19 hèquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.
Heeft me 184k gekost, mooi prijsjequote:Aviv Gefen (121443855) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: JHMWMJZMN
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
900k, vind ik wel redelijk als ik zo naar de transfervergelijking kijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.
Stuurt ie dit:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Goh tegen wie was die vriendschappelijk pot die week
juist:
Cootjeee C1 - erremuu-united 8 - 1![]()
quote:589 van de 589 berichten door Cootjeee [Hattrick Supporter] 12-10-2006 om 19:38
ja bedankt he! jij ook!
ik heb trouwens gevraagd om te stoppen, hij reageerde gelukkig en zei dat ie het dan wel niet meer doet :p hij wilde me blijkbaar helpen .. raar verhaal maarja
Gedaan, hopelijk geen Edi tafarelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand zo lief om een hoog openingsbod te doen?
Vraagprijs: 550.000
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gedaan, hopelijk geen Edi tafarelenZit niet te wachten op nog een mid
Ik kreeg dit terug:quote:
Hier ontkent-ie dat-ie die gozer kent, maar in z'n persbericht is het een bekende uit het dorp? Da's best raarquote:ja dat zeggen er meer, ik ken die gast niet en hij bied op al men spelers .. ik weet niet waarom dus daarom heb ik maar een berichtje verstuurd omdat anders iedereen het gaat denken .. hij schreef dat hij het niet meer doet dus ..
Duh.. heb dat vaker meegemaakt.. typisch geval van hem knijpen en hard ontkennenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kreeg dit terug:
[..]
Hier ontkent-ie dat-ie die gozer kent, maar in z'n persbericht is het een bekende uit het dorp? Da's best raar
Edi Crianuscu ofzo.. had JD gelist voor 550k toen en we dachten dat hij wel meer waard was dus ik deed een openingsbod (net als nu) zodat JD speler kon kopen.. en tsja, toen kreeg ik hem tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat was er met meneer de Kraaij?
De transfervergelijking geeft 162.100 aan met 4 transfers, maar ehm, hier vang ik toch wel meer voor?quote:Topi Ruikka (134890544)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roelof Jan United
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
nopequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De transfervergelijking geeft 162.100 aan met 4 transfers, maar ehm, hier vang ik toch wel meer voor?
Hij is al 19 he... hij is geen 17 meer... nu koop je een redelijk passen redelijk def (17) voor 200k en die zou in 2 jaar echt wel hoger moeten zijn dan jouw speler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:14 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb hem potdomme vorige week voor 180.000 gekocht.!
Maar zonder pass verkoop ik ze voor 150.000, had er toch op gerekend dat een redelijke pass de prijs toch wel met met een ton zou opdrijven.
2x getriant... niet gestegen... uhm.. en waarom niet vraag ik me dan afquote:Gustavo Rato (131904260) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
En deze zou hoog moeten zitten, maar heeft al 4X training gehadquote:Anders Olsson (129570446) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Wat een pech zeg...quote:Kari Messinger (131989404) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Je moet die spelers wel in de spits zetten en niet ergens in de verdediging, of op het middenveldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:57 schreef maniack28 het volgende:
Juist... snappen jullie het nog?
TSI: 3410 (+4550/-1140)
Vorm: 5 (+9/-4)
[..]
2x getriant... niet gestegen... uhm.. en waarom niet vraag ik me dan af
Idem, maar 1x gespeeld, kan ik nog begrijpen:
[..]
En deze zou hoog moeten zitten, maar heeft al 4X training gehadHeb vergelijkbare spelers gehad afgelopen weken en die stegen gewoon in 1x (zelfs eentje met redelijk wing erbij
)
[..]
Wat een pech zeg...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet die spelers wel in de spits zetten en niet ergens in de verdediging, of op het middenveld
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goeie hint![]()
Maar daar stonden ze al
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebben![]()
![]()
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe, check team id 143718 zijn spelers eens?
Huzzah!quote:Gaizka Chaler:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Philipp Gahn
TSI = 5 120, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
3 trainingen gehad. Denk dat 3 ton wel een redelijk prijs is voor zo'n speler? Dan mag hij namelijk mooi wegquote:Enol Echechuribehere
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...quote:Jan Lifin
TSI=2 920, 18 jaar, redelijk in vorm
Spelmaken: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ook wel aardigquote:Javián Páez
TSI=1 460, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef Lemming22 het volgende:
De nieuwe conditiedalingsfeature van Hattrick heeft voor actie gezorgd:
TSI: 1050 (+1810/-760)
Conditie: 21 (+21/-)
Vorm: -5 (+5/-10)
Mid-season conditietraining dus!
Dat wel, maar ook flink wat vormdalingen in mijn A-elftal helaas....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..
Ik ga het volgende week ook maar even doen. Heb nou een verdediger met onbestaand conditie
verkopen die eerstequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 2820 (+3110/-290)
Vorm: -1 (+3/-4)
Middenveld: 3 (+3/-)
1 hele lekkere stijger
[..]
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...
[..]
Ook wel aardig
quote:Thomas Alexandersson:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelmaken zijn gestegen van mythisch naar magisch.
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Uncle het volgende:
Op middenveld ga ik het zondag (strijd om de eerste plaats) ruim verliezen dus dacht ik te gaan counteren. Maar nu wilde ik ook gaan MOTSen totdat ik me bedacht dat je bij counteren juist een slechter middenveld wilt hebben (en een veel betere verdediging dan zijn aanval en andersom).
En door MOTS gaat juist je middenveld iets omhoog... Toch maar niet motsen dan? OF is er een maximum dat middenveld mag schelen?
Hoeveel zijn er gedaald? Hoeveel mids met goed of lager conditie? Defs doen er niet echt toe, die events gebeuren zelden... kan je net zo goed wachten tot je echt je middenvelders moet opkrikken qua conditiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
begin nu ook te twijfelen of ik eventjes conditie moet trainen...
Laatste wedstrijd (derby) was zwak hoog (ik) tegen matig zeer hoog (allebei mots). Hij zal wel weer motsen dus dan zou het verschil nog ietsje groter worden als ik niet mots... Is het verschil dan te groot?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..
Speel jij met 6 middenvelders? Je countert toch? Het gaat eigenlijk alleen om je a-team..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
2x uitstekend, 2x matig en 1x matig en een goed op de vleugels
Vraagprijs 700kquote:Miguel Angel Escajadillo (80777825)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 4 770
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
een mid naar redelijk defquote:TSI: 2530 (+3590/-1060)
Vorm: 2 (+7/-5)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Weetik, maar hij hoeft niet direct weg.quote:
Ik twijfel nog, het wordt ook wel tijd om conditie te trainen, dus misschien geef ik hem nog een weekkie conditie meequote:
Met alle skills zo, geen kale spelers meer te vinden voor meer dan 2,2-2,3 miljoen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:36 schreef nicomart het volgende:
voor slechts 2 miljoen..
Echt een ramp om te zien als PM trainer
En middenvelders ook niet. Kortom, DeHovenier is goed bezigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met alle skills zo, geen kale spelers meer te vinden voor meer dan 2,2-2,3 miljoen...
Spitsen kostne tegenwoordig ook geen drol meer, defs ook niet.. dus tsja..
quote:
Ben je flink op achteruit gegaan..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Iemand die de komende 2 weken conditietraining in z'n programma heeft staan moet even naar speler 72848856 kijken. Leuke speler voor 't geld. Loopt over een uurtje af.
Is zo'n speler nie goed genoeg voor U20 Spanje? (Ook al weet ik dat Spanje hugh is qua Hattrick)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/Gaizka.bmp]afbeelding][/URL]
Mijn eerste reusachtige speler (getraind nog wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |