Geldt voor iedereen denk ik. Grumpey heeft gewoon mazzel gehad, maar die zal nog wel een klap krijgen in de tweede helft van het seizoen. Ik heb vorige week, op de helft van het seizoen, 'm erdoor getrapt. Anders zijn die twee conditietrainingen in het tussenseizoen nutteloos, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef MacMauser het volgende:
Halverwege t seizoen kan iedere (spitsen)trainer wel een weekie conditie gebruiken nu lijkt me..
Das lekker! Hier is t wel anders, maar kan t, denk ik, wel gefixed worden met de ene conditietraining die ik al gehad heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet (1 daler in totaal) is dat denk ik niet eens hard nodig...
255 k ik ben weer happyquote:Ulrik Asmussen
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaandervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus, 740 excl.
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik speel al counterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat kan, maar is counteren dan niet een betere optie?
en die formi spits is beter dan die goed. 3 niveao's passen is ongeveer 1 niveau scoren
netjes hoorquote:
Ja , maar dat scheelt slechts 1 weekje, hij liep bij z'n vorige eigenaar al 2 weken nix te doen, bij mij mag tie spelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
netjes hoor
allleen jammer dat hij niet heeft gespeeld deze week
Oh zeker zoiets denk ik ook, maar tis geen stijger van iemand andersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Yankee_One het volgende:
nouja, denk dat hij nog wel een week of 4 nodig zal hebben om te stijgen
Altijd checken of het een verse pull isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef Yankee_One het volgende:
haha idd
ik verkocht gister een stijger met goed def en redelijk passen voor 300k, dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |