Kleine competities, of topcompetities. Het is maar net wat je doel is. Zoveel mogelijk geld uit je friendlies halen, of zoveel mogelijk vlaggetjes verzamelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt de kleine competities neem ik aan? Maar zou dat zoveel server capaciteit in beslag nemen dan?
Als het om irritatie gaat; je kan het toch instellen dat je niet uitgedaagd kan worden, dus dat is geen argument. Het zal denk toch met serverbelasting te maken hebben. Als iemand met heel veel uitdagingen er eentje accepteert en er moeten er direct ook honderd geannuleerd worden, misschien dat dat misloopt. Ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Kleine competities, of topcompetities. Het is maar net wat je doel is. Zoveel mogelijk geld uit je friendlies halen, of zoveel mogelijk vlaggetjes verzamelen.
Het zal niet zozeer voor serveroverlast zorgen, als wel voor irritatie doordat eigenaren van de meest gewilde ploegen ineens wakker worden met een stuk of honderd uitdagingen. in geval van een heel zeldzaam land zullen dit er ongetwijfeld nog veel meer zijn.
Da's natuurlijk de omgekeerde wereld, iemand die z'n instellingen moet veranderen omdat anderen onbeperkt aantal uitdagingen wilquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:10 schreef rompompom het volgende:
Als het om irritatie gaat; je kan het toch instellen dat je niet uitgedaagd kan worden, dus dat is geen argument.
Ja, maar die kan nu toch nog steeds honderd uitdagingen voor z'n kiezen krijgen? Of kan iemand ook niet meer dan 25 keer uitdagingen open hebben staan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk de omgekeerde wereld, iemand die z'n instellingen moet veranderen omdat anderen onbeperkt aantal uitdagingen wil
Maar wellicht is een van beide dingen een 'bijkomend voordeel' als gevolg van de andere. Al kan ik me niet voorstellen dat die extra db-query zo'n hekel punt zal zijn.
Da's wel kut ja. Maar kunnen ze dan niet beter een beperking invoeren voor het aantal uitdagingen dat je kan hebben openstaan als uitgedaagde?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:44 schreef Grumpey het volgende:
misschien ter illustratie...
Ik krijg per avond ongeveer 20 uitdagingen van teams vanuit de hele wereld die friendly willen. Als ik niet binnen een snelle termijn zelf iets regel staat mijn startpagina vol met over de 50 uitdagingen.
en dan ben ik maar gewoon een IVe klasser, moet je voorstellen wat een eredivisionist zal krijgen.
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaaldquote:
Er is nog een erremuu aan het schouwspel toegevoegd. Dit valt niet meer opquote:Transfers voor Petar Mitar
Datum Van Aan Prijs TSI toen
12-10-2006 Cootjeee C1 erremuu1 138 000 ¤ 1 270 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
09-09-2006 FC Tenby Cootjeee C1 51 000 ¤ 1 350
Volspammen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaald![]()
![]()
![]()
quote:Bedankt voor het sturen van dit cheatreport.
BAHAHHAAHAquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij heeft dat bericht uit zn gastenboek gehaald![]()
![]()
![]()
OMG
[..]
Er is nog een erremuu aan het schouwspel toegevoegd. Dit valt niet meer op![]()
gelijk maar even al die transfers aangegevenquote:Bedankt voor het sturen van dit cheatreport.
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel kut ja. Maar kunnen ze dan niet beter een beperking invoeren voor het aantal uitdagingen dat je kan hebben openstaan als uitgedaagde?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.
In ieder geval is het onzinnig om meer dan 25 teams te kunnen uitdagen, dat is namelijk gewoon meer spam. En spam is irritant, als je dat nog niet duidelijk was![]()
Stuurt ie dit terug:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:32 schreef Lennox het volgende:
Mooi Maniack
En Roelofjan. Hij koopt ze gewoon in en doet de inkoop x2 qua vraagprijs ofzo. De prijzen vallen "wel mee" , maar hij komt zo makkelijk uit de schulden (die hij had).
quote:Cootjeee [Hattrick Supporter]
Ja dat vind ik dus ook, ik zal eens een berichtje sturen .. ik ken hem voor de rest niet !..
KUT!quote:
Whaha, hij kent hem niet..quote:
Goh tegen wie was die vriendschappelijk pot die weekquote:Persberichten
03-10-2006 Verloren, verloren, verloren ..
Alweer verloren. Dat realiseerde al de spelers van Cootjeee C1. Het viel te verwachten tegen het zeer sterke Krayn's Eleven. Deze nummers 1 tm 4 zijn gewoon een maatje te groot voor ons. Met de moeilijkste 2 competitiewedstrijden tegemoet denkt het bestuur dat alles goed komt. Deze week zijn er 2 bot teams bij gekomen dus nu moeten we gewoon in deze competitie blijven. Woensdag een oefenwedstrijd tegen een bekende uit het dorp!
En dan heb je het nog niet eens hoeveel technische middelen het kost willen ze dat verzorgen en bijhouden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met als resultaat dat een vriend van mij me niet meer kan uitdagen? Lijkt me ook niet de oplossing. Het is denk ik slimmer als ik gewoon iedereen mag weigeren, maar wel sommige teams toestemming kan geven toch mij uit te dagen, zoiets als dat al mijn bookmarks me wel kunnen uitdagen ofzo.
In ieder geval is het onzinnig om meer dan 25 teams te kunnen uitdagen, dat is namelijk gewoon meer spam. En spam is irritant, als je dat nog niet duidelijk was![]()
Iemand zo lief om een hoog openingsbod te doen?quote:Sami Kanerva (11715200)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 7 370
Loon: 4 848 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef truStie het volgende:
Nieuwe keeper aangeschaft, beetje impuls aankoopAchja hij kan nog ff mee
[afbeelding]
Als ik die keeper tools een beetje heb begrepen kan hij snel stijgen naar briljant.. of ik zit er helemaal naast natuurlijkNiet dat ik keepers train maarja ik kan wel wat training missen dit seizoen
hij is pas 19 hèquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.
Heeft me 184k gekost, mooi prijsjequote:Aviv Gefen (121443855) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: JHMWMJZMN
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
900k, vind ik wel redelijk als ik zo naar de transfervergelijking kijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Prijs? Leuke leeftijd, beetje jammer van de ervaring.
Stuurt ie dit:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Goh tegen wie was die vriendschappelijk pot die week
juist:
Cootjeee C1 - erremuu-united 8 - 1![]()
quote:589 van de 589 berichten door Cootjeee [Hattrick Supporter] 12-10-2006 om 19:38
ja bedankt he! jij ook!
ik heb trouwens gevraagd om te stoppen, hij reageerde gelukkig en zei dat ie het dan wel niet meer doet :p hij wilde me blijkbaar helpen .. raar verhaal maarja
Gedaan, hopelijk geen Edi tafarelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iemand zo lief om een hoog openingsbod te doen?
Vraagprijs: 550.000
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gedaan, hopelijk geen Edi tafarelenZit niet te wachten op nog een mid
Ik kreeg dit terug:quote:
Hier ontkent-ie dat-ie die gozer kent, maar in z'n persbericht is het een bekende uit het dorp? Da's best raarquote:ja dat zeggen er meer, ik ken die gast niet en hij bied op al men spelers .. ik weet niet waarom dus daarom heb ik maar een berichtje verstuurd omdat anders iedereen het gaat denken .. hij schreef dat hij het niet meer doet dus ..
Duh.. heb dat vaker meegemaakt.. typisch geval van hem knijpen en hard ontkennenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kreeg dit terug:
[..]
Hier ontkent-ie dat-ie die gozer kent, maar in z'n persbericht is het een bekende uit het dorp? Da's best raar
Edi Crianuscu ofzo.. had JD gelist voor 550k toen en we dachten dat hij wel meer waard was dus ik deed een openingsbod (net als nu) zodat JD speler kon kopen.. en tsja, toen kreeg ik hem tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat was er met meneer de Kraaij?
De transfervergelijking geeft 162.100 aan met 4 transfers, maar ehm, hier vang ik toch wel meer voor?quote:Topi Ruikka (134890544)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roelof Jan United
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
nopequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De transfervergelijking geeft 162.100 aan met 4 transfers, maar ehm, hier vang ik toch wel meer voor?
Hij is al 19 he... hij is geen 17 meer... nu koop je een redelijk passen redelijk def (17) voor 200k en die zou in 2 jaar echt wel hoger moeten zijn dan jouw speler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:14 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb hem potdomme vorige week voor 180.000 gekocht.!
Maar zonder pass verkoop ik ze voor 150.000, had er toch op gerekend dat een redelijke pass de prijs toch wel met met een ton zou opdrijven.
2x getriant... niet gestegen... uhm.. en waarom niet vraag ik me dan afquote:Gustavo Rato (131904260) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
En deze zou hoog moeten zitten, maar heeft al 4X training gehadquote:Anders Olsson (129570446) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Wat een pech zeg...quote:Kari Messinger (131989404) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Je moet die spelers wel in de spits zetten en niet ergens in de verdediging, of op het middenveldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:57 schreef maniack28 het volgende:
Juist... snappen jullie het nog?
TSI: 3410 (+4550/-1140)
Vorm: 5 (+9/-4)
[..]
2x getriant... niet gestegen... uhm.. en waarom niet vraag ik me dan af
Idem, maar 1x gespeeld, kan ik nog begrijpen:
[..]
En deze zou hoog moeten zitten, maar heeft al 4X training gehadHeb vergelijkbare spelers gehad afgelopen weken en die stegen gewoon in 1x (zelfs eentje met redelijk wing erbij
)
[..]
Wat een pech zeg...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet die spelers wel in de spits zetten en niet ergens in de verdediging, of op het middenveld
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goeie hint![]()
Maar daar stonden ze al
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebben![]()
![]()
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe, check team id 143718 zijn spelers eens?
Huzzah!quote:Gaizka Chaler:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Philipp Gahn
TSI = 5 120, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
3 trainingen gehad. Denk dat 3 ton wel een redelijk prijs is voor zo'n speler? Dan mag hij namelijk mooi wegquote:Enol Echechuribehere
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...quote:Jan Lifin
TSI=2 920, 18 jaar, redelijk in vorm
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ook wel aardigquote:Javián Páez
TSI=1 460, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef Lemming22 het volgende:
De nieuwe conditiedalingsfeature van Hattrick heeft voor actie gezorgd:
TSI: 1050 (+1810/-760)
Conditie: 21 (+21/-)
Vorm: -5 (+5/-10)
Mid-season conditietraining dus!
Dat wel, maar ook flink wat vormdalingen in mijn A-elftal helaas....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..
Ik ga het volgende week ook maar even doen. Heb nou een verdediger met onbestaand conditie
verkopen die eerstequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 2820 (+3110/-290)
Vorm: -1 (+3/-4)
Middenveld: 3 (+3/-)
1 hele lekkere stijger
[..]
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...
[..]
Ook wel aardig
quote:Thomas Alexandersson:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelmaken zijn gestegen van mythisch naar magisch.
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Uncle het volgende:
Op middenveld ga ik het zondag (strijd om de eerste plaats) ruim verliezen dus dacht ik te gaan counteren. Maar nu wilde ik ook gaan MOTSen totdat ik me bedacht dat je bij counteren juist een slechter middenveld wilt hebben (en een veel betere verdediging dan zijn aanval en andersom).
En door MOTS gaat juist je middenveld iets omhoog... Toch maar niet motsen dan? OF is er een maximum dat middenveld mag schelen?
Hoeveel zijn er gedaald? Hoeveel mids met goed of lager conditie? Defs doen er niet echt toe, die events gebeuren zelden... kan je net zo goed wachten tot je echt je middenvelders moet opkrikken qua conditiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
begin nu ook te twijfelen of ik eventjes conditie moet trainen...
Laatste wedstrijd (derby) was zwak hoog (ik) tegen matig zeer hoog (allebei mots). Hij zal wel weer motsen dus dan zou het verschil nog ietsje groter worden als ik niet mots... Is het verschil dan te groot?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..
Speel jij met 6 middenvelders? Je countert toch? Het gaat eigenlijk alleen om je a-team..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
2x uitstekend, 2x matig en 1x matig en een goed op de vleugels
Vraagprijs 700kquote:Miguel Angel Escajadillo (80777825)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 4 770
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
een mid naar redelijk defquote:TSI: 2530 (+3590/-1060)
Vorm: 2 (+7/-5)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Weetik, maar hij hoeft niet direct weg.quote:
Ik twijfel nog, het wordt ook wel tijd om conditie te trainen, dus misschien geef ik hem nog een weekkie conditie meequote:
Met alle skills zo, geen kale spelers meer te vinden voor meer dan 2,2-2,3 miljoen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:36 schreef nicomart het volgende:
voor slechts 2 miljoen..
Echt een ramp om te zien als PM trainer
En middenvelders ook niet. Kortom, DeHovenier is goed bezigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met alle skills zo, geen kale spelers meer te vinden voor meer dan 2,2-2,3 miljoen...
Spitsen kostne tegenwoordig ook geen drol meer, defs ook niet.. dus tsja..
quote:
Ben je flink op achteruit gegaan..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Iemand die de komende 2 weken conditietraining in z'n programma heeft staan moet even naar speler 72848856 kijken. Leuke speler voor 't geld. Loopt over een uurtje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |