quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet die spelers wel in de spits zetten en niet ergens in de verdediging, of op het middenveld
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goeie hint![]()
Maar daar stonden ze al
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het komt omdat ze geen specialty hebben![]()
![]()
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe, check team id 143718 zijn spelers eens?
Huzzah!quote:Gaizka Chaler:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
quote:Philipp Gahn
TSI = 5 120, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
3 trainingen gehad. Denk dat 3 ton wel een redelijk prijs is voor zo'n speler? Dan mag hij namelijk mooi wegquote:Enol Echechuribehere
TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...quote:Jan Lifin
TSI=2 920, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ook wel aardigquote:Javián Páez
TSI=1 460, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef Lemming22 het volgende:
De nieuwe conditiedalingsfeature van Hattrick heeft voor actie gezorgd:
TSI: 1050 (+1810/-760)
Conditie: 21 (+21/-)
Vorm: -5 (+5/-10)
Mid-season conditietraining dus!
Dat wel, maar ook flink wat vormdalingen in mijn A-elftal helaas....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ongelooflijk.. zijn wel flink wat stijgingen..
Ik ga het volgende week ook maar even doen. Heb nou een verdediger met onbestaand conditie
verkopen die eerstequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 2820 (+3110/-290)
Vorm: -1 (+3/-4)
Middenveld: 3 (+3/-)
1 hele lekkere stijger
[..]
Transfervergelijking zegt ruim 1 miljoen, twijfel erg om hem te verkopen...
[..]
Ook wel aardig
quote:Thomas Alexandersson:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelmaken zijn gestegen van mythisch naar magisch.
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Uncle het volgende:
Op middenveld ga ik het zondag (strijd om de eerste plaats) ruim verliezen dus dacht ik te gaan counteren. Maar nu wilde ik ook gaan MOTSen totdat ik me bedacht dat je bij counteren juist een slechter middenveld wilt hebben (en een veel betere verdediging dan zijn aanval en andersom).
En door MOTS gaat juist je middenveld iets omhoog... Toch maar niet motsen dan? OF is er een maximum dat middenveld mag schelen?
Hoeveel zijn er gedaald? Hoeveel mids met goed of lager conditie? Defs doen er niet echt toe, die events gebeuren zelden... kan je net zo goed wachten tot je echt je middenvelders moet opkrikken qua conditiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
begin nu ook te twijfelen of ik eventjes conditie moet trainen...
Laatste wedstrijd (derby) was zwak hoog (ik) tegen matig zeer hoog (allebei mots). Hij zal wel weer motsen dus dan zou het verschil nog ietsje groter worden als ik niet mots... Is het verschil dan te groot?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, dus niet motsen als je countert, tenzij het verschil op het middenveld zo groot is..
Speel jij met 6 middenvelders? Je countert toch? Het gaat eigenlijk alleen om je a-team..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
2x uitstekend, 2x matig en 1x matig en een goed op de vleugels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |