quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ow, competitie verleden optellen en uitrekenen. Ik verveelde me
Inderdaad. En dan wél meteen goed beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het blijft verleidelijk om eens overnieuw te beginnen.
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het beginquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het begin
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor traineesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etc![]()
Soms is dat een uitdagingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Ach, je snapt het spel nu veel beter enzo..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Roelof Jan United (765762)
48 Competitiewedstrijden gespeeld
141 Goals gescoord
65 Tegengoals gekregen
76 Doelsaldo
33 Gewonnen wedstrijden
3 Gelijke spelen
12 Verloren wedstrijden
87 Punten gehaald
1,8 Punten per wedstrijd
2,9 Goals per wedstrijd
1,4 Tegengoals per wedstrijd
1,6 Doelsaldo per wedstrijd
15 Langste reeks ongeslagen
12 Langste reeks overwinningen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:
Hebk nietquote:
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.
Maar als je nagaat, hoe lang je nu al Hattrick speelt en om dat opnieuw te doen, lijkt me toch niks.
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.
wtf...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
Ja nouja, mooie uitdaging dus! Hoef ik niet opnieuw voor te beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.
dan moet je eens aan grumps vragen wat voor speler hij heeft in de IVquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
toen ik nog in VIII had ik misschien 2 briljate trainees, maar die zijn wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Dat is geen voorwaarde..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |