1560kquote:Aage Justesen (47380277) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 2
23 jaar, goed in vorm, geblesseerd (2 weken)
Ik spreek Dansk!
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 10 010
Loon: 4 104 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Karl Magnus F.C.
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: 2 weken geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
quote:Ulf Berger (131647824) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Norsk!
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Feliquote:
quote:Shachar Tamuz [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=660, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
Is al op gebodenquote:
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is al op geboden. 3 ton voor net goed is wel een nette prijs in ieder geval
Ik had die 17 jaar uitstekend/redelijk er voor 999k op gezet, maar daar tuinde niemand in![]()
Dan hoor ik dat wel van Twiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
Die tamuz is wel iets leuks voor TWI meen ik
Ik meende namelijk dat hij zoiets poste in het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat wel van Twi
Kan hem nu alleen nog niet te koop zetten, want ik weet niet zeker of mn nieuwe spelert zondag kan spelen (gok net niet) en dus heb ik hem nog 1x nodig
Zou kunnen... FC de Twietjes was zn team toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik meende namelijk dat hij zoiets poste in het vorige topic.
Ja ontzettendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef -J-D- het volgende:
Hoi, ben nieuw hier.
Is dit een leuk spel?
Mwah, ik sta op de wachtlijst.quote:
Welke wachtlijst?quote:
Die in Deutschland... daar wohne ichquote:
Rot op hier danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die in Deutschland... daar wohne ich
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ow, competitie verleden optellen en uitrekenen. Ik verveelde me
Inderdaad. En dan wél meteen goed beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het blijft verleidelijk om eens overnieuw te beginnen.
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het beginquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nou ja, zo veel heb ik gelukkig niet geblunderd in het begin
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor traineesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon leuk voor een nieuwe uitdaging etc![]()
Soms is dat een uitdagingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Ach, je snapt het spel nu veel beter enzo..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal je denk ik tegenvallen. startteam vol met waailappen. zeer klein budget voor trainees
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Roelof Jan United (765762)
48 Competitiewedstrijden gespeeld
141 Goals gescoord
65 Tegengoals gekregen
76 Doelsaldo
33 Gewonnen wedstrijden
3 Gelijke spelen
12 Verloren wedstrijden
87 Punten gehaald
1,8 Punten per wedstrijd
2,9 Goals per wedstrijd
1,4 Tegengoals per wedstrijd
1,6 Doelsaldo per wedstrijd
15 Langste reeks ongeslagen
12 Langste reeks overwinningen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Excel gaat sneller, 5 min werk, heb alleen de gewonnen/gelijk/verloren niet, die staan niet in het competitieoverzicht al je daarop klikt en ik ben te lui om het op te zoeken:
Hebk nietquote:
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leek me ook, om fouten uit het verleden te verkomen en direct goed gaan trainen enzo.
Maar als je nagaat, hoe lang je nu al Hattrick speelt en om dat opnieuw te doen, lijkt me toch niks.
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel nu een jaar en een paar maanden ik bedoel je zit zo weer in de 7de dat is het probleem niet.
wtf...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee ok, maar begin mijn team nu pas een beetje op niveau te krijgen voor mijn compo. Bijna overal briljante spelers nu.
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
Ja nouja, mooie uitdaging dus! Hoef ik niet opnieuw voor te beginnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, in de VII valt het heel hard tegen.
dan moet je eens aan grumps vragen wat voor speler hij heeft in de IVquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb nog nérgens een briljante speler, en ik sta op het punt te gaan promoveren naar VII ...
toen ik nog in VIII had ik misschien 2 briljate trainees, maar die zijn wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Dat is geen voorwaarde..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Nou en, gewoon promoveren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
wtf...
Ik heb géén ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is geen voorwaarde..
Maarre ik zou wel in je middenveld en de aanval investeren..
Enne, waarom zet je in godsnaam je beste middenvelder (4*) als extra middenvelder?
Ipv die 2,5* middenvelder?
Ik zal zowiezo mijn promotie niet tegenhouden, dat is tegen mijn natuur inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou en, gewoon promoveren.![]()
Zelf twijfelde ik ook of het wel zo'n succes zou worden om te promoveren van de 8e naar de 7e, maar ik draai nu wel lekker mee in VII.
En ik heb ook maar een paar uitmuntende of formidabele spelers, de rest is uitstekend of goed.
Ik sta 4e, op 3 punten van de nr 1. Als ik niet uitkijk dan promoveer ik nog naar de 6e.
(Nou ja, zo'n vaart zal het ook niet lopen, maar de nrs 2 en 3 hebben blijven ook liever in de 7e heb ik het idee)
Dankjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef komrad het volgende:
als iemand zin heeft mag ie dat voor mij ook wel doen, team: vintage fc
trouwens, Maniack: die spelerten tsja dat jij zo dom was zo veel voor tamuz neer te leggen
ik heb mijn trainee trouwens
SP is gewoon fijn in je team en voor toen was het ook marktconformquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dankje
Tamuz was een goeie koop, alleen was ie nog 19... vertrouwde jouw blind dat het een goeie koop voor me was (was het ook, maar 22/23 jaar was goedkoper en beter geweest)
Ja dat wel.. nu niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
SP is gewoon fijn in je team en voor toen was het ook marktconform
Ja, ik denk dat ik ook express 3e ga worden dit seizoen als ik zondag verlies (wat er inzit).. want dan speel ik in de 3e bekerronde misschien wel thuis, meer voordeel enzo. Mjah, sowiezo met een goed/goed coach haal je zieke midratings vgl bij nu (waardeloos leiderschap). Ik ga mn future coach de laatste paar wedstrijden maar eens opstellen, hoop dat ie stijgt voor het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
ik heb redelijk wat XP aan mijn bekerrun overgehouden, dat is wel erg oke
ik hebt met 3IM, WTM en aanvallende def met PIC dit jaar al uitstekend hoog gehaald. Ik moet binnenkort wel een FC halen, zodat ik tijd heb zijn XP te laten stijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook express 3e ga worden dit seizoen als ik zondag verlies (wat er inzit).. want dan speel ik in de 3e bekerronde misschien wel thuis, meer voordeel enzo. Mjah, sowiezo met een goed/goed coach haal je zieke midratings vgl bij nu (waardeloos leiderschap). Ik ga mn future coach de laatste paar wedstrijden maar eens opstellen, hoop dat ie stijgt voor het eind van het seizoen
Ik goed(laag) met normaal en uit... hoger nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik hebt met 3IM, WTM en aanvallende def met PIC dit jaar al uitstekend hoog gehaald. Ik moet binnenkort wel een FC halen, zodat ik tijd heb zijn XP te laten stijgen
Tering... dat wil ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Jonks het volgende:
Dit bedoel ik dus met vollopen van threads
Ik geloof dat ik even hoi zei in.. thread 182? iig dat was pas vorige week :x
Wist je trouwens dat mijn coach gisteren niet gezakt is in LS... die gast is al sinds 25-09-2005(!) goed leider.. dat lijkt bijna een record![]()
Morgen ratingsbusten! titanic middenveld is het doel![]()
Ze liggen er allang uit, die overbetaalde knakkersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
ik krijg allemaal berichtjes in mijn gastenboek van gasten die danwel voor/tegen de New York Yankees zijn.
Major League Baseball World Series zijn begonnen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Feli
It's a happy evening
Zometeen ff mn hopelijk stijgende spitsen te koop zetten, lopen ze netjes vrijdag af... Tamuz gaat er binnenkort trouwens ook uit, als er liefhebbers zijn dan hoor ik het graag. Zou leuk zijn als hij binnen de Fok!Fed blijft (Komrad heeft hem opgetraind):
[..]
Uitstekend verdedigen met een tsi van 660? Hoort datquote:Shachar Tamuz [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=660, 21 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
Wou je 'm op het middenveld zetten dan, met z'n waardeloos PM?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer van z'n conditie he.
quote:Tiemen Vis
TSI = 33 060 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: poor
Atahualpa Lescano
TSI = 75 000 , 23 years, solid form
Has poor experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Tudor Dima
TSI = 24 940 , 20 years, inadequate form
Has wretched experience and poor leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: wretched
Winger: world class Defending: wretched
Jacinto Ordás
TSI = 36 010 , 20 years, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
András Májer
TSI = 38 960 , 20 years, solid form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Met als trainees:
Aleksi Vuorikoski
TSI = 5 440 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Timo Hantula
TSI = 4 200 , 18 years, excellent form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: weak
Reinaart Langelaan
TSI = 23 070 , 20 years, passable form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: weak
Juist. Volgens mij 1x ooit een tegengoal door moeten incasseren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Yankee_One het volgende:
negatieve conditie events, maar dat is natuurlijk geneuzel in de marge
Bedankt voor deze nuttige toevoeging aan de discussie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:37 schreef Grumpey het volgende:
.
tsss mijn coach had ik sinds 21-05-2005 en die is gisteren wel gezakt in LS...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Jonks het volgende:
Dit bedoel ik dus met vollopen van threads
Ik geloof dat ik even hoi zei in.. thread 182? iig dat was pas vorige week :x
Wist je trouwens dat mijn coach gisteren niet gezakt is in LS... die gast is al sinds 25-09-2005(!) goed leider.. dat lijkt bijna een record![]()
Morgen ratingsbusten! titanic middenveld is het doel![]()
Ik gok zo rond de 250k... denk dat ik hem daarvoor list, alles wat hoger geboden wordt is natuurlijk eigen risicoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maniack, wat moet ie kosten?
Je kiest ze wel uit zegquote:Gonzalo Daniel Hernández van Sys moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Mariano van Gerner.
quote:
stil maar, je staat al voorquote:De scheidsrechter toont SVH3-speler Marnik Rynsewyn een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 17e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn. De Sys-speler die van het veld strompelt, is Gonzalo Daniel Hernández. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. Zijn vervanger is Mariano van Gerner.
quote:Sys-speler Axel Eisenberg zorgt voor een 0 - 1 voorsprong in de 19e minuut, hij rondt een perfect uitgevoerde aanval vanop rechts subliem af.
Mijn YP van vorige weekquote:Axel Eisenberg van Sys zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 19e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Marnix is mijn blesure speler van van de weekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef DeHovenier het volgende:
Verhip ja
[..]
Mijn YP van vorige week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |