Nee hoor, JD maakt de OP... ik heb hem geplaktquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:39 schreef SuperWeber het volgende:
Ik voel mezelf zo vrij om even een notitie aan de beginners te maken.
Vele mensen vragen om hulp en willen min of meer een soort beginnershandleiding geschreven zien door de huidige Fok!Hattrick goeroes. Echter ze vergeten hierbij dat de huidige Fok!Hattrickgoeroes ook heel veel tijd en energie in het spelletje hebben moeten steken om hier zelf achter te komen. Het mag dan ook duidelijk zijn dat mijn mening hierover is dat deze mensen misschien zelf de beginpost eens door moeten lezen waar toch een heel pakket aan informatie aangeboden wordt. Eik gewoon alles wat de beginner nodig heeft. Het enige wat er dan nog gedaan moet worden is er zelf de energie in steken om het door te lezen. Ikzelf ben nooit te beroerd om iemand te helpen wanneer hij een specifieke vraag heeft. Ik ga echter niet het complete spelletje voorkauwen. Dat lezen ze zelf maar.
Oftewel, steek er eerst zelf wat energie in, wanneer je dan nog vragen hebt, kun je aankloppen.
Helemaal mee eens. Allemaal zijn we door schade en schande wijs geworden in het spel. Stadions meteen uitbreiden, dat soort werkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:16 schreef SuperWeber het volgende:
Voor de luie flikkers nog even een quote uit het vorige topic:
[..]
Ook mee eens is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:16 schreef SuperWeber het volgende:
Voor de luie flikkers nog even een quote uit het vorige topic:
[..]
Als er voor jou dit seizoen weinig nog te verdedigen of te behalen is, zou ik ze allemaal verkopen en 17-jarige voor terugkopen. Anders de 19-jarige alleen verkopen zou ik doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:58 schreef Swennus het volgende:
Wat te doen met 2 18 jarige uitstekend def en 1 19-jarige Uitstekend?
Verkopen of doortrainen?
Misschien nog linkjes naar HAM en HT-ratings en eventueel wat andere proggies?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en hottrick.org...
denk als je die 2 hebt, dat je dan volledig op de hoogte bent.
doet me denken aan die ene speler die allemaal israeliers kocht en zijn team heette fc neus of iets in die richtingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:25 schreef twi het volgende:
Deze week nog 4 buitenlanders dumpen en vervangen met Nederlanders, dan zijn alleen nog 3 17-jarige trainees van buiten Nederland. En m'n coach.
Zou ik mezelf nu FC de Janmaatjes moeten gaan noemen?
Er is ook een team met alleen maar Ajaciedenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
doet me denken aan die ene speler die allemaal israeliers kocht en zijn team heette fc neus of iets in die richting![]()
quote:Ronald Sporran (133103889)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Nieuwe keeper:quote:Owen Sparke (95462397)
19 years, solid form, healthy
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: England
Total Skill Index (TSI): 4 680
Wage: 1 920 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: poor
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
quote:Ludovic Grimaud (60790851)
22 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Nationality: France
Total Skill Index (TSI): 11 280
Wage: 5 184 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: formidable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Ik denk 2 weken, loon excl 760... hij heeft wel weinig bijstats, maar ik zie hem niet in 1x stijgen.. kan er ook naast zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:22 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb vanmorgen een beetje snel op deze speler geboden, maar wat vinden jullie?
Hoe hoog zit ie?
[..]
250kquote:Ömer Birben (133210577)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig.
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Weer een aanvulling voor mijn middenveld...
[Speler]
600k gekost. 4,5 sterren...
Ja, daar mag wel iets aangedaan worden je kan een ronaldinho kopen voor een prikjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:33 schreef maniack28 het volgende:
Wat me opvalt is dat spelers met bijstats zelfs niet echt duur zijn... ik bedoel.... wc scoren en uitstekend passen is toch best een lekkere speler, maar die kosten ook maar 2 mil (aanschaf op 17 jarige leeftijd ongeveer 1.3 miljoen). De verhoudingen zijn een beetje zoek
Omdat Hattrick dan een veel ingrijpendere rol moet spelen en het werkt cheaten/vriendjespolitiek in de hand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef stefmans het volgende:
Waarom koopt ''hattrick'' niet een heel deel van die spelers en krijgen de mensen gewoon hun geld maar zo zorgen ze ervoor dat er geen overvloed komt aan spelers met dezelfde skill en daardoor stijgt de waarde weer.
Het zou niets uit hoeven te maken als de speler gewoon voor de normale prijs word overgekocht en weg word gewerkt. Natuurlijk moet je wel een berekening maken van hoeveel spelers er nu over zijn tegenover 1 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Omdat Hattrick dan een veel ingrijpendere rol moet spelen en het werkt cheaten/vriendjespolitiek in de hand.
Want welke spelers worden wel gekocht en welke niet? En hoeveel spelers moet je inkopen? En wanneer houdt het op, etc.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:09 schreef komrad het volgende:
zoek nog een trainee maar heb geen zin om te zoeken
En hoe zit het dan met moederclubgeld en vorige clubgeld, etc.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het zou niets uit hoeven te maken als de speler gewoon voor de normale prijs word overgekocht en weg word gewerkt. Natuurlijk moet je wel een berekening maken van hoeveel spelers er nu over zijn tegenover 1 jaar geleden.
Wat heb je liever, 50k meer moederclub geld of weer spelers die voor de normale prijs worden verkocht?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met moederclubgeld en vorige clubgeld, etc.
Beetje matig als je een speler traint en er nooit meer iets voor terugziet..
ik heb er inmiddels 1 gevonden, binnen budgetquote:
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je moet 't gewoon op z'n beloop laten, die transfermarkt. Zo gaat dat nu eenmaal, ook in 't echt. Spelers met geld kunnen leuke nieuwe spelers kopen. Als ik mijn pas gekochte speler verkoop heb ik er 2 ton verlies op. Tsja, had ik maar handiger moeten zijn. Nog een paar weken en het is weer een nieuw seizoen, dan trekken de prijzen voor jonge spelers weer aan, en zo zal alles zich ook langzaam weer herstellen.
En het is al 3 seizoenen bagger.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..
Ik snap sowieso niet waarom je hier gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, voor morgen: Counter geeft aan Formidabel, maar AIM/AOW Briljant, die laatste maar eens doen?
als ik met een 4-4-2 speel zijn mijn midstats: slecht (laag) volgens HTratingsquote:Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
hee, ik wil geen laatste worden in de fokcupquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef twi het volgende:
Bovendien is het een fuckin' friendlyDie verlies ik altijd met 9-0, zolang er maar 3 spitsentrainees + een reserve op het veld aantreden
hehe, degene tegen wie ik speel slaapt al, en ik moet morgen om 8.30 spelen, terwijl hij pas rond 9 uur op werk isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef Daemon19 het volgende:
Is het dan slim om hier neer te zetten, hoe je gaat spelen?
Ik heb liever dat de markt voor 17 jarigen ook instort... als die bijtrekt is alles weer normaal (alleen zijn de marges minder groot).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb je liever, 50k meer moederclub geld of weer spelers die voor de normale prijs worden verkocht?
jep, zelfde als voor jou. 8.30 is wel een mooie aftrap tijd, goed begin van de dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef DeHovenier het volgende:
Jullie spelen zo vroeg omdat die wedstrijd in een ander land is en daar andere speeltijden gelden?
Over anderhalf uur speel ik tegen een Spaanse ploeg in het zonnige Spanje
Waarom stel je dan een keeper op??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef OssieMan het volgende:
Klote wedstrijd, 5-0 verloren en mn keeper t ziekenhuis in getrapt
Geen keeper opgesteld?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een keeper op??
Ik had in mijn match geen keeper opgesteld... Krijg je een 3-3-3 systeem waarbij een middenvelder plotseling keeper is geworden
Ook niet in een oefenwedstrijdje zelfs?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
edit: voor het eerst in mijn hattrick carriere heb ik meer balbezit dan de tegenstander
wees blij, straks komt er een trainee te spelen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een keeper op??
Ik had in mijn match geen keeper opgesteld... Krijg je een 3-3-3 systeem waarbij een middenvelder plotseling keeper is geworden
Ja het gaat erom dat mijn trainees spelen... Aangezien ik bekerheld ben die eik geen bekerheld meer is moet ik dus onbelangrijke friendlies spelen... Zonder keeper dusquote:
Oké, ik heb op dit moment 2 keepers, maar idd het is wel een idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja het gaat erom dat mijn trainees spelen... Aangezien ik bekerheld ben die eik geen bekerheld meer is moet ik dus onbelangrijke friendlies spelen... Zonder keeper dus
Waardoor missen spelers kansen? Hoe wordt dat berekend?quote:In de 8e minuut van de wedstrijd had Timo Kurunsaari een uitgelezen kans om zijn team op voorsprong te zetten, maar zijn schot vanaf de linkerflank ging voorlangs. In de 14e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van een tegenstander. Axel Eisenberg kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
- lage ervaring in de opstellingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waardoor missen spelers kansen? Hoe wordt dat berekend?
Boehoequote:04-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 454 ¤ aan entreegeld.
03-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
n00bquote:
quote:03-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 8 983 ¤ aan entreegeld.
03-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Als je echt goed wilt counteren, moet je juist wel een goede keeper hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
maar goed, merk dat je als counteraar alle posities behalve de keeper goed bezet moet hebben. vorig seizoen kon ik nog af met een waardeloos middenveld, maar dit seizoen breekt dat me echt op
en uiteraard heb je 2 goede spitsen en een sterke winger nodig om te scoren..
Die klap kom ik nooit meer te bovenquote:
Lage ervaring speelt ook een rolquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
- lage ervaring in de opstelling
- laag zelfvertrouwen
- verdediging tegenstander > jouw aanval
counterrating is afhankelijk van de def en passing skills van je verdediging (keeper uitgezonderd). daarom bal ik ook nog met een redelijk keepquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als je echt goed wilt counteren, moet je juist wel een goede keeper hebben.
Effectiefste manier om je defratings en dus counterrating te boosten.![]()
dat wist ik nog niet. is natuurlijk ook wel logisch. anders zouden def trainers nooit hoeven te investeren in een goede keep.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lage ervaring speelt ook een rol
Kwaliteiten van de keep indirect ook, immers kwaliteit van de keep krikt defratings op en beinvloed dus je 3e punt
Kwaliteit van de keep speelt bij een vrije trap trouwens wel een directe rol
vraagprijs 600k. als ik deze verkoop kan ik weer een briljante mid aanschaffenquote:Ceylan Susus (50679174) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Türkçe!
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 770
Loon: 1 480 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: reusachtig
50%quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heeej, als je op positiespel traint.. en je zet je vleugelspelers 'naar de midden' krijgen ze dan 100% training of toch maar 50%??
Hij bedoelt dat bij het counteren je defratings nog wel keihard opgekrikt kunnen worden door een goeie keep en je dus minder goals tegenkrijgt. Met de counterrating heeft het idd niks te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counterrating is afhankelijk van de def en passing skills van je verdediging (keeper uitgezonderd). daarom bal ik ook nog met een redelijk keep
beetje duurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Marcel Breemen (133413004)
17 jaar
Loon: 940
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Is het wat?
En krijgt die positiespel training als hij zondags verdedigt en woensdags op het middenveld speelt.
Loon is exclusief inderdaad. Daar is die ook op gekocht, maar ondertussen kan hij mooi een beetje middenvelden en verdedigen. Maar even kijken wat die na stijgen opbrengt is dat genoeg danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef maniack28 het volgende:
Ja Kaheem, dat is opzich best een slimme zet, tenzij je beter dan goed def hebt
Hij zit ook wel hoog denk ik, als de loon excusief is tenminste... ik gok 1-2 weken...
Wat is een half miljoen nouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
beetje duur
en, ja hij krijgt training op de positie waar hij het laatst in die week heeft gespeeld
Je defrating is wel van belang voor je counterrating... Hogere defratings betekent automatisch hogere counterratings...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat bij het counteren je defratings nog wel keihard opgekrikt kunnen worden door een goeie keep en je dus minder goals tegenkrijgt. Met de counterrating heeft het idd niks te maken.
Overigens, een keep met goed passen en onvoorspelbaar wil nog weleens een mooie lange pass geven, mjah... dat is zoals de TT zegt: "geneuzel in de marge"![]()
Ik dacht dat de def en de pas kwaliteiten van je defratings er aan bijdragen en dus niet je keeper?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je defrating is wel van belang voor je counterrating... Hogere defratings betekent automatisch hogere counterratings...
Mja, als je het zo bekijkt zou het kunnen dat je keeper geen invloed heeft (* SuperWeber heeft weer half gelezen, ik ben brakquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de def en de pas kwaliteiten van je defratings er aan bijdragen en dus niet je keeper?
Dus counterrating ~ defrating-keeperrating + passenrating defs
zoiets? Kan het ook mis hebben, ben geen counterhufter dus
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je defrating is wel van belang voor je counterrating... Hogere defratings betekent automatisch hogere counterratings...
quote:Je vaardigheid om counteraanvallen te plaatsen (ervan uitgaande dat je, zoals hierboven beschreven staat, niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingvaardigheid van al je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van vijf van je spelers om je countervaardigheid te berekenen.
Zie boven...quote:
Heb je gelijk in, heb je gelijk in. Ze zijn minder waard (middenvelders met verdedigen) maar vidn een verdedigende middenvelder toch ook wel belangrijk, vooral met mijn verdediging.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:16 schreef maniack28 het volgende:Tis wel een lekkere speler hoor, alleen ik weet niet of verdedigen als bijstat net zo goed is als passen
Help -> regels -> tactiekenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zie boven...
Waar komt het stukje eik vandaan??
Zijn die duidelijker dan ik dachtquote:
weet ik nog niet ivm mijn aankoop van afgelopen maandag, het was in de vorige match (zondag) waardeloos laag, zal dus niet lager zijn....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef maniack28 het volgende:
punt 1.
Sterren zegt niks....
Als je 10 trainees hebt 5-3-2 doen, heb je er 9 dan 4-4-2. In princiepe is 4-4-2 idealer omdat je middenveld dan dichter bij zijn middenveld ligt en je dus ook meer gewone kansen hebt. Aan de andere kant zal je def en je counterrating dan lager liggen (want je hebt minder defs).
Hoeveel haal je met 5-3-2 qua middenveld?
speel nu uit, was thuis... ik ga wel voor de 4-4-2 counter, dan is mijn middenveld minder zwak terwijl mijn def toch wel hoger is dan die van hem. 442 is dan het meest veiligquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef maniack28 het volgende:
Hou je wel rekening met uit en thuisspelen? Middenveld wordt daardoor beinvloed.... en als het goed is speel je nu thuis als je uitspeelde of andersom..
250k anyone?quote:Holger Boeve (75635778)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 150
Loon: 1 580 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Moet je maar iets anders gaan trainen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die klap kom ik nooit meer te boven
Ik heb nu al 4 kansen gehad, niet benut, de tegenstander 1 kans en 1 penalty, 2-0 tegen
En ik heb een gele kaart
We zijn eruitquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat bij het counteren je defratings nog wel keihard opgekrikt kunnen worden door een goeie keep en je dus minder goals tegenkrijgt. Met de counterrating heeft het idd niks te maken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet je maar iets anders gaan trainen..![]()
was mijn poging tot skilltraden...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:44 schreef maniack28 het volgende:
Nu snap ik waarom je middenveld zo laag is
Fortuyn ook. En die is ondertussen dood.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn idealen
ah okquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
was mijn poging tot skilltraden...formidabel positie had ie al, nu heeft ie er alleen zwak passen bij gekregen
Je bedoelt geen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:37 schreef Daemon19 het volgende:
Zowiezo skilltrade van slecht naar zwak zijn niet echt slim.
Dr is nauwelijks winst in te maken..
Ja, maar daar is alles mee gezegd.quote:
Misschien een enkele duizend euro, maar inderdaad niet de moeite waard.quote:
quote:VIVO stelde zich op in een 1-5-2-formatie.
Ik heb opties genoeg voor mn opstelling van zondag..quote:4-3-3: uitstekend
4-5-1: slecht
3-5-2: redelijk
5-3-2: slecht
3-4-3: goed
5-4-1: slecht
+2 in verdedigen (geen bullshit). Is ook wel aan zn TSI te zien. Was 5 weken geblesseerd, maar nu weer inzetbaar, maar in tussentijd heb ik andere trainee gekocht.quote:Thor Graulund [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 690, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Maar ik ga niet de politiek inquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Fortuyn ook. En die is ondertussen dood.
Voorspelt weinig goeds voor je toekomst..
WEet je toevallig ook hoeveel een interland is?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef Daemon19 het volgende:
Ten eerste niet internationaal uit spelen, kost je 6k per keer.
Je kan ook internationaal thuis spelen (evenveel ervaring).
Vriendschappelijk: 0,1 ervaringspunt
Internationaal vriendschappelijk: 0.2 ervaringspunt
Competitie: 1 ervaringspunt
Beker: 2 ervaringspunten
Ik denk dat ie niet echt relevant zijn voor hem..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
WEet je toevallig ook hoeveel een interland is?![]()
Voor mij wel... 10 interlands, 1 niveau hoger... dat klinktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet echt relevant zijn voor hem..
Maar interlands zijn 3 ervaringspunten.. d8 ik..
Dat is vrij zacht uitgedrukt, met 8 punten achterstand op de koploperquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef foetre het volgende:
grrr nog geen kampioen
Wie weet. Tuddern is een bot die begint te verliezen, en NAC zou ik eventueel kunnen verslaan met wat hulp van de M.E.quote:
Lees je in, zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Wessiej het volgende:
Ong. een jaar geleden was ik hier altijd mee bezig, toen ben ik opeens gestopt met mijn team en sinds gister heb ik weer een team aangevraagd, heb er opeens weer zin in.
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet. Tuddern is een bot die begint te verliezen, en NAC zou ik eventueel kunnen verslaan met wat hulp van de M.E.Begaan ze dan nog een misstap
Niet dat ik 't zou willen
bitchquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
Hoe staat het met je team?quote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja nog wel.Over 2 seizoenen stap ik over naar middenveld
En ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
nee, wat wil je als je als def trainer 352 gaat spelen en weigert 532 counter te spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat z'n huidige training 'm niet verder brengt
04-10-2006 Krayn's eleven Widzewskie Kojot 408 000 ¤ 1 710quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef Lennox het volgende:
Ik ben zo weg, dus nog even een verkoop spammen
[..]
+2 in verdedigen (geen bullshit). Is ook wel aan zn TSI te zien. Was 5 weken geblesseerd, maar nu weer inzetbaar, maar in tussentijd heb ik andere trainee gekocht.
300k
Dikke bidwar was het zie ik nu. Had hem voor 3 ton gelist.... Multiskilled zijn wel in trek blijkbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
Zeg dat wel..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
Heel goed... maar niet zo goed als bij jou natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:15 schreef Jonks het volgende:
Hi all!
Ik kom JD nog even in actie bekijken hierZo'n emotioneel gastenboekbericht gehad van de fok!hattrick knuffelbeer.... dat kun je niet naast je neerleggen
Hoe gaat het met jullie?
Nog handelaren, vlaggetjeshunters, kampioenen, cupfighters, counterhufters e.d.?
Redelijk had beter gekund... Desalniettemin ben ik niet ontevreden, maar in de Oosterpoort hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef Jonks het volgende:
SW de zandpol trappers deden het dit jaar toch ook goed in de cup?
Er valt nog zat te handelen, je moet alleen weten wat je moet kopen. Laatst 500k winst in 1 week op een speler gemaakt.. dat noem ik nog eens skilltradenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Jonks het volgende:
Lol maniack!
Ik kijk af en toe nog wel hoor, maar de threads gaan zo snel vol en niet altijd met even interessante dingen :p
Hattrick staat bij mij op een beetje laag pitje, ben bezig met een stage opdracht in de Oosterpoort & de Stadsschouwburg in Groningen. Heb dit seizoen niet gehandeld (net als eind vorig seizoen) en ben gewoon eens van mijn counter afgestapt beetje spelhervattingen trainen om zodoende te kunnen vlammen in de beker en de competitie![]()
Beetje geld verbranden dus
Is er nog een beetje geld te maken in de handel? Had het idee dat de prijzen & marges nogal in gestuukt waren, dat waren ze vorig seizoen al
Zal nog een plekje reserveren in mijn Royal Pimp Palace (dat ding wat ik bouwde in mijn 2e seizoen en ik nog seizoenen heb moeten aanhoren van JD & Refused) volgende week woensdag komt een III op bezoek die wel te doen is
. Beetje hopen op niet te veel kaarten / blessures en een gunstige loting voor ronde 10 dus
![]()
Waar staat dat? In welk achtergrond-artikel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Volgend seizoen: meer TS hits bij veel transfers in kortere periode... dag skilltraden![]()
(nog) nergens.. geneuzel op een forum topic daar... meer 'rumours'. zal het eens opzoeken welk topic dat wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:28 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waar staat dat? In welk achtergrond-artikel?
Dat is echt naaierij... als ze dat doen, dan vind ik dat ze ook positieve TS-hits moeten geven, want waarom krijg je geen TS-boost als je een symphatieke of aangename speler koopt? En waarom geen TS-boost als je een agressieve onaardige speler verkoopt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Volgend seizoen: meer TS hits bij veel transfers in kortere periode... dag skilltraden![]()
Ja... met redelijk/goed passen en zeker 17 jarigen is er veel winst te behalen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
jij bent toch alleen maar bezig met skilltrades die bijstats hebben? de markt voor kale skilltrades is behoorlijk aan het verzadigen...
het is meer met de insteek van.. veel spelerswisselingen -> twijfel bij spelers etc-> teamgeest daalt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is echt naaierij... als ze dat doen, dan vind ik dat ze ook positieve TS-hits moeten geven, want waarom krijg je geen TS-boost als je een symphatieke of aangename speler koopt? En waarom geen TS-boost als je een agressieve onaardige speler verkoopt...
Nee, want de kans op een TS-hit is groter bij onaardige spelers, dus denk ik dat het zeer zeker daarmee te maken heeft. Ik kan met toch voorstellen dat een team een boost krijgt als je een erg toffe speler binnenhaalt, itt wanneer je een eikel binnenhaalt. Toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
het is meer met de insteek van.. veel spelerswisselingen -> twijfel bij spelers etc-> teamgeest daalt...
achja.. het zijn ook nog maar roddels.. we zien wel met welke nieuwe dingen ze op de proppen komen voor volgend seizoen.
ook een optie.. er blijven natuurlijk altijd manieren om snel veel geld te blijven verdienenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de kans op een TS-hit is groter bij onaardige spelers, dus denk ik dat het zeer zeker daarmee te maken heeft. Ik kan met toch voorstellen dat een team een boost krijgt als je een erg toffe speler binnenhaalt, itt wanneer je een eikel binnenhaalt. Toch?
Maar als ze skilltraden zo gaan verneuken, dan ga ik gewoon nog 3-4 seizoenen cashen, dan kunnen ze de pot op en ga ik niet eens voor het kampioenschap.... neem die TS-hits gewoon voor lief dan... Lekker sparen tot ik in V ook mee kan doen...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:15 schreef Jonks het volgende:
Hi all!
Ik kom JD nog even in actie bekijken hierZo'n emotioneel gastenboekbericht gehad van de fok!hattrick knuffelbeer.... dat kun je niet naast je neerleggen
ik ben het met je eens, maar als ze de kans van een ts boost in het spel zouden gooien kan je natuurlijk allemaal populaire waailappen kopen om je ts te boosten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is echt naaierij... als ze dat doen, dan vind ik dat ze ook positieve TS-hits moeten geven, want waarom krijg je geen TS-boost als je een symphatieke of aangename speler koopt? En waarom geen TS-boost als je een agressieve onaardige speler verkoopt...
Weer niet verkocht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef roelofjan het volgende:
Ik ga even ongegeneerd een speler spammen, die lul heeft al 2 keer op de transfer lijst gestaan, en ik wil dat 'ie nu eindelijk eens oprot, moet m'n stadion uitbreiden.
Anders Hartstrand (76243742)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 950
Loon: 1 872 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roelof Jan United
Conditie: redelijk
Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos
Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Transfer vegelijking:
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum Total Skill Index (TSI)/
Prijs: Leeftijd Vorm
68524233 03-10-2006 4 360
695 000 ¤ 21 goed
69509507 03-10-2006 3 400
647 000 ¤ 21 matig
Gemiddelde prijs 671 000 ¤
Median Price 671 000 ¤
HTPE:
Exact Match: 800.000
Vraagprijs: 599 999 ¤
Nee inderdaad. Wachten tot de zondag totdat er van die tere zieltjes zijn die op woensdag niet controleren of het een pull is of een stijgerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef Yankee_One het volgende:
niet handig in iig om je spelers op vrijdagochtend na de training te listen. veel mensen doen dat
Het zijn promillages, de tering. Zie TTquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij maakt het helemaal niets uit wanneer je list, maar sommigen geloven er heilig in.
Een grafiekje:
[afbeelding]
moeten procenten zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zijn promillages, de tering. Zie TT
Dat is wel wat logischer ja. Maar voor de rest kan je weinig met deze info. Moet je nou listen zodat-ie afloopt in die pieken? Dan is de kans weer groter dat je niet verkoopt of dat je niet krijgt wat je hebben wilt. Het maakt volgens mij weinig uit, zolang er maar mensen wakker zijn.quote:
Moet je wel het geld hebben om voor woensdag een trainee aan te schaffenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wachten tot de zondag totdat er van die tere zieltjes zijn die op woensdag niet controleren of het een pull is of een stijger
1000quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh?
Tot hoeveel tellen al die procenten dan op?
like i said... maakt geen reet uitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is wel wat logischer ja. Maar voor de rest kan je weinig met deze info. Moet je nou listen zodat-ie afloopt in die pieken? Dan is de kans weer groter dat je niet verkoopt of dat je niet krijgt wat je hebben wilt. Het maakt volgens mij weinig uit, zolang er maar mensen wakker zijn.
correctie: wel promilagesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh?
Tot hoeveel tellen al die procenten dan op?
tja, wat voor ons in de ochtend is, is voor andere landen gewoon avond. Het lijkt mij dus niet zo'n groot verschil.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef twi het volgende:
Er is niet zoiets als supergunstig, maar wel als ongunstig. 's Ochtends vroeg is erg ongunstig, is mijn ervaring.
Voor Azie ja, waar het spelletje toch niet zo populair isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja, wat voor ons in de ochtend is, is voor andere landen gewoon avond. Het lijkt mij dus niet zo'n groot verschil.
dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef Filay het volgende:
*in breekt*
Ik ben ook lid van de federatie o/
Dan ook maar meteen een vraagje. Ik snap soms niks van Hattrick. Ik won de eerste drie wedstrijden van het seizoen redelijk overtuigend en heb nu elke keer meer balbezit maar verlies wel elke keer, ook van laag geplaatste teams. Ben daarom afgezakt naar een 7e plek en dat willen we niet he![]()
Bij het trainen gaan mijn spelers ook alleen maar achteruit. Ik ben radeloos, radeloos zeg ik je!![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed![]()
Wat is je team id?
Ik zie het ja, ik kijk normaal nooit naar die stats maar besloot nu eens te gaan kijken. Meestal baseer ik me op balbezitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:01 schreef twi het volgende:
Galatasaray was pech en had je moeten winnen, maar je laatste tegenstander was gewoon beter in zowel aanval als verdediging. Middenveld van jou was beter, maar als je aanval dan de kansen niet benut ga je gewoon de boot in.
Wat train je?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik zie het ja, ik kijk normaal nooit naar die stats maar besloot nu eens te gaan kijken. Meestal baseer ik me op balbezit![]()
Ook nog suggesties hoe het kan dat bij training ineens alleen maar spelers achteruit gaan?
Ja, en passen is de interessantste bijstat voor een middenvelder. Die zijn wel duurder om te kopen, maar als je een kopie met leuk passen (minimaal matig) voorbij ziet schieten, meteen toeslaan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Filay het volgende:
De wingers zijn wel goed en ontwikkel(d)en zich ook wel, ze zijn ook nog redelijk jong. Ik speel inderdaad met hetzelfde middenveld op woensdag, komt ook omdat ik alleen maar jeugdige jostispelers heb. Ik zal eens jonge spelers kopen
Thanks voor de tips.
Maar als ik een middenvelder van 17 koop metquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en passen is de interessantste bijstat voor een middenvelder. Die zijn wel duurder om te kopen, maar als je een kopie met leuk passen (minimaal matig) voorbij ziet schieten, meteen toeslaan!
Ligt aan de prijs natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Maar als ik een middenvelder van 17 koop met
Conditie: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: slecht
Spelhervatting: slecht
Is zoiets goed? Ik speel al een tijdje hattrick maar heb nooit echt aandacht aan dit soort dingen besteed. Het wordt nu eens tijd om wat hogerop te komen
Dit is bijvoorbeeld ook een leuke spelerquote:Luitpold Arnberg [playerid=119840518]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik neem aan dat je weet dat middenvelders ook conditie nodig hebben om te presteren. Natuurlijk kan je dat bijtrainen, maar met die conditiedrops is het wel een flink karwei om een speler vanaf waardeloos naar goed/uitstekend conditie op te trainen. Wat bijstats als passen is ook altijd mooi meegenomen voor een middenvelderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Filay het volgende:
[..]
Maar als ik een middenvelder van 17 koop met
Is zoiets goed? Ik speel al een tijdje hattrick maar heb nooit echt aandacht aan dit soort dingen besteed. Het wordt nu eens tijd om wat hogerop te komen
Heb ik gekocht voor 18k Niet te duur dusquote:Conditie: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: slecht
Spelhervatting: slecht
Sssstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat middenvelders ook conditie nodig hebben om te presteren.
Een net gestegen 18 jarige goed pmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld ook een leuke speler
Ik moet ze toch ook kwijtrakenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Een net gestegen 18 jarige goed pm?
Ok playmaking dus, dat had ik wel begrepen. Al die verdomde afkortingen. Ik heb nog maar een bod gedaan op een jonge speler.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef twi het volgende:
Playmaking, Engels voor positiespel/spelmaken.
wilde dit toch even met jullie delenquote:Gabriel Fialho (133088786)
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Regainer
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: FABS FC
Je hoeft ze ook niet nu te hebben, als je ze woensdag maar hebtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Filay het volgende:
Ik kies gewoon eerst voor wat spelers onder de 20, ik zie namelijk geen 17-jarige erbij staan met stats die goed (genoeg) zijn volgens mij, komt misschien door mijn gebrek aan inzicht
Wat mijn coach betreft, ik heb net een nieuwe aangenomen. Een redelijk coach en slecht leiderschap.
Ik zal nog eens naar wat 17-jarigen zoeken. Nogmaals bedankt
Iemand die je ploeg weer in balbezit brengt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Op het HT forum wordt momenteel veel gesproken over de eventuele nieuwe specialiteiten die zijn toegevoegd in het spel. Er zouden er meerdere zijn en 1 hiervan is regainer... Benieuwd wat er volgt.....
[..]
wilde dit toch even met jullie delen
mja zoiets... tenminste men denkt het wel.. Ik ben benieuwd waar ze nog meer mee op de proppen komenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Iemand die je ploeg weer in balbezit brengt?
het zou wel mooi zijn zulke spelersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:31 schreef Filay het volgende:
Het zal wel een soort Gattuso zijn. Zo'n stofzuiger op het middenveld.
Stond dat altijd al in de regels?quote:Er bestaan ook zeldzame specialiteiten. De effecten daarvan zijn min of meer onbekend en zul je zelf moeten uitvinden.
nopequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Stond dat altijd al in de regels?
Dat was een week terug alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Op het HT forum wordt momenteel veel gesproken over de eventuele nieuwe specialiteiten die zijn toegevoegd in het spel. Er zouden er meerdere zijn en 1 hiervan is regainer... Benieuwd wat er volgt.....
[..]
Dat is al een week ofzo. Zal wel handig zijn voor pressiespelers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
8-9 uur 's avonds is wel een mooi tijdstip.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Wanner list jij je spelers dan Daemon?
Ik geloof dat maniak, eerder deze week, al een speler had met de specialiteit: onderscheppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Twee jaar op Hattrick en helemaal niks klaargespeeld!quote:05-10-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: rompompom nam het roer over en veranderde de naam van de club in JHMWMJZMN.
Voor die hele handige update cijfers gebruiken de meeste HT-ratings: http://www.htratings.com/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:46 schreef Filay het volgende:
Ik neem aan dat jullie hier proggies voor gebruiken?
Welke als ik vragen mag?
Damn, dat is wel heel erg jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:50 schreef rompompom het volgende:
Ik zie nu dit pas!
Twee jaar op Hattrick en helemaal niks klaargespeeld!![]()
Is er een Koei-award oeuvreprijs?
Heel erg lopen kutten tot twee, drie seizoenen terug. Maar dat begon met het repareren van alle fouten natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:57 schreef twi het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel erg jaEn het is ook niet zo dat je VIII zo ontzettend sterk is
Groepsclassificering in divisie: 1016
Dat niet, maar ze hebben de teams zonder eigenaar eruit geflikkerd, waardoor vooral de ondersten omhoog gingen. Ze willen dat geloof ik om de zoveel seizoenen gaan doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:03 schreef Filay het volgende:
30-07-2006 Blackburn Reuvers eindigde als nummer 5 in VIII.1848 (seizoen 18).
09-04-2006 Blackburn Reuvers eindigde als nummer 6 in X.980 (seizoen 17).
Promoveren terwijl je zesde bentze hebben destijds divisies geschrapt toch?
Ik bied één euro (¤ 1,-).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:13 schreef twi het volgende:
Jaja, en ik ben nog kampioen van de XII. Prachtige medaille. Kopuh?
Ik zal 1000 bieden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:18 schreef twi het volgende:
Hoeveel is dat aan Hattrick geld? Betaling geschied door aankoop van mijn waailap numero 119840518.
Ik wist niet eens dat waailap een Nationale term was. Of ben je Drents/Overijssels/Gronings?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:18 schreef twi het volgende:
Hoeveel is dat aan Hattrick geld? Betaling geschied door aankoop van mijn waailap numero 119840518.
Oh, laat maar, het loopt al als een trein, dat bieden.quote:
Het is geen nationale term, maar een Hattrick term. En volgens mij alleen binnen deze federatie ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat waailap een Nationale term was. Of ben je Drents/Overijssels/Gronings?
OT: Volgens mij krijg ik de programma's door. Moet je de match predictor van HT Ratings vertrouwen? Want zo ja dan ga ik eindelijk weer eens winnen![]()
Ik ben fan van qyn, dus dan adopteer je die term klakkeloos.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat waailap een Nationale term was. Of ben je Drents/Overijssels/Gronings?
OT: Volgens mij krijg ik de programma's door. Moet je de match predictor van HT Ratings vertrouwen? Want zo ja dan ga ik eindelijk weer eens winnen![]()
Nee, in de menubalk heb je instellingen en daaronder staat calibrate ratings en calibrate players. Elke speler is veel werk, maar de ratings is wel te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:31 schreef Filay het volgende:
Waailap is bij ons een scheldwoord. Maar dan niet een erg scheldwoord, meer een geintje. Het betekent vlag, maar dat wist je neem ik aan al
Schuifjes? Waar zijn ze? Of bedoel je die schuifjes als "Chances moved" als je wing attack aanvinkt e.d.
Ik zal wel wat met het programma gaan kutten, kom er wel achter denk ik. Het is nu slaaptijd.
quote:Lammert Busser (18 jarige def trainnee):
TSI = 1 150, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Wojciech Latosiński:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van goed naar uitstekend.
Maar schijnbaar heeft ie toch teveel bijstats....quote:Gustavo Rato (131904260)
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
quote:Kari Messinger (131989404) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
grappige is, dat de Nederlandse vertaling hiervan eerst Onderscheppen was, maar dat de GMs die vertaling inmiddels weer hebben ingetrokkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Er staat nu ook wat anders bij vlaams: Specialiteit: Regainerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
grappige is, dat de Nederlandse vertaling hiervan eerst Onderscheppen was, maar dat de GMs die vertaling inmiddels weer hebben ingetrokken
kan iemand met NL'e taal dat controleren trouwens?
TU was suf, vorm +3/-3
probeer is, das geniaalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waarom zie ik trouwens bij velen van jullie taal: Vlaams staan?
ik zie op het eerste oog weinig verschil....quote:
recupereerder zou leuker zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er staat nu ook wat anders bij vlaams: Specialiteit: Regainer
De term binnen de fed komt bij mij vandaan... Ik ben idd geboren in Drenthe, qyn heeft zijn team hierna vernoemd (Hij woont notabene in Tilburgquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben fan van qyn, dus dan adopteer je die term klakkeloos.
Match predictors zijn niet veel meer dan een indicatie van wat je kunt verwachten. Niet te veel op vertrouwen. Al dat gedoe met die schuifjes om jezelf kansen te geven is al helemaal niet aan mij besteed. Meestal kijk ik even op deze site voor een voorspelling. Ook nooit 100% accuraat, maar zodra er minder dan 3 goals verschil zijn weet je dat het een moeilijke wedstrijd wordt.
Het is de vervanging van die Engelse woorden, zoals "wedstrijduitrusting veranderen" i.p.v. "wedstrijdtenues veranderen". Het wedstrijdverslag is een stuk grappiger er mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik zie op het eerste oog weinig verschil....
quote:Ze laten de bal met eentijdsvoetbal van man tot man gaan. Na wel een dozijn baltoetsen komt Didier Alderliefste alleen voor de keeper, maar hij schiet de bal voorlangs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |