ik heb er inmiddels 1 gevonden, binnen budgetquote:
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je moet 't gewoon op z'n beloop laten, die transfermarkt. Zo gaat dat nu eenmaal, ook in 't echt. Spelers met geld kunnen leuke nieuwe spelers kopen. Als ik mijn pas gekochte speler verkoop heb ik er 2 ton verlies op. Tsja, had ik maar handiger moeten zijn. Nog een paar weken en het is weer een nieuw seizoen, dan trekken de prijzen voor jonge spelers weer aan, en zo zal alles zich ook langzaam weer herstellen.
En het is al 3 seizoenen bagger.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..
Ik snap sowieso niet waarom je hier gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, voor morgen: Counter geeft aan Formidabel, maar AIM/AOW Briljant, die laatste maar eens doen?
als ik met een 4-4-2 speel zijn mijn midstats: slecht (laag) volgens HTratingsquote:Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
hee, ik wil geen laatste worden in de fokcupquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef twi het volgende:
Bovendien is het een fuckin' friendlyDie verlies ik altijd met 9-0, zolang er maar 3 spitsentrainees + een reserve op het veld aantreden
hehe, degene tegen wie ik speel slaapt al, en ik moet morgen om 8.30 spelen, terwijl hij pas rond 9 uur op werk isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef Daemon19 het volgende:
Is het dan slim om hier neer te zetten, hoe je gaat spelen?
Ik heb liever dat de markt voor 17 jarigen ook instort... als die bijtrekt is alles weer normaal (alleen zijn de marges minder groot).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb je liever, 50k meer moederclub geld of weer spelers die voor de normale prijs worden verkocht?
jep, zelfde als voor jou. 8.30 is wel een mooie aftrap tijd, goed begin van de dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef DeHovenier het volgende:
Jullie spelen zo vroeg omdat die wedstrijd in een ander land is en daar andere speeltijden gelden?
Over anderhalf uur speel ik tegen een Spaanse ploeg in het zonnige Spanje
Waarom stel je dan een keeper op??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef OssieMan het volgende:
Klote wedstrijd, 5-0 verloren en mn keeper t ziekenhuis in getrapt
Geen keeper opgesteld?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een keeper op??
Ik had in mijn match geen keeper opgesteld... Krijg je een 3-3-3 systeem waarbij een middenvelder plotseling keeper is geworden
Ook niet in een oefenwedstrijdje zelfs?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
edit: voor het eerst in mijn hattrick carriere heb ik meer balbezit dan de tegenstander
wees blij, straks komt er een trainee te spelen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een keeper op??
Ik had in mijn match geen keeper opgesteld... Krijg je een 3-3-3 systeem waarbij een middenvelder plotseling keeper is geworden
Ja het gaat erom dat mijn trainees spelen... Aangezien ik bekerheld ben die eik geen bekerheld meer is moet ik dus onbelangrijke friendlies spelen... Zonder keeper dusquote:
Oké, ik heb op dit moment 2 keepers, maar idd het is wel een idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja het gaat erom dat mijn trainees spelen... Aangezien ik bekerheld ben die eik geen bekerheld meer is moet ik dus onbelangrijke friendlies spelen... Zonder keeper dus
Waardoor missen spelers kansen? Hoe wordt dat berekend?quote:In de 8e minuut van de wedstrijd had Timo Kurunsaari een uitgelezen kans om zijn team op voorsprong te zetten, maar zijn schot vanaf de linkerflank ging voorlangs. In de 14e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van een tegenstander. Axel Eisenberg kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
- lage ervaring in de opstellingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waardoor missen spelers kansen? Hoe wordt dat berekend?
Boehoequote:04-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 454 ¤ aan entreegeld.
03-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
n00bquote:
quote:03-10-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 8 983 ¤ aan entreegeld.
03-10-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Als je echt goed wilt counteren, moet je juist wel een goede keeper hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
maar goed, merk dat je als counteraar alle posities behalve de keeper goed bezet moet hebben. vorig seizoen kon ik nog af met een waardeloos middenveld, maar dit seizoen breekt dat me echt op
en uiteraard heb je 2 goede spitsen en een sterke winger nodig om te scoren..
Die klap kom ik nooit meer te bovenquote:
Lage ervaring speelt ook een rolquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
- lage ervaring in de opstelling
- laag zelfvertrouwen
- verdediging tegenstander > jouw aanval
counterrating is afhankelijk van de def en passing skills van je verdediging (keeper uitgezonderd). daarom bal ik ook nog met een redelijk keepquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als je echt goed wilt counteren, moet je juist wel een goede keeper hebben.
Effectiefste manier om je defratings en dus counterrating te boosten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |