ik heb er inmiddels 1 gevonden, binnen budgetquote:
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef twi het volgende:
Je moet 't gewoon op z'n beloop laten, die transfermarkt. Zo gaat dat nu eenmaal, ook in 't echt. Spelers met geld kunnen leuke nieuwe spelers kopen. Als ik mijn pas gekochte speler verkoop heb ik er 2 ton verlies op. Tsja, had ik maar handiger moeten zijn. Nog een paar weken en het is weer een nieuw seizoen, dan trekken de prijzen voor jonge spelers weer aan, en zo zal alles zich ook langzaam weer herstellen.
En het is al 3 seizoenen bagger.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Paar weken is zacht uitgedrukt, we zitten niet eens op de helft van het seizoen..
Ik snap sowieso niet waarom je hier gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok, voor morgen: Counter geeft aan Formidabel, maar AIM/AOW Briljant, die laatste maar eens doen?
als ik met een 4-4-2 speel zijn mijn midstats: slecht (laag) volgens HTratingsquote:Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
hee, ik wil geen laatste worden in de fokcupquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef twi het volgende:
Bovendien is het een fuckin' friendlyDie verlies ik altijd met 9-0, zolang er maar 3 spitsentrainees + een reserve op het veld aantreden
hehe, degene tegen wie ik speel slaapt al, en ik moet morgen om 8.30 spelen, terwijl hij pas rond 9 uur op werk isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef Daemon19 het volgende:
Is het dan slim om hier neer te zetten, hoe je gaat spelen?
Ik heb liever dat de markt voor 17 jarigen ook instort... als die bijtrekt is alles weer normaal (alleen zijn de marges minder groot).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb je liever, 50k meer moederclub geld of weer spelers die voor de normale prijs worden verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |