Ik denk dat ie niet echt relevant zijn voor hem..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
WEet je toevallig ook hoeveel een interland is?![]()
Voor mij wel... 10 interlands, 1 niveau hoger... dat klinktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet echt relevant zijn voor hem..
Maar interlands zijn 3 ervaringspunten.. d8 ik..
Dat is vrij zacht uitgedrukt, met 8 punten achterstand op de koploperquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef foetre het volgende:
grrr nog geen kampioen
Wie weet. Tuddern is een bot die begint te verliezen, en NAC zou ik eventueel kunnen verslaan met wat hulp van de M.E.quote:
Lees je in, zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Wessiej het volgende:
Ong. een jaar geleden was ik hier altijd mee bezig, toen ben ik opeens gestopt met mijn team en sinds gister heb ik weer een team aangevraagd, heb er opeens weer zin in.
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet. Tuddern is een bot die begint te verliezen, en NAC zou ik eventueel kunnen verslaan met wat hulp van de M.E.Begaan ze dan nog een misstap
Niet dat ik 't zou willen
bitchquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
Hoe staat het met je team?quote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja nog wel.Over 2 seizoenen stap ik over naar middenveld
En ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
nee, wat wil je als je als def trainer 352 gaat spelen en weigert 532 counter te spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat z'n huidige training 'm niet verder brengt
04-10-2006 Krayn's eleven Widzewskie Kojot 408 000 ¤ 1 710quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef Lennox het volgende:
Ik ben zo weg, dus nog even een verkoop spammen
[..]
+2 in verdedigen (geen bullshit). Is ook wel aan zn TSI te zien. Was 5 weken geblesseerd, maar nu weer inzetbaar, maar in tussentijd heb ik andere trainee gekocht.
300k
Dikke bidwar was het zie ik nu. Had hem voor 3 ton gelist.... Multiskilled zijn wel in trek blijkbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
Zeg dat wel..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |