bitchquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
Hoe staat het met je team?quote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja nog wel.Over 2 seizoenen stap ik over naar middenveld
En ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach zelfs ik haalde eerder de 7de als Foetre zo bijzonder is dat niet.
nee, wat wil je als je als def trainer 352 gaat spelen en weigert 532 counter te spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat z'n huidige training 'm niet verder brengt
04-10-2006 Krayn's eleven Widzewskie Kojot 408 000 ¤ 1 710quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef Lennox het volgende:
Ik ben zo weg, dus nog even een verkoop spammen
[..]
+2 in verdedigen (geen bullshit). Is ook wel aan zn TSI te zien. Was 5 weken geblesseerd, maar nu weer inzetbaar, maar in tussentijd heb ik andere trainee gekocht.
300k
Dikke bidwar was het zie ik nu. Had hem voor 3 ton gelist.... Multiskilled zijn wel in trek blijkbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
Zeg dat wel..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Yankee_One het volgende:
idiote polen
Heel goed... maar niet zo goed als bij jou natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:15 schreef Jonks het volgende:
Hi all!
Ik kom JD nog even in actie bekijken hierZo'n emotioneel gastenboekbericht gehad van de fok!hattrick knuffelbeer.... dat kun je niet naast je neerleggen
Hoe gaat het met jullie?
Nog handelaren, vlaggetjeshunters, kampioenen, cupfighters, counterhufters e.d.?
Redelijk had beter gekund... Desalniettemin ben ik niet ontevreden, maar in de Oosterpoort hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef Jonks het volgende:
SW de zandpol trappers deden het dit jaar toch ook goed in de cup?
Er valt nog zat te handelen, je moet alleen weten wat je moet kopen. Laatst 500k winst in 1 week op een speler gemaakt.. dat noem ik nog eens skilltradenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Jonks het volgende:
Lol maniack!
Ik kijk af en toe nog wel hoor, maar de threads gaan zo snel vol en niet altijd met even interessante dingen :p
Hattrick staat bij mij op een beetje laag pitje, ben bezig met een stage opdracht in de Oosterpoort & de Stadsschouwburg in Groningen. Heb dit seizoen niet gehandeld (net als eind vorig seizoen) en ben gewoon eens van mijn counter afgestapt beetje spelhervattingen trainen om zodoende te kunnen vlammen in de beker en de competitie![]()
Beetje geld verbranden dus
Is er nog een beetje geld te maken in de handel? Had het idee dat de prijzen & marges nogal in gestuukt waren, dat waren ze vorig seizoen al
Zal nog een plekje reserveren in mijn Royal Pimp Palace (dat ding wat ik bouwde in mijn 2e seizoen en ik nog seizoenen heb moeten aanhoren van JD & Refused) volgende week woensdag komt een III op bezoek die wel te doen is
. Beetje hopen op niet te veel kaarten / blessures en een gunstige loting voor ronde 10 dus
![]()
Waar staat dat? In welk achtergrond-artikel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Volgend seizoen: meer TS hits bij veel transfers in kortere periode... dag skilltraden![]()
(nog) nergens.. geneuzel op een forum topic daar... meer 'rumours'. zal het eens opzoeken welk topic dat wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:28 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waar staat dat? In welk achtergrond-artikel?
Dat is echt naaierij... als ze dat doen, dan vind ik dat ze ook positieve TS-hits moeten geven, want waarom krijg je geen TS-boost als je een symphatieke of aangename speler koopt? En waarom geen TS-boost als je een agressieve onaardige speler verkoopt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Volgend seizoen: meer TS hits bij veel transfers in kortere periode... dag skilltraden![]()
Ja... met redelijk/goed passen en zeker 17 jarigen is er veel winst te behalen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
jij bent toch alleen maar bezig met skilltrades die bijstats hebben? de markt voor kale skilltrades is behoorlijk aan het verzadigen...
het is meer met de insteek van.. veel spelerswisselingen -> twijfel bij spelers etc-> teamgeest daalt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is echt naaierij... als ze dat doen, dan vind ik dat ze ook positieve TS-hits moeten geven, want waarom krijg je geen TS-boost als je een symphatieke of aangename speler koopt? En waarom geen TS-boost als je een agressieve onaardige speler verkoopt...
Nee, want de kans op een TS-hit is groter bij onaardige spelers, dus denk ik dat het zeer zeker daarmee te maken heeft. Ik kan met toch voorstellen dat een team een boost krijgt als je een erg toffe speler binnenhaalt, itt wanneer je een eikel binnenhaalt. Toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
het is meer met de insteek van.. veel spelerswisselingen -> twijfel bij spelers etc-> teamgeest daalt...
achja.. het zijn ook nog maar roddels.. we zien wel met welke nieuwe dingen ze op de proppen komen voor volgend seizoen.
ook een optie.. er blijven natuurlijk altijd manieren om snel veel geld te blijven verdienenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de kans op een TS-hit is groter bij onaardige spelers, dus denk ik dat het zeer zeker daarmee te maken heeft. Ik kan met toch voorstellen dat een team een boost krijgt als je een erg toffe speler binnenhaalt, itt wanneer je een eikel binnenhaalt. Toch?
Maar als ze skilltraden zo gaan verneuken, dan ga ik gewoon nog 3-4 seizoenen cashen, dan kunnen ze de pot op en ga ik niet eens voor het kampioenschap.... neem die TS-hits gewoon voor lief dan... Lekker sparen tot ik in V ook mee kan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |