Sssstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat middenvelders ook conditie nodig hebben om te presteren.
Een net gestegen 18 jarige goed pmquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld ook een leuke speler
Ik moet ze toch ook kwijtrakenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Een net gestegen 18 jarige goed pm?
Ok playmaking dus, dat had ik wel begrepen. Al die verdomde afkortingen. Ik heb nog maar een bod gedaan op een jonge speler.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef twi het volgende:
Playmaking, Engels voor positiespel/spelmaken.
wilde dit toch even met jullie delenquote:Gabriel Fialho (133088786)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Regainer
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: FABS FC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Je hoeft ze ook niet nu te hebben, als je ze woensdag maar hebtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Filay het volgende:
Ik kies gewoon eerst voor wat spelers onder de 20, ik zie namelijk geen 17-jarige erbij staan met stats die goed (genoeg) zijn volgens mij, komt misschien door mijn gebrek aan inzicht
Wat mijn coach betreft, ik heb net een nieuwe aangenomen. Een redelijk coach en slecht leiderschap.
Ik zal nog eens naar wat 17-jarigen zoeken. Nogmaals bedankt
Iemand die je ploeg weer in balbezit brengt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Op het HT forum wordt momenteel veel gesproken over de eventuele nieuwe specialiteiten die zijn toegevoegd in het spel. Er zouden er meerdere zijn en 1 hiervan is regainer... Benieuwd wat er volgt.....
[..]
wilde dit toch even met jullie delen
mja zoiets... tenminste men denkt het wel.. Ik ben benieuwd waar ze nog meer mee op de proppen komenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:23 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Iemand die je ploeg weer in balbezit brengt?
het zou wel mooi zijn zulke spelersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:31 schreef Filay het volgende:
Het zal wel een soort Gattuso zijn. Zo'n stofzuiger op het middenveld.
Stond dat altijd al in de regels?quote:Er bestaan ook zeldzame specialiteiten. De effecten daarvan zijn min of meer onbekend en zul je zelf moeten uitvinden.
nopequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Stond dat altijd al in de regels?
Dat was een week terug alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Op het HT forum wordt momenteel veel gesproken over de eventuele nieuwe specialiteiten die zijn toegevoegd in het spel. Er zouden er meerdere zijn en 1 hiervan is regainer... Benieuwd wat er volgt.....
[..]
Dat is al een week ofzo. Zal wel handig zijn voor pressiespelers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
8-9 uur 's avonds is wel een mooi tijdstip.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Wanner list jij je spelers dan Daemon?
Ik geloof dat maniak, eerder deze week, al een speler had met de specialiteit: onderscheppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Twee jaar op Hattrick en helemaal niks klaargespeeld!quote:05-10-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: rompompom nam het roer over en veranderde de naam van de club in JHMWMJZMN.
Voor die hele handige update cijfers gebruiken de meeste HT-ratings: http://www.htratings.com/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:46 schreef Filay het volgende:
Ik neem aan dat jullie hier proggies voor gebruiken?
Welke als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |