Ja want zo blijf je bezigquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, goeie tip... zal ik er oook in plaatsen.
Ik zie net dat een gast die uit jou competitie is gepromoveerd nog een vage bekende isquote:
Tjah, op fok over HT postten heeft voor mij meestal geen toevoegde waarde.quote:
dan maar voor de gezelligheid zou ik zeggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjah, op fok over HT postten heeft voor mij meestal geen toevoegde waarde.
http://www.dulovic.com/fun/hattrick/economists.phpquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb 1 280 134 op de bank.
kan iemand even de bijpassende economen tabel postten?
Bij voorbaat dank!
Of in de OPquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef komrad het volgende:
wellicht ook handig om spelerslijsten ergens anders up te loaden en hier een link plaatsen want dit ontmoedigd sommige lezers nogal lijkt me
Ja, natuurlijk is iedereen welkom en ik vind het ook fijn als mensen mij hulp geven maar er zoveel sites waar je je goed kan inlezen zodat je eigenlijk niet met 3 man uit hoeft te leggen hoe hij moet starten. Mischien een leuk idee, kan Maniack of Grumpey ofzo geen stukje schrijven voor de beginnende speler en dat komt dan met een link in de OPquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef twi het volgende:
Iedereen heeft ooit moeten beginnen, en je kunt niet beter beginnen dan in elk geval hier een mening vragen. Als er mensen zijn die de spelerslijsten willen doorlopen is dat toch prima? Om daar nou moeilijk over te gaan zitten doen, tsja...
ik vind dat ik al vrij snel leer gezien mijn winstpartij van gisterenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
Succes Vulture, iedereen hier heeft een lastig begin gehad
je winst gisteren is geen graadmeter, je tegenstander zal ook geen held zijn. Focus op training en alles komt goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik vind dat ik al vrij snel leer gezien mijn winstpartij van gisteren
Ik moet alleen nu gaan leren hoe ik op de langere termijn succesvol kan zijn
wiki van Hattrick voldoet toch? Daar staat alles mbt trainen alleen is het engels, maar goed... dat moet geen probleem vormen toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is iedereen welkom en ik vind het ook fijn als mensen mij hulp geven maar er zoveel sites waar je je goed kan inlezen zodat je eigenlijk niet met 3 man uit hoeft te leggen hoe hij moet starten. Mischien een leuk idee, kan Maniack of Grumpey ofzo geen stukje schrijven voor de beginnende speler en dat komt dan met een link in de OP
Case closedquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wiki van Hattrick voldoet toch? Daar staat alles mbt trainen alleen is het engels, maar goed... dat moet geen probleem vormen toch?
600k gekost. 4,5 sterren...quote:Sebastiano Butera (40929586)
28 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 7 130
Loon: 1 896 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ik dacht gisteren, ik ga vandaag niet voor mezelf zoeken, ik laat die redelijk/matig van 17 wel spelen en dan ga jij nu vragenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:14 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb de meeste gemist maniak, van je skilltrades..![]()
Was druk met school bezig.
Zou je er een paar kunnen uitzoeken die vanaf 16:30 beginnen?![]()
Da's een hele mooie, nog een FC ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Weer een aanvulling voor mijn middenveld...
[..]
600k gekost. 4,5 sterren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |