Ja, dat is correct. Ik weet niet of hij na u-20 bijv meteen zal doorstromen, er zullen wel betere rondlopen in NT, maar het feit dat hij nu zelfs bij 4-5-1 verkozen wordt boven een betere 19 jarige spits zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef twi het volgende:
Ik zou 'm doortrainen, maar dat komt omdat ik niet zo op prestaties gericht ben en dit soort helden gewoon prachtig vindBovendien kun je 'm als 'ie 't NT haalt wat langer houden en blijft 'ie op een hoger niveau wat meer geld waard, gezien z'n salaris voor de helft gesponsort wordt. Niet?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:32 schreef Ruudt het volgende:
TVP!
Soms moet je plezier boven geld verkiezen wat is er nou mooier als een speler van -20 naar het nationale team zien doorstromen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:35 schreef Lennox het volgende:
Als je hem voor 3 miljoen kwijt zo raken zou ik het toch gezegend vinden hoor
Strik er omheen en weg ermee
Hoi Komrad, ook bekerheld (tot woensdag), aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:36 schreef The_Hives het volgende:
Hoi, Hives, bekerheld, aangenaam
Effe kijken of ik de vijfde op rij weet te behalen morgen. In dat geval zou het kampioenschap angstaanjagend dichtbij komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
[..]
Hoi Komrad, ook bekerheld (tot woensdag), aangenaam
en fok!hattrick stats, overwinningen op rij:
<lijst>
Ik sta op een heel seizoen, en toen ging mijn reeks eraan in de bekerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef Lennox het volgende:
Mijn record staat op 26 overwinningen op rij
quote:Hilbrand van Meer (117301771) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Nocna Straza
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.quote:Addie van Hattum (120996225)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 910
Loon: 1 180 ¤/week
Eigenaar: De_Krokodilletjes
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Vraagprijs: 900k
nee man, mijn uitmuntend/matigs van 21 en 22 zijn 900k waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
Speler is voor 1 miljoen verkocht...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
oh wacht es, dacht hij 19 wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Speler is er voor 1 miljoen verkocht...
Een vriend van mij pullde een uitstekende verdediger met z'n redelijke JOquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:39 schreef Daemon19 het volgende:
[blaat]
wat zijn de loonkosten??quote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef SuperWeber het volgende:...
* SuperWeber heeft een mythische middenvelder binnen de gelederen![]()
![]()
31kquote:
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maarquote:Op zondag 17 september 2006 10:10 schreef -J-D- het volgende:
De tegenstander is dus geen bot-team geworden omdat hij te lang niet heeft ingelogd, maar is failliet gegaan? Dat zou kunnen door die hele dure speler die hij had. TSI 500000.
En tegenwoordig heb je toch niet meer enkele login-pogingen maar een vast aantal weken om dit te voorkomen? Of niet?
De spelers vertrekken, dus dan is het een bot-team lijkt me?
Hoe zeker ben je daarvan?quote:Op zondag 17 september 2006 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maar
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0quote:Op zondag 17 september 2006 10:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daarvan?
Ik kan dus zelf op de site zien of er bot-team-spelers zijn toegevoegd. Is dat niet voor vanavond 19.45 uur gebeurt, is het een WO?
Klinkt logisch allemaal.
Wat een genot.
Mijn dank is groot en mijn vermaeck ook
quote:Op zondag 17 september 2006 10:21 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0
Bahquote:Conrad Fortrie (131851254) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Speler met ID 131851254 is voor het laatst gezien halfdronken tijdens een spelletje Wiezen in zijn stamcafé. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een WO aldus een GM...
Een failliet team zonder spelers is een WO
Waaronder een giga concurrent voor de titelquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebben
quote:Tim Hofmeijer (117337864)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 240
Wage: 820 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef ScudRaket het volgende:
In het kader van mooie namen: Check Robin Haartekort (44897327), en ja hoor, hij is kaal![]()
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?quote:Piotr Uliczka (113970542)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
En toen stond ik ruim 1equote:Lekker voetbalweer hier in Hoolieganzen Arena, waar 50000 supporters hopen op een mooie wedstrijd. Hoolieganzen speelt in een 3-4-3-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Childs - Rindsfüser, Schenkel, Gottskog - Rzeszutko, Beckhall, Kanerva, Håkansson - Johnson, Carvão, Lihic.
Sensational verkiest om in een 0-0-0-opstelling te spelen. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: - - - .
De wedstrijd kan niet gespeeld worden en de scheidsrechter verklaart de wedstrijd als een 5-0 walk-over voor de thuisploeg. Dit omdat de bezoekende ploeg geen 9 spelers kan opstellen. De eindstand is 5 - 0.
Ja, is wel netjes denk ik zo... mjah.. 19 jaar briljant is ook niet echt superveel waard op het moment... skilltraden lijkt me een beter idee (3-4 vaste en 2-3 skilltrades p/w).quote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Nieuwe speler:
[..]
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsratingquote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Daemon19 het volgende:
Rofl SW..
Maniak trouwens een vraagje, waar fabian en ik het over oneens waren.
Als een aanvaller vleugelspel heeft draagt hij toch bij aan de vleugelaanval?
Je spreekt jezelf tegen, offe..quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsrating
vroeg ik jou watquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
1-1 tegen een eigenaarloos teamquote:Krayns leek al aan de volgende wedstrijd te denken,
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logischquote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
1-1 tegen een eigenaarloos teamen 47% bb in 1e helft.
Lekker kut.
Niks = heel weinig = gelijk (voor mij). Als ik SW zn term mag gebruiken, dan is de bijdrage van een centrale spits aan de vleugelaanval geneuzel in de margequote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
oeps, dat was mn andere loginquote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat doe je hier?
--> Puber & Tienertalk
46 sterren.. ik ben tevredenquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 172
Verdediging 58
Middenveld 57
Aanval 57
LoddarStats 11.64
quote:Nunspeter Trappers
17-09-2006 om 16:13 $^@$^%@$#%$#@#
Anders heb je met je dronken hoofd een aankoop van 335.000 euro ontslagen!
Gekocht voor 611k, volgens mij wel een mooi prijsje..quote:Jörgen Sandmar (129648937)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SuparSporting
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef Daemon19 het volgende:
En nog bedankt JD, voor het meebieden!![]()
Lachen als een team geheel afhankelijk is van 1 spelerquote:Víctor Aldana [Geschatte herstel in 2 weken] 2 [International!] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 86 680, 21 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Vorig jaar gedegradeerd uit de 7e, voor de 8e ben ik iig een stukje te goed.quote:Competitie: VIII.1048 (152991)
Land: Nederland
Divisie: 8 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. AFCA Hoolies 5 23 - 2 15
2. De niets kunners 5 18 - 12 12
3. daxin boys 5 24 - 9 10
4. FC Antiall 5 16 - 8 10
5. rdj united 5 20 - 11 9
6. Hannies Ballen 5 8 - 17 3
7. pilsener united 5 2 - 21 0
8. de zware jongens 08 5 2 - 33 0
quote:17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 611 000 ¤ betaald, plus 1 008 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 ¤ aan entreegeld.
17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 756 000 ¤ betaald, plus 1 800 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdagquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logisch![]()
Dan heb je mijn B-team nog niet gezien. Mijn coach staat er standaard inquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdag![]()
hmmm, vreemdquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
Jullie hadden allebei 203 HatStats Verbal.....
Volgens Foxtrick iig.
thnx, ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Daemon19 het volgende:
Moet je ook de midfieldratings erbij zetten, yankee..
Bij mij zijn je Hatstats ook 242, VK.
Pssst... waar zijn Superweber en Grumpey nou?quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Verbal_Kint het volgende:tyfus
0-3 verloren, door (hou je vast):
een technical event, een kopgoal (terwijl ik 6(!) koppers in t team heb) en een quick event
en dat met 242 tegen 209 hatstats!!! wtf?!?GRF%%&&$*@@![]()
Middenveldratings? Als hij 10 kansen krijgt dan gaan er wel een aantal in. Events misschien nog?quote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Yankee_One het volgende:
kutspel. 5-0 verloren
zelfde verhaal als vorige week
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
van mij tegen
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
dat ik niet scoor is te begrijpen, omdat mijn aanval tekort schiet. maar 5 goals tegen is echt debiel
Dit geeft toch het geneuzel aan!! Hij heeft 6 koppers, maar zijn tegenstander krijgt de SEquote:Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pssst... waar zijn Superweber en Grumpey nou?![]()
![]()
![]()
Hoezo geneuzel in de marge....![]()
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppenquote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit geeft toch het geneuzel aan!! Hij heeft 6 koppers, maar zijn tegenstander krijgt de SE
is geblesseerdquote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppen
En met alleen koppen redt je het niet, je hebt een SP-hoer nodig
Edit, niet goed gelezen, anyway... ik blijf bij mijn punt...quote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppen
En met alleen koppen redt je het niet, je hebt een SP-hoer nodig
Wat jij wil..wat jij wilquote:Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Edit, niet goed gelezen, anyway... ik blijf bij mijn punt...
797k voor betaald.quote:Gabriel Sociedade (110442783)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 4 850
Loon: 2 136 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:Harry Vermeend (81879461)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. (-> nog nooit een kaart gehad)
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 560
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Vraagprijs: 450k
quote:Santiago Cuyàs (75117308)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. (-> pas 1 kaart gehad)
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 980
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Vraagprijs: 450k
quote:Harmen Huysdens (68756511)
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. (-> bijna geen kaarten)
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 620 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Vraagprijs: 75k
Geen passenquote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 3e nieuwe aanwinst:
[..]
797k voor betaald.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Oeh, ik kwam net een specialty tegen op de TL.... Ik heb hem expres niet gekocht
Het verbaasd me dat een 7e klasser met 3-5-2 pressievoetbal gaat spelen en al helemaal als je taktiekvaardigheid zwak is...quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef MacMauser het volgende:
Gisteren eindelijk een keer lucky gewonnen. Die overwinningen zijn nog lekkerder dan gewoon verdiend winnen!![]()
4 goals in de laatste minuut, da was wel een erg bizar einde, maar goed.
De ranglijst begint er dusdanig uit te zien dat ik ook dit seizoen vet meedoe voor promotie en daar was eigenlijk nie helemaal op gerekend. Ik vind t verschil tussen divisie 7 en 8 al groot en volgens mij is t verschil tussen 6 en 7 nog een stukkie groter. Misschien moet ik toch maar bewust wat wedstrijden laten lopen op t laatst om mijn team eerst wat te versterken, want een seizoen met alleen maar nederlagen en dus chagrijn da lijkt me ook nie alles.![]()
Hij speelt da altijd and don't ask me why.quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat een 7e klasser met 3-5-2 pressievoetbal gaat spelen en al helemaal als je taktiekvaardigheid zwak is...
die middenvelders zijn nodig omdat ik met 3 middenvelders speel en ik er maar 3 hebquote:Op maandag 18 september 2006 14:54 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssk, wat denk jij wat meer doelpunten oplevert... Zo'n specialty waarvan je er 1 in de 10 wedstrijden hebt, of een betere aanval...
Btw waardeloos ervaring is onervaren...
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die middenvelders zijn nodig omdat ik met 3 middenvelders speel en ik er maar 3 hebdus beetje snel je conclusie getrokken...
![]()
danke schön dit is een antwoord waar ik iets aan heb...quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...
77% balbezit tegen. oké dat is te veel. maar ik blijf het debiel vinden dat hij daarmee 5 keer kan scoren gezien het verschil in aanval/def ratingsquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Daemon19 het volgende:
Moet je ook de midfieldratings erbij zetten, yankee..
Bij mij zijn je Hatstats ook 242, VK.
Wel als je een formi mid koopt ja. Maar als je een middenvelder aanschaft die tegen de maxloongrens aanzit (die je voor jezelf gesteld hebt) dan is een nuttige bijstat en SP natuurlijk lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...
77% balbezit??quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
77% balbezit tegen. oké dat is te veel. maar ik blijf het debiel vinden dat hij daarmee 5 keer kan scoren gezien het verschil in aanval/def ratings
ik heb t gemerktquote:Op maandag 18 september 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen passenZonde... spelers zonde passen hebben een kleine winstmarge. Met spitsen altijd matig of hoger passen nemen als je ze traint!
Loopt over een klein uur af..quote:Jørn Nørager (130179513) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Het is me toch gelukt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:06 schreef maniack28 het volgende:
Weer een kut YP
900k voor uitstekend pm en redelijk passenIs dat niet wat veel
Hij is +0...
quote:Transfers for Tim Hofmeijer
Date From To Price TSI then
18-09-2006 Brouwhuis 04 leftbacksteef 900 000 ¤ 3 240
03-06-2006 romani Brouwhuis '04 389 000 ¤ 1 780
Ja klopt... ik hoop dat ik mn skilltrade van deze week nog kwijtraak (1 week, 100k winst is niet gek tochquote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
Maniack, de mega trainees skilltrade termijn is wel wat over, je kan nu beter wat meer LT'ers nemen. Bij wingers ligt die verhouding wat anders maar bij spitsen zie ik duidelijk dat de prijzen van high solids en excellents convergeren
ik heb mijn financiele doelstelling voor deze week al weer binnen en cupmatch moet nog komen, eens zien of ik de 20M dit seizoen kan halenquote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja klopt... ik hoop dat ik mn skilltrade van deze week nog kwijtraak (1 week, 100k winst is niet gek toch). En als dat gelukt is wordt het lange termijn. Verwacht dat Barnat binnenkort ook wel zal poppen dus die mag er ook weer uit
20M kan ik alleen maar van dromenquote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb mijn financiele doelstelling voor deze week al weer binnen en cupmatch moet nog komen, eens zien of ik de 20M dit seizoen kan halen
is eos doelstelling hequote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
20M kan ik alleen maar van dromen3M is realistischer voor komende week
vertel.quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef komrad het volgende:
Ik begin binnen hattrick steeds meer economische principes terug te zien
Ik heb je raad voor een deel opgevolgd.. Ik heb gekozen voor een formidabele met goed ervaring.. Door deze aan te trekken houd ik geld over voor een ervaren spits..quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gekocht voor 797k.quote:Luís Halat (87367916)
21 years, inadequate form, bruised, but playing
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 6 290
Wage: 2 040 ¤/week including 20% Bonus
Injuries: Bruised
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: poor
Winger: formidable Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
'it takes money to make money'quote:
en waar blijft de rest of houd je het slechts bij cliches?quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
[..]
'it takes money to make money'
vraag en aanbod
Maar serieus, de HT economy heeft een heel eigen dynamiek natuurlijk maar wat je ziet is dat self-forfilling-prophecies nogal doorwerken in de economy.
zo, tot zo ver de cliches
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en waar blijft de rest of houd je het slechts bij cliches?
Nu in het Nederlandsquote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
[..]
'it takes money to make money'
vraag en aanbod
Maar serieus, de HT economy heeft een heel eigen dynamiek natuurlijk maar wat je ziet is dat self-forfilling-prophecies nogal doorwerken in de economy.
zo, tot zo ver de cliches
Wel een goed/redelijk future coachquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef twi het volgende:
Iemand die nog wat uitstekende verdedigers en PM'ers - die niet stokoud zijn - in de verkoop heeft?
Slechts 80k..quote:Alexandre Holanda [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=20, 34 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
tsja, mijn hersenen staan op de stand-by standquote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en waar blijft de rest of houd je het slechts bij cliches?
wel een formie spits van 23quote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef twi het volgende:
Iemand die nog wat uitstekende verdedigers en PM'ers - die niet stokoud zijn - in de verkoop heeft?
Wijze keuze!! Vooral ervaring binnen je team zal je goed doen...quote:Op maandag 18 september 2006 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb je raad voor een deel opgevolgd.. Ik heb gekozen voor een formidabele met goed ervaring.. Door deze aan te trekken houd ik geld over voor een ervaren spits..
Waar trek jij de grens voor ervaring/leeftijd? Ik bedoel.. een 28 jarige met redelijk ervaring verkies jij boven een 23 jarige met zwak ervaring of niet? Ik heb nu zelf al wat poppers gehad, zitten er al een stuk of drie op matig ervaring en de rest op zwak, dus over 1,5 seizoen zit dat wel snorquote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wijze keuze!! Vooral ervaring binnen je team zal je goed doen...
Ik ga ervan uit dat de meeste spelers binnen mijn team niet langer dan een seizoen of 4-5 bij mij spelen... Tot ze aan vervanging toe zijn. Een zwak ervaring dan optrainen tot redelijk/solid kun je doen, maar meestal vervang je ze dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waar trek jij de grens voor ervaring/leeftijd? Ik bedoel.. een 28 jarige met redelijk ervaring verkies jij boven een 23 jarige met zwak ervaring of niet? Ik heb nu zelf al wat poppers gehad, zitten er al een stuk of drie op matig ervaring en de rest op zwak, dus over 1,5 seizoen zit dat wel snor
ik vind goed als hoofdstat eigenlijk veel te weinig. Ik wil minimaal gelijkwaardig aan wat er nu loopt en dat is 2 keer formidabel en 1 keer uitmuntend.. Dus dan wil ik ook een ervaren met minimaal formidabel als hoofdstat.. Ik heb momenteel totaal geen ervaring in mijn team zitten dus daar moet even flink wat aan veranderen. In ieder geval in de aanval want ik vermoed dat het door hun onervarenheid komt dat mijn spitsen (bijna) alle kansen missenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Ja dat weet ik dat ervaring meer invloed heeft. Echter meer ervaring = ouder = langer gebleseerd = grotere kans op skilldrops etc.Maar met de nieuwe regeling is ervaring idd wel fijn om te hebben omdat ze niet zo snel meer droppen in skill. Jammer dat ik mn spelers voor die regel heb gekocht anders had ik misschien meer ervaren spelers gekocht. Nu train ik ze idd op tot matig/redelijk...
Ik heb ook al vaak genoeg gezegd dat het voor IX,VIII en misschien zelfs VII best fijn kan zijn om in je niet trainingslinie een speler te hebben met goed hoofdstat, redelijk leiderschap en redelijk ervaring, omdat je die later voor meer kan verkopen. Weet echter niet of future coaches nu nog zo gewilt zijn, je kan er namelijk op zoeken nu. Vroeger betaalde men voor een goed/redelijk 200-300k en een goed/goed +/- 700k, dus voor een team in de lage klasses is dat veel geld en de investering is niet heel hoog (30-40k als je goed zoekt voor een redelijk/redelijk met goed hoofdstat)
Met bijv. een goed middenveld, een leuke aanval en dan een goeie keeper heb je 3 defplekken vrij voor goed verdedigen met redelijk ervaring. En geloof me, die ratings zijn dan echt wel goed genoeg voor VIII of IXquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind goed als hoofdstat eigenlijk veel te weinig. Ik wil minimaal gelijkwaardig aan wat er nu loopt en dat is 2 keer formidabel en 1 keer uitmuntend.. Dus dan wil ik ook een ervaren met minimaal formidabel als hoofdstat.. Ik heb momenteel totaal geen ervaring in mijn team zitten dus daar moet even flink wat aan veranderen. In ieder geval in de aanval want ik vermoed dat het door hun onervarenheid komt dat mijn spitsen (bijna) alle kansen missen
de speler die ik gisteren op het oog had werd helaasch veel te duur
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Hehe..... das vrij kut ja... allemaal mids?
mja dan houdt je er alleen geen rekening mee dat ik verdedigers train en dus 5-3-2 speel....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met bijv. een goed middenveld, een leuke aanval en dan een goeie keeper heb je 3 defplekken vrij voor goed verdedigen met redelijk ervaring. En geloof me, die ratings zijn dan echt wel goed genoeg voor VIII of IX
Ja, in het geval van defs is het iets moeilijker, omdat je opstelling dan nogal..njah.. veel goeie spelers eist omdat je defrating al snel hoog wordt. Met 3-5-2 of 3-4-3 is het prima te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dan houdt je er alleen geen rekening mee dat ik verdedigers train en dus 5-3-2 speel....
haha oke deze tip is zeer bruikbaar...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, in het geval van defs is het iets moeilijker, omdat je opstelling dan nogal..njah.. veel goeie spelers eist omdat je defrating al snel hoog wordt. Met 3-5-2 of 3-4-3 is het prima te doenJe zou een ervaren mid erin kunnen gooien, maar misschien is je midrating dan weer te laag
1,1 miljoen maar. loopt over 2 uurtjes afquote:Nikolay Velichkov (71672193) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 11 940
Loon: 5 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Geen geld voor zo´nspelerquote:
nee iddquote:
200k voor betaald.quote:Ekmel Boğ (129281361)
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Daarom heb ik ook besloten vanaf nu bij verkoop van trainees/spelers ze proberen te vervangen met alleen Nederlanders. Vind het ook een beetje te gortig worden in m'n selectie. Inmiddels zijn 7 of 8 van de 21 spelers nu Nederlands, dat waren er 3 of 4 van de 25 aan het begin van de week.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
200k voor betaald.
4 down, 2 to go!
Mn spitsen heten:
Gabriel Sociedade
Piotr Uliczka
Jörgen Sandmar
Ekmel Boğ
Als ik weer mn teamnaam mag veranderen, verander ik hem in 'Het Vreemdelingenlegioen'.
Hij had beter een redelijk heel hoog kunnen kopen idd voor 50k minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Lennox het volgende:
Die is gewoon net goed natuurlijk. Normaal bij 744 loon zijn ze net goed/net redelijk nog.
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij had beter een redelijk heel hoog kunnen kopen idd voor 50k minder![]()
(130383386)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
Klopt. Vanavond komen de eerste pull online (rond middernacht liepen dan de eerste af). Ik koop ook alleen maar op di/woe trainees. Af en toe een verlaatte YP uitgezonderd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
ligt eraan waar je zoekt, in midden, zuid en noord europa zijn de pulls op zaterdag, dus op dinsdag in de verkoopquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zoekt, in midden, zuid en noord europa zijn de pulls op zaterdag, dus op dinsdag in de verkoop
2 trainingen vind ik al veel. En die 2 trainingen zijn dan al laag geschat, ik vermoed dat het er 3 zullen worden. Bovendien vermoed ik dat 'ie nog wel richting 45k zal stijgen de komende 35 minuten, en heeft 'ie geen matig passen wat zo'n verdubbeling van de kosten met zich mee zal brengen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
(130383386)
Spotgoedkoop en redelijk hoog 2 trainingen denk ik zo
ook in oost europa, zuid amerika en ook in azie kun je zoeken maar wat minder kans op succes over het algemeen.quote:
Op lange termijn wordt je er beter van! En nog geld verdiend ook volgens mij, 3400 toeschouwers!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef twi het volgende:
En hoppa, weer 9-0 verloren in een friendly. Maargoed, wel het ultiem exotische vlaggetje van Engeland erbij
Ik gebruik HAM niet, dus die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Ja, ik vanaf nuAlhoewel ik de live viewer van HAM ook wel erg handig vind, met die live update van de stand.
Iets meer info, zou gewenst zijn..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef rompompom het volgende:
Iemand die ook Livefox gebruikt om wedstrijden te volgen?
Is een Firefox extensie om Hattrick wedstrijden live te volgen. Je kan 'vrienden' in een lijstje zetten, zodat je meteen een overzicht krijgt van hun wedstrijden. Als je dan meer details wil zien kan je die wedstrijden openen in een ander deel van je venster. Kijk zelf maar effe, ik vind het effe wat prettiger dan Hattrick Live zelf, vooral omdat de wedstrijden automatisch geladen worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Iets meer info, zou gewenst zijn..
Of op vrijdag kijken.. dan lopen er ook YP's af en die zijn vaak goedkoper want de training is dan net geweestquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Opstellingservaring naar waardeloosquote:4-3-3: waardeloos
4-5-1: slecht
3-5-2: slecht
5-3-2: slecht
3-4-3: goed
5-4-1: slecht
Toen mijn coach is leiderschap was gedaald, daalde bij mij ook mn formatie-ervaringen van slecht naar waardeloos. Dag later waren ze weer slecht. Misschien een speler verkocht of een andere wijziging?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Opstellingservaring naar waardeloosDat heb ik nog nooit gezien
Wat een verhaalquote:Diemen Warriors
20-09-2006 om 17:18 Competitievervalsing!!!
Doordat van de week bekend werd gemaakt dat The Sensational Saints FC failliet is verklaard heeft het bestuur van de Diemen Warriors zich beklaagd bij de Nederlandse Hattrick Bond. Dit, omdat de Diemenaren met 0-2 verloren van de failliete ploeg en de koploper een 5-0 reglementaire winst toegekend kreeg.
"Ook andere clubs zijn hierdoor benadeeld en we gaan proberen die punten terug te halen," aldus de voorzitter.
Huh? Train jij niet spitsen dan? Of is 'ie heel jong al heel erg ervaren?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef Daemon19 het volgende:
Mn FC is na de int. friendly gestegen naar goed ervaring!
FC is een Future Coachquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Huh? Train jij niet spitsen dan? Of is 'ie heel jong al heel erg ervaren?
2x scoort net (heeft 2 sterren), en deze speler (5 sterren)quote:Mariano van Gerner (71945340)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 700 ¤/week
Waarschuwingen: 2
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Timo Kurunsaari (74825330)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 11 390
Loon: 4 440 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: redelijk
Is te overzienquote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef maniack28 het volgende:
Koopje, maar zn salaris is een beetje triest wss
Voor je aanvoerder worden de ervaringspunten verdubbeld en de waarde van z'n leiderschap worden ook toegevoegd aan het ervaringsniveau. Het staat gewoon in de regels ook, onder "13 Ervaring en routine", helemaal onderaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Welke speler kan je btw instellen als aanvoerder? Welke stats heeft hij dan nodig?
kan je beter zwakgoed nemen of goedzwak?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef maniack28 het volgende:
Niet per definitie degene met het hoogste leiderschap dus, wat sommige mensen wel denken
Voor je aanvallers kun je beter scoren trainenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en je hebt het ook over trainen gehad, waarom zou ik volgens mij beter positiespel kunnen trainen dan passen (voor mijn aanvallers)?
Die zijn al formidabel...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor je aanvallers kun je beter scoren trainen![]()
Hoe oud zijn ze dan? anders train je ze toch tot Uitmuntend oid.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die zijn al formidabel...
daar issie weerquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is nu dé tool voor HT? HAM vind ik persoonlijk niet alles zeg maar...
Dat werkte bij mij nooit, dus ik gebruik HCP. Bevalt me prima, erg overzichtelijk. Inmiddels heb ik HAM met één of andere setting in windows aan de gang gekregen, maar ik zal er niet voor gaan lappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar issie weerde HT-tool discussie
![]()
mijn zegje daarover:
HAMHAMHAMHAMAHMAHAMAHAMAHAMAHAMAHMAHAMAHAMAHAMAHAAHMAHAMAHAMAHAHAM
![]()
Training => vergelijk en dan kan je je .xml files vergelijken. Dus de net gedownloadde met die van vorige week bijv.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb ook htr, maar ik weet mn god niet, waar ik het lijstje met TU-veranderingen moet vinden.
Ik weet wel het 'trainees'-lijstje, met de spelers die op trainbare plaatsen hebben gespeeld, maar TU niet..
Ik denk trouwens niet dat er één goede is. Ik denk dat het wel goed is dat je meerdere hebt.
Ik gebruik htr voor mn opstelling. En Hattrick Organizer voor mn TU-updates en andere wijzigingen.
Daarnaast houd ik het ook bij met excel, wanneer mn trainees zijn gestegen en wanneer ik verwacht dat ze gaan stijgen.
Ik pak even je laatste twee wedstrijden erbij:quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en je hebt het ook over trainen gehad, waarom zou ik volgens mij beter positiespel kunnen trainen dan passen (voor mijn aanvallers)?
Ik heb idd een verdedigende coach, en sinds begin dit seizoen train ik korte passen. Hiervoor heb ik 2 17 jarige trainnee's gekocht, en nog 1 YP. De verdedigers die ik heb zijn voorgaande seizoenen getraind (op DEF) en zijn:quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ok, wat mij ten eerste opvalt. Je speelt 3-5-2 of 4-4-2, maar je defratings zijn enorm hoog. Ik denk dat je een verdedigende coach hebt en 3/4 goeie verdedigers. Niks mis mee, maar je maakt er geen gebruik van. Hebben die verdedigers passen of niet? Zo ja, waarom speel je dan geen counter, want je middenveldrating is echt vrij triest. Ik heb het idee dat je nog niet zo goed snapt hoe dit spel werkt, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zie wel repositioneringen, maar je wingers blijven bijv. altijd op normaal staan. Aangezien het toch prutsers zijn kan je er bijv. beter eentje naar het midden toe zetten (niet als centrale middenvelder, want dan heb je er 4 centraal staan en dat mag niet).
quote:TSI = 9 560, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:TSI = 9 650, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
quote:TSI = 4 060, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
De bedoeling was dat ik de eerste helft van het seizoen kort passen ging trainen (voor mijn 2 formidabele aanvallers die geen passen hebben en de 3 trainnee's), nadat dit hoger was weer terug te vallen op def training waar ik ook nog 2 trainnee's heb.quote:Verder snap ik ook niks van je trainingsprogramma... je traint passen, doe je dan korte pass (middenvelders en aanvallers) of trough pass (defs en middenvelders)? En wat zijn op het moment je trainees? En je rendement per trainee? Hoeveel trainees heb je? En waarom train je passen en niet iets anders? En waarom zijn die spelers dan niet 18/19 ipv 21/22...
200kquote:edit - belangrijke vraag, hoeveel cash heb je nu?
voor de ervaring zou het goed zijn, die is nu waardeloosquote:Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 7 930
Loon: 2 720 ¤/week
Eigenaar: FC de Zaadschuur
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik sta nu met spelers op het middenveld die 1,5-2 sterren max halen, en daarbij komt dat mijn totale team ervaring waardeloos is, als ik gelijk 5-3-2 ga spelen dan haal ik 5 sterren ofzo op het middenveld.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:32 schreef Lennox het volgende:
Koop nou eerst trainees van dat geld. Wat je overhoud kan je altijd nog in je team steken.
leuk voor de korte termijn, maar op lange termijn natuurlijk weer zinloosquote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef Daemon19 het volgende:
Voor het geld zou ik 1 trainee en een 1 formidable mid kopen.
Hierop is een Nederlandse V'er aan het bieden, best wazig.quote:Slavomír Zubrik (54782334) 1
23 years, weak form, bruised, but training
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has wretched experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Slovensko
Total Skill Index (TSI): 1 530
Wage: 1 440 ¤/week including 20% Bonus
Injuries: 1 weeks
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: passable Defending: weak
Scoring: excellent Set Pieces: formidable
Hij speelt het spelletje al behoorlijk lang, dus ik snap niet waarom hij nog steeds zo traintquote:Op donderdag 21 september 2006 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
beetje overweldigend al die info van je maniackik snap het wel, maar misschien iets te veel van het goede voor iemand die zijn team opnieuw gaat opbouwen
mijn visie: knikker die trainees van 20 en ouder eruit koop 10 nieuwe trainees voor je verdediging. met matig of hoger passen als het ven kan (je zult immers gaan moeten counteren)
als je dan nog geld over hebt, zul je dat moeten steken in je spitsen en een goede winger. als je dan nog geld over hebtsteek je dat in je middenveld.
weet niet welke divisie je speelt?
Geneuzel in de marge manquote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me verkocht afgelopen week Uitmuntend PM , goed ervaring en Goddelijk SP voor iets meer dan 8 ton (paar seizoenen eerder gekocht voor 1.7). Dus zo duur zijn ze niet meer.
Ik heb er sinds dit seizoen ook 1 en 6 doelpunten in 5 wedstrijden is voor een counterteam toch een mooi extra'tje (1 "normaal" doelpunt, rest SE's)
Of mensen die 22 jarige spitsen van zwak naar matig passen optrainen omdat ze dan beter wordenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:14 schreef Daemon19 het volgende:
Ben het met maniak eens. Zeker aangezien die al een tijdje hier op het forum rondhangt.
Maar je ziet het wel vaker. Mensen die hun beste speler in die linie gerepositioneerd neerzetten, of mensen die hun 2e mid gerepositioneerd neerzetten, verzin het en het gebeurd.
quote:16-08-2006 In het 19e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
30-07-2006 SV Houten 3 eindigde als nummer 6 in VIII.736 seizoen 18
26-04-2006 In het 18e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
09-04-2006 SV Houten 3 eindigde als nummer 4 in VIII.736 seizoen 17
04-01-2006 In het 17e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
18-12-2005 SV Houten 3 eindigde als nummer 5 in VIII.736 seizoen 16
14-09-2005 In het 16e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
28-08-2005 SV Houten 3 eindigde als nummer 2 in IX.294 seizoen 15
01-06-2005 In het 15e seizoen bereikte de ploeg de 2e ronde van de beker.
11-05-2005 Nokitel.Net veranderde van naam naar SV Houten 3
08-05-2005 SV Houten 3 eindigde als nummer 3 in IX.294 seizoen 14
02-02-2005 In het 14e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
16-01-2005 Nokitel.Net eindigde als nummer 3 in IX.294 seizoen 13
17-10-2004 De club veranderde van eigenaar toen Nokitel het roer overnam en de naam van de club veranderde in Nokitel.Net
Ik ben een dag eerder begonnenquote:30-08-2006 In het 19e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
30-07-2006 Kristiansund eindigde als nummer 2 in VI.647 seizoen 18
10-05-2006 In het 18e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
09-04-2006 Kristiansund eindigde als nummer 8 in V.27 seizoen 17
18-01-2006 In het 17e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
18-12-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VI.568 seizoen 16
28-09-2005 In het 16e seizoen bereikte de ploeg de 3e ronde van de beker.
28-08-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VII.494 seizoen 15
01-06-2005 In het 15e seizoen bereikte de ploeg de 2e ronde van de beker.
08-05-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VIII.154 seizoen 14
02-02-2005 In het 14e seizoen bereikte de ploeg de 1e ronde van de beker.
16-01-2005 Kristiansund eindigde als nummer 2 in IX.882 seizoen 13
16-10-2004 De club veranderde van eigenaar toen Joralf het roer overnam en de naam van de club veranderde in Kristiansund
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geneuzel in de marge man![]()
Top dat je een SP'er hebt.. hoeveel koppers heb je?
quote:23-08-2006 Het team kwam in seizoen 19 tot Bekerronde 2.
30-07-2006 Red Daemons eindigde als nummer 1 in VIII.542 (seizoen 18).
26-04-2006 Het team kwam in seizoen 18 tot Bekerronde 1.
09-04-2006 Red Daemons eindigde als nummer 3 in VIII.542 (seizoen 17).
04-01-2006 Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 1.
18-12-2005 Red Daemons eindigde als nummer 2 in IX.945 (seizoen 16).
28-08-2005 Red Daemons eindigde als nummer 2 in X.425 (seizoen 15).
22-06-2005 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Daemon19 nam het roer over en veranderde de naam van de club in Red Daemons.
Bijna gelijktijdig begonnen Daemonquote:30-07-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 18).
09-04-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in IX.607 (seizoen 17).
18-12-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in X.288 (seizoen 16).
28-08-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in XI.528 (seizoen 15).
15-06-2005 De club kreeg een nieuwe eigenaar: LennertK nam het roer over en veranderde de naam van de club in Krayn's eleven.
Wonderbaarlijk SP en 5 koppers hierquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geneuzel in de marge man![]()
Top dat je een SP'er hebt.. hoeveel koppers heb je?
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga mijn historie hier niet neerzetten.![]()
quote:16-08-2006 Het team kwam in seizoen 19 tot Bekerronde 1.
30-07-2006 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 7 in VI.487 (seizoen 18).
10-05-2006 Het team kwam in seizoen 18 tot Bekerronde 3.
09-04-2006 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 1 in VII.475 (seizoen 17).
04-01-2006 Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 1.
18-12-2005 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 2 in VIII.619 (seizoen 16).
14-09-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 1.
28-08-2005 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 4 in VIII.619 (seizoen 15).
01-06-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 2.
08-05-2005 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 5 in VIII.619 (seizoen 14).
02-02-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 1.
16-01-2005 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 5 in VIII.619 (seizoen 13).
13-10-2004 Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 1.
26-09-2004 Brouwhuis '04 eindigde als nummer 1 in IX.25 (seizoen 12).
15-06-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: bamibal nam het roer over en veranderde de naam van de club in Brouwhuis '04.
Ja idd... das het nadeel... heb ik zelf ook al hoor, als een speler aan bepaalde eisen moet voldoenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Goddelijk SP en 2 Spitsen met koppen. Nadeel van een deftrainer he, want als ik naast goed verdedigen, redelijk passen dan ook nog eens op koppen moet gaan filteren bij trainees, dan blijft er helemaal weinig over
Winger heeft snel als specialiteit en dan moet er over tijdje nog een andere IM met koppen komen
quote:Kari Messinger (131989404) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Napluckers
Spelmaken: slecht Passen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Zelfs al duurt het 1 heel seizoen voor hij stijgt dan heb ik nog winstquote:Anders Olsson (129570446) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Laatste wedstrijd voor deze ploeg op 20-09-2006. Dit was de opstelling.
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: The Wind
Spelmaken: matig Passen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Ralph Donner (YP)
TSI = 390, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Technisch]
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Cornelus Brussee
TSI = 1 050, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Neo Decuyper
TSI = 740, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:James Klompe
TSI = 1 220, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Zoals Joralf al zei is die inderdaad uit vorm. Zijn vorm is zwak en hij is nog licht geblesseerd. Ik heb hem gekocht voor 490 k op 4 september. Transfervergelijking geeft gemiddeld 764 k aan. Dus ik denk dat het wel een goede koop geweest is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn goed keeper haalt zelfs 3,5*..
Ik denk nog 1 x passen, dan weer naar def. De oudste niet sprekende buitenlander verkoop ik (uitmuntend def, krachtig, ong 1,2m) en dan over 3 weken nog 1 en zo afbouwen. Van het geld koop ik hopenlijk een goede mid / jonge def.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef maniack28 het volgende:
Kijk, dat begint ergens op te lijkenGa je al je oudjes verkopen? (en switch je nu al naar deftraining of doe je vannacht nog passen?)
Met ervaring dus... hopelijk ramt hij ze er wel in op zondag...quote:Dorel Bãltatu (37724674) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 960 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Wurdsje FC
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: wonderbaarlijk
Doelpunten in carrière: 93
Hattricks in carrière: 8
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 6
Die poptquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zoals Joralf al zei is die inderdaad uit vorm. Zijn vorm is zwak en hij is nog licht geblesseerd. Ik heb hem gekocht voor 490 k op 4 september. Transfervergelijking geeft gemiddeld 764 k aan. Dus ik denk dat het wel een goede koop geweest is.![]()
Matias Juntunen
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 792 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Easthim
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deze heeft woensdag training gehad en had 660 loon. Is ook hopen of niet?
Je bent zwanger van een neger?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Grumpey het volgende:
mag ik een bekentenis doen, zo laat op de avond, met een fles wijn achter de kiezen?
doe maarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Grumpey het volgende:
mag ik een bekentenis doen, zo laat op de avond, met een fles wijn achter de kiezen?
warm, maar ik vind hattrick eigenlijk niet meer zo heel erg boeiend. Het stamt voor mij ook uit een andere periode van mijn leven (JD begrijpt wel wat ik bedoel) en ik vind het eerlijk gezegd steeds vervelender.quote:
Ik besteed er ook steeds minder aanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
warm, maar ik vind hattrick eigenlijk niet meer zo heel erg boeiend. Het stamt voor mij ook uit een andere periode van mijn leven (JD begrijpt wel wat ik bedoel) en ik vind het eerlijk gezegd steeds vervelender.
gebeurd dat niet automatisch als je je team eenmaal een beetje draaiende hebt?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik besteed er ook steeds minder aan![]()
Nouja, vooral de discussies erom wordt ik ziek van. Ik wordt een beetje een sir-dalord, de gezelligheid is wel leuk maar het spel doe ik niks meer aanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik besteed er ook steeds minder aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |