Ja, dat is correct. Ik weet niet of hij na u-20 bijv meteen zal doorstromen, er zullen wel betere rondlopen in NT, maar het feit dat hij nu zelfs bij 4-5-1 verkozen wordt boven een betere 19 jarige spits zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:39 schreef twi het volgende:
Ik zou 'm doortrainen, maar dat komt omdat ik niet zo op prestaties gericht ben en dit soort helden gewoon prachtig vindBovendien kun je 'm als 'ie 't NT haalt wat langer houden en blijft 'ie op een hoger niveau wat meer geld waard, gezien z'n salaris voor de helft gesponsort wordt. Niet?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:32 schreef Ruudt het volgende:
TVP!
Soms moet je plezier boven geld verkiezen wat is er nou mooier als een speler van -20 naar het nationale team zien doorstromen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:35 schreef Lennox het volgende:
Als je hem voor 3 miljoen kwijt zo raken zou ik het toch gezegend vinden hoor
Strik er omheen en weg ermee
Hoi Komrad, ook bekerheld (tot woensdag), aangenaamquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:36 schreef The_Hives het volgende:
Hoi, Hives, bekerheld, aangenaam
Effe kijken of ik de vijfde op rij weet te behalen morgen. In dat geval zou het kampioenschap angstaanjagend dichtbij komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
[..]
Hoi Komrad, ook bekerheld (tot woensdag), aangenaam
en fok!hattrick stats, overwinningen op rij:
<lijst>
Ik sta op een heel seizoen, en toen ging mijn reeks eraan in de bekerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:31 schreef Lennox het volgende:
Mijn record staat op 26 overwinningen op rij
quote:Hilbrand van Meer (117301771) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Nocna Straza
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.quote:Addie van Hattum (120996225)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 910
Loon: 1 180 ¤/week
Eigenaar: De_Krokodilletjes
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Vraagprijs: 900k
nee man, mijn uitmuntend/matigs van 21 en 22 zijn 900k waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
Speler is voor 1 miljoen verkocht...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
oh wacht es, dacht hij 19 wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Speler is er voor 1 miljoen verkocht...
Een vriend van mij pullde een uitstekende verdediger met z'n redelijke JOquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:39 schreef Daemon19 het volgende:
[blaat]
wat zijn de loonkosten??quote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef SuperWeber het volgende:...
* SuperWeber heeft een mythische middenvelder binnen de gelederen![]()
![]()
31kquote:
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maarquote:Op zondag 17 september 2006 10:10 schreef -J-D- het volgende:
De tegenstander is dus geen bot-team geworden omdat hij te lang niet heeft ingelogd, maar is failliet gegaan? Dat zou kunnen door die hele dure speler die hij had. TSI 500000.
En tegenwoordig heb je toch niet meer enkele login-pogingen maar een vast aantal weken om dit te voorkomen? Of niet?
De spelers vertrekken, dus dan is het een bot-team lijkt me?
Hoe zeker ben je daarvan?quote:Op zondag 17 september 2006 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maar
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0quote:Op zondag 17 september 2006 10:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daarvan?
Ik kan dus zelf op de site zien of er bot-team-spelers zijn toegevoegd. Is dat niet voor vanavond 19.45 uur gebeurt, is het een WO?
Klinkt logisch allemaal.
Wat een genot.
Mijn dank is groot en mijn vermaeck ook
quote:Op zondag 17 september 2006 10:21 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0
Bahquote:Conrad Fortrie (131851254) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Speler met ID 131851254 is voor het laatst gezien halfdronken tijdens een spelletje Wiezen in zijn stamcafé. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een WO aldus een GM...
Een failliet team zonder spelers is een WO
Waaronder een giga concurrent voor de titelquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebben
quote:Tim Hofmeijer (117337864)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 240
Wage: 820 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef ScudRaket het volgende:
In het kader van mooie namen: Check Robin Haartekort (44897327), en ja hoor, hij is kaal![]()
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?quote:Piotr Uliczka (113970542)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
En toen stond ik ruim 1equote:Lekker voetbalweer hier in Hoolieganzen Arena, waar 50000 supporters hopen op een mooie wedstrijd. Hoolieganzen speelt in een 3-4-3-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Childs - Rindsfüser, Schenkel, Gottskog - Rzeszutko, Beckhall, Kanerva, Håkansson - Johnson, Carvão, Lihic.
Sensational verkiest om in een 0-0-0-opstelling te spelen. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: - - - .
De wedstrijd kan niet gespeeld worden en de scheidsrechter verklaart de wedstrijd als een 5-0 walk-over voor de thuisploeg. Dit omdat de bezoekende ploeg geen 9 spelers kan opstellen. De eindstand is 5 - 0.
Ja, is wel netjes denk ik zo... mjah.. 19 jaar briljant is ook niet echt superveel waard op het moment... skilltraden lijkt me een beter idee (3-4 vaste en 2-3 skilltrades p/w).quote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Nieuwe speler:
[..]
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsratingquote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Daemon19 het volgende:
Rofl SW..
Maniak trouwens een vraagje, waar fabian en ik het over oneens waren.
Als een aanvaller vleugelspel heeft draagt hij toch bij aan de vleugelaanval?
Je spreekt jezelf tegen, offe..quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsrating
vroeg ik jou watquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
1-1 tegen een eigenaarloos teamquote:Krayns leek al aan de volgende wedstrijd te denken,
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logischquote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
1-1 tegen een eigenaarloos teamen 47% bb in 1e helft.
Lekker kut.
Niks = heel weinig = gelijk (voor mij). Als ik SW zn term mag gebruiken, dan is de bijdrage van een centrale spits aan de vleugelaanval geneuzel in de margequote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
oeps, dat was mn andere loginquote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat doe je hier?
--> Puber & Tienertalk
46 sterren.. ik ben tevredenquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 172
Verdediging 58
Middenveld 57
Aanval 57
LoddarStats 11.64
quote:Nunspeter Trappers
17-09-2006 om 16:13 $^@$^%@$#%$#@#
Anders heb je met je dronken hoofd een aankoop van 335.000 euro ontslagen!
Gekocht voor 611k, volgens mij wel een mooi prijsje..quote:Jörgen Sandmar (129648937)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SuparSporting
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef Daemon19 het volgende:
En nog bedankt JD, voor het meebieden!![]()
Lachen als een team geheel afhankelijk is van 1 spelerquote:Víctor Aldana [Geschatte herstel in 2 weken] 2 [International!] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 86 680, 21 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Vorig jaar gedegradeerd uit de 7e, voor de 8e ben ik iig een stukje te goed.quote:Competitie: VIII.1048 (152991)
Land: Nederland
Divisie: 8 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. AFCA Hoolies 5 23 - 2 15
2. De niets kunners 5 18 - 12 12
3. daxin boys 5 24 - 9 10
4. FC Antiall 5 16 - 8 10
5. rdj united 5 20 - 11 9
6. Hannies Ballen 5 8 - 17 3
7. pilsener united 5 2 - 21 0
8. de zware jongens 08 5 2 - 33 0
quote:17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 611 000 ¤ betaald, plus 1 008 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 ¤ aan entreegeld.
17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 756 000 ¤ betaald, plus 1 800 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdagquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logisch![]()
Dan heb je mijn B-team nog niet gezien. Mijn coach staat er standaard inquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |