Bahquote:Conrad Fortrie (131851254) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Speler met ID 131851254 is voor het laatst gezien halfdronken tijdens een spelletje Wiezen in zijn stamcafé. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een WO aldus een GM...
Een failliet team zonder spelers is een WO
Waaronder een giga concurrent voor de titelquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel gruwelijk genaaid voor de anderen die al tegen 'm gespeeld hebben
quote:Tim Hofmeijer (117337864)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 240
Wage: 820 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef ScudRaket het volgende:
In het kader van mooie namen: Check Robin Haartekort (44897327), en ja hoor, hij is kaal![]()
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?quote:Piotr Uliczka (113970542)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
En toen stond ik ruim 1equote:Lekker voetbalweer hier in Hoolieganzen Arena, waar 50000 supporters hopen op een mooie wedstrijd. Hoolieganzen speelt in een 3-4-3-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Childs - Rindsfüser, Schenkel, Gottskog - Rzeszutko, Beckhall, Kanerva, Håkansson - Johnson, Carvão, Lihic.
Sensational verkiest om in een 0-0-0-opstelling te spelen. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: - - - .
De wedstrijd kan niet gespeeld worden en de scheidsrechter verklaart de wedstrijd als een 5-0 walk-over voor de thuisploeg. Dit omdat de bezoekende ploeg geen 9 spelers kan opstellen. De eindstand is 5 - 0.
Ja, is wel netjes denk ik zo... mjah.. 19 jaar briljant is ook niet echt superveel waard op het moment... skilltraden lijkt me een beter idee (3-4 vaste en 2-3 skilltrades p/w).quote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Nieuwe speler:
[..]
Ik heb er 750k voor betaald. Wat vinden jullie? Mooi prijsje? Teveel betaald?
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsratingquote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Daemon19 het volgende:
Rofl SW..
Maniak trouwens een vraagje, waar fabian en ik het over oneens waren.
Als een aanvaller vleugelspel heeft draagt hij toch bij aan de vleugelaanval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |