quote:Hilbrand van Meer (117301771) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Nocna Straza
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.quote:Addie van Hattum (120996225)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 910
Loon: 1 180 ¤/week
Eigenaar: De_Krokodilletjes
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Vraagprijs: 900k
nee man, mijn uitmuntend/matigs van 21 en 22 zijn 900k waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
Speler is voor 1 miljoen verkocht...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is die dat waard? Ik ben op het moment niet zo bekend in de aanvallers-onder-de-19-prijzen.
oh wacht es, dacht hij 19 wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Speler is er voor 1 miljoen verkocht...
Een vriend van mij pullde een uitstekende verdediger met z'n redelijke JOquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:39 schreef Daemon19 het volgende:
[blaat]
wat zijn de loonkosten??quote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef SuperWeber het volgende:...
* SuperWeber heeft een mythische middenvelder binnen de gelederen![]()
![]()
31kquote:
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maarquote:Op zondag 17 september 2006 10:10 schreef -J-D- het volgende:
De tegenstander is dus geen bot-team geworden omdat hij te lang niet heeft ingelogd, maar is failliet gegaan? Dat zou kunnen door die hele dure speler die hij had. TSI 500000.
En tegenwoordig heb je toch niet meer enkele login-pogingen maar een vast aantal weken om dit te voorkomen? Of niet?
De spelers vertrekken, dus dan is het een bot-team lijkt me?
Hoe zeker ben je daarvan?quote:Op zondag 17 september 2006 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
het wordt pas een botteam nadat ze het vervangen door een team met slechte spelers, dit wordt gewoon een WO, dus PICCen maar
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0quote:Op zondag 17 september 2006 10:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daarvan?
Ik kan dus zelf op de site zien of er bot-team-spelers zijn toegevoegd. Is dat niet voor vanavond 19.45 uur gebeurt, is het een WO?
Klinkt logisch allemaal.
Wat een genot.
Mijn dank is groot en mijn vermaeck ook
quote:Op zondag 17 september 2006 10:21 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt het uit, of het een bot of een WO is, je picced en wint op je gemak of met 5-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |