mja dan houdt je er alleen geen rekening mee dat ik verdedigers train en dus 5-3-2 speel....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met bijv. een goed middenveld, een leuke aanval en dan een goeie keeper heb je 3 defplekken vrij voor goed verdedigen met redelijk ervaring. En geloof me, die ratings zijn dan echt wel goed genoeg voor VIII of IX
Ja, in het geval van defs is het iets moeilijker, omdat je opstelling dan nogal..njah.. veel goeie spelers eist omdat je defrating al snel hoog wordt. Met 3-5-2 of 3-4-3 is het prima te doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dan houdt je er alleen geen rekening mee dat ik verdedigers train en dus 5-3-2 speel....
haha oke deze tip is zeer bruikbaar...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, in het geval van defs is het iets moeilijker, omdat je opstelling dan nogal..njah.. veel goeie spelers eist omdat je defrating al snel hoog wordt. Met 3-5-2 of 3-4-3 is het prima te doenJe zou een ervaren mid erin kunnen gooien, maar misschien is je midrating dan weer te laag
1,1 miljoen maar. loopt over 2 uurtjes afquote:Nikolay Velichkov (71672193) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 11 940
Loon: 5 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Geen geld voor zo´nspelerquote:
nee iddquote:
200k voor betaald.quote:Ekmel Boğ (129281361)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Daarom heb ik ook besloten vanaf nu bij verkoop van trainees/spelers ze proberen te vervangen met alleen Nederlanders. Vind het ook een beetje te gortig worden in m'n selectie. Inmiddels zijn 7 of 8 van de 21 spelers nu Nederlands, dat waren er 3 of 4 van de 25 aan het begin van de week.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
200k voor betaald.
4 down, 2 to go!
Mn spitsen heten:
Gabriel Sociedade
Piotr Uliczka
Jörgen Sandmar
Ekmel Boğ
Als ik weer mn teamnaam mag veranderen, verander ik hem in 'Het Vreemdelingenlegioen'.
Hij had beter een redelijk heel hoog kunnen kopen idd voor 50k minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Lennox het volgende:
Die is gewoon net goed natuurlijk. Normaal bij 744 loon zijn ze net goed/net redelijk nog.
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij had beter een redelijk heel hoog kunnen kopen idd voor 50k minder![]()
(130383386)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
Klopt. Vanavond komen de eerste pull online (rond middernacht liepen dan de eerste af). Ik koop ook alleen maar op di/woe trainees. Af en toe een verlaatte YP uitgezonderd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
ligt eraan waar je zoekt, in midden, zuid en noord europa zijn de pulls op zaterdag, dus op dinsdag in de verkoopquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zoekt, in midden, zuid en noord europa zijn de pulls op zaterdag, dus op dinsdag in de verkoop
2 trainingen vind ik al veel. En die 2 trainingen zijn dan al laag geschat, ik vermoed dat het er 3 zullen worden. Bovendien vermoed ik dat 'ie nog wel richting 45k zal stijgen de komende 35 minuten, en heeft 'ie geen matig passen wat zo'n verdubbeling van de kosten met zich mee zal brengen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
(130383386)
Spotgoedkoop en redelijk hoog 2 trainingen denk ik zo
ook in oost europa, zuid amerika en ook in azie kun je zoeken maar wat minder kans op succes over het algemeen.quote:
Op lange termijn wordt je er beter van! En nog geld verdiend ook volgens mij, 3400 toeschouwers!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef twi het volgende:
En hoppa, weer 9-0 verloren in een friendly. Maargoed, wel het ultiem exotische vlaggetje van Engeland erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |