Je spreekt jezelf tegen, offe..quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alleen als hij als forward to the wing staat opgesteld, anders niet. Volgens mij draagt een gewone spits iets vna 20% bij aan de vleugelaanval, maar als hij naar de wing staat wordt dat 60 ofzo.. grofweg gezegd even, maar dat hangt naturulijk ook af van zn wingrating. Spelen met een forward to the wing kan ik je zeer zeker aanraden. icm met een aanvallende winger heb je dan al snel een formi aanvalsrating
vroeg ik jou watquote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
1-1 tegen een eigenaarloos teamquote:Krayns leek al aan de volgende wedstrijd te denken,
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logischquote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
1-1 tegen een eigenaarloos teamen 47% bb in 1e helft.
Lekker kut.
Niks = heel weinig = gelijk (voor mij). Als ik SW zn term mag gebruiken, dan is de bijdrage van een centrale spits aan de vleugelaanval geneuzel in de margequote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, offe..
Als die op normaal staat draagt ie niks bij. En dan zag je dat ie 20% bijdraagt.
oeps, dat was mn andere loginquote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat doe je hier?
--> Puber & Tienertalk
46 sterren.. ik ben tevredenquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 172
Verdediging 58
Middenveld 57
Aanval 57
LoddarStats 11.64
quote:Nunspeter Trappers
17-09-2006 om 16:13 $^@$^%@$#%$#@#
Anders heb je met je dronken hoofd een aankoop van 335.000 euro ontslagen!
Gekocht voor 611k, volgens mij wel een mooi prijsje..quote:Jörgen Sandmar (129648937)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SuparSporting
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef Daemon19 het volgende:
En nog bedankt JD, voor het meebieden!![]()
Lachen als een team geheel afhankelijk is van 1 spelerquote:Víctor Aldana [Geschatte herstel in 2 weken] 2 [International!] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 86 680, 21 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Vorig jaar gedegradeerd uit de 7e, voor de 8e ben ik iig een stukje te goed.quote:Competitie: VIII.1048 (152991)
Land: Nederland
Divisie: 8 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. AFCA Hoolies 5 23 - 2 15
2. De niets kunners 5 18 - 12 12
3. daxin boys 5 24 - 9 10
4. FC Antiall 5 16 - 8 10
5. rdj united 5 20 - 11 9
6. Hannies Ballen 5 8 - 17 3
7. pilsener united 5 2 - 21 0
8. de zware jongens 08 5 2 - 33 0
quote:17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 611 000 ¤ betaald, plus 1 008 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-09-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 ¤ aan entreegeld.
17-09-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
17-09-2006 Je hebt een speler gekocht en 756 000 ¤ betaald, plus 1 800 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdagquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je volgende wedstrijd is tegen mij....logisch![]()
Dan heb je mijn B-team nog niet gezien. Mijn coach staat er standaard inquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je van mij niet wint is het echt een schande a.s woensdag![]()
hmmm, vreemdquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
Jullie hadden allebei 203 HatStats Verbal.....
Volgens Foxtrick iig.
thnx, ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Daemon19 het volgende:
Moet je ook de midfieldratings erbij zetten, yankee..
Bij mij zijn je Hatstats ook 242, VK.
Pssst... waar zijn Superweber en Grumpey nou?quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Verbal_Kint het volgende:tyfus
0-3 verloren, door (hou je vast):
een technical event, een kopgoal (terwijl ik 6(!) koppers in t team heb) en een quick event
en dat met 242 tegen 209 hatstats!!! wtf?!?GRF%%&&$*@@![]()
Middenveldratings? Als hij 10 kansen krijgt dan gaan er wel een aantal in. Events misschien nog?quote:Op zondag 17 september 2006 23:06 schreef Yankee_One het volgende:
kutspel. 5-0 verloren
zelfde verhaal als vorige week
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
van mij tegen
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
dat ik niet scoor is te begrijpen, omdat mijn aanval tekort schiet. maar 5 goals tegen is echt debiel
Dit geeft toch het geneuzel aan!! Hij heeft 6 koppers, maar zijn tegenstander krijgt de SEquote:Op maandag 18 september 2006 00:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pssst... waar zijn Superweber en Grumpey nou?![]()
![]()
![]()
Hoezo geneuzel in de marge....![]()
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppenquote:Op maandag 18 september 2006 00:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit geeft toch het geneuzel aan!! Hij heeft 6 koppers, maar zijn tegenstander krijgt de SE
is geblesseerdquote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppen
En met alleen koppen redt je het niet, je hebt een SP-hoer nodig
Edit, niet goed gelezen, anyway... ik blijf bij mijn punt...quote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Quick en/of technical heeft ook voordelen tegenover koppen
En met alleen koppen redt je het niet, je hebt een SP-hoer nodig
Wat jij wil..wat jij wilquote:Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Edit, niet goed gelezen, anyway... ik blijf bij mijn punt...
797k voor betaald.quote:Gabriel Sociedade (110442783)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 4 850
Loon: 2 136 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:Harry Vermeend (81879461)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. (-> nog nooit een kaart gehad)
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 560
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Vraagprijs: 450k
quote:Santiago Cuyās (75117308)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. (-> pas 1 kaart gehad)
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 1 980
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Vraagprijs: 450k
quote:Harmen Huysdens (68756511)
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. (-> bijna geen kaarten)
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 620 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Vraagprijs: 75k
Geen passenquote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 3e nieuwe aanwinst:
[..]
797k voor betaald.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Oeh, ik kwam net een specialty tegen op de TL.... Ik heb hem expres niet gekocht
Het verbaasd me dat een 7e klasser met 3-5-2 pressievoetbal gaat spelen en al helemaal als je taktiekvaardigheid zwak is...quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef MacMauser het volgende:
Gisteren eindelijk een keer lucky gewonnen. Die overwinningen zijn nog lekkerder dan gewoon verdiend winnen!![]()
4 goals in de laatste minuut, da was wel een erg bizar einde, maar goed.
De ranglijst begint er dusdanig uit te zien dat ik ook dit seizoen vet meedoe voor promotie en daar was eigenlijk nie helemaal op gerekend. Ik vind t verschil tussen divisie 7 en 8 al groot en volgens mij is t verschil tussen 6 en 7 nog een stukkie groter. Misschien moet ik toch maar bewust wat wedstrijden laten lopen op t laatst om mijn team eerst wat te versterken, want een seizoen met alleen maar nederlagen en dus chagrijn da lijkt me ook nie alles.![]()
Hij speelt da altijd and don't ask me why.quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat een 7e klasser met 3-5-2 pressievoetbal gaat spelen en al helemaal als je taktiekvaardigheid zwak is...
die middenvelders zijn nodig omdat ik met 3 middenvelders speel en ik er maar 3 hebquote:Op maandag 18 september 2006 14:54 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssk, wat denk jij wat meer doelpunten oplevert... Zo'n specialty waarvan je er 1 in de 10 wedstrijden hebt, of een betere aanval...
Btw waardeloos ervaring is onervaren...
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die middenvelders zijn nodig omdat ik met 3 middenvelders speel en ik er maar 3 hebdus beetje snel je conclusie getrokken...
![]()
danke schön dit is een antwoord waar ik iets aan heb...quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...
77% balbezit tegen. oké dat is te veel. maar ik blijf het debiel vinden dat hij daarmee 5 keer kan scoren gezien het verschil in aanval/def ratingsquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef Daemon19 het volgende:
Moet je ook de midfieldratings erbij zetten, yankee..
Bij mij zijn je Hatstats ook 242, VK.
Wel als je een formi mid koopt ja. Maar als je een middenvelder aanschaft die tegen de maxloongrens aanzit (die je voor jezelf gesteld hebt) dan is een nuttige bijstat en SP natuurlijk lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oh, ik heb een beetje waardeloos gelezen, je wilt ze beide... Naja, ik zou de spelhervatter weglaten en voor hetzelfde geld een outstanding kopen met passable of hoger ervaring (voor beide) maar dat is mijn eenvoudige opinie...
77% balbezit??quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
77% balbezit tegen. oké dat is te veel. maar ik blijf het debiel vinden dat hij daarmee 5 keer kan scoren gezien het verschil in aanval/def ratings
ik heb t gemerktquote:Op maandag 18 september 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen passenZonde... spelers zonde passen hebben een kleine winstmarge. Met spitsen altijd matig of hoger passen nemen als je ze traint!
Loopt over een klein uur af..quote:Jørn Nørager (130179513) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 864 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Het is me toch gelukt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:06 schreef maniack28 het volgende:
Weer een kut YP
900k voor uitstekend pm en redelijk passenIs dat niet wat veel
Hij is +0...
quote:Transfers for Tim Hofmeijer
Date From To Price TSI then
18-09-2006 Brouwhuis 04 leftbacksteef 900 000 ¤ 3 240
03-06-2006 romani Brouwhuis '04 389 000 ¤ 1 780
Ja klopt... ik hoop dat ik mn skilltrade van deze week nog kwijtraak (1 week, 100k winst is niet gek tochquote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
Maniack, de mega trainees skilltrade termijn is wel wat over, je kan nu beter wat meer LT'ers nemen. Bij wingers ligt die verhouding wat anders maar bij spitsen zie ik duidelijk dat de prijzen van high solids en excellents convergeren
ik heb mijn financiele doelstelling voor deze week al weer binnen en cupmatch moet nog komen, eens zien of ik de 20M dit seizoen kan halenquote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja klopt... ik hoop dat ik mn skilltrade van deze week nog kwijtraak (1 week, 100k winst is niet gek toch). En als dat gelukt is wordt het lange termijn. Verwacht dat Barnat binnenkort ook wel zal poppen dus die mag er ook weer uit
20M kan ik alleen maar van dromenquote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb mijn financiele doelstelling voor deze week al weer binnen en cupmatch moet nog komen, eens zien of ik de 20M dit seizoen kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |