Ik gebruik HAM niet, dus die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef twi het volgende:
Ja, ik vanaf nuAlhoewel ik de live viewer van HAM ook wel erg handig vind, met die live update van de stand.
Iets meer info, zou gewenst zijn..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef rompompom het volgende:
Iemand die ook Livefox gebruikt om wedstrijden te volgen?
Is een Firefox extensie om Hattrick wedstrijden live te volgen. Je kan 'vrienden' in een lijstje zetten, zodat je meteen een overzicht krijgt van hun wedstrijden. Als je dan meer details wil zien kan je die wedstrijden openen in een ander deel van je venster. Kijk zelf maar effe, ik vind het effe wat prettiger dan Hattrick Live zelf, vooral omdat de wedstrijden automatisch geladen worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Iets meer info, zou gewenst zijn..
Of op vrijdag kijken.. dan lopen er ook YP's af en die zijn vaak goedkoper want de training is dan net geweestquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat verschil echt niet zo veel meer uit maakt (redelijk>goed). Maar voor trainees kan je sowieso beter gewoon de komende 24 uur shoppen, met de jeugdpulls erbij. Tot aan nu zijn het altijd pas gestegen trainees.
Opstellingservaring naar waardeloosquote:4-3-3: waardeloos
4-5-1: slecht
3-5-2: slecht
5-3-2: slecht
3-4-3: goed
5-4-1: slecht
Toen mijn coach is leiderschap was gedaald, daalde bij mij ook mn formatie-ervaringen van slecht naar waardeloos. Dag later waren ze weer slecht. Misschien een speler verkocht of een andere wijziging?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Opstellingservaring naar waardeloosDat heb ik nog nooit gezien
Wat een verhaalquote:Diemen Warriors
20-09-2006 om 17:18 Competitievervalsing!!!
Doordat van de week bekend werd gemaakt dat The Sensational Saints FC failliet is verklaard heeft het bestuur van de Diemen Warriors zich beklaagd bij de Nederlandse Hattrick Bond. Dit, omdat de Diemenaren met 0-2 verloren van de failliete ploeg en de koploper een 5-0 reglementaire winst toegekend kreeg.
"Ook andere clubs zijn hierdoor benadeeld en we gaan proberen die punten terug te halen," aldus de voorzitter.
Huh? Train jij niet spitsen dan? Of is 'ie heel jong al heel erg ervaren?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef Daemon19 het volgende:
Mn FC is na de int. friendly gestegen naar goed ervaring!
FC is een Future Coachquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Huh? Train jij niet spitsen dan? Of is 'ie heel jong al heel erg ervaren?
2x scoort net (heeft 2 sterren), en deze speler (5 sterren)quote:Mariano van Gerner (71945340)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Timo Kurunsaari (74825330)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 11 390
Loon: 4 440 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: redelijk
Is te overzienquote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef maniack28 het volgende:
Koopje, maar zn salaris is een beetje triest wss
Voor je aanvoerder worden de ervaringspunten verdubbeld en de waarde van z'n leiderschap worden ook toegevoegd aan het ervaringsniveau. Het staat gewoon in de regels ook, onder "13 Ervaring en routine", helemaal onderaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Welke speler kan je btw instellen als aanvoerder? Welke stats heeft hij dan nodig?
kan je beter zwakgoed nemen of goedzwak?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef maniack28 het volgende:
Niet per definitie degene met het hoogste leiderschap dus, wat sommige mensen wel denken
Voor je aanvallers kun je beter scoren trainenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en je hebt het ook over trainen gehad, waarom zou ik volgens mij beter positiespel kunnen trainen dan passen (voor mijn aanvallers)?
Die zijn al formidabel...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor je aanvallers kun je beter scoren trainen![]()
Hoe oud zijn ze dan? anders train je ze toch tot Uitmuntend oid.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die zijn al formidabel...
daar issie weerquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is nu dé tool voor HT? HAM vind ik persoonlijk niet alles zeg maar...
Dat werkte bij mij nooit, dus ik gebruik HCP. Bevalt me prima, erg overzichtelijk. Inmiddels heb ik HAM met één of andere setting in windows aan de gang gekregen, maar ik zal er niet voor gaan lappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar issie weerde HT-tool discussie
![]()
mijn zegje daarover:
HAMHAMHAMHAMAHMAHAMAHAMAHAMAHAMAHMAHAMAHAMAHAMAHAAHMAHAMAHAMAHAHAM
![]()
Training => vergelijk en dan kan je je .xml files vergelijken. Dus de net gedownloadde met die van vorige week bijv.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb ook htr, maar ik weet mn god niet, waar ik het lijstje met TU-veranderingen moet vinden.
Ik weet wel het 'trainees'-lijstje, met de spelers die op trainbare plaatsen hebben gespeeld, maar TU niet..
Ik denk trouwens niet dat er één goede is. Ik denk dat het wel goed is dat je meerdere hebt.
Ik gebruik htr voor mn opstelling. En Hattrick Organizer voor mn TU-updates en andere wijzigingen.
Daarnaast houd ik het ook bij met excel, wanneer mn trainees zijn gestegen en wanneer ik verwacht dat ze gaan stijgen.
Ik pak even je laatste twee wedstrijden erbij:quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en je hebt het ook over trainen gehad, waarom zou ik volgens mij beter positiespel kunnen trainen dan passen (voor mijn aanvallers)?
Ik heb idd een verdedigende coach, en sinds begin dit seizoen train ik korte passen. Hiervoor heb ik 2 17 jarige trainnee's gekocht, en nog 1 YP. De verdedigers die ik heb zijn voorgaande seizoenen getraind (op DEF) en zijn:quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ok, wat mij ten eerste opvalt. Je speelt 3-5-2 of 4-4-2, maar je defratings zijn enorm hoog. Ik denk dat je een verdedigende coach hebt en 3/4 goeie verdedigers. Niks mis mee, maar je maakt er geen gebruik van. Hebben die verdedigers passen of niet? Zo ja, waarom speel je dan geen counter, want je middenveldrating is echt vrij triest. Ik heb het idee dat je nog niet zo goed snapt hoe dit spel werkt, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zie wel repositioneringen, maar je wingers blijven bijv. altijd op normaal staan. Aangezien het toch prutsers zijn kan je er bijv. beter eentje naar het midden toe zetten (niet als centrale middenvelder, want dan heb je er 4 centraal staan en dat mag niet).
quote:TSI = 9 560, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:TSI = 9 650, 22 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
quote:TSI = 4 060, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
De bedoeling was dat ik de eerste helft van het seizoen kort passen ging trainen (voor mijn 2 formidabele aanvallers die geen passen hebben en de 3 trainnee's), nadat dit hoger was weer terug te vallen op def training waar ik ook nog 2 trainnee's heb.quote:Verder snap ik ook niks van je trainingsprogramma... je traint passen, doe je dan korte pass (middenvelders en aanvallers) of trough pass (defs en middenvelders)? En wat zijn op het moment je trainees? En je rendement per trainee? Hoeveel trainees heb je? En waarom train je passen en niet iets anders? En waarom zijn die spelers dan niet 18/19 ipv 21/22...
200kquote:edit - belangrijke vraag, hoeveel cash heb je nu?
voor de ervaring zou het goed zijn, die is nu waardeloosquote:Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 930
Loon: 2 720 ¤/week
Eigenaar: FC de Zaadschuur
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik sta nu met spelers op het middenveld die 1,5-2 sterren max halen, en daarbij komt dat mijn totale team ervaring waardeloos is, als ik gelijk 5-3-2 ga spelen dan haal ik 5 sterren ofzo op het middenveld.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:32 schreef Lennox het volgende:
Koop nou eerst trainees van dat geld. Wat je overhoud kan je altijd nog in je team steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |