Loopt vanavond afquote:Lauri Ypyä (128356441) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 744 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Probleem is ook een beetje dat ik dit weekend pas voor het eerst thuis speel, maar die week daarop weer uit.. kortom, ik heb vrij weinig inkomsten uit wedstrijden, beetje jammerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:24 schreef JJHelder het volgende:
succes, ik probeer zowel zondag als woensdag weer te winnen, hoewel ik ook liever thuis had gespeeld op woensdag tegen een sterke VI
En eruitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:18 schreef ScudRaket het volgende:
Laatste kans om een bovennatuurlijke (+9)/redelijk passen IM van me te kopen!!!
deadline over 8 minuten
(54456453)
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En eruit? Heb er van de week 1 voor 2,7m gekocht
.
Hij is vandaag gestegen, hoeveel zou ik er ongeveer voor kunnen krijgen?quote:Joakim Danielsson
TSI = 2 240 , 18 years, weak form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: solid
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
ja precies, de beker is voor mij ook nog verre van lucratief, en afgelopen zondag al regen tijdens thuiswedstrijd, tis niet makkelijk om manager te zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Probleem is ook een beetje dat ik dit weekend pas voor het eerst thuis speel, maar die week daarop weer uit.. kortom, ik heb vrij weinig inkomsten uit wedstrijden, beetje jammer
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ja precies, de beker is voor mij ook nog verre van lucratief, en afgelopen zondag al regen tijdens thuiswedstrijd, tis niet makkelijk om manager te zijn![]()
![]()
"It's hard out there for a pimp manager.."quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ja precies, de beker is voor mij ook nog verre van lucratief, en afgelopen zondag al regen tijdens thuiswedstrijd, tis niet makkelijk om manager te zijn![]()
![]()
Dat krijg je er niet voor..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij is vandaag gestegen, hoeveel zou ik er ongeveer voor kunnen krijgen?
Transfer Compare geeft niets aan en ik heb hem nu voor 1.5 miljoen er op staan (krijg ik er vast niet voor).
Kijk...dat vind ik nou kekke stuntsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef nicomart het volgende:
mijn bekerwedstrijd was overigens bloedstollend. Mijn tegenstander was veel sterker dus moest ik een list verzinnen.
Speel altijd 352, maar speciaal voor de gelegenheid maar weer eens een laffe 541 uit de kast getrokken. Mijn coach met uitmuntende ervaring en formidabel spelhervatten in het veld gezet en gekozen voor pressie. Heb mijn tegenstander die 79% en 76% balbezit had 120 minuten op 0-0 kunnen houden. Met penalty's heb ik heel gelukkig met 3-2 gewonnen
Speelde zelfs uit dus veel verdiende ik er niet aan. Gelukkig woensdag weer spelen en nu wel thuis. Opnieuw een sterke tegenstander, wel iets minder als afgelopen woensdag, maar nu is mijn geblesseerd bovennatuurlijke middenvelder wel voor woensdag klaar
Ik ben ook nog snode plannetjes aan het voorbereiden om deze meneer halt te roepen:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk...dat vind ik nou kekke stunts![]()
![]()
quote:Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 230
Verdediging 71
Middenveld 69
Aanval 90
ik was er ook zelf wel content meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk...dat vind ik nou kekke stunts![]()
![]()
respectquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef nicomart het volgende:
mijn bekerwedstrijd was overigens bloedstollend. Mijn tegenstander was veel sterker dus moest ik een list verzinnen.
Speel altijd 352, maar speciaal voor de gelegenheid maar weer eens een laffe 541 uit de kast getrokken. Mijn coach met uitmuntende ervaring en formidabel spelhervatten in het veld gezet en gekozen voor pressie. Heb mijn tegenstander die 79% en 76% balbezit had 120 minuten op 0-0 kunnen houden. Met penalty's heb ik heel gelukkig met 3-2 gewonnen
Speelde zelfs uit dus veel verdiende ik er niet aan. Gelukkig woensdag weer spelen en nu wel thuis. Opnieuw een sterke tegenstander, wel iets minder als afgelopen woensdag, maar nu is mijn geblesseerd bovennatuurlijke middenvelder wel voor woensdag klaar
Die van 21 kan zeker weg, te oud om te trainen, en gooi er dan nog maar en paar van 19 weg. 17 jaar traint makkelijker en is LT natuurlijk fijner.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef Swennus het volgende:
ik heb op dit moment teveel trainees...
welke zijn het verstandigst om te verkopen?
heb er nu 7 van 18 jaar (4x goed 3x redelijk)
en 4 van 19 (1x uitstekend 1x goed 2x redelijk)
en nog een van 21 (uitstekend def goed vleugelspel)
Welke kan ik maar beter verkopen??
Wat je fijn noemt... inkopen voor veel en verkopen voor weinig als ze 19 zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die van 21 kan zeker weg, te oud om te trainen, en gooi er dan nog maar en paar van 19 weg. 17 jaar traint makkelijker en is LT natuurlijk fijner.
Ja, ok maar de markt moet ooit weer aantrekken en binnen 3 seizoenen moet dat toch wel gebeuren dacht ik zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat je fijn noemt... inkopen voor veel en verkopen voor weinig als ze 19 zijn
Misschien moet ik met minder goeie 17 jarige genoegen nemen ipv goed/goed/matig ofzo
doe op je minst je best goed te tvp'en.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef pekel het volgende:
Ja boe.
afhankelijk van je eigen counterratings, maak je kans daarmee? onder zijn middenveld duiken is riskant, maar alleen aan te raden als je zelf kan counteren. Anders gewoon overklassen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat raden jullie me aan tegen de counterhufter?
Onder zijn middenveld duiken? Of gewoon mn beste team opstellen?
Volgens Ht-ratings kan ik in een 3-5-2 opstelling een redelijk counterratings halen, en met 4-4-2 een goed. Ik kan ook volgens HT-ratings een matig ++ middenveld halen, zou dat wel genoeg zijn tegen slecht - ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
afhankelijk van je eigen counterratings, maak je kans daarmee? onder zijn middenveld duiken is riskant, maar alleen aan te raden als je zelf kan counteren. Anders gewoon overklassen.
Mijn verdedigers zijn in vorm gestegen, dus denk dat ik zijn aanval moet kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef Lennox het volgende:
Het hangt van wel meer af. Kan je zijn aanval stoppen, of anders gezegd is jou verdediging goed genoeg. Misschien heeft hij een vrije trappen nemer die extreem goed is die er zomaar 1 inprikt. Wat voor counterrating haalt hij. etc etc.
Ik zie dat hij sowieso 1 aanvalskant heeft waar jij problemen mee gaat krijgen.
Misschien checken wie zn 'Spelhervattingen'-gozer is en kijken of die vaak scoort/gescoord heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Mijn verdedigers zijn in vorm gestegen, dus denk dat ik zijn aanval moet kunnen stoppen.
Hoe zie je voor een vrije trapper nemer? Wedstrijdverslagen doorlezen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:49 schreef Yankee_One het volgende:
competitiegenoot verkoopt zijn jeugdspeler even voor 2,1 mil
Ik heb hetzelfde.. Wat is je taktiek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Lemming22 het volgende:
Zondag tegen een te goed verdedigend team spelen met een te zwakke aanval en middenveld. Ik hoop op een geluksgoaltje, mijn tactiek is uitgevogeld, moet gaan lukken. Als ik nu 3 punten pak, heb ik een goede stap rechting de competitie-winst genomen
Nu is het deze en ik verkoop hem voor 408kquote:Lauri Ypyä (128356441) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Total Skill Index (TSI): 260
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Nettowinst: 280kquote:Lauri Ypyä (128356441) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Ja TC geeft ook wel die prijs, maar dat is voor goed/zwak met loon 800 en dus goed hoog.. dit is goed extreem laagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kijk, das leuk skilltraden. Welke idioot betaald zoveel voor een spits zonder bijstats
.
Ben jij toevallig mijn tegenstander van zondagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.. Wat is je taktiek?![]()
17 jaar + week 1 van het seizoen = achterlijk hoge prijzen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kijk, das leuk skilltraden. Welke idioot betaald zoveel voor een spits zonder bijstats
.
Pas wel op, dat je je verdediging niet te verzwakt. Zorg wel dat je voldoende overwicht houdt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig mijn tegenstander van zondag
Alles op de aanval! En maar hopen op een geluksgoaltje... Mijn verdediging met alles op de aanval houdt zijn erg slechte aanval wel tegen, en zo is mijn aanval weer wat beter, zodat ik misschien ergens een kansje kan verzilveren tegen zijn briljante verdediging...
Het is zo simpel, maarja, het is mijn enige kans om te winnen...
Wat wil je bespreken schat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Daemon19 het volgende:
Netjes maniak. We need to talk. Soon.
Ja.. en het was nog wel een heuse bidwarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Lennox het volgende:
Absurd dat ze zoveel voor een trainee betalen van net goed. Lijkt me toch dat iedereen naar transfergeschiedenis / TSI / loon kijkt, maar goed...
Of de slechtstequote:Łukasz Pawlikowski [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 540, 26 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
? Ik denk zelf de oudste.. heb ze in princiepe niet nodig voor de defratings, formidabel hou ik er toch niet mee tegen...quote:Ionut Popa [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 950, 23 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dat is vrij kut... weet je zeker dat het nog een maand was?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:42 schreef Outpost76 het volgende:
TSSS Nu breekt mn klomp.![]()
![]()
![]()
Ik had nog een maand (of meer) aan supporter over maar ik dacht ik bestel alvast een nieuw jaar. Zo gezegd zo gedaan nu log ik net in zijn al mn supporter opties weg foetsie. Bij mn berichten u heeft uw rekening niet betaald. WTFIK had nog meer dan een maand!!!! gvd gvd gvd GVD
![]()
![]()
Al mn gastenboek entries WEG
mn logo WEG
de teams die support teleur gesteld
Al mn bookmarks WEG
![]()
Ja nog meer dan dat zeker na die week dat ze down waren dat hebben we toen allemaal terug gekregen. Ik had ze trouwens een machtiging gegeven dus dan moeten ze t zelf van mn rekening halen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is vrij kut... weet je zeker dat het nog een maand was?
Mailtje sturen, heel hard klagen.. misschien kunnen ze het a. nog terughalen en b. krijg je een jaar lang gratis supporter, want dit slaat nergens op...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nog meer dan dat zeker na die week dat ze down waren dat hebben we toen allemaal terug gekregen. Ik had ze trouwens een machtiging gegeven dus dan moeten ze t zelf van mn rekening halen!![]()
Ik heb nu:quote:Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 194
Verdediging 61
Middenveld 93
Aanval 40
Ik speel tegen:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Pas wel op, dat je je verdediging niet te verzwakt. Zorg wel dat je voldoende overwicht houdt.
Jij prikt er zowiezo wel één in, mits je middenveld aanzienlijk hoger is. Maar als je pech hebt, hij ook.
Ik moet ook tegen zo'n gozer, zn stats:
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
Ik twijfel alleen nog of ik met 3 ID's ga spelen of met 2 ID en een linksback.
Wat is dat mail adres ook alweer?? Ik heb nl all1 een itern bericht gestuurd naar de winkel van hattrick.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mailtje sturen, heel hard klagen.. misschien kunnen ze het a. nog terughalen en b. krijg je een jaar lang gratis supporter, want dit slaat nergens op...
Ja grumpey dat weet ik zeker. Echt Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt. Doordat de machtiging niet is door gekomen oid. Toen meteen alles er af gehaald. Ik had ook clubhouse aangevraagd. Gekregen maar is ook fout gegaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Grumpey het volgende:
je krijgt al je informatie weer terug als je weer supporter wordt hoor. En aangezien het een automatisch systeem is, weet je ECHT zeker dat je nog een maand had?
Iemand?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef maniack28 het volgende:
BTW... woensdag dus tegen deze PM-hoer (uit)... Wat zal ik doen?
[..]
Ik heb nu:
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed ( laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Ga ik dan winnen.. ik twijfel er namelijk hard aanBalbezit is 55/45...
Het ligt er natuurlijk aan of jij zijn verdediging kan stoppen. Als jouw verdediging beter is dan zijn aanval dan zal hij wel kansen krijgen, maar zal het voor hem natuurlijk moeilijk zijn om hem erin te leggen.quote:
quote:26-08-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 020 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 3 432 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
Ik kan er weer tegenaan dit seizoenquote:Wojciech Latosiński (128592597) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 3 810
Loon: 3 432 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Conditie: slecht Keepen: goed
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Danke...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan of jij zijn verdediging kan stoppen. Als jouw verdediging beter is dan zijn aanval dan zal hij wel kansen krijgen, maar zal het voor hem natuurlijk moeilijk zijn om hem erin te leggen.
Natuurlijk zal jouw aanval dan ook sterk moeten zijn om door zijn verdediging heen te komen.
Dus als jouw verdediging beter is dan zijn aanval en jij op een van de 3 aanvalslinies een hogere rating kan halen als zijn verdediging, dan geef ik je wel een kans. Een klein middenveld verschil maakt dan eigenlijk niet zo veel meer uit.
edit: Had ff je vorige bericht moeten lezen. Ik dacht dat dit zijn team was. Maar natuurlijk telt nog steeds mijn verhaal en de ratings geven aan dat jouw aanval beter is dan zijn verdediging op sommige punten en jouw verdediging is beter dan zijn aanval. Hij zal dus meer kansen krijgen maar de kans dat er een bal in gaat is kleiner. De paar kansjes die jij krijgt zijn waarschijnlijker om afgemaakt te worden. Het is krap aan, maar er liggen zeker mogelijkheden.
Wat is het maximale bedrag wat je voor zoiets moet neer leggen?quote:Georges Ferrandon (29636601)
34 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: pnuffel for life
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
50kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat is het maximale bedrag wat je voor zoiets moet neer leggen?
Het zij je vergeven, mijn broeder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef Daemon19 het volgende:
1 miljoen voor een goed keeper? Naja, ik wist het al, maar nu weet ik het zeker.
Die keeperstrainers sporen echt niet!
Hij zit al op 116kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
50k
Edit: Een of andere idioot heeft al 110k geboden. Dus ik zou een andere zoeken..
Ow het is een future coach, my bad. Dan kan je nog wel effe doorbieden. Tot 300k ongeveer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij zit al op 116kja dan zoek ik idd wel een andere FC
![]()
quote:Otelas Moraras (41430961)
33 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Die van jouquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Welke keeper?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Welke keeper?
Ik weet niet of Wojciech Latosiński (prachtige naam trouwensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
. Gast in mijn competitie traint ook een keeper ver op. Heeft 4 potjes voor Nationale team van Dominicaanse republiek gespeeld en een zooi U 20 wedstrijden. Had hem maar voor 2 ton gekocht oid.
maar daar staat geen spelerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
De TransferCompare geeft meestal wel een aardig idee.
Je moet wel op de data letten, dat je een beetje recente hebt.
Ik gok rond de 300kquote:
hoooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoi
Inderdaad, gaat ie je quote hertypen..quote:
Ga ik toch met een andere kijk kijken naar mn YP's..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ging over magische grens heen ofzo (voor hattrick). Is een keer een hele discussie over geweest meen ik.
Dan is hij dus de beste speler in hattrick, want ik kan zo snel geen andere speler vinden met tsi 0quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ging over magische grens heen ofzo (voor hattrick). Is een keer een hele discussie over geweest meen ik.
Ja, dat is waar maar als je zo goed bent dat je en tsi hebt die 4x zo hoog is als de meeste spelers kan je daar toch wel je conclusie uittrekkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:50 schreef Lennox het volgende:
TSI wil niet altijd zeggen of iemand beter is natuurlijk![]()
TS kan nooit te hoog. ten minste, voor ons countergeneugd (bestaat dat woord) kan een te hoge TS natuurlijk wel je taktiek goed verkloten, maar aangezien je binnenkort gaat switchen is een hoge TS nooit wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
zullen we weer enigszins on topic komen
TS: delirious
komende zondag tegen kampioen van vorig jaar. heeft t nog zin om te PIC'en, was t wel van plan. Of kan ie TE hoog worden, net als bij t vertrouwen...?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef Verbal_Kint het volgende:maar ik stop niet met counteren
als de spreekwoordelijke tietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef The_Hives het volgende:
topics gaan hard
Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Misschien checken wie zn 'Spelhervattingen'-gozer is en kijken of die vaak scoort/gescoord heeft.
Wingers zijn duur, dus ik denk niet dat je een speler vindt, die aan alle vier de eisen voldoet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik moet op zoek naar een goede/uitstekende winger, liefst met leuke specialty en beetje passen (redelijk?)Aanval in de counter beetje versterken.
Heb alleen slechts 3 ton te besteden
quote:Gerjan Klompstra (129313096)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dus zeer goede spelers van failliete clubs worden meteen ontslagen en verwijderd uit het spel, behalve als ze in een nationaal team zitten. Slechte vooruitgang hoorquote:25-08-2006 Nieuwe faillissementsregeling
De Hattrick Football Association (HFA) heeft er genoeg van om spelers te sponsoren die voor bankroete clubs spelen.
- "Vanaf 11 september betalen we niet langer de salarissen van spelers bij clubs die failliet gegaan zijn," verklaarde de charmante HFA-woordvoerster op een persconferentie.
- "Dat zal zonder meer inhouden dat die spelers hun uitgerangeerde clubs verlaten en ophouden met voetballen, want de clubs kunnen zelf ook de salarissen niet betalen. Maar wij zien geen aanleiding meer om de economische schade op ons te nemen van clubs die er onderdoor zijn gegaan."
"Spelers van nationale teams zullen niet hoeven te stoppen als hun club failliet gaat," liet zij daar tot slot poeslief op volgen. "De HFA zal het graag op zich nemen om ze op de transferlijst te zetten."
quote:Edson Buffel (129390943)
18 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 600
Wage: 720 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Heb er vd week toevallig net zo een gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:36 schreef Ruudt het volgende:
Mijn pull, iemand interesse? Komt deze week op de list..
[..]
Hij mag in ieder geval blijven tot hij in alletwee (def en pass) gepopt isquote:Gerrit van Mourik
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
zoals gewoonlijk weer net nietquote:Joris de Kok (129410141)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 540 ¤/week
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
oud geld.. is altijd fijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tegenwoordig staan er altijd oudspelers van me te koop, maar nu is het wel heel mooi. Staan twee oud pm trainees van me te koop, één met bovennatuurlijk pm en de ander met reusachtig pm.
Die bovennatuurlijk (2,4M) gaat denk ik niet verkocht worden, die reusachtig wel (2M)
Dat wordt weer vangen
Idd.. het komt zomaar uit de lucht vallen, je voelt het niet aankomen.. het is net een kado'tjequote:
lol iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Idd.. het komt zomaar uit de lucht vallen, je voelt het niet aankomen.. het is net een kado'tje
Terwijl ik dit berichtje typte moest ik opeens denken aan die kratjes die uit de lucht kwamen vallen bij WormsNostalgie
Waarom is-ie nou al 19quote:Eldert Bartels (129427072)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Loon: ¤520
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:51 schreef Grumpey het volgende:
YP kansloos![]()
en ja, het is weer midden in de nacht SW.....
Ik heb 'm er voor ¤0 opgezet, wellicht dat een n00b uit de 9e er nog 1000 voor biedquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Yankee_One het volgende:
ga je niet slijten rompom
quote:Jacky Rensenbrink (129431670)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
iemand enig idee?quote:Archie Ensing (129432819) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Snelheid
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
hmmz dan is het wel interessant om even 2 weken positiespel te trainen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef Yankee_One het volgende:
2 weken denk ik
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz dan is het wel interessant om even 2 weken positiespel te trainen...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
nee, dat is het niet
winst die je op deze speler zal maken weegt niet op tegen het verlies dat je lijdt door je trainees niet op te trainen
Oke dan list ik em gewoon.. Thnx voor de tipquote:
Bovendien doet ie er langer dan 2 weken over om te stijgen... (Redelijk conditie)quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
Oke dan list ik em gewoon.. Thnx voor de tip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Fok!Cup moet je bij JD of dingus zijn.. euhm.. Moon nog wat ofzo toch? BoeiendIk win toch niet
Door zn conditie, is niet geheel duidelijk. Maar zal niet te lang duren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef MrMoon het volgende:
YP was vandaag eindelijk eens een goede. Ik vraag me nu alleen af hoe snel ie zal stijgen...
[..]
iemand enig idee?
verkoopbaarquote:Tijmen de Nooijer (129415755)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ja, ook op 4-3-3, en de tegenstander op 3-5-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef Daemon19 het volgende:
Met wat voor opstelling speel je normaal? En de ratings die je zojuist gaf, zijn die met 4-3-3?
Beetje informatie steffermans..
Wat moet ik nou met alles matig pullsquote:Jurgen Lambooij (129455069) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 560 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nee... ik heb niet zulke goeie aanvallers (jong nog) dus heb vorig seizoen het hele seizoen wonderbaarlijk gehad en dat heb ik nu liever ook.. sterk vind ik te laagquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef Lennox het volgende:
Sterk is goed genoeg toch? Ik speelde gelijk in de competitie en van behoorlijk is hij met 1 psycholoog naar sterk gegaan.
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef komrad het volgende:
mijn zelfvertrouwens is ook van extreem overdreven naar wonderbaarlijk teruggezakt vandaag en ik heb niets gedaan, ik denk dat HT met de software heeft lopen klooien
klopt ja en vorig seizoen viel mijn zelfvertrouwen dan altijd terug van wonderbaarlijk naar sterk, maar deze terugval is wel een stuk groter natuurlijk, hoewel ik wonderbaarlijk een goed niveau vind.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zo
Alleen de amplitude die er nu in zit is echt niet goed.. kom op zeg.. van compleet overdreven naar sterk? 3x winnen en hij is meteen compleet overdrevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zo
quote:Łukasz Pawlikowski (20470610) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 7 540
Loon: 2 904 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ik biedt 300k..
Besteed die 300k maar aan een taalcursusquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ik biedt 300k..
Ik had het niet eens gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Besteed die 300k maar aan een taalcursus
Sorry.. kan het niet laten op zulke dingen te reageren
Doe de pet eens af, misschien vang je nog eens watquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef Yankee_One het volgende:
waar ik vorig seizoen redelijk wat verkoopbare jeugdspelers had is het nu weer huilen met de pet op![]()
Je maakt een grapje zeker? Hij heeft geen aanval.. jij wintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef maniack28 het volgende:
BTW... woensdag dus tegen deze PM-hoer (uit)... Wat zal ik doen?
[..]
Ik heb nu:
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed ( laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Ga ik dan winnen.. ik twijfel er namelijk hard aanBalbezit is 55/45...
Future coachquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
50k
Edit: Een of andere idioot heeft al 110k geboden. Dus ik zou een andere zoeken..
Tis geen vleugelspelerquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom gooi je die vleugelspeler ook op de lijst?
ik geef je weinig kans hem daar voor kwijt te raken, zeker als je voor 200-250k meer een 20 jarige wonderbaarlijk kan vinden. Bovendien is zijn XP ook niet alles voor zijn leeftijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:51 schreef maniack28 het volgende:
Laat maarVoel er weinig voor om hem voor 500k kwijt te raken.. ik ga hem listen voor 900k
Ach ja... ik hoef hem niet a la minute kwijt.. heb trouwens mn formi def en mn winger ook gelistquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik geef je weinig kans hem daar voor kwijt te raken, zeker als je voor 200-250k meer een 20 jarige wonderbaarlijk kan vinden. Bovendien is zijn XP ook niet alles voor zijn leeftijd
quote:
Dat hadden wij vandaag ook in de beker maar dan andersom! 2 - 0 achter met rust en dan nog 2 - 2 spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef Amadeo het volgende:
Stond vandaag eerste helft nog 3-0 voor, 2e helft maakten ze er nog 3-3 van :>
Volgens mij een Belgische user, die spelen 's middags.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:26 schreef Yankee_One het volgende:
waar speel je?
ah dat setupjequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef -J-D- het volgende:
Heren,
tijdens de wedstrijden zijn we vaak met een groep bij elkaar op IRC.
IRC is een chatkanaal. Nee, helaas, je komt er geen 18 jarige blonde dames tegen die op zoek zijn naar een avontuurtje, je vindt er wel de bierbuiken van qyn en JD.
Even serieus:
We merken dat het gezellig is om op irc tijdens de wedstrijden met elkaar te praten. IRC is een stuk interactiever dan het forum, je praat een stuk "sneller".
Om het zo laagdrempellig mogelijk te maken kan je irc op 2 makkelijke manieren benaderen.Je kan via http://irc.johan-derksen.com/ via een webclient automatisch op IRC komen.
Geen kennis van IRC nodig of wat dan ook.
Klik op die url en je bent er.Je kan ook verbinding maken via een programma genaamd Fok!-Hattrick-IRC.
Dit kan ik je ten zeerste aanbevelen.
Je kan dit script downloaden op http://irc.johan-derksen.com/setup.exe
Als het is geinstalleerd, en je het programma opstart, zie je een plek waar je je Fok-naam in kan vullen.
Als je dan op connect klikt, zit je ook op irc.
Het klinkt moeilijker dan het is, het kan bijna niet fout gaan.
Neem eens de moeite om straks tijdens de beker of zondag tijdens de competitie langs te komen op IRC. Geef het een kans en kijk of je het gezellig vindt.
Met vriendelijke groet,
JD
-echo echo-
Bij mirc maakt dat geen bal uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat het een evaluatieversie is
Heb het net naar 50k laten uitbreiden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef komrad het volgende:
ik heb trouwens mijn stadion uitverkocht, 44000 betalende bezoekers
tijd om maar weer eens uit te breiden
het vreemde is dat het ook nog bewolkt is, dus niet eens ideale weersomstandighedenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb het net naar 50k laten uitbreiden.
Benieuwd hoe lang dat afdoende is
moet te doen zijn dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Een van de promovendi won vorige week met 5-1 tegen de andere promovendus, maar speelt nu niet meer 3-4-3 zoals gebruikelijk maar 5-3-2 zonder counter tegen mij.
Sommigen zijn niet te volgen
Stijger of niet?quote:César Tiano (128591244) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Etanóis Futebol Clube
Spelmaken: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Denk het niet, dat goed passen haalt te veel van zijn loon af.quote:
liggen de loongrenzen bij spitsen en defs ongeveer hetzelfde? ZO ja dan denk ik wel dat het redelijk hoog is, redelijk-goed zit ergens in de 600 regionen en passen is een bijstat. Laten we zeggen twee weekjes of zo. Wel een fijne speler kan dat wordenquote:
Ja idd.. ik twijfel over hoe hoog hij zit.. goed/goed levert nu 1500k op, laten we zeggen over 2 weken 1000k.. als ik hem voor 700k kan kopen zit ik toch aan de 100k winst p/w... het is alleen een grote gok, dus ik denk dat ik het niet doe. LT is het sowiezo niet interssant. 18 jarige formi/goed is nu 1500k waardquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk het niet, dat goed passen haalt te veel van zijn loon af.
Ik twijfel dus.. LT is het niet interessant, absoluut niet... wereldklasse/goed levert 2200k op.. dan ben je dus 3 seizoenen aan het trainen voor een winst van +/- 1700k... no way dat ik dat ga doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
liggen de loongrenzen bij spitsen en defs ongeveer hetzelfde? ZO ja dan denk ik wel dat het redelijk hoog is, redelijk-goed zit ergens in de 600 regionen en passen is een bijstat. Laten we zeggen twee weekjes of zo. Wel een fijne speler kan dat worden
Dan doe ik het niet, want een goed/goed is over 3 weken niet zoveel waard dat hij veel winst oplevert..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk inderdaad 3 weken voordat ie popt.
Ja, maar 3 weken vooruitkijken is onmogelijk, je weet zelf net zo goed als ik hoe hard die marktprijzen kunnen dalen, dan ga ik niet een grote investering doen als ik met een kleinere investering net zoveel zou kunnen verdienen. Skilltrades over 1 week zijn altijd beterquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
het ligt er helemaal aan voor hoeveel je hem nu kan kopen en waar je hem over 3 weken kwijt voor raakt, als je met de kosten eraf boven de 100k per week uitkomt is het goed, mocht het dan een week tegenvallen zit je nog aan een acceptabel rendement
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
2-0 achter, dit bewijst dat ik nog te licht ben voor in de VII, wat een verschil is dat ongeslagen kampioen worden in VIII en dan op de feiten worden gedrukt in VII![]()
je zal ongeveer 150 hatstats moeten halen om je in de middenmoot te spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
Zoiets haal ikquote:Middenveld: slecht (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
JAlalalalalalalala
Wietse Kranenberg
Na 31 minuten hij 2x gescoord
In m'n succesvolle 2-4-2 opstelling
Inmiddels 3-0quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?![]()
Zbiggetje (Goten) staat te koop!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Inmiddels 3-0
Never change a winning team
eindelijk, maar 6 seizoenen te laatquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zbiggetje (Goten) staat te koop!
Mythisch scoren voor 1.8
Illegale Poolquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zbiggetje (Goten) staat te koop!
Mythisch scoren voor 1.8
Asperge-plukkerquote:
Had zelfs 2 slechtere spitsen opgesteld, want ik wil woensdag ook knallen in de beker en naar ronde 4 doorstromenquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
WTF?!quote:Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Daemons had het meeste balbezit, namelijk 97 procent.
Asperges pluk je niet.. die steek jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nix tegen asperge-plukkers he
0-4 verloren, maar wel
Team Spirit: Paradise on Earth!
het gaat om t principe uddelquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Asperges pluk je niet.. die steek je
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dacht dat Polen wel iets goedkoper waren in loon..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:28 schreef pekel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Emmen door Wietse Kranenbarg uitgebreid tot 4-0. Met dit derde doelpunt kreeg Wietse Kranenbarg een hattrick op zijn naam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vin ik leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Lennox het volgende:
Waarom ga je 3-5-2 spelen foetre
3-0 winst hier. slecht+ mid met 2 IM en pic
quote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 101
Verdediging 49
Middenveld 18
Aanval 34
Jawel maar ik had wat opstelling ervaring nodig voor as zondag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
en dat lukt je met 5 verdedigers niet tegen
[..]
quote:Er was wat verwarring bij Panthers over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar redelijk
De Panthers-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd
Er was wat verwarring bij Panthers over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig.
Mijn ratings:quote:Ducky's
Middenveld: rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
HatStats 135
Defence 114
Midfield 3
Attack 18
Balbezit:quote:Red Daemons
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 140
Defence 46
Midfield 51
Attack 43
0-2 gewonnen, allebei de doelpunten uit penalty's..quote:3% 97%
0% 100%
150k, als hij 300k oplevert a.s. vrijdag ben ik tevreden (=100k winstquote:Wouter Hiddink (128624305) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 660 ¤/week
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
jij snapt het spel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
1-1 verloren.
Beetje jammer van middenveld want Adje de miljoenen man is eruit getraptquote:
Midfield: passable (very low)
Right Defence: passable (very low)
Central Defence: passable (low)
Left Defence: inadequate (high)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: excellent (low)
Left Attack: poor (low)
gelukkig zijn het 2 verdedigers...quote:Denis Melanich:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van matig naar zwak.
Harm Jan Zoer:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar slecht.
Ja... misschien dat ik wel gewoon mn mids verkoop en keihard ga counteren met 4-3-3.. das ook een optiequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dat is toch wel erg zuur, die conditiedalingen... Eigenlijk ook zeer onterecht. Als je kijkt naar Real Life situaties: Mensen die gewoon trainen (hoeft geen conditietraining te zijn) en wedstrijden spelen houden hun conditie op pijl door te sporten. Spelers die niet trainen en wedstrijden spelen verliezen hun conditie. Dus misschien is het voor hattrick een beter idee om de spelers die geen training ontvangen, te laten dalen in conditie. Dat is in werkelijkheid ook zo. En hattrick wil zo reëel mogelijk zijn, dan zouden ze hier iets aan moeten doen.
Met andere woorden: tijd om deftrainer te gaan worden en te gaan counteren!
Geef jij eens een oplossing dan... wat kunnen we het beste doen, wanneer het beste trainen, wat moet je met (potentiele) u-20/NT-spelers... etc. etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef SuperWeber het volgende:
Al die klagers over die conditiedrops...
Wat mekkeren jullie nou... Iedereen zit in het zelfde schuitje. Denk na en doe er iets aan indien nodig
Ook als counterhufter zul je conditie moeten trainen.. knappe jongen die met een waardeloos (laag) middenveld mij eruit weet te counterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef MacMauser het volgende:
Conditie trainen halverwege? of nu al?En die vormdaling dan..
Ik zie maar 1 echte oplossing en das switchen. Jeuhh, worden we allemaal counterhufters!
ga lekker vleugelspel trainen. kunnen die prijzen ook een keertje dalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef MacMauser het volgende:
Conditie trainen halverwege? of nu al?En die vormdaling dan..
Ik zie maar 1 echte oplossing en das switchen. Jeuhh, worden we allemaal counterhufters!
Potentiele U20/NT spelers moet je niet aan beginnen... Sowieso te duur zeker met dit soort grappen en grollen erbij. Daarnaast schrijf ik dat je er wat aan moet doen indien nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geef jij eens een oplossing dan... wat kunnen we het beste doen, wanneer het beste trainen, wat moet je met (potentiele) u-20/NT-spelers... etc. etc.
redelijk ervaring en redelijk of goed leiderschap. maar hoeveel ervaringspunten hij heeft weet je natuurlijk niet. blijft gokken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef twi het volgende:
Hoe herken je dan in hemelsnaam een ervaringspopper?
Klopt, maar in mindere mate dan een POS trainer. Die 10 hebben er meer last van, dan die van die counterhufter..quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook als counterhufter zul je conditie moeten trainen.. knappe jongen die met een waardeloos (laag) middenveld mij eruit weet te counteren
Ik ben er aan begonnen voordat deze dingen bekend waren.. en nee ze zijn niet te duur zie Xavier Campadabel in mijn team, voor normale prijs gekocht en toch in u-20.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Potentiele U20/NT spelers moet je niet aan beginnen... Sowieso te duur zeker met dit soort grappen en grollen erbij. Daarnaast schrijf ik dat je er wat aan moet doen indien nodig.
Wanneer acht jij het echt nodig om conditie bij te trainen?? Iedereen zit in hetzelfde schuitje. Dus iedereen heeft hetzelfde probleem. Mijn middenveld gaat achteruit, maar dat van mijn tegenstander ook. Gaat je tegenstander conditietrainen in het midden van het seizoen krijgt hij hoe dan ook te maken met een vormcrisis. Ga je zelf conditie trainen, krijg je ook te maken met een vormcrisis. Verkopen en spelers met hoog conditie binnenhalen is misschien een optie, maar dat kost geld. Is het uberhaupt wel nodig om er iets aan te doen. Vergeet niet dat je tegenstander hetzelfde probleem heeft!!
Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...quote:- Stamina will drop over the season. The drop rate will be about 1-2 steps each season.
Ze stonden allemaal op formi bij mij toen ik ze kochtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef komrad het volgende:
tsja je zit dan ook in een waailappen div. Ik zou het nog even aankijken, pas als de conditie redelijk wordt zou ik er niet meer mee doorspelen. Om deze problemen te voorkomen heb ik in het tussenseizoen conditie getraind en is mijn hele MF formi conditie (op degene die vandaag is gedaald na), zo ik heb wat meer marge
Was net ook evenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef pekel het volgende:
Hattrick down?
quote:Middenveld: uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
Vroeg of laat = niet hetzelfde...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...
Voor U20 moet je zelf de afweging maken. De reden dat ik het niet doe, is het feit dat je voor een U20 speler je trainingsschema en alles moet aanpassen om die speler maar zo hoog mogelijk te krijgen. Daar betaal je een prijs voor. Zoals je nu zelf ziet...
Ok.. dus als ik nu 3 weken op conditie train, staan mn mids allemaal op formidabel met max sublevel, dus zouden ze allemaal rond dezelfde week moeten dalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
Er zijn ook sublevels binnen conditie... Iedereen heeft overall hetzelfde dus niks probleem. Je mekkert gewoon
Zoals al eerder gezegd met 5 - 0 verloren maar met 1 + 5 blesure en 3 conditie dalingen waarvan 1 mn beste mid was en 2 verdedigers!quote:FC KOERS
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)
FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Daarom was ik gaan counteren twi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef twi het volgende:
Tsja, 5-0 valt nog mee met dat verschil in middenveld.
Idem. Ik start buddy op en zit echtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Yankee_One het volgende:
hier ook de eerste daling in conditie te pakken
trouwens bij mij is een speler of 8 gedaald in TSI, wat waarschijnlijk te maken heeft met een conditiedaling 'achter de komma'
Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef Lemming22 het volgende:
En een volgend probleem is dat PM-trainers meer conditie zullen moeten gaan trainen omdat er nauwelijks trainees met een uitstekende conditie beschikbaar zijn. En twee tussenweken conditietraining (2-3 levels omhoog) is dan niet meer genoeg omdat er per seizoen ook weer 1 of 2 levels af gaan. Dat schiet niet echt op per seizoen en PM-trainers worden dus ook nog eens extra benadeeld omdat conditie voor PM-trainers het belangrijkst is.
Midden in het seizoen 1 of 2 weken conditietraining kan, maar wat weegt zwaarder, een middenveldrating die wat daalt door de conditie, of de vormdaling van bijna alle spelers. Dat laatste is natuurlijk slechter voor de ratings. Maar wat doe je dan met je trainees?
Tis gewoon een kutvooruitgang.![]()
Correct.. iedereen zal 1 of 2 weken extra conditie moeten trainenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...
Ik weet niet hoe de aanval van de tegenstander eruit ziet, maar in mijn competitie is 3x formi + wc def niet genoeg. Je zal om te beginnen een verdedigend coach moeten hebben en ik denk 2x wc en 2x uitmuntend (allen met voldoende passing) om een beetje counterend te kunnen spelen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm.. ik heb zo'n idee dat ik wat wijzigingen moet gaan doorvoeren in m'n team. Heb namelijk te weinig middenveld in de competitie, heb twee keer gelijkgespeeld, maar ik ben bang dat ik het op deze manier niet ga redden. Speel nu 3-4-3 en 's woensdags 4-3-3. Nu kwam er een plannetje opdagen. Ik heb op het moment deze verdedigers:
Wereldklasse def (zwak ervaring)
Goed def, matig passen, redelijk vleugel (goed ervaring)
Goed def, redelijk vleugel (redelijk ervaring)
Goed def, matig passen (zwak ervaring) (deze speelt 's woensdags ook)
Met deze vier spelers, wat voor counterrating kan ik daarmee halen? Verwacht niet teveel countervaardigheid natuurlijk, maar wat denken jullie? Die goed defs is natuurlijk ook niet wat het moet zijn in de VDus eigenlijk, als ik hiermee te weinig countervaardigheid haal, wil ik m'n verdedigers verkopen en drie of vier formi/redelijks kopen met iets ervaring. Hiermee moet ik toch een leuke verdedigingsrating en leuke counterrating kunnen halen, als ik zou willen counteren?
Wat zou ik halen met vier formi/redelijks, of drie formi/redelijks en een goed/matig, en een uitmuntend keep? En hoe zou hiermee counteren gaan?
En wat zou ik nu voor een counterrating halen?
Of is dit een plan van niks?
briljant midquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Uitmuntend keep, staat erin
Tja ik weet niet.. misschien kan ik gewoon beter zorgen dat ik m'n goed/goed FC coach maak, zodat m'n TS wat hoger blijft en m'n middenveld ook leuk blijft
En daarnaast hopen op vormstijging op het middenveld, en m'n briljant mid weer beter krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |