quote:Gerjan Klompstra (129313096)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dus zeer goede spelers van failliete clubs worden meteen ontslagen en verwijderd uit het spel, behalve als ze in een nationaal team zitten. Slechte vooruitgang hoorquote:25-08-2006 Nieuwe faillissementsregeling
De Hattrick Football Association (HFA) heeft er genoeg van om spelers te sponsoren die voor bankroete clubs spelen.
- "Vanaf 11 september betalen we niet langer de salarissen van spelers bij clubs die failliet gegaan zijn," verklaarde de charmante HFA-woordvoerster op een persconferentie.
- "Dat zal zonder meer inhouden dat die spelers hun uitgerangeerde clubs verlaten en ophouden met voetballen, want de clubs kunnen zelf ook de salarissen niet betalen. Maar wij zien geen aanleiding meer om de economische schade op ons te nemen van clubs die er onderdoor zijn gegaan."
"Spelers van nationale teams zullen niet hoeven te stoppen als hun club failliet gaat," liet zij daar tot slot poeslief op volgen. "De HFA zal het graag op zich nemen om ze op de transferlijst te zetten."
quote:Edson Buffel (129390943)
18 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 600
Wage: 720 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Heb er vd week toevallig net zo een gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:36 schreef Ruudt het volgende:
Mijn pull, iemand interesse? Komt deze week op de list..
[..]
Hij mag in ieder geval blijven tot hij in alletwee (def en pass) gepopt isquote:Gerrit van Mourik
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
zoals gewoonlijk weer net nietquote:Joris de Kok (129410141)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 540 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
oud geld.. is altijd fijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tegenwoordig staan er altijd oudspelers van me te koop, maar nu is het wel heel mooi. Staan twee oud pm trainees van me te koop, één met bovennatuurlijk pm en de ander met reusachtig pm.
Die bovennatuurlijk (2,4M) gaat denk ik niet verkocht worden, die reusachtig wel (2M)
Dat wordt weer vangen
Idd.. het komt zomaar uit de lucht vallen, je voelt het niet aankomen.. het is net een kado'tjequote:
lol iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Idd.. het komt zomaar uit de lucht vallen, je voelt het niet aankomen.. het is net een kado'tje
Terwijl ik dit berichtje typte moest ik opeens denken aan die kratjes die uit de lucht kwamen vallen bij WormsNostalgie
Waarom is-ie nou al 19quote:Eldert Bartels (129427072)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Loon: ¤520
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:51 schreef Grumpey het volgende:
YP kansloos![]()
en ja, het is weer midden in de nacht SW.....
Ik heb 'm er voor ¤0 opgezet, wellicht dat een n00b uit de 9e er nog 1000 voor biedquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:42 schreef Yankee_One het volgende:
ga je niet slijten rompom
quote:Jacky Rensenbrink (129431670)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
iemand enig idee?quote:Archie Ensing (129432819) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Snelheid
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
hmmz dan is het wel interessant om even 2 weken positiespel te trainen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef Yankee_One het volgende:
2 weken denk ik
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz dan is het wel interessant om even 2 weken positiespel te trainen...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
nee, dat is het niet
winst die je op deze speler zal maken weegt niet op tegen het verlies dat je lijdt door je trainees niet op te trainen
Oke dan list ik em gewoon.. Thnx voor de tipquote:
Bovendien doet ie er langer dan 2 weken over om te stijgen... (Redelijk conditie)quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
Oke dan list ik em gewoon.. Thnx voor de tip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Fok!Cup moet je bij JD of dingus zijn.. euhm.. Moon nog wat ofzo toch? BoeiendIk win toch niet
Door zn conditie, is niet geheel duidelijk. Maar zal niet te lang duren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef MrMoon het volgende:
YP was vandaag eindelijk eens een goede. Ik vraag me nu alleen af hoe snel ie zal stijgen...
[..]
iemand enig idee?
verkoopbaarquote:Tijmen de Nooijer (129415755)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ja, ook op 4-3-3, en de tegenstander op 3-5-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef Daemon19 het volgende:
Met wat voor opstelling speel je normaal? En de ratings die je zojuist gaf, zijn die met 4-3-3?
Beetje informatie steffermans..
Wat moet ik nou met alles matig pullsquote:Jurgen Lambooij (129455069) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nee... ik heb niet zulke goeie aanvallers (jong nog) dus heb vorig seizoen het hele seizoen wonderbaarlijk gehad en dat heb ik nu liever ook.. sterk vind ik te laagquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef Lennox het volgende:
Sterk is goed genoeg toch? Ik speelde gelijk in de competitie en van behoorlijk is hij met 1 psycholoog naar sterk gegaan.
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:05 schreef komrad het volgende:
mijn zelfvertrouwens is ook van extreem overdreven naar wonderbaarlijk teruggezakt vandaag en ik heb niets gedaan, ik denk dat HT met de software heeft lopen klooien
klopt ja en vorig seizoen viel mijn zelfvertrouwen dan altijd terug van wonderbaarlijk naar sterk, maar deze terugval is wel een stuk groter natuurlijk, hoewel ik wonderbaarlijk een goed niveau vind.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zo
Alleen de amplitude die er nu in zit is echt niet goed.. kom op zeg.. van compleet overdreven naar sterk? 3x winnen en hij is meteen compleet overdrevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
na de economische update is er ook altijd de update van het zelfvertrouwen. Afhankelijk van je sportpsychologen die dan doorberekend worden, elke zondag en na elke leaguewedstrijd zijn er dus veranderingen in zelfvertrouwen. Dat was altijd al zo
quote:Łukasz Pawlikowski (20470610) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 7 540
Loon: 2 904 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ik biedt 300k..
Besteed die 300k maar aan een taalcursusquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ik biedt 300k..
Ik had het niet eens gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Besteed die 300k maar aan een taalcursus
Sorry.. kan het niet laten op zulke dingen te reageren
Doe de pet eens af, misschien vang je nog eens watquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef Yankee_One het volgende:
waar ik vorig seizoen redelijk wat verkoopbare jeugdspelers had is het nu weer huilen met de pet op![]()
Je maakt een grapje zeker? Hij heeft geen aanval.. jij wintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef maniack28 het volgende:
BTW... woensdag dus tegen deze PM-hoer (uit)... Wat zal ik doen?
[..]
Ik heb nu:
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed ( laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Ga ik dan winnen.. ik twijfel er namelijk hard aanBalbezit is 55/45...
Future coachquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
50k
Edit: Een of andere idioot heeft al 110k geboden. Dus ik zou een andere zoeken..
Tis geen vleugelspelerquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom gooi je die vleugelspeler ook op de lijst?
ik geef je weinig kans hem daar voor kwijt te raken, zeker als je voor 200-250k meer een 20 jarige wonderbaarlijk kan vinden. Bovendien is zijn XP ook niet alles voor zijn leeftijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:51 schreef maniack28 het volgende:
Laat maarVoel er weinig voor om hem voor 500k kwijt te raken.. ik ga hem listen voor 900k
Ach ja... ik hoef hem niet a la minute kwijt.. heb trouwens mn formi def en mn winger ook gelistquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik geef je weinig kans hem daar voor kwijt te raken, zeker als je voor 200-250k meer een 20 jarige wonderbaarlijk kan vinden. Bovendien is zijn XP ook niet alles voor zijn leeftijd
quote:
Dat hadden wij vandaag ook in de beker maar dan andersom! 2 - 0 achter met rust en dan nog 2 - 2 spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef Amadeo het volgende:
Stond vandaag eerste helft nog 3-0 voor, 2e helft maakten ze er nog 3-3 van :>
Volgens mij een Belgische user, die spelen 's middags.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:26 schreef Yankee_One het volgende:
waar speel je?
ah dat setupjequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef -J-D- het volgende:
Heren,
tijdens de wedstrijden zijn we vaak met een groep bij elkaar op IRC.
IRC is een chatkanaal. Nee, helaas, je komt er geen 18 jarige blonde dames tegen die op zoek zijn naar een avontuurtje, je vindt er wel de bierbuiken van qyn en JD.
Even serieus:
We merken dat het gezellig is om op irc tijdens de wedstrijden met elkaar te praten. IRC is een stuk interactiever dan het forum, je praat een stuk "sneller".
Om het zo laagdrempellig mogelijk te maken kan je irc op 2 makkelijke manieren benaderen.Je kan via http://irc.johan-derksen.com/ via een webclient automatisch op IRC komen.
Geen kennis van IRC nodig of wat dan ook.
Klik op die url en je bent er.Je kan ook verbinding maken via een programma genaamd Fok!-Hattrick-IRC.
Dit kan ik je ten zeerste aanbevelen.
Je kan dit script downloaden op http://irc.johan-derksen.com/setup.exe
Als het is geinstalleerd, en je het programma opstart, zie je een plek waar je je Fok-naam in kan vullen.
Als je dan op connect klikt, zit je ook op irc.
Het klinkt moeilijker dan het is, het kan bijna niet fout gaan.
Neem eens de moeite om straks tijdens de beker of zondag tijdens de competitie langs te komen op IRC. Geef het een kans en kijk of je het gezellig vindt.
Met vriendelijke groet,
JD
-echo echo-
Bij mirc maakt dat geen bal uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat het een evaluatieversie is
Heb het net naar 50k laten uitbreiden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef komrad het volgende:
ik heb trouwens mijn stadion uitverkocht, 44000 betalende bezoekers
tijd om maar weer eens uit te breiden
het vreemde is dat het ook nog bewolkt is, dus niet eens ideale weersomstandighedenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb het net naar 50k laten uitbreiden.
Benieuwd hoe lang dat afdoende is
moet te doen zijn dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef -J-D- het volgende:
Een van de promovendi won vorige week met 5-1 tegen de andere promovendus, maar speelt nu niet meer 3-4-3 zoals gebruikelijk maar 5-3-2 zonder counter tegen mij.
Sommigen zijn niet te volgen
Stijger of niet?quote:César Tiano (128591244) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Etanóis Futebol Clube
Spelmaken: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Denk het niet, dat goed passen haalt te veel van zijn loon af.quote:
liggen de loongrenzen bij spitsen en defs ongeveer hetzelfde? ZO ja dan denk ik wel dat het redelijk hoog is, redelijk-goed zit ergens in de 600 regionen en passen is een bijstat. Laten we zeggen twee weekjes of zo. Wel een fijne speler kan dat wordenquote:
Ja idd.. ik twijfel over hoe hoog hij zit.. goed/goed levert nu 1500k op, laten we zeggen over 2 weken 1000k.. als ik hem voor 700k kan kopen zit ik toch aan de 100k winst p/w... het is alleen een grote gok, dus ik denk dat ik het niet doe. LT is het sowiezo niet interssant. 18 jarige formi/goed is nu 1500k waardquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk het niet, dat goed passen haalt te veel van zijn loon af.
Ik twijfel dus.. LT is het niet interessant, absoluut niet... wereldklasse/goed levert 2200k op.. dan ben je dus 3 seizoenen aan het trainen voor een winst van +/- 1700k... no way dat ik dat ga doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
liggen de loongrenzen bij spitsen en defs ongeveer hetzelfde? ZO ja dan denk ik wel dat het redelijk hoog is, redelijk-goed zit ergens in de 600 regionen en passen is een bijstat. Laten we zeggen twee weekjes of zo. Wel een fijne speler kan dat worden
Dan doe ik het niet, want een goed/goed is over 3 weken niet zoveel waard dat hij veel winst oplevert..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk inderdaad 3 weken voordat ie popt.
Ja, maar 3 weken vooruitkijken is onmogelijk, je weet zelf net zo goed als ik hoe hard die marktprijzen kunnen dalen, dan ga ik niet een grote investering doen als ik met een kleinere investering net zoveel zou kunnen verdienen. Skilltrades over 1 week zijn altijd beterquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
het ligt er helemaal aan voor hoeveel je hem nu kan kopen en waar je hem over 3 weken kwijt voor raakt, als je met de kosten eraf boven de 100k per week uitkomt is het goed, mocht het dan een week tegenvallen zit je nog aan een acceptabel rendement
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
2-0 achter, dit bewijst dat ik nog te licht ben voor in de VII, wat een verschil is dat ongeslagen kampioen worden in VIII en dan op de feiten worden gedrukt in VII![]()
je zal ongeveer 150 hatstats moeten halen om je in de middenmoot te spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
Zoiets haal ikquote:Middenveld: slecht (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
JAlalalalalalalala
Wietse Kranenberg
Na 31 minuten hij 2x gescoord
In m'n succesvolle 2-4-2 opstelling
Inmiddels 3-0quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?![]()
Zbiggetje (Goten) staat te koop!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Inmiddels 3-0
Never change a winning team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |