1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | en heeft [....] wedstrijden voor mij gespeeld Koei Award - meest memorabele fout [b] [....] [/b] Marcello Lippi Award - beste performance [b] [....] [/b] Youri Mulder Award - beste adviezen [b] [....] [/b] Lukas Podolski Award- beste 'newbie' [b] [....] [/b] Christiano Ronaldo Award - knapste speler [b] [....] [/b] Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Award - bizarste naam [b] [....] [/b] |
dankje , vond ik ook welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef Yankee_One het volgende:
mooie op
quote:Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in V.5 seizoen 18
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VI.569 seizoen 17
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VI.569 seizoen 16
Fc Der Freddy eindigde als nummer 3 in VI.569 seizoen 15
Fc Der Freddy eindigde als nummer 1 in VII.939 seizoen 14
Fc Der Freddy eindigde als nummer 2 in VIII.473 seizoen 13
quote:naam
Team: Fc Der Freddy
E-mail: (Verborgen)
Alias: Jonks
Taal: English
Begonnen: 10-09-2004 om 02:42
laatste 5 logins
Federaties
UT-er in Universiteit Twente Federatie
Member in hard to find
SP Trainer in Set Pieces Federation
King Ace in Nederlandse Klaverjassers Bond
Guru of Defence in Easy to Find
Je hoeft ook geen lid van de Fed te zijn toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
Joralf, je mag voor Jonks een andere verzinnen, hij is namelijk geen lid meer
[..]
Lijkt me wel... Mensen die geen lid van de federatie zijn boeit zo een award ook niets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef maniack28 het volgende:
Je hoeft ook geen lid van de Fed te zijn toch?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef fabianf het volgende:
[..]
Lijkt me wel... Mensen die geen lid van de federatie zijn boeit zo een award ook niets.
Daarnaast, hoe vaak komt Jonks hier nog... Als het 1x per maand is is het veel. Gepost met toestemming overigens.
Die is altijd lid geweest van de federatie. Als je de keuze maakt niet lid te zijn van de federatie verlies je nu eenmaal wat voordelen die lid zijn met zich meebrengt lijkt me.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:01 schreef maniack28 het volgende:
Vergeten dat SD ooit een award kreeg terwijl hij het hele seizoen niet was geweest vanwege WoW?
Prima... maar dan nomineer ik gewoon niemand.. goed?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef fabianf het volgende:
[..]
Die is altijd lid geweest van de federatie. Als je de keuze maakt niet lid te zijn van de federatie verlies je nu eenmaal wat voordelen die lid zijn met zich meebrengt lijkt me.
Ik ga er niet over, ik geef enkel mijn mening. Afwachten wat dictator Kint te melden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef maniack28 het volgende:
Prima... maar dan nomineer ik gewoon niemand.. goed?
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan Grumpsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:26 schreef twi het volgende:
Waarom niemand nomineren? Zo moeilijk is het toch niet een alternatief te vinden?
qyn, Daemon hebben het toch best aardig gedaan. Hoeft niet altijd het hoogste niveau te zijn toch, om een goed beleid te hebben of een goed resultaat te halen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan GrumpsEn voor de rest had iedereen een prutseizoen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel... ik wil eens iemand anders nomineren dan GrumpsEn voor de rest had iedereen een prutseizoen
in principe is t voor de fokfed leden ja... dus nomineer maar iemand anders, en als je niemand geschikt vindt, nomineer je niemandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeten dat SD ooit een award kreeg terwijl hij het hele seizoen niet was geweest vanwege WoW?
Anyway.. boeit me niet hoor.. dan nomineer ik gewoon niemand
ongeveer tot volgende week vrijdag/zaterdag denk ik. ik ben iig vanaf morgen tm woensdag weg. zal daarna ff bekijken hoeveel dr al binnen is enzo... dus ga maar van vrijdag uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben te stonedom na te denken,
tvp derhalve,
tot wanneer kunnen we stemmen?
Volgens mij maak jij ook nog wel een kans op de Mulder awardquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie al wie de awards gaan winnen
Uddel -> koeiaward
Grumpey -> Lippi en Mulder
Podolski -> Lennox
Ik cijfer mezelf alvast weg... dan bespaar ik me de schande dat ik denk dat ik hem wel ga winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij ook nog wel een kans op de Mulder award
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef Grumpey het volgende:
Youri Mulder Award - beste adviezen
SW De tip om vooral niet te kijken naar specialities is goud waard.
Zou hij lid van Al Qaeda zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:57 schreef fabianf het volgende:
Het enge aan de speler van Ruudt is dat het een Nederlander is...
eindelijk iemand die het ziet ja...quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef qyn het volgende:
Koei Award - meest memorabele fout
Uddel: Toch Uddel en niet Suriman, omdat Uddel makkelijk had kunnen voorkomen te promoveren en Suriman natuurlijk wel een gruwelijke taktische fout maakte maar het ergens ook wel anders uit had kunnen pakken.
Christiano Ronaldo Award - knapste spelerquote:Ik speel pas 2 seizoenen en ben 2 keer achter elkaar kampioen (de laatste met 4 verlies punten van de 1e 2 wedstrijden) en tijdens de afgelopen fok cup (jupiler) (mn 1e) met 9 punten uitgeschakeld door onderling resultaat.
Ja hij heeft een andere baan die nogal zwaar is en daar door heeft ie minder tijd om op fok te zitten he dan krijg je dat. Maar hij heeft mij zat tips en advies gegeven van daar mn stem op hem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Yankee_One het volgende:
hmm foetre valt een beetje buiten de prijzen dit jaar
De rillingen lopen over mn rug van genot!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef SuperWeber het volgende:
Youri Mulder Award - beste adviezen
JDAltijd aanspreekbaar op IRC voor adviezen en meedenken, een gouden kerel dus![]()
hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De rillingen lopen over mn rug van genot!
ff nieuwe java downloaden op sun.com of Fokhattrick-irc-script downloadenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk natuurlijk, (alleen werkt mijn irc niet meer
)
Wat een nonsense, dat heet gewoon marktkennis... Ik kan best dildofabrikant worden als ik dat wil, maar ik zou niet van plan zijn om ze zelf te gebruikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zelf weten.. waarom trainde je btw SP.. das ook een soort van speciality want het wordt alleen gebruikt bij events.. beetje tegenstrijdig
Dit is een Silvio Berlusconi Award waardquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
Lukas Podolski Award- beste 'newbie'
[fc Rkdeo]
Ik ben een newbie en mischien vinden jullie t arrogant.Het spijt me maar ik wil toch ten minste 1stem.
![]()
![]()
![]()
Das meer dan mij..quote:
Dat is meer dan ik heb.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is een Silvio Berlusconi Award waard
Van wie dan?? mezelf en foetre? Hoe wist je dat hij op me zou stemmen dan of is er nog 1?quote:
Nee idd !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef -J-D- het volgende:
Leuk, maar het komt niet in de buurt bij mijn Fróði á Gørðunum
"Jij daar"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee idd !![]()
hoe spreek je dat in hemelsnaam uit man???
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
"Jij daar"
Zo noemt iedereen hem binnen het team.
gelukkig speelt hij ook niet al te veel beker of competitiewedstrijden. Als hij meedoet is de verslaggever meteen overspannenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
"Jij daar"
Zo noemt iedereen hem binnen het team.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef pekel het volgende:
Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Award - bizarste naam
Fróði á Gørðunum van JD
mooiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
De Klaas Jan Huntelaar Award: Voor de speler met t beste debuut!!!!![]()
De speler:quote:1. Jan-Albert Sulkers 129
quote:Jan-Albert Sulkers (39580522) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Wietsequote:
Tja dat zou leuk zijn maar das voor een andere topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mooie
al was het nog mooier geweest als hij bij Ajax ook zo goed begon
vergeet je t niet bokkamoon?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:40 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
nominaties komen later... de kater hangt er nogsteeds![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
waarom is er dit jaar geen 'negatieve' award die ik dan wederom kan winnen?
koei award
Suriman..ahah...ahahaha....AHAHAHAHAHAHAHA
Marcello Lippi Award
qyn, weet verdomd goed waar ie mee bezig is en ondanks een wow verslaving, weet hij zijn team elk jaar toch weer te verbeteren
Youri Mulder
jd of grumpey..jd of grumpey... jd of....
Ach, grumpey wint elkaar jaar wel wat, dus het wordt johan-derksen
JD had trouwens geen speler voor de christiano ronaldo award genomineerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:53 schreef MacMauser het volgende:
Christiano Ronaldo Award - knapste speler
Die van JD - moeilijk dus![]()
en weet je waarom?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
JD had trouwens geen speler voor de christiano ronaldo award genomineerd
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef pekel het volgende:
De speler met de meeste caps in mijn elftal is Wietse Kranenbarg
en heeft 178 wedstrijden voor mij gespeeld
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef Verbal_Kint het volgende:De Arsenio Sebastiao Cabungula 'Love' Award winnaar met 9 stemmen JD voor Fróði á Gørðunum
Hanna Mansour Shirazisiddiq van Ruudt haalde t net niet met 7 stemmen
Dit jaar voor het eerst niet dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
Youri Mulder
jd of grumpey..jd of grumpey... jd of....
Ach, grumpey wint elkaar jaar wel wat, dus het wordt johan-derksen
Jip Weerman zit in een hoekje te huilen hier. Nooit serieus genomen als speler en nu ook zijn enige kans op eeuwige roem dmv een award verkekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er 2!!!!![]()
![]()
Woei!!!!
Wat een seizoen.. 2e worden en 2 awards
Bedankt iedereen die gestemd heeft (op mij) en bedankt VK voor de organisatie![]()
Wanneer komen de avatars![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jip Weerman zit in een hoekje te huilen hier. Nooit serieus genomen als speler en nu ook zijn enige kans op eeuwige roem dmv een award verkeken![]()
Whehehe, dat zag ik later pas....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:56 schreef maniack28 het volgende:
Top werk! Je hebt het snel af... enige minpuntje (ja ik zeur weer) is dat de tekst onderaan iets hoger had gekund.. maar goed..
Ik heb de OP vorig seizoen aangepast, maar ik ga morgenochtend vroeg er vandoor voor drie weken en ik heeft er nu geen zin an. Mag diegene gelijk de topictitels weer even bijwerken ook, trouwens...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, dat zag ik later pas....
Maar je kunt het gewoon lezen... Dus boeiend... En idd de avatars blijven gewoon een seizoen staan...
De op wordt door weet ik veel wie bijgehouden... Die mag dat dus ook even aanpassen
oh god, dat belooft watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb grootste plannen met de OP.
Daarover later meer
Kan je ze niet ergens anders uploaden? Zo niet, geef ff een seintje dan host ik ze wel weer...quote:The Web site that you are looking for has used up it's daily quota of transfers. Please check back after midnight tonight to view the Web site.
Mooie awards! Petje af SW!quote:
Inderdaad! hahaha...quote:
Je hebt je avatar nog niet overgenomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:04 schreef pekel het volgende:
Kut SW ook altijd.
Ik weet niet zo goed waar mijn eigen webspace is... Dit is mijn immer goedkope avatarhost... Wanneer ze meer problemen geven, dan mag iemand anders ze hosten!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
Lekkere host SW:
[..]
Kan je ze niet ergens anders uploaden? Zo niet, geef ff een seintje dan host ik ze wel weer...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
De avatars, op een nieuwe host:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |