Dit jaar voor het eerst niet dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
Youri Mulder
jd of grumpey..jd of grumpey... jd of....
Ach, grumpey wint elkaar jaar wel wat, dus het wordt johan-derksen
Jip Weerman zit in een hoekje te huilen hier. Nooit serieus genomen als speler en nu ook zijn enige kans op eeuwige roem dmv een award verkekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb er 2!!!!![]()
![]()
Woei!!!!
Wat een seizoen.. 2e worden en 2 awards
Bedankt iedereen die gestemd heeft (op mij) en bedankt VK voor de organisatie![]()
Wanneer komen de avatars![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jip Weerman zit in een hoekje te huilen hier. Nooit serieus genomen als speler en nu ook zijn enige kans op eeuwige roem dmv een award verkeken![]()
Whehehe, dat zag ik later pas....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:56 schreef maniack28 het volgende:
Top werk! Je hebt het snel af... enige minpuntje (ja ik zeur weer) is dat de tekst onderaan iets hoger had gekund.. maar goed..
Ik heb de OP vorig seizoen aangepast, maar ik ga morgenochtend vroeg er vandoor voor drie weken en ik heeft er nu geen zin an. Mag diegene gelijk de topictitels weer even bijwerken ook, trouwens...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, dat zag ik later pas....
Maar je kunt het gewoon lezen... Dus boeiend... En idd de avatars blijven gewoon een seizoen staan...
De op wordt door weet ik veel wie bijgehouden... Die mag dat dus ook even aanpassen
oh god, dat belooft watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb grootste plannen met de OP.
Daarover later meer
Kan je ze niet ergens anders uploaden? Zo niet, geef ff een seintje dan host ik ze wel weer...quote:The Web site that you are looking for has used up it's daily quota of transfers. Please check back after midnight tonight to view the Web site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |