in principe is t voor de fokfed leden ja... dus nomineer maar iemand anders, en als je niemand geschikt vindt, nomineer je niemandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeten dat SD ooit een award kreeg terwijl hij het hele seizoen niet was geweest vanwege WoW?
Anyway.. boeit me niet hoor.. dan nomineer ik gewoon niemand
ongeveer tot volgende week vrijdag/zaterdag denk ik. ik ben iig vanaf morgen tm woensdag weg. zal daarna ff bekijken hoeveel dr al binnen is enzo... dus ga maar van vrijdag uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben te stonedom na te denken,
tvp derhalve,
tot wanneer kunnen we stemmen?
Volgens mij maak jij ook nog wel een kans op de Mulder awardquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie al wie de awards gaan winnen
Uddel -> koeiaward
Grumpey -> Lippi en Mulder
Podolski -> Lennox
Ik cijfer mezelf alvast weg... dan bespaar ik me de schande dat ik denk dat ik hem wel ga winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij ook nog wel een kans op de Mulder award
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef Grumpey het volgende:
Youri Mulder Award - beste adviezen
SW De tip om vooral niet te kijken naar specialities is goud waard.
Zou hij lid van Al Qaeda zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:57 schreef fabianf het volgende:
Het enge aan de speler van Ruudt is dat het een Nederlander is...
eindelijk iemand die het ziet ja...quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef qyn het volgende:
Koei Award - meest memorabele fout
Uddel: Toch Uddel en niet Suriman, omdat Uddel makkelijk had kunnen voorkomen te promoveren en Suriman natuurlijk wel een gruwelijke taktische fout maakte maar het ergens ook wel anders uit had kunnen pakken.
Christiano Ronaldo Award - knapste spelerquote:Ik speel pas 2 seizoenen en ben 2 keer achter elkaar kampioen (de laatste met 4 verlies punten van de 1e 2 wedstrijden) en tijdens de afgelopen fok cup (jupiler) (mn 1e) met 9 punten uitgeschakeld door onderling resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |