Dan doe ik het niet, want een goed/goed is over 3 weken niet zoveel waard dat hij veel winst oplevert..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk inderdaad 3 weken voordat ie popt.
Ja, maar 3 weken vooruitkijken is onmogelijk, je weet zelf net zo goed als ik hoe hard die marktprijzen kunnen dalen, dan ga ik niet een grote investering doen als ik met een kleinere investering net zoveel zou kunnen verdienen. Skilltrades over 1 week zijn altijd beterquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
het ligt er helemaal aan voor hoeveel je hem nu kan kopen en waar je hem over 3 weken kwijt voor raakt, als je met de kosten eraf boven de 100k per week uitkomt is het goed, mocht het dan een week tegenvallen zit je nog aan een acceptabel rendement
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef stefmans het volgende:
2-0 achter, dit bewijst dat ik nog te licht ben voor in de VII, wat een verschil is dat ongeslagen kampioen worden in VIII en dan op de feiten worden gedrukt in VII![]()
je zal ongeveer 150 hatstats moeten halen om je in de middenmoot te spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welke ratings haal je gemiddeld? Dan weet ik waar ik komend seizoen misschien aan toe ben...
Zoiets haal ikquote:Middenveld: slecht (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
JAlalalalalalalala
Wietse Kranenberg
Na 31 minuten hij 2x gescoord
In m'n succesvolle 2-4-2 opstelling
Inmiddels 3-0quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
2-4-2? 2 spelers niet opgesteld?![]()
Zbiggetje (Goten) staat te koop!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Inmiddels 3-0
Never change a winning team
eindelijk, maar 6 seizoenen te laatquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zbiggetje (Goten) staat te koop!
Mythisch scoren voor 1.8
Illegale Poolquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zbiggetje (Goten) staat te koop!
Mythisch scoren voor 1.8
Asperge-plukkerquote:
Had zelfs 2 slechtere spitsen opgesteld, want ik wil woensdag ook knallen in de beker en naar ronde 4 doorstromenquote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
WTF?!quote:Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Daemons had het meeste balbezit, namelijk 97 procent.
Asperges pluk je niet.. die steek jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nix tegen asperge-plukkers he
0-4 verloren, maar wel
Team Spirit: Paradise on Earth!
het gaat om t principe uddelquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Asperges pluk je niet.. die steek je
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dacht dat Polen wel iets goedkoper waren in loon..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:28 schreef pekel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Emmen door Wietse Kranenbarg uitgebreid tot 4-0. Met dit derde doelpunt kreeg Wietse Kranenbarg een hattrick op zijn naam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vin ik leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Lennox het volgende:
Waarom ga je 3-5-2 spelen foetre
3-0 winst hier. slecht+ mid met 2 IM en pic
quote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 101
Verdediging 49
Middenveld 18
Aanval 34
Jawel maar ik had wat opstelling ervaring nodig voor as zondag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
en dat lukt je met 5 verdedigers niet tegen
[..]
quote:Er was wat verwarring bij Panthers over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar redelijk
De Panthers-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd
Er was wat verwarring bij Panthers over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar matig.
Mijn ratings:quote:Ducky's
Middenveld: rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
HatStats 135
Defence 114
Midfield 3
Attack 18
Balbezit:quote:Red Daemons
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 140
Defence 46
Midfield 51
Attack 43
0-2 gewonnen, allebei de doelpunten uit penalty's..quote:3% 97%
0% 100%
150k, als hij 300k oplevert a.s. vrijdag ben ik tevreden (=100k winstquote:Wouter Hiddink (128624305) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
jij snapt het spel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
1-1 verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |