Wat wil je bespreken schat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Daemon19 het volgende:
Netjes maniak. We need to talk. Soon.
Ja.. en het was nog wel een heuse bidwarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Lennox het volgende:
Absurd dat ze zoveel voor een trainee betalen van net goed. Lijkt me toch dat iedereen naar transfergeschiedenis / TSI / loon kijkt, maar goed...
Of de slechtstequote:Łukasz Pawlikowski [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 540, 26 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
? Ik denk zelf de oudste.. heb ze in princiepe niet nodig voor de defratings, formidabel hou ik er toch niet mee tegen...quote:Ionut Popa [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 950, 23 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dat is vrij kut... weet je zeker dat het nog een maand was?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:42 schreef Outpost76 het volgende:
TSSS Nu breekt mn klomp.![]()
![]()
![]()
Ik had nog een maand (of meer) aan supporter over maar ik dacht ik bestel alvast een nieuw jaar. Zo gezegd zo gedaan nu log ik net in zijn al mn supporter opties weg foetsie. Bij mn berichten u heeft uw rekening niet betaald. WTFIK had nog meer dan een maand!!!! gvd gvd gvd GVD
![]()
![]()
Al mn gastenboek entries WEG
mn logo WEG
de teams die support teleur gesteld
Al mn bookmarks WEG
![]()
Ja nog meer dan dat zeker na die week dat ze down waren dat hebben we toen allemaal terug gekregen. Ik had ze trouwens een machtiging gegeven dus dan moeten ze t zelf van mn rekening halen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is vrij kut... weet je zeker dat het nog een maand was?
Mailtje sturen, heel hard klagen.. misschien kunnen ze het a. nog terughalen en b. krijg je een jaar lang gratis supporter, want dit slaat nergens op...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nog meer dan dat zeker na die week dat ze down waren dat hebben we toen allemaal terug gekregen. Ik had ze trouwens een machtiging gegeven dus dan moeten ze t zelf van mn rekening halen!![]()
Ik heb nu:quote:Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 194
Verdediging 61
Middenveld 93
Aanval 40
Ik speel tegen:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Pas wel op, dat je je verdediging niet te verzwakt. Zorg wel dat je voldoende overwicht houdt.
Jij prikt er zowiezo wel één in, mits je middenveld aanzienlijk hoger is. Maar als je pech hebt, hij ook.
Ik moet ook tegen zo'n gozer, zn stats:
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
Ik twijfel alleen nog of ik met 3 ID's ga spelen of met 2 ID en een linksback.
Wat is dat mail adres ook alweer?? Ik heb nl all1 een itern bericht gestuurd naar de winkel van hattrick.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mailtje sturen, heel hard klagen.. misschien kunnen ze het a. nog terughalen en b. krijg je een jaar lang gratis supporter, want dit slaat nergens op...
Ja grumpey dat weet ik zeker. Echt Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt. Doordat de machtiging niet is door gekomen oid. Toen meteen alles er af gehaald. Ik had ook clubhouse aangevraagd. Gekregen maar is ook fout gegaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Grumpey het volgende:
je krijgt al je informatie weer terug als je weer supporter wordt hoor. En aangezien het een automatisch systeem is, weet je ECHT zeker dat je nog een maand had?
Iemand?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef maniack28 het volgende:
BTW... woensdag dus tegen deze PM-hoer (uit)... Wat zal ik doen?
[..]
Ik heb nu:
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed ( laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: uitstekend (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Ga ik dan winnen.. ik twijfel er namelijk hard aanBalbezit is 55/45...
Het ligt er natuurlijk aan of jij zijn verdediging kan stoppen. Als jouw verdediging beter is dan zijn aanval dan zal hij wel kansen krijgen, maar zal het voor hem natuurlijk moeilijk zijn om hem erin te leggen.quote:
quote:26-08-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 020 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 3 432 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
Ik kan er weer tegenaan dit seizoenquote:Wojciech Latosiński (128592597) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 3 810
Loon: 3 432 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: goed
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Danke...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan of jij zijn verdediging kan stoppen. Als jouw verdediging beter is dan zijn aanval dan zal hij wel kansen krijgen, maar zal het voor hem natuurlijk moeilijk zijn om hem erin te leggen.
Natuurlijk zal jouw aanval dan ook sterk moeten zijn om door zijn verdediging heen te komen.
Dus als jouw verdediging beter is dan zijn aanval en jij op een van de 3 aanvalslinies een hogere rating kan halen als zijn verdediging, dan geef ik je wel een kans. Een klein middenveld verschil maakt dan eigenlijk niet zo veel meer uit.
edit: Had ff je vorige bericht moeten lezen. Ik dacht dat dit zijn team was. Maar natuurlijk telt nog steeds mijn verhaal en de ratings geven aan dat jouw aanval beter is dan zijn verdediging op sommige punten en jouw verdediging is beter dan zijn aanval. Hij zal dus meer kansen krijgen maar de kans dat er een bal in gaat is kleiner. De paar kansjes die jij krijgt zijn waarschijnlijker om afgemaakt te worden. Het is krap aan, maar er liggen zeker mogelijkheden.
Wat is het maximale bedrag wat je voor zoiets moet neer leggen?quote:Georges Ferrandon (29636601)
34 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: pnuffel for life
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
50kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat is het maximale bedrag wat je voor zoiets moet neer leggen?
Het zij je vergeven, mijn broeder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef Daemon19 het volgende:
1 miljoen voor een goed keeper? Naja, ik wist het al, maar nu weet ik het zeker.
Die keeperstrainers sporen echt niet!
Hij zit al op 116kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
50k
Edit: Een of andere idioot heeft al 110k geboden. Dus ik zou een andere zoeken..
Ow het is een future coach, my bad. Dan kan je nog wel effe doorbieden. Tot 300k ongeveer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij zit al op 116kja dan zoek ik idd wel een andere FC
![]()
quote:Otelas Moraras (41430961)
33 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Forum Opties | |
---|---|