Die van jouquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Welke keeper?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Welke keeper?
Ik weet niet of Wojciech Latosiński (prachtige naam trouwensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
. Gast in mijn competitie traint ook een keeper ver op. Heeft 4 potjes voor Nationale team van Dominicaanse republiek gespeeld en een zooi U 20 wedstrijden. Had hem maar voor 2 ton gekocht oid.
maar daar staat geen spelerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:02 schreef Daemon19 het volgende:
De TransferCompare geeft meestal wel een aardig idee.
Je moet wel op de data letten, dat je een beetje recente hebt.
Ik gok rond de 300kquote:
hoooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoi
Inderdaad, gaat ie je quote hertypen..quote:
Ga ik toch met een andere kijk kijken naar mn YP's..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ging over magische grens heen ofzo (voor hattrick). Is een keer een hele discussie over geweest meen ik.
Dan is hij dus de beste speler in hattrick, want ik kan zo snel geen andere speler vinden met tsi 0quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ging over magische grens heen ofzo (voor hattrick). Is een keer een hele discussie over geweest meen ik.
Ja, dat is waar maar als je zo goed bent dat je en tsi hebt die 4x zo hoog is als de meeste spelers kan je daar toch wel je conclusie uittrekkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:50 schreef Lennox het volgende:
TSI wil niet altijd zeggen of iemand beter is natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |