abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:16:34 #276
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41250607
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Potentiele U20/NT spelers moet je niet aan beginnen... Sowieso te duur zeker met dit soort grappen en grollen erbij. Daarnaast schrijf ik dat je er wat aan moet doen indien nodig.
Wanneer acht jij het echt nodig om conditie bij te trainen?? Iedereen zit in hetzelfde schuitje. Dus iedereen heeft hetzelfde probleem. Mijn middenveld gaat achteruit, maar dat van mijn tegenstander ook. Gaat je tegenstander conditietrainen in het midden van het seizoen krijgt hij hoe dan ook te maken met een vormcrisis. Ga je zelf conditie trainen, krijg je ook te maken met een vormcrisis. Verkopen en spelers met hoog conditie binnenhalen is misschien een optie, maar dat kost geld. Is het uberhaupt wel nodig om er iets aan te doen. Vergeet niet dat je tegenstander hetzelfde probleem heeft!!
Ik ben er aan begonnen voordat deze dingen bekend waren.. en nee ze zijn niet te duur zie Xavier Campadabel in mijn team, voor normale prijs gekocht en toch in u-20.

De tegenstander heeft niet hetzelfde probleem, de drops zijn immers random. Dus het kan zomaar zijn dat ik net conditie getraind heb en dat ze alweer zakken, terwijl mn tegenstander nog 6 weken door kan gaan etc. etc. Als de drops nou gewoon lineair zouden verlopen (d.w.z. in een rechte lijn ) dan krijg je niet van die gekke dingen. Maar goed.. het is allemaal als als.. en ik ga misschien idd wel gewoon switchen naar ervaring...

Heb net even gekeken en met 3x goed pos, uitstekend conditie, redelijk ervaring en dan wat leiderschap + 1 bovennatuurlijk mid haal ik thuis zwak (zeer hoog) en uit zwak (laag) met bedaard ts. Lijkt me voldoende om te handhaven
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:22:34 #277
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_41250776
quote:
- Stamina will drop over the season. The drop rate will be about 1-2 steps each season.
Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...
Voor U20 moet je zelf de afweging maken. De reden dat ik het niet doe, is het feit dat je voor een U20 speler je trainingsschema en alles moet aanpassen om die speler maar zo hoog mogelijk te krijgen. Daar betaal je een prijs voor. Zoals je nu zelf ziet...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_41250808
tsja je zit dan ook in een waailappen div. Ik zou het nog even aankijken, pas als de conditie redelijk wordt zou ik er niet meer mee doorspelen. Om deze problemen te voorkomen heb ik in het tussenseizoen conditie getraind en is mijn hele MF formi conditie (op degene die vandaag is gedaald na), zo ik heb wat meer marge
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_41250836
Hattrick down?
Hoi.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:24:21 #280
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41250844
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef komrad het volgende:
tsja je zit dan ook in een waailappen div. Ik zou het nog even aankijken, pas als de conditie redelijk wordt zou ik er niet meer mee doorspelen. Om deze problemen te voorkomen heb ik in het tussenseizoen conditie getraind en is mijn hele MF formi conditie (op degene die vandaag is gedaald na), zo ik heb wat meer marge
Ze stonden allemaal op formi bij mij toen ik ze kocht
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:24:44 #281
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41250857
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef pekel het volgende:
Hattrick down?
Was net ook even
pi_41250931
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Was net ook even
Hoi.
pi_41251024
Speel in de beker trouwens tegen een nummer 1 uit de V. Kansloos
quote:
Middenveld: uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
Hoi.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:40:36 #284
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41251290
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...
Voor U20 moet je zelf de afweging maken. De reden dat ik het niet doe, is het feit dat je voor een U20 speler je trainingsschema en alles moet aanpassen om die speler maar zo hoog mogelijk te krijgen. Daar betaal je een prijs voor. Zoals je nu zelf ziet...
Vroeg of laat = niet hetzelfde...

Stel jij hebt in week 8 al 3 mids met slechts goed conditie en hij pas in week 12 terwijl jullie beide met formi gestart zijn. Hij heeft dan 4 weken lang een beter middenveld, simpelweg omdat de drops random zijn. Ik bedoel trouwens random in de zin van: het duurt geen x aantal weken. Immers, Komrad heeft zn spelers naar formi opgetraind en nu is er alweer eentje gezakt... dat is dus behoorlijk random en geen lineair proces. Wanneer dat wel zo zou zijn, kan je echt een afweging maken over wanneer te gaan trainen, nu is het gewoon een grote gok gebaseerd op niks
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:47:29 #285
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_41251472
Er zijn ook sublevels binnen conditie... Iedereen heeft overall hetzelfde dus niks probleem. Je mekkert gewoon
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:49:18 #286
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41251528
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
Er zijn ook sublevels binnen conditie... Iedereen heeft overall hetzelfde dus niks probleem. Je mekkert gewoon
Ok.. dus als ik nu 3 weken op conditie train, staan mn mids allemaal op formidabel met max sublevel, dus zouden ze allemaal rond dezelfde week moeten dalen Ik geloof er niks van...
pi_41251710
Azzez - RoVoTe 6 - 1

yay, een verrassing
Kon gisteren wedstrijd niet volgen, dus wel een leuke verrassing
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:57:53 #288
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41251765
quote:
FC KOERS
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)

FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Zoals al eerder gezegd met 5 - 0 verloren maar met 1 + 5 blesure en 3 conditie dalingen waarvan 1 mn beste mid was en 2 verdedigers!
Klote weekend!!!!

edit :
OOK nog eens : TSI: -1260 (+20/-1280)

Waar gaat dit heen verdomme!!!!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 28-08-2006 12:08:25 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_41251780
Volgens mij is formidabel conditie een level zonder sublevels, dat zou betekenen dat de eerste daling direct naar uitstekend is.

Ik denk dat de grootte van de daling wel vastgesteld is maar dat er voor wie er dalen een soort random is, net zoals bij de vorm en XP verdelingen
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:59:05 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41251793
Tsja, 5-0 valt nog mee met dat verschil in middenveld.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:00:17 #291
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41251816
En een volgend probleem is dat PM-trainers meer conditie zullen moeten gaan trainen omdat er nauwelijks trainees met een uitstekende conditie beschikbaar zijn. En twee tussenweken conditietraining (2-3 levels omhoog) is dan niet meer genoeg omdat er per seizoen ook weer 1 of 2 levels af gaan. Dat schiet niet echt op per seizoen en PM-trainers worden dus ook nog eens extra benadeeld omdat conditie voor PM-trainers het belangrijkst is.

Midden in het seizoen 1 of 2 weken conditietraining kan, maar wat weegt zwaarder, een middenveldrating die wat daalt door de conditie, of de vormdaling van bijna alle spelers. Dat laatste is natuurlijk slechter voor de ratings. Maar wat doe je dan met je trainees?

Tis gewoon een kutvooruitgang.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:01:01 #292
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_41251827
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef twi het volgende:
Tsja, 5-0 valt nog mee met dat verschil in middenveld.
Daarom was ik gaan counteren twi. Het heeft all1 niet mogen baten.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_41252179
Hm.. ik heb zo'n idee dat ik wat wijzigingen moet gaan doorvoeren in m'n team. Heb namelijk te weinig middenveld in de competitie, heb twee keer gelijkgespeeld, maar ik ben bang dat ik het op deze manier niet ga redden. Speel nu 3-4-3 en 's woensdags 4-3-3. Nu kwam er een plannetje opdagen. Ik heb op het moment deze verdedigers:

Wereldklasse def (zwak ervaring)
Goed def, matig passen, redelijk vleugel (goed ervaring)
Goed def, redelijk vleugel (redelijk ervaring)
Goed def, matig passen (zwak ervaring) (deze speelt 's woensdags ook)

Met deze vier spelers, wat voor counterrating kan ik daarmee halen? Verwacht niet teveel countervaardigheid natuurlijk, maar wat denken jullie? Die goed defs is natuurlijk ook niet wat het moet zijn in de V Dus eigenlijk, als ik hiermee te weinig countervaardigheid haal, wil ik m'n verdedigers verkopen en drie of vier formi/redelijks kopen met iets ervaring. Hiermee moet ik toch een leuke verdedigingsrating en leuke counterrating kunnen halen, als ik zou willen counteren?

Wat zou ik halen met vier formi/redelijks, of drie formi/redelijks en een goed/matig, en een uitmuntend keep? En hoe zou hiermee counteren gaan?

En wat zou ik nu voor een counterrating halen?

Of is dit een plan van niks?
Signature
pi_41252337
Er bestaat een tooltje waarmee je je counter rating kan bepalen, al weet ik niet waar die te vinden is.
Maar ik denk dat je met je huidige defs uitstekend/formi kunt halen.

Met die formi's moet je denk ik naar uitmuntend kunnen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41252612
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Yankee_One het volgende:
hier ook de eerste daling in conditie te pakken

trouwens bij mij is een speler of 8 gedaald in TSI, wat waarschijnlijk te maken heeft met een conditiedaling 'achter de komma'
Idem. Ik start buddy op en zit echt achter mijn computer. Halve team was ineens rood gekleurd, maar gelukkig een def die zakte in conditie, dus dat maakt me geen zak uit

Mijn kijk trouwens op conditie trainen. Ik ga wel conditie trainen (zal nodig zijn denk ik), maar ik heb nu spelers met uitstekend conditie. Die zakken op zijn hoogst naar redelijk conditie. Dat train ik in tussenseizoen weer bij. Een positiespel trainer zal zijn trainees nooit zo "bij kunnen houden" , dus wat dat betreft hebben we kleine voorsprong.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lennox op 28-08-2006 12:36:47 ]
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:36:02 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41252730
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef Lemming22 het volgende:
En een volgend probleem is dat PM-trainers meer conditie zullen moeten gaan trainen omdat er nauwelijks trainees met een uitstekende conditie beschikbaar zijn. En twee tussenweken conditietraining (2-3 levels omhoog) is dan niet meer genoeg omdat er per seizoen ook weer 1 of 2 levels af gaan. Dat schiet niet echt op per seizoen en PM-trainers worden dus ook nog eens extra benadeeld omdat conditie voor PM-trainers het belangrijkst is.

Midden in het seizoen 1 of 2 weken conditietraining kan, maar wat weegt zwaarder, een middenveldrating die wat daalt door de conditie, of de vormdaling van bijna alle spelers. Dat laatste is natuurlijk slechter voor de ratings. Maar wat doe je dan met je trainees?

Tis gewoon een kutvooruitgang.
Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...
pi_41252773
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...
Correct.. iedereen zal 1 of 2 weken extra conditie moeten trainen
Signature
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:37:43 #298
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41252780
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm.. ik heb zo'n idee dat ik wat wijzigingen moet gaan doorvoeren in m'n team. Heb namelijk te weinig middenveld in de competitie, heb twee keer gelijkgespeeld, maar ik ben bang dat ik het op deze manier niet ga redden. Speel nu 3-4-3 en 's woensdags 4-3-3. Nu kwam er een plannetje opdagen. Ik heb op het moment deze verdedigers:

Wereldklasse def (zwak ervaring)
Goed def, matig passen, redelijk vleugel (goed ervaring)
Goed def, redelijk vleugel (redelijk ervaring)
Goed def, matig passen (zwak ervaring) (deze speelt 's woensdags ook)

Met deze vier spelers, wat voor counterrating kan ik daarmee halen? Verwacht niet teveel countervaardigheid natuurlijk, maar wat denken jullie? Die goed defs is natuurlijk ook niet wat het moet zijn in de V Dus eigenlijk, als ik hiermee te weinig countervaardigheid haal, wil ik m'n verdedigers verkopen en drie of vier formi/redelijks kopen met iets ervaring. Hiermee moet ik toch een leuke verdedigingsrating en leuke counterrating kunnen halen, als ik zou willen counteren?

Wat zou ik halen met vier formi/redelijks, of drie formi/redelijks en een goed/matig, en een uitmuntend keep? En hoe zou hiermee counteren gaan?

En wat zou ik nu voor een counterrating halen?

Of is dit een plan van niks?
Ik weet niet hoe de aanval van de tegenstander eruit ziet, maar in mijn competitie is 3x formi + wc def niet genoeg. Je zal om te beginnen een verdedigend coach moeten hebben en ik denk 2x wc en 2x uitmuntend (allen met voldoende passing) om een beetje counterend te kunnen spelen..

wat voor keep heb je? Ik zou ook gaan voor wc keep dan..
pi_41252859
Uitmuntend keep, staat erin

Tja ik weet niet.. misschien kan ik gewoon beter zorgen dat ik m'n goed/goed FC coach maak, zodat m'n TS wat hoger blijft en m'n middenveld ook leuk blijft

En daarnaast hopen op vormstijging op het middenveld, en m'n briljant mid weer beter krijgen..
Signature
pi_41252875
@Uddel,

ik zou het niet doen, ik weet niet wat voor keeper je hebt maar ik vrees dat je def te zwak is om te counteren. Toen ik nog een cuounterhufter was speelde ik met 3 WC en 2 briljanten en dat was eigenlijk nog niet goed genoeg. Je counterrating zal wel oke zijn met redelijk passen maar vergeet ook niet dat ook je defrating meetelt voor de counterrating. Counter werkt alleen maar als je de aanval van de tegenstander kan stoppen en dat lijkt me met jouw plan niet haalbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')