Ik ben er aan begonnen voordat deze dingen bekend waren.. en nee ze zijn niet te duur zie Xavier Campadabel in mijn team, voor normale prijs gekocht en toch in u-20.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Potentiele U20/NT spelers moet je niet aan beginnen... Sowieso te duur zeker met dit soort grappen en grollen erbij. Daarnaast schrijf ik dat je er wat aan moet doen indien nodig.
Wanneer acht jij het echt nodig om conditie bij te trainen?? Iedereen zit in hetzelfde schuitje. Dus iedereen heeft hetzelfde probleem. Mijn middenveld gaat achteruit, maar dat van mijn tegenstander ook. Gaat je tegenstander conditietrainen in het midden van het seizoen krijgt hij hoe dan ook te maken met een vormcrisis. Ga je zelf conditie trainen, krijg je ook te maken met een vormcrisis. Verkopen en spelers met hoog conditie binnenhalen is misschien een optie, maar dat kost geld. Is het uberhaupt wel nodig om er iets aan te doen. Vergeet niet dat je tegenstander hetzelfde probleem heeft!!
Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...quote:- Stamina will drop over the season. The drop rate will be about 1-2 steps each season.
Ze stonden allemaal op formi bij mij toen ik ze kochtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef komrad het volgende:
tsja je zit dan ook in een waailappen div. Ik zou het nog even aankijken, pas als de conditie redelijk wordt zou ik er niet meer mee doorspelen. Om deze problemen te voorkomen heb ik in het tussenseizoen conditie getraind en is mijn hele MF formi conditie (op degene die vandaag is gedaald na), zo ik heb wat meer marge
Was net ook evenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef pekel het volgende:
Hattrick down?
quote:Middenveld: uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
Vroeg of laat = niet hetzelfde...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uit de editorial... Hier is dus niks random aan. Iedereen heeft het, vroeg of laat...
Voor U20 moet je zelf de afweging maken. De reden dat ik het niet doe, is het feit dat je voor een U20 speler je trainingsschema en alles moet aanpassen om die speler maar zo hoog mogelijk te krijgen. Daar betaal je een prijs voor. Zoals je nu zelf ziet...
Ok.. dus als ik nu 3 weken op conditie train, staan mn mids allemaal op formidabel met max sublevel, dus zouden ze allemaal rond dezelfde week moeten dalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
Er zijn ook sublevels binnen conditie... Iedereen heeft overall hetzelfde dus niks probleem. Je mekkert gewoon
Zoals al eerder gezegd met 5 - 0 verloren maar met 1 + 5 blesure en 3 conditie dalingen waarvan 1 mn beste mid was en 2 verdedigers!quote:FC KOERS
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)
FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Daarom was ik gaan counteren twi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef twi het volgende:
Tsja, 5-0 valt nog mee met dat verschil in middenveld.
Idem. Ik start buddy op en zit echtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Yankee_One het volgende:
hier ook de eerste daling in conditie te pakken
trouwens bij mij is een speler of 8 gedaald in TSI, wat waarschijnlijk te maken heeft met een conditiedaling 'achter de komma'
Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef Lemming22 het volgende:
En een volgend probleem is dat PM-trainers meer conditie zullen moeten gaan trainen omdat er nauwelijks trainees met een uitstekende conditie beschikbaar zijn. En twee tussenweken conditietraining (2-3 levels omhoog) is dan niet meer genoeg omdat er per seizoen ook weer 1 of 2 levels af gaan. Dat schiet niet echt op per seizoen en PM-trainers worden dus ook nog eens extra benadeeld omdat conditie voor PM-trainers het belangrijkst is.
Midden in het seizoen 1 of 2 weken conditietraining kan, maar wat weegt zwaarder, een middenveldrating die wat daalt door de conditie, of de vormdaling van bijna alle spelers. Dat laatste is natuurlijk slechter voor de ratings. Maar wat doe je dan met je trainees?
Tis gewoon een kutvooruitgang.![]()
Correct.. iedereen zal 1 of 2 weken extra conditie moeten trainenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet correct... voorheen moesten PM-trainers al 1 of 2 weken conditie trainen, omdat er dus geen trainees met uitstekend conditie beschikbaar waren (meestal matig/redelijk). Dat doen ze nu ook, maar door de conditiedaling wordt het effect teniet gedaan en hebben ze dus nog 1 tot 2 weken nodig (net als ieder ander) om de conditie op een hoog niveau te brengen. Kortom, netto kost het ze net zoveel weken conditie trainen...
Ik weet niet hoe de aanval van de tegenstander eruit ziet, maar in mijn competitie is 3x formi + wc def niet genoeg. Je zal om te beginnen een verdedigend coach moeten hebben en ik denk 2x wc en 2x uitmuntend (allen met voldoende passing) om een beetje counterend te kunnen spelen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm.. ik heb zo'n idee dat ik wat wijzigingen moet gaan doorvoeren in m'n team. Heb namelijk te weinig middenveld in de competitie, heb twee keer gelijkgespeeld, maar ik ben bang dat ik het op deze manier niet ga redden. Speel nu 3-4-3 en 's woensdags 4-3-3. Nu kwam er een plannetje opdagen. Ik heb op het moment deze verdedigers:
Wereldklasse def (zwak ervaring)
Goed def, matig passen, redelijk vleugel (goed ervaring)
Goed def, redelijk vleugel (redelijk ervaring)
Goed def, matig passen (zwak ervaring) (deze speelt 's woensdags ook)
Met deze vier spelers, wat voor counterrating kan ik daarmee halen? Verwacht niet teveel countervaardigheid natuurlijk, maar wat denken jullie? Die goed defs is natuurlijk ook niet wat het moet zijn in de VDus eigenlijk, als ik hiermee te weinig countervaardigheid haal, wil ik m'n verdedigers verkopen en drie of vier formi/redelijks kopen met iets ervaring. Hiermee moet ik toch een leuke verdedigingsrating en leuke counterrating kunnen halen, als ik zou willen counteren?
Wat zou ik halen met vier formi/redelijks, of drie formi/redelijks en een goed/matig, en een uitmuntend keep? En hoe zou hiermee counteren gaan?
En wat zou ik nu voor een counterrating halen?
Of is dit een plan van niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |