TS kan nooit te hoog. ten minste, voor ons countergeneugd (bestaat dat woord) kan een te hoge TS natuurlijk wel je taktiek goed verkloten, maar aangezien je binnenkort gaat switchen is een hoge TS nooit wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
zullen we weer enigszins on topic komen
TS: delirious
komende zondag tegen kampioen van vorig jaar. heeft t nog zin om te PIC'en, was t wel van plan. Of kan ie TE hoog worden, net als bij t vertrouwen...?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef Verbal_Kint het volgende:maar ik stop niet met counteren
als de spreekwoordelijke tietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef The_Hives het volgende:
topics gaan hard
Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Misschien checken wie zn 'Spelhervattingen'-gozer is en kijken of die vaak scoort/gescoord heeft.
Wingers zijn duur, dus ik denk niet dat je een speler vindt, die aan alle vier de eisen voldoet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik moet op zoek naar een goede/uitstekende winger, liefst met leuke specialty en beetje passen (redelijk?)Aanval in de counter beetje versterken.
Heb alleen slechts 3 ton te besteden
quote:Gerjan Klompstra (129313096)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dus zeer goede spelers van failliete clubs worden meteen ontslagen en verwijderd uit het spel, behalve als ze in een nationaal team zitten. Slechte vooruitgang hoorquote:25-08-2006 Nieuwe faillissementsregeling
De Hattrick Football Association (HFA) heeft er genoeg van om spelers te sponsoren die voor bankroete clubs spelen.
- "Vanaf 11 september betalen we niet langer de salarissen van spelers bij clubs die failliet gegaan zijn," verklaarde de charmante HFA-woordvoerster op een persconferentie.
- "Dat zal zonder meer inhouden dat die spelers hun uitgerangeerde clubs verlaten en ophouden met voetballen, want de clubs kunnen zelf ook de salarissen niet betalen. Maar wij zien geen aanleiding meer om de economische schade op ons te nemen van clubs die er onderdoor zijn gegaan."
"Spelers van nationale teams zullen niet hoeven te stoppen als hun club failliet gaat," liet zij daar tot slot poeslief op volgen. "De HFA zal het graag op zich nemen om ze op de transferlijst te zetten."
quote:Edson Buffel (129390943)
18 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 600
Wage: 720 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Heb er vd week toevallig net zo een gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:36 schreef Ruudt het volgende:
Mijn pull, iemand interesse? Komt deze week op de list..
[..]
Hij mag in ieder geval blijven tot hij in alletwee (def en pass) gepopt isquote:Gerrit van Mourik
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
zoals gewoonlijk weer net nietquote:Joris de Kok (129410141)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 540 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
oud geld.. is altijd fijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tegenwoordig staan er altijd oudspelers van me te koop, maar nu is het wel heel mooi. Staan twee oud pm trainees van me te koop, één met bovennatuurlijk pm en de ander met reusachtig pm.
Die bovennatuurlijk (2,4M) gaat denk ik niet verkocht worden, die reusachtig wel (2M)
Dat wordt weer vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |