Moeten we nog even toevoegen aan de wiki.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:17 schreef Ruudt het volgende:
M'n eerste OP.
Het viel me op dat de oude topics lijst niet volledig is.
Tijd genoeg HT is toch downquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moeten we nog even toevoegen aan de wiki.
Doe ik een deze dagen wel (als ik er aan denk)
Maar wel tijd/zin om dat comment te plaatsen zeker...quote:Grumpey - vrijdag 14 juli 2006 @ 11:05 profiel quote
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt mee kan zitten, had anders toch geen tijd/zin voor HT gehad
Heb ook een sociaal levenquote:
quote:
* ik woon samen met mijn oudersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
* Samenwonen
* Plantjes kopen
* Eten kopen voor het bezoek
* Lief doen
* Biertje drinken met vrienden
zoiets?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* ik woon samen met mijn ouders
* plantjes heb ik dan weer niet
* heb vandaag ook eten gekocht voor anderen (ivm laatste dag stage)
* ik doe ook altijd lief
* ik lunch met collega's telt dat ook?
Als ik dit zo zie heb ik ook een sociaal leven
goh dan voldoe ik ook al aan die eis...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]held
we vergeten nog 1 dingetje!
Je hebt pas ECHT een sociaal leven als je naar een HT-meeting gaat
gezellig toch, allemaal het hattrick shirt aantrekkenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]Samenwonen Plantjes kopen Eten kopen voor het bezoek Lief doen Biertje drinken met vrienden Op de scooter naar Nijmegen toeren
zoiets?
een mooi t-shirt ter compensatie van de ongemakken van deze weekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
gezellig toch, allemaal het hattrick shirt aantrekken
[afbeelding]
![]()
Nou MacMauser is inderdaad aan het trippen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hier al mensen met ontwenningsverschijsnelen?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nou MacMauser is inderdaad aan het trippen..
quote:Sorry guys, we haven't been able to retrieve any of the data. I'm afraid the Hattrick-era has come to an end. You are all free to join up again, but don't feel obliged. Thanks for your support in all those years.
Yours sincerely,
The HT-team
Bijna grappig.quote:
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Dat is wel erg hypothetisch!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.
Poeh moet er echt niet aan denken dat alles weg is of een week wordt teruggezet, ik was juist zo blij met mijn overwinning van dit weekend ...
haha en ik met mijn totaal onverwachte punt van afgelopen zondagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.
Poeh moet er echt niet aan denken dat alles weg is of een week wordt teruggezet, ik was juist zo blij met mijn overwinning van dit weekend ...
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:17 schreef Mokkaboon het volgende:
het forum wordt ineens wel de hele dag door veel gebruikt...
ontwenningsverschijnselen?
edit: leuk woord voor scrabble!is dat ook in groningen aanwezig? want dan weet ik wat ik als eerste het raam uit moet mieteren
![]()
Dan gaan ze maar lekker failliet daar want dan eis ik mijn supporters geld terug (en heb net met jaar verlengd) en als iedereen dat nou eens doet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...
En ik woon 12 hoog![]()
![]()
ja ik wil ook wel eens weten hoe het met de TU (Technische Update) zitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:48 schreef jde_kok het volgende:
Schiet niet echt op zo. Wil mijn TU weten...![]()
hehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...
En ik woon 12 hoog![]()
![]()
DAT zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef Daemon19 het volgende:
Kan me niet voorstellen, dat ze de hele week (inclusief de wedstrijd van zondag) opnieuw laten spelen.
Vainkhoez'nquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdag![]()
Waar woon je eigenlijk in Grunn
Dubbel is lelijk...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdag![]()
Waar woon je eigenlijk in Grunn
Da's iig in de richtingquote:
De agressie begint toe te slaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef MacMauser het volgende:
Ik zou graag die irritante smile van die smoel van dat mannetje in die hangmat af willen halen!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef MacMauser het volgende:
Ik zou graag die irritante smile van die smoel van dat mannetje in die hangmat af willen halen!![]()
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draaitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk dat zaterdag, alle oefenwedstrijden gespeeld zijn en de training al is geweest.
Kan me niet voorstellen, dat ze de hele week (inclusief de wedstrijd van zondag) opnieuw laten spelen.
Hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draait![]()
- Geen probleem met transfers
- Geen probleem met mislukte friendlies
- Iedereen training
- Iedereen tijd om opstelling e.d. voor de wedstrijd te maken
Het enige nadeel is dat het schema een weekje uitloopt, maar who cares, dat is gewoon datum + 7 voor alle datums die nog in de toekomst liggen
Wel het meest logische he, maar dan heeft Hattrick een week jajaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draait![]()
- Geen probleem met transfers
- Geen probleem met mislukte friendlies
- Iedereen training
- Iedereen tijd om opstelling e.d. voor de wedstrijd te maken
Het enige nadeel is dat het schema een weekje uitloopt, maar who cares, dat is gewoon datum + 7 voor alle datums die nog in de toekomst liggen
Ja, maar dan is het voor iedereen eerlijk.. het zal wel niet zo zijn, ze willen graag dat het doorloopt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel het meest logische he, maar dan heeft Hattrick een week jajaplat gelegen.....
![]()
Tja.... maar hoe wil je dat doen..... dan moet het voor zondag weer draaiende zijn, anders gaan ze een competitiewedstrijd missen. Een friendly missen is al kut, maar een competitiewedstrijd is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het voor iedereen eerlijk.. het zal wel niet zo zijn, ze willen graag dat het doorloopt natuurlijk
er zijn vanaf morgenvroeg al competitiewedstrijden in bepaalde landen, dus die hebben al een probleem (opstelling maken etc)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja.... maar hoe wil je dat doen..... dan moet het voor zondag weer draaiende zijn, anders gaan ze een competitiewedstrijd missen. Een friendly missen is al kut, maar een competitiewedstrijd is helemaal bagger.
Ik heb nergens last van. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
volgens mij hebben sommige mensen hier het nogal zwaar
Sowieso zijn veel mensen het bokje... de meesten maken toch pas hun opstelling voor de friendly na de competitiematch.... en deze update is van METEEN na deze matches... lekker weerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus alle data is terug gedraaid tot maandag. En als ik nou op dinsdag mijn teamopstellingen voor de oefenwedstrijd van woensdag heb gemaakt? Dan ben ik die dus kwijt? En dus ook de training voor de spelers die ik daarvoor had opgesteld? Trainees die niet in mijn standaardopstelling staan?
Hattrick bedankt!
Hmm dat lijkt er dus wel op ja, alsnog genaaid dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus alle data is terug gedraaid tot maandag. En als ik nou op dinsdag mijn teamopstellingen voor de oefenwedstrijd van woensdag heb gemaakt? Dan ben ik die dus kwijt? En dus ook de training voor de spelers die ik daarvoor had opgesteld? Trainees die niet in mijn standaardopstelling staan?
Hattrick bedankt!
Lezen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef fccambuur het volgende:
dus als ik het goed bergrijp hebben we geen oefenwedstrijden gehad????? en geen training.
Nou, niet..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, dat is nogal wat. Hopelijk had ik wel mijn goede opstelling voor de friendly. Lekker zooitje op de TL morgen
. Zal het morgen goedkoper of duurder worden om spelers te kopen? Of geen verschil natuurlijk
.
Ik heb maandag pas mn friendly geregeld dacht ik.. dus ik heb dan helemaal geen friendly gespeeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Hattrick bedankt!
Alleen als je het voor de backup geregeld had Daemon.. alles daarna is er niet meer, dus mn popper + oefenwedstrijd is er waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lezen!
The restore of our backup has already taken place; it was successful and ahead of schedule. We are spending the rest of Friday simulating the events over the past week, bringing Hattrick up to date again. This may have various consequences for your teams. Transfers, friendly bookings, staff hires and other manager-triggered events that happened after the backup date will never have happened. But all events that was already scheduled, such as friendlies and cup games, and training, will have been simulated. Transfer deadlines will not be extended in the way we normally do it, instead the transfer list has been cleared and you will have to re-list players that you want to put on sale.
Ja, ik snap het ook niet.. mijn oplossing was veel beter geweest... wat boeit het nou dat het schema gewoon een hele week opschuift?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:37 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sowieso zijn veel mensen het bokje... de meesten maken toch pas hun opstelling voor de friendly na de competitiematch.... en deze update is van METEEN na deze matches... lekker weer
Ze kiezen weer voor een unfaire oplossing.. zodra HT weer online is meteen maar discusseren op het HT-forum, want dit kan echt niet... daar gaat mn u-20... weg geld, weg kansenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef Daemon19 het volgende:
Yup, alleen dat zei die niet..
En ik had ook een nieuwe skilltrade gekocht en nog een aantal wijzigingen doorgevoerd, maar ja..
Ik heb hem voor de match geregeld ,maar opstelling is van maandagmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:10 schreef Lennox het volgende:
We zien het wel. Ik weet niet wanneer ik mn friendly had geregeld
De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef Labrador1974 het volgende:
het was eerst 7.30 uur en nu zouden ze eerder online zijn staat er maar heb er een hard hoofd in.... ik ga pitten denk ik
zit wat in ja!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezit
Volgens mij hebben ze de backup gebruikt van maandagmorgen of zondagavond, maar dat zullen we dalijk wel kunnen bekijken..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef hccheung het volgende:
Ik heb mijn opstelling d8 ik op maandag gemaakt. Dus dat betekent toch dat die opstelling wel is doorgekomen? want alles wat na dinsdag morge gedaan is vervalt of heb ik het mis?
Doen ze nog alsof het fucking mijn schuld is ook...quote:-"De training werd deze week ontsierd door problemen in de ploeg na enkele onbegrijpelijke beslissingen van de manager. "Een week training verspild!" klinkt het overal. "
thnx for infoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Als je naar je divisiepagina gaat en rechtsonderin op 'promotion' klikt (als je Engels hebt) dan kun je 't zelf zien .. maar je hebt nu in jouw divisie 27 punten nodig om direct te promoveren..
Dus nog geen zorgen
Aardig middenveld btw ^^
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Kep wel mn centen voor de wedstrijd maar niet een melding dat mn training verloren is gegaan
quote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Aankoop was na maandag, das logisch..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef MacMauser het volgende:
Lekker hoor!![]()
Geen wedstrijd, minder training, mijn nieuwe aankoop is ineens foetsie.. Het zou wel aan mij liggen maar wat blijft de site traaaag..
WAT?? En mijn beste trainee +5 terwijl ik geen wedstrijd gespeeld heb!!!![]()
![]()
Nee, ik had mijn opstelling al vantevoren gemaakt. Ik neem geen risico meer met al die downtimequote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aankoop was na maandag, das logisch..
Beste trainee heeft wel gespeeld, maar match staat niet in de lijst. Misschien hebben ze de standaardopstelling gebruikt? Ik weet het niet..
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef maniack28 het volgende:
Mededeling
Je kan als er bij club staat dat je een oefenwedstrijd hebt geregeld je matchverslag zien door erop te klikken in clubgeschiedenis..
Ik heb dus een WO veroorzaakt.. waarschijnlijk dus de line-up na de backup gemaakt en de match voor de update geregeld:{
Afgelopen week.. matchverslag kan je niet vinden via wedstrijden maar wel via "de club" en dan klikken op oefenwedstrijd bij de zin: "Je hebt een oefenwedstrijd geregeld"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:32 schreef the_undertaker het volgende:
ik nok met hattrick... walkover in de friendly.. geen training... lijers
insgelijksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]Het was leuk je (niet) gekend te hebben
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoegquote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Jammer dat er dan nog 4 zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoeg
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jammer dat er dan nog 4 zijn
Bedoel je die requirements? Die zijn minimaal ja en meestal aan het begin van het seizoen vastgesteldKijk anders even in de database waar hij staat...
De mijne staan beide op de 2e plaats, maar die ene dus geen training deze week, zal er wel net naast grijpen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.
Tis een Engelsman en heb meer kans in een wat minder actief HT-land
Hij staat op de 9e plaats
Niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:42 schreef maniack28 het volgende:
Iemand alvast een friendly? Ben ik daar al van verzekerd deze week
quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq
TSI = 3 310 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Quick]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: poor
Ach, als je nog niemand hebt......teamID is 211890, leef je uitquote:
MSN?quote:
De magische grens doorbrokenquote:Fanclub: 1902 leden
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:48 schreef the_undertaker het volgende:
bij nader inzien ga ik toch maar door... toch wat leuke poppers
thxquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Welcome back.
Je lijkt de bondscoach van Togo wel..
10 sec werkeloos geweest
Toch vind ik deze oplossing zeker niet fair. Gelijk vormdaling bij mn b trainees. Speler die ik verkocht had staat er weer vrolijk tussen. Pffffquote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 060, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Found it. Betekent dit nou dat die spelers "gewoon" training hebben gehad?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Afgelopen week.. matchverslag kan je niet vinden via wedstrijden maar wel via "de club" en dan klikken op oefenwedstrijd bij de zin: "Je hebt een oefenwedstrijd geregeld"
Die opgesteld staan hebben training gehad ja..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Found it. Betekent dit nou dat die spelers "gewoon" training hebben gehad?
Vanochtend nog wel, maar het gaat momenteel niet al te snel meer...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef macondo het volgende:
Volgens mij zijn mijn aankopen van vorige week allemaal pleite.. Toptrainee en dure middenvelder foetsie! En voor zover ik het kan overzien voornamelijk dalingen van vorm en skills. Inloggen met HT Ratings lukt bij mij niet, bij jullie wel?
0-0-0 opstelling in friendly dus.. gecondoleerd lotgenootquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:13 schreef Flappekz het volgende:
15-07-2006 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
![]()
Schijnt niet te kunnen.. hattrick is schijnbaar gerelateerd aan de huidige datum.. ze kunnen niet zomaar alles + 7 dagen doen.. de werkelijke datum (nu dus) doet er ook toe schijnbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Mokkaboon het volgende:
als je als technischi bekijkt naar wat voor gevolgen je acties zullen hebben hebben ze nu een van de slechtste opties gekozen lijkt me...
veel teams zijn hun training kwijt, spelers geblesseerd, noem maar op... en dat in de laatste weken... dit zal een vies litteken worden in de HT geschiedenis...
ze kunnen het opzich nog oplossen door ervoor te kiezen de backup opnieuw uit te voeren en HT een week terug schuiven en dan weer open laten gaan op een tijdstip net nadat vorige week de backup was gemaakt...
dan komt er een weeke bij, maar ik geloof dat er dan veel minder boze mensen zullen zijn...
Vreemd. Had wel een opstelling gemaakt. Maar ach, we gaan rustig verder, tis toch een tussenseizoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
0-0-0 opstelling in friendly dus.. gecondoleerd lotgenoot
met die mededeling moet je eigenlijk kijken hoe ze het zeggen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Schijnt niet te kunnen.. hattrick is schijnbaar gerelateerd aan de huidige datum.. ze kunnen niet zomaar alles + 7 dagen doen.. de werkelijke datum (nu dus) doet er ook toe schijnbaar
Ik krijg het idee dat er niet iedere nacht een backup wordt gemaakt van de data. Dus kunnen ze niet terug naar een willekeurig moment binnen Hattrick.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
met die mededeling moet je eigenlijk kijken hoe ze het zeggen...
kan het niet
of
wij kunnen het niet
het kan echt wel namelijk, alleen is het wel complex ja...
van mij mogen ze HT tot morgen avond gesloten houden en dan vanaf dan weer (opnieuw) verder te gaan...
als ze deze optie hadden gekozen waren ze nu er al een eind op weg mee geweest...
ja klopt, maar ze zijn nu ook terug gegaan naar een backup... daarbij hebben ze events die gepland stonden tijdens de downtime wel laten gebeuren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er niet iedere nacht een backup wordt gemaakt van de data. Dus kunnen ze niet terug naar een willekeurig moment binnen Hattrick.
quote:De superz-spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen en de organisatie stijgt tot redelijk. superz lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot zwak. superz lijkt totaal niet te weten hoe ze nu eigenlijk moeten spelen. Hun organisatie zakt tot slecht. superz had het meeste balbezit, namelijk 52 procent.
Er is een backup teruggezet van maandag. Ergens daarna heb je die opstelling gemaakt, maar die is dus niet onthouden. Je standaardopstelling, wtf dat dan ook moge zijn, speeldequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is de laatste helft van de friendly:
[..]
Wat wel gek is dat ik een andere opstelling heb gemaakt dan er woensdag werd gespeeld
Mijn friendly is ook gespeeld (bij 'De club' staat dat ik entreegeld heb gekregen), maar ik kan nergens de uitslag zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn friendly is wel gespeeld (3-0 gewonnen)
JAAA eindelijk ik zie het. Cache refresh is dá answer!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Lennox het volgende:
Als je op "update met cash refresh" drukt staat de friendly er ineens wel bij. Maatje van me had een WO veroorzaakt, maar wel training volgens buddy . Het is 1 raar zooitje.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Mijn friendly is dus gespeeld met m'n A selectie. Ben al lang al blij dat er niemand geblesseerd is geraakt.
Dat had mijn tegenstander ook, terwijl ik gewoon met de b-selectie speelde. Geen blessures gelukkigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Mijn friendly is dus gespeeld met m'n A selectie. Ben al lang al blij dat er niemand geblesseerd is geraakt.
PIC/MOTS kan je niet instellen bij een friendly.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat had mijn tegenstander ook, terwijl ik gewoon met de b-selectie speelde. Geen blessures gelukkigDan is mijn 3-2 (0-2 voor met rust) eigenlijk nog best oké..
Offtopic vraagje: als beide teams bij een friendly 'Speel het rustig' selecteren als teammotivatie, neemt de kans op blessures dan ook af?
Ik had een trainee gekocht voor woensdag, 20 minuten voordat de wedstrijd zou beginnenquote:
quote:Pablo Nieto [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 180, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk heb ik wel verdient verloren, ik heb mijn opstelling kunnen maken, dus ik wil deze uitslag graag respecteren....
quote:Rieme Marijnus (122837447)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 380
Loon: 880 €/week
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
mijn YPquote:
waarom nou pas weer aan het einde van het seizoen zulke pullsquote:Gerben Eweg (122837678) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Gezondheid: in orde
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
gvdquote:Op zondag 16 juli 2006 10:24 schreef komrad het volgende:
met de pull die ik heb klaag ik niet, maar in week 1 is mijn pull met een pot international natuurlijk
quote:Darius Olthof (122851004) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef MrMoon het volgende:
Mijn YP was dikke bagger en inmiddels de tassen van zn vrouw aan het sjouwen tijdens het winkelen....
Wow, hij wordt snel oud zegquote:Op zondag 16 juli 2006 21:44 schreef hollander76 het volgende:
Na 41 minuten moest Tjakko Kingma worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Mihael Capan kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Kut, 33 jaar oud..... redelijk ervaring/redelijk leider en een speler die het meeste aantal wedstrijden ooit voor mijn teampje heeft gespeeld. Speler van het eerste uur, en nu waarschijnlijk afgeschreven
edit: 34 zelfs al
combo winger + ftw is errug goed... nu nog een iets sterkere centrale aanval creëren -> goed oid en ik zit gebakkenquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
verkoopbaar, maar als wat zal ik hem listen? denk als def, conditie is wel erg laagquote:Arno Draijer (122924611) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 610
Loon: 760 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Damn, 2 keer overschatting in één seizoen .. 't is je ook niet gegund :<quote:Op zondag 16 juli 2006 21:38 schreef Grumpey het volgende:
tvp.
5-1 achter, overschatting, seizoen afgelopen voor me. ik word nu 2e, met beetje pech 3e, hooguit.
Ach, nog minder rede om nog veel te doen dit seizoen
Meer dan 2e worden zit er niet meer in. Moet nog tegen Laakkwa en de nummer 1. Die laatste pot wil ik nog winnen. Verloor aan het begin van het seizoen met 0-1 van hem. 1 kopevent tegen en dat was het danquote:1. Gorgeous Dreamers 12 52 - 4 (+48) 36
2. Krayn's eleven 12 21 - 4 (+17) 29
3. Heracliden united 12 29 - 7 (+22) 25
4. Laakkwa 12 24 - 12 (+12) 23
Hmm, best een leuke speler, jammer dat ie 19 isquote:Op zondag 16 juli 2006 22:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
verkoopbaar, maar als wat zal ik hem listen? denk als def, conditie is wel erg laag
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef stefmans het volgende:
Kampioenop naar de VII
Maar heb ik er iets te zoeken met deze ratings op PIC
ach boeiend, ik promoveer toch niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
Oh ja, en Grump... Hetgene waar we het gisteren over hadden (iets met IIe klas en VIII medailles) is niet waar... (Foutje van mijn kant)
Volgens mij ook wel. Ik ga aan het eind van dit seizoen denk ik in de handel. Nieuwe langdurige trainees, nieuw stadion.... Verder nog even kijken. Heb er zin in.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Volgens mij promoveren er best veel 8e klasser van FH.
Van de 6e ook een aantal hoorquote:[b]Op maandag 17 juli 2006 14:26
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveldquote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveld
Ik heb een soort gelijkteam gehad toen ik net in de 7e zat, dat was 3-4 seizoenen geleden, inmiddels zit ik er nogquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..![]()
Moet je wel kunnen winnen. Hij regelt nooit friendliesquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
FC Frank Verlaat - FC RKDEO 0 - 4![]()
![]()
Nu komende weekend tegen de nr 1 met maar 1 puntverschil !!! Dat moet ik winnen wil ik kampioen worden! Hopen op niet te veel vormverlies met de training!
Bedankt t gaat idd goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen winnen. Hij regelt nooit friendliesLekker teampje heb je trouwens, je bent flink vooruit gegaan met 123 hatstats
Mn vorige 2 wonderbaarlijke gingen er voor respectievelijk 1.5 en 1.25 miljoen uit. Echt veel geld is het niet meer, hoewel middenvelders ook steeds minder waard lijken te worden. Een wereldklasse van een maatje van me ging er voor 1.4 uitquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef MacMauser het volgende:
Ik zal eerst mijn briljant-matig middenvelder morgen kwijt moeten raken, maar dan zijn wonderbaarlijke defs van 20 met slecht ervaring nog ver-van-mijn-bed-show en dus onbetaalbaar![]()
Ik zat meer te denken aan 2 uitmuntend verdedigers erbij nu na verkoop en begin volgend seizoen 2 formidabele (met bijstat) spitsen. Dat moet haalbaar zijn zoals ik het nu zie...![]()
Ik begin ondertussen toch te twijfelen of ik wel moet promoveren, in deze VIII moet ik volgend seizoen toch wel kampioen worden. Misschien blijf ik wel in de VIII, en promoveer ik volgend seizoen om dan met een fetsoenlijk team door te gaan in de VII. Dillemaquote:Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef twisteddlogic het volgende:
Verloren van de nummer 3, was verwacht(3 basisspelers geblesseerd en 1 geschorst), maar wel mijn eerste puntverlies dit seizoen.
4 punten voor, dus kampioen worden moet nog lukken. Morgenavond proberen te shoppen, hopen dat de prijzen laag zijn. Volgend seizoen naar de VII, heb er nog niks te zoeken, maar lekker aan mijn team werken
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef komrad het volgende:
als je de laatste wedstrijd gaat winnen maakt het verder niets uit. Als je komende week wint kan je je een gelijkspel veroorloven (uitgaande van wat nr2 doet). Dat is de keuze die je moet maken lijkt me
Sorry, maar dat zegt in dit geval niet echt veel. Je tegenstanders stellen niet veel voor van mensen zonder middenveld tot mensen zonder aanval. Je sterke verdediging helpt natuurlijk ook mee, maar ik vraag me af wat die doen tijdens een wedstrijd..quote:Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 2 doelpunten tegen gekregen! Sinds 30-04 heb ik geen doelpunt meer tegen gehad in de competitie. Zijn er teams hier op fok die er minder hebben?
Zijn middenveld is al sterker dan jouw, dus ik zou hem niet helemaal in een zetel werken, door te piccen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?
Hoewel....mocht ik zondag met normaal winnen (of gelijkspelen....mijn doelsaldo is stukken beter) dan kan ik er ook wel komen.....als ik de 30ste win (of gelijk speel).....ik vind het toch wel lastig.
Ik zou het wel cool vinden om in 4 seizoenen van de 10e naar de 6e divisie te promoveren![]()
[edit]
damn....2 keer gelijkspel kan ook genoeg zijn.....dat had ik nog nieteens gezien
[/edit]
Wat is precies de meerwaarde van 2-5-3? Waar liggen zn zwakke plekken? Heb je die opstelling ECHT nodig?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik denk erover om 2-5-3 (ja, 2-5-3) te spelen de komende wedstrijd. Tegen de nummer laatst die al meer dan een maand niet heeft ingelogd en dus voorspelbare zwakke plekken heeft.
Iemand ervaring met 2-5-3? Is toch wel een speelbare opstelling?Of toch maar houden bij 3-5-2, omdat de ervaring daarin uitstekend is?
En ik denk dat je het beter niet kan doen... in 4 seizoenen van 10 naar 6quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?
Hoewel....mocht ik zondag met normaal winnen (of gelijkspelen....mijn doelsaldo is stukken beter) dan kan ik er ook wel komen.....als ik de 30ste win (of gelijk speel).....ik vind het toch wel lastig.
Ik zou het wel cool vinden om in 4 seizoenen van de 10e naar de 6e divisie te promoveren![]()
[edit]
damn....2 keer gelijkspel kan ook genoeg zijn.....dat had ik nog nieteens gezien
[/edit]
Ik heb eigenlijk zelden iemand 2-5-3 zien spelen met goede afloop.. Je spelers moeten wel erg ervaren zijn.. Denk dat je direct naar slechte opstellingservaring terug valt, met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik denk erover om 2-5-3 (ja, 2-5-3) te spelen de komende wedstrijd. Tegen de nummer laatst die al meer dan een maand niet heeft ingelogd en dus voorspelbare zwakke plekken heeft.
Iemand ervaring met 2-5-3? Is toch wel een speelbare opstelling?Of toch maar houden bij 3-5-2, omdat de ervaring daarin uitstekend is?
3-5-2.. want je verliest flink wat middenveld met 2-5-3 (geen ervaring mee)..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |