De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef Labrador1974 het volgende:
het was eerst 7.30 uur en nu zouden ze eerder online zijn staat er maar heb er een hard hoofd in.... ik ga pitten denk ik
zit wat in ja!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezit
Volgens mij hebben ze de backup gebruikt van maandagmorgen of zondagavond, maar dat zullen we dalijk wel kunnen bekijken..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef hccheung het volgende:
Ik heb mijn opstelling d8 ik op maandag gemaakt. Dus dat betekent toch dat die opstelling wel is doorgekomen? want alles wat na dinsdag morge gedaan is vervalt of heb ik het mis?
Doen ze nog alsof het fucking mijn schuld is ook...quote:-"De training werd deze week ontsierd door problemen in de ploeg na enkele onbegrijpelijke beslissingen van de manager. "Een week training verspild!" klinkt het overal. "
thnx for infoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Als je naar je divisiepagina gaat en rechtsonderin op 'promotion' klikt (als je Engels hebt) dan kun je 't zelf zien .. maar je hebt nu in jouw divisie 27 punten nodig om direct te promoveren..
Dus nog geen zorgen
Aardig middenveld btw ^^
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Kep wel mn centen voor de wedstrijd maar niet een melding dat mn training verloren is gegaan
quote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Aankoop was na maandag, das logisch..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef MacMauser het volgende:
Lekker hoor!![]()
Geen wedstrijd, minder training, mijn nieuwe aankoop is ineens foetsie.. Het zou wel aan mij liggen maar wat blijft de site traaaag..
WAT?? En mijn beste trainee +5 terwijl ik geen wedstrijd gespeeld heb!!!![]()
![]()
Nee, ik had mijn opstelling al vantevoren gemaakt. Ik neem geen risico meer met al die downtimequote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aankoop was na maandag, das logisch..
Beste trainee heeft wel gespeeld, maar match staat niet in de lijst. Misschien hebben ze de standaardopstelling gebruikt? Ik weet het niet..
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef maniack28 het volgende:
Mededeling
Je kan als er bij club staat dat je een oefenwedstrijd hebt geregeld je matchverslag zien door erop te klikken in clubgeschiedenis..
Ik heb dus een WO veroorzaakt.. waarschijnlijk dus de line-up na de backup gemaakt en de match voor de update geregeld:{
Afgelopen week.. matchverslag kan je niet vinden via wedstrijden maar wel via "de club" en dan klikken op oefenwedstrijd bij de zin: "Je hebt een oefenwedstrijd geregeld"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:32 schreef the_undertaker het volgende:
ik nok met hattrick... walkover in de friendly.. geen training... lijers
insgelijksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]Het was leuk je (niet) gekend te hebben
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoegquote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Jammer dat er dan nog 4 zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoeg
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jammer dat er dan nog 4 zijn
Bedoel je die requirements? Die zijn minimaal ja en meestal aan het begin van het seizoen vastgesteldKijk anders even in de database waar hij staat...
De mijne staan beide op de 2e plaats, maar die ene dus geen training deze week, zal er wel net naast grijpen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.
Tis een Engelsman en heb meer kans in een wat minder actief HT-land
Hij staat op de 9e plaats
Niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:42 schreef maniack28 het volgende:
Iemand alvast een friendly? Ben ik daar al van verzekerd deze week
quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq
TSI = 3 310 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Quick]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: poor
Ach, als je nog niemand hebt......teamID is 211890, leef je uitquote:
MSN?quote:
De magische grens doorbrokenquote:Fanclub: 1902 leden
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:48 schreef the_undertaker het volgende:
bij nader inzien ga ik toch maar door... toch wat leuke poppers
thxquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Welcome back.
Je lijkt de bondscoach van Togo wel..
10 sec werkeloos geweest
Toch vind ik deze oplossing zeker niet fair. Gelijk vormdaling bij mn b trainees. Speler die ik verkocht had staat er weer vrolijk tussen. Pffffquote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 060, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Found it. Betekent dit nou dat die spelers "gewoon" training hebben gehad?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Afgelopen week.. matchverslag kan je niet vinden via wedstrijden maar wel via "de club" en dan klikken op oefenwedstrijd bij de zin: "Je hebt een oefenwedstrijd geregeld"
Die opgesteld staan hebben training gehad ja..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Found it. Betekent dit nou dat die spelers "gewoon" training hebben gehad?
Vanochtend nog wel, maar het gaat momenteel niet al te snel meer...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef macondo het volgende:
Volgens mij zijn mijn aankopen van vorige week allemaal pleite.. Toptrainee en dure middenvelder foetsie! En voor zover ik het kan overzien voornamelijk dalingen van vorm en skills. Inloggen met HT Ratings lukt bij mij niet, bij jullie wel?
0-0-0 opstelling in friendly dus.. gecondoleerd lotgenootquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:13 schreef Flappekz het volgende:
15-07-2006 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
![]()
Schijnt niet te kunnen.. hattrick is schijnbaar gerelateerd aan de huidige datum.. ze kunnen niet zomaar alles + 7 dagen doen.. de werkelijke datum (nu dus) doet er ook toe schijnbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:21 schreef Mokkaboon het volgende:
als je als technischi bekijkt naar wat voor gevolgen je acties zullen hebben hebben ze nu een van de slechtste opties gekozen lijkt me...
veel teams zijn hun training kwijt, spelers geblesseerd, noem maar op... en dat in de laatste weken... dit zal een vies litteken worden in de HT geschiedenis...
ze kunnen het opzich nog oplossen door ervoor te kiezen de backup opnieuw uit te voeren en HT een week terug schuiven en dan weer open laten gaan op een tijdstip net nadat vorige week de backup was gemaakt...
dan komt er een weeke bij, maar ik geloof dat er dan veel minder boze mensen zullen zijn...
Vreemd. Had wel een opstelling gemaakt. Maar ach, we gaan rustig verder, tis toch een tussenseizoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
0-0-0 opstelling in friendly dus.. gecondoleerd lotgenoot
met die mededeling moet je eigenlijk kijken hoe ze het zeggen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Schijnt niet te kunnen.. hattrick is schijnbaar gerelateerd aan de huidige datum.. ze kunnen niet zomaar alles + 7 dagen doen.. de werkelijke datum (nu dus) doet er ook toe schijnbaar
Ik krijg het idee dat er niet iedere nacht een backup wordt gemaakt van de data. Dus kunnen ze niet terug naar een willekeurig moment binnen Hattrick.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
met die mededeling moet je eigenlijk kijken hoe ze het zeggen...
kan het niet
of
wij kunnen het niet
het kan echt wel namelijk, alleen is het wel complex ja...
van mij mogen ze HT tot morgen avond gesloten houden en dan vanaf dan weer (opnieuw) verder te gaan...
als ze deze optie hadden gekozen waren ze nu er al een eind op weg mee geweest...
ja klopt, maar ze zijn nu ook terug gegaan naar een backup... daarbij hebben ze events die gepland stonden tijdens de downtime wel laten gebeuren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er niet iedere nacht een backup wordt gemaakt van de data. Dus kunnen ze niet terug naar een willekeurig moment binnen Hattrick.
quote:De superz-spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen en de organisatie stijgt tot redelijk. superz lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot zwak. superz lijkt totaal niet te weten hoe ze nu eigenlijk moeten spelen. Hun organisatie zakt tot slecht. superz had het meeste balbezit, namelijk 52 procent.
Er is een backup teruggezet van maandag. Ergens daarna heb je die opstelling gemaakt, maar die is dus niet onthouden. Je standaardopstelling, wtf dat dan ook moge zijn, speeldequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is de laatste helft van de friendly:
[..]
Wat wel gek is dat ik een andere opstelling heb gemaakt dan er woensdag werd gespeeld
Mijn friendly is ook gespeeld (bij 'De club' staat dat ik entreegeld heb gekregen), maar ik kan nergens de uitslag zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn friendly is wel gespeeld (3-0 gewonnen)
JAAA eindelijk ik zie het. Cache refresh is dá answer!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Lennox het volgende:
Als je op "update met cash refresh" drukt staat de friendly er ineens wel bij. Maatje van me had een WO veroorzaakt, maar wel training volgens buddy . Het is 1 raar zooitje.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Mijn friendly is dus gespeeld met m'n A selectie. Ben al lang al blij dat er niemand geblesseerd is geraakt.
Dat had mijn tegenstander ook, terwijl ik gewoon met de b-selectie speelde. Geen blessures gelukkigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:02 schreef twi het volgende:
Mijn friendly is dus gespeeld met m'n A selectie. Ben al lang al blij dat er niemand geblesseerd is geraakt.
PIC/MOTS kan je niet instellen bij een friendly.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat had mijn tegenstander ook, terwijl ik gewoon met de b-selectie speelde. Geen blessures gelukkigDan is mijn 3-2 (0-2 voor met rust) eigenlijk nog best oké..
Offtopic vraagje: als beide teams bij een friendly 'Speel het rustig' selecteren als teammotivatie, neemt de kans op blessures dan ook af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |