De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef Labrador1974 het volgende:
het was eerst 7.30 uur en nu zouden ze eerder online zijn staat er maar heb er een hard hoofd in.... ik ga pitten denk ik
zit wat in ja!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
De updates kennende zullen ze wel 7.29 bedoelen, als het meezit
Volgens mij hebben ze de backup gebruikt van maandagmorgen of zondagavond, maar dat zullen we dalijk wel kunnen bekijken..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:35 schreef hccheung het volgende:
Ik heb mijn opstelling d8 ik op maandag gemaakt. Dus dat betekent toch dat die opstelling wel is doorgekomen? want alles wat na dinsdag morge gedaan is vervalt of heb ik het mis?
Doen ze nog alsof het fucking mijn schuld is ook...quote:-"De training werd deze week ontsierd door problemen in de ploeg na enkele onbegrijpelijke beslissingen van de manager. "Een week training verspild!" klinkt het overal. "
thnx for infoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Als je naar je divisiepagina gaat en rechtsonderin op 'promotion' klikt (als je Engels hebt) dan kun je 't zelf zien .. maar je hebt nu in jouw divisie 27 punten nodig om direct te promoveren..
Dus nog geen zorgen
Aardig middenveld btw ^^
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef -J-D- het volgende:
Kep wel mn centen voor de wedstrijd maar niet een melding dat mn training verloren is gegaan
quote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Aankoop was na maandag, das logisch..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:18 schreef MacMauser het volgende:
Lekker hoor!![]()
Geen wedstrijd, minder training, mijn nieuwe aankoop is ineens foetsie.. Het zou wel aan mij liggen maar wat blijft de site traaaag..
WAT?? En mijn beste trainee +5 terwijl ik geen wedstrijd gespeeld heb!!!![]()
![]()
Nee, ik had mijn opstelling al vantevoren gemaakt. Ik neem geen risico meer met al die downtimequote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aankoop was na maandag, das logisch..
Beste trainee heeft wel gespeeld, maar match staat niet in de lijst. Misschien hebben ze de standaardopstelling gebruikt? Ik weet het niet..
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef maniack28 het volgende:
Mededeling
Je kan als er bij club staat dat je een oefenwedstrijd hebt geregeld je matchverslag zien door erop te klikken in clubgeschiedenis..
Ik heb dus een WO veroorzaakt.. waarschijnlijk dus de line-up na de backup gemaakt en de match voor de update geregeld:{
Afgelopen week.. matchverslag kan je niet vinden via wedstrijden maar wel via "de club" en dan klikken op oefenwedstrijd bij de zin: "Je hebt een oefenwedstrijd geregeld"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedoel je een oefenpot voor volgende week of afgelopen week?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:32 schreef the_undertaker het volgende:
ik nok met hattrick... walkover in de friendly.. geen training... lijers
insgelijksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]Het was leuk je (niet) gekend te hebben
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoegquote:Dain Johnson
TSI=15 290, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Jammer dat er dan nog 4 zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens de site van U20 Engeland is ie goed genoeg
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jammer dat er dan nog 4 zijn
Bedoel je die requirements? Die zijn minimaal ja en meestal aan het begin van het seizoen vastgesteldKijk anders even in de database waar hij staat...
De mijne staan beide op de 2e plaats, maar die ene dus geen training deze week, zal er wel net naast grijpen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik... maar het idee is leuk dat een speler er zo dichtbij in de buurt kan komen.
Tis een Engelsman en heb meer kans in een wat minder actief HT-land
Hij staat op de 9e plaats
Niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:42 schreef maniack28 het volgende:
Iemand alvast een friendly? Ben ik daar al van verzekerd deze week
quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq
TSI = 3 310 , 19 years, solid form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Quick]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: poor
| Forum Opties | |