Maken ze nog steeds nieuw commentaar? Ik had deze nog niet gezien namelijk...quote:Wat een lachertje, die 0 - 1: de nonchalante lob van Wurdsje-speler Marcel Fowler belandt recht in de voeten van Valer'jan Hurovich, die het karwei als een echte killer afmaakt - goal!
en dan te bedenken dat ik met mijn gelijke spel en 8ste plaats gewoon 2 nieuwe leden mag verwelkomenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef SuperWeber het volgende:
"No supporters left or joined the club"
Stelletje ondankbare honden... Win ik gvd met 3-1, sta ik gvd 3e in de Ve klasse (in mijn eerste seizoen)... Zijn ze gvd nog niet tevreden...
wanneer een winger pm heeft, draagt hij bij aan het middenveld. hier heb je ook conditie voor nodig, net zoals centrale middenvelders dit nodig hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
Lennox: Vleugelspelers worden beter als ze ook passen en conditie hebben. PM is minder belangrijk.
uit schaamte doe ik het maar nietquote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien iedereen zn tussenstand spamt, volg ik maar..
1. Red Daemons 11 43 - 16 (+27) 31
2. Panna Utd 11 47 - 17 (+30) 24
3. DomeBoys 11 27 - 30 (-3) 15
Promotie is zo goed als zeker..
| 1 2 3 | 2. DESP 11 29 - 17 (+12) 20 3. seyhanspor 11 17 - 11 (+6) 17 |
Blijft lastig idd. Gister zat ik met aanvallende back en mn redelijk winger op een matig laag aanval. Ik wil toch wel naar redelijk minimaal. Dus dat zal een uitmuntende worden denk ik?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer een winger pm heeft, draagt hij bij aan het middenveld. hier heb je ook conditie voor nodig, net zoals centrale middenvelders dit nodig hebben.
passen draagt (net zoals vleugelspel) bij aan de vleugelaanval. maar zoals altijd bij passen, gaat dit flink meer kosten en is de vraag of de kosten wel tegen de baten opwegen.
ik ben me zelf ook aan het orienteren op vleugelspelers en moet zeggen dat ze duur zijn. Ook vind ik heb erg moeilijk om een geschikte kandidaat te vinden (liefst ook met snel). Zal dus weer een aantal dagen de TL afstruinen worden.
Maar nu eerst 11 dagen naar Kreta
Ik haal met deze speler Rechteraanval: goed (heel laag)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef Lennox het volgende:
[..]
Blijft lastig idd. Gister zat ik met aanvallende back en mn redelijk winger op een matig laag aanval. Ik wil toch wel naar redelijk minimaal. Dus dat zal een uitmuntende worden denk ik?
Kom je vanaf 4 ton tegen zonder passen. Redelijk passen kost al een duit meer.
| 1 2 3 | dawnrazor 11 43 - 9 (+34) 27 guldin forever 11 38 - 14 (+24) 24 |
Vooruit dan, ook de stand in mijn groep:quote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien iedereen zn tussenstand spamt, volg ik maar..
1. Red Daemons 11 43 - 16 (+27) 31
2. Panna Utd 11 47 - 17 (+30) 24
3. DomeBoys 11 27 - 30 (-3) 15
Promotie is zo goed als zeker..
| 1 2 3 | . Ladderzatsquad 11 36 - 8 27 . bacotjuhs 11 32 - 14 21 |
Bedankt voor je reply. Maar er zijn op een aantal manieren geld te verdienen. Ik kan me betere spelers verkopen en het puur op trainees gooien. Kan ook voor korte termijn geld gaan verdienen met Keepers of iets dergelijksquote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef Grumpey het volgende:
veel mensen hier zijn verwikkeld in een cup, en daarom hebben ze vaak al een friendly. Heel snel valt deze te regelen via advertenties links ergens te vinden in het menu, dan is het kwestie van 5 minuutjes.
Iedereen hier heeft ervaring met opstarten vermoed ik, ik zou vooral voor het geld verdienen gaan in het begin. Zeker met de dalende prijzen op de markt van tegenwoordig kan je grote stappen maken als beginnende ploeg.
Neuh, ik ben het ook, alleen de meeste zijn wèl bescheiden..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef MacMauser het volgende:
Ben ik dan de eerste die heel hard mag roepen dat ie gister KAMPIOEN geworden??![]()
![]()
SPAM:
1. Maus United 11 56 - 5 33
2. Super_dudes 11 35 - 16 23
3. de zonnetjes 11 38 - 15 21
Bescheiden is da hetzelfde als trots?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het ook, alleen de meeste zijn wèl bescheiden..
met dit als laatste 3 wedstrijden :quote:Team Gespeeld Goals Punten
1. fc mewwa 11 53 - 6 29
2. FC RKDEO 11 38 - 2 28
3. FC Carrots 11 20 - 7 19
4. Hotspur United 11 14 - 25 14
5. FC Frank Verlaat 11 18 - 23 13
t worden na zondag 2 moeilijke weekenden vooral tegen fc Mewwa. Hopen op een goede wedstrijd die ik win en dan is er een grote kans dat Ik weer kampioen wordt!quote:16-07-2006 (Competitie): FC Frank Verlaat - FC RKDEO
23-07-2006 (Competitie): fc mewwa - FC RKDEO
30-07-2006 (Competitie): FC RKDEO - FC Carrots
Toch lekker als je er niks voor hoeft te doenquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
10-07-2006 Krayns eleven Gausdal FC 85 000 ¤ 680
06-07-2006 mouthfloodmedow Krayn's eleven 12 500 ¤ 670
| 1 2 3 | the mighty eagles 11 50 - 16 27 FC para-egypt 11 34 - 20 24 |
quote:Kaartverkoop 72 310.
![]()
Deze verdediger popte afgelopen vrijdag naar redelijk scorenquote:Marten Schenkel (22793859)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft matig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 11 500
Loon: 4 800 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Dat is t zeker maar wel lekker voor je dat 2x scoren!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Deze verdediger popte afgelopen vrijdag naar redelijk scoren
En prompt scoort ie 2x in mn competitieduel.
Hattrick blijft een vaag spelletje
Ben ik ook niet, ik moet nog tegen de nr 7, 8 en 2. En van allemaal win ik, tenzij het wel héél raar loopt (lees: de kans is minder dan 1%)..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:20 schreef MacMauser het volgende:
En volgens mij ben je pas kampioen als je niet meer in te halen bent Daemon19...![]()
Volgens mij zit die Hoogmoed wel goed in je teamquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, ik moet nog tegen de nr 7, 8 en 2. En van allemaal win ik, tenzij het wel héél raar loopt (lees: de kans is minder dan 1%)..
| 1 2 3 4 5 | 1. Waailappen United 30-2 24 punten 2. FC Jumaya 23-5 24 punten 3. Da Enzo 18-13 19 punten 4. Vrone 7 13-14 17 punten |
179k.. die gaat stijgenquote:Yannic Fliegner (122292525)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 920 ¤/week
Eigenaar: Sao Pauli 1910
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Je team heeft 840 ¤ gekregen, omdat Henny Zwetsloot (68756515), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 42 000 ¤.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
Your team has received 84 000 ¤ because Jonas Adolfsson (45425066), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 400 000 ¤.
lekker![]()
quote:Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.![]()
Speel zoals altijd mn friendly met een prutsopstelling... Alleen 3 leuke trainees in de spits en de rest zijn idiotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vond t al een beetje vaag maar t zal wel.![]()
Als je naar je divisiepagina gaat en rechtsonderin op 'promotion' klikt (als je Engels hebt) dan kun je 't zelf zien .. maar je hebt nu in jouw divisie 27 punten nodig om direct te promoveren..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
2-0 gewonnen. Hier was ik wel blij mee: Middenveld: uitstekend (hoog)
Heb nu 25 punten en sta eerste (3 punten los). Hoeveel punten zal je nodig hebben om direct te promoveren? Stel dat ik kampioen wordt, wil ik eigenlijk wel in deze klasse blijven.
-edit-
ik speel natuurlijk VI. Vandaar mn vraag![]()
Mijn nieuwste aankoop! Koste 62k, ga 'm niet verkopen maar doortrainen voor mijn basis elftal.. handig als ik richting de counter gaquote:Abe Lodiers
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: BVO Mossel United
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Je hebt gister al gespeeld?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ja hoor.. en Fluitketel heeft weer eens z'n woensdagopstelling vergeten
Ow, mn briljant mid speelt wel...quote:
Maar woon jij dan in zweden? Ik speel gewoon met mn B team.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Speel zoals altijd mn friendly met een prutsopstelling... Alleen 3 leuke trainees in de spits en de rest zijn idioten
ik ben daardoor een zeer goedkope speler misgelopen vanmiddag....quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:09 schreef stefmans het volgende:
Hattrick is al de hele dag aan het bitchen en ik kan geen stijger vinden daardoor![]()
wuhehehehe grapjasquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Tomhoog het volgende:
terug uit spanje
effe kijken hoe het met me hattrick gaat
quote:Current HT time: 2006-07-12 22:38:50
Hattrick is down for the moment, as we are dealing with some consequences of our recent storage hardware upgrades. As we installed our new storage system, we experienced problems with some parts of the hardware and we have been working with overcoming these over the past few days, addressing both configuration issues as well as a failed switch in the process. This caused patches of poor performance over the past few days. Right now we have to ensure the quality of our data, and in doing that we are running some extra maintenance tonight. We are very sorry for this downtime and hope for your patience as we bring Hattrick up to speed again.
Ik wil weten of ik uberhaubt door benquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:22 schreef SuperWeber het volgende:
Wilde ik gvd net de loting van de fokcup bekijken...
Kan dat helemaal niet
die downtime krijg je wel weer bij je supporter opgeteld aan het eind van de maandquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef MrMoon het volgende:
wat een stel prutsers daaro.. en daar betaal je dan voor.... onbegrijpelijk...
En et programma van de fokcup loopt dan in het honderd of niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:54 schreef maniack28 het volgende:
De game-engine staat dus uit als ik het goed begrijp... zou mn friendly van vannacht dan uberhaupt wel gespeeld worden? Zal je net zien.. dat ik dan weer training misloop
Gaat nog wel ff duren dusquote:Current HT time: 2006-07-13 10:06:53
07:30 HT-Time
Many problems with the database has have been corrected during the night but we still have some errors left. We are working with those errors now and hope that we could start the game engine soon. When the game engine is started we need to keep the site closed for a few extra hours to let it get up to date. We are so sorry for the inconvenience. .
Er bestaat geen zonnige kant zonder hattrick!ook ni voor je kutscriptiequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Gaat nog wel ff duren dus![]()
Van de zonnige kant, word ik niet afgeleid van mn scriptie![]()
![]()
Bladibla.quote:Current HT time: 2006-07-13 12:00:46
11:55 HT-Time
The background for the current Hattrick downtime is that over the past week, we have been migrating the site to a new storage solution very similar to our previous one, but with a lot more space for Hattrick to grow in. This move triggered some performance problems that we did not expect, and we have spent the last few days trying to fix those problems together with the storage solution provider. As a result of the decreased performance over the last few days, however, we also ran into trouble with the Hattrick databases. Basically, with the disks not working at full capacity we were not able to handle all Hattrick events as they happened and some database tables came out of synch with each other. We repaired the database during the night but there are some remaining errors that we want to address today. It is very important that the database is healthy when the game engine runs, as it may cause additional problems to open the site too early. Even when this has been sorted out, we will need to keep the site closed for several hours probably most of Thursday - as the game engine catches up and we make sure everything is working properly. Getting Hattrick back up again, and healthy, is our main priority right now. We are also working on getting the storage system working as intended, and we are sure that will be achieved eventually as well. We are so very sorry for this downtime, and we really strive to get back up again as soon as we can with out jeopardizing the game data. One reason we prefer to keep the site closed rather than having it open while we work, is because in a case like this, it is important for us to prioritize the integrity of the data; to make sure your teams, and previous game results, and transfers, and economy are safe and secure. When we open again, some of you will have missed out on things that were supposed to happen when the game was down, and we understand that it can feel terrible. But this is something we all have to be prepared can happen in Hattrick or any other real time environment. Again, sorry for this inconvenience and see you back on Hattrick in a while! .
Dit doet meer vermoeden.quote:When we open again, some of you will have missed out on things that were supposed to happen when the game was down, and we understand that it can feel terrible. But this is something we all have to be prepared can happen in Hattrick or any other real time environment. Again, sorry for this inconvenience and see you back on Hattrick in a while! .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |