| 1 2 3 4 5 | 1. Waailappen United 30-2 24 punten 2. FC Jumaya 23-5 24 punten 3. Da Enzo 18-13 19 punten 4. Vrone 7 13-14 17 punten |
179k.. die gaat stijgenquote:Yannic Fliegner (122292525)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 920 ¤/week
Eigenaar: Sao Pauli 1910
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Je team heeft 840 ¤ gekregen, omdat Henny Zwetsloot (68756515), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 42 000 ¤.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
Your team has received 84 000 ¤ because Jonas Adolfsson (45425066), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 400 000 ¤.
lekker![]()
quote:Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.![]()
Speel zoals altijd mn friendly met een prutsopstelling... Alleen 3 leuke trainees in de spits en de rest zijn idiotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vond t al een beetje vaag maar t zal wel.![]()
Als je naar je divisiepagina gaat en rechtsonderin op 'promotion' klikt (als je Engels hebt) dan kun je 't zelf zien .. maar je hebt nu in jouw divisie 27 punten nodig om direct te promoveren..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
2-0 gewonnen. Hier was ik wel blij mee: Middenveld: uitstekend (hoog)
Heb nu 25 punten en sta eerste (3 punten los). Hoeveel punten zal je nodig hebben om direct te promoveren? Stel dat ik kampioen wordt, wil ik eigenlijk wel in deze klasse blijven.
-edit-
ik speel natuurlijk VI. Vandaar mn vraag![]()
Mijn nieuwste aankoop! Koste 62k, ga 'm niet verkopen maar doortrainen voor mijn basis elftal.. handig als ik richting de counter gaquote:Abe Lodiers
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: BVO Mossel United
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Je hebt gister al gespeeld?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ja hoor.. en Fluitketel heeft weer eens z'n woensdagopstelling vergeten
Ow, mn briljant mid speelt wel...quote:
Maar woon jij dan in zweden? Ik speel gewoon met mn B team.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Speel zoals altijd mn friendly met een prutsopstelling... Alleen 3 leuke trainees in de spits en de rest zijn idioten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |