Meer dan 2e worden zit er niet meer in. Moet nog tegen Laakkwa en de nummer 1. Die laatste pot wil ik nog winnen. Verloor aan het begin van het seizoen met 0-1 van hem. 1 kopevent tegen en dat was het danquote:1. Gorgeous Dreamers 12 52 - 4 (+48) 36
2. Krayn's eleven 12 21 - 4 (+17) 29
3. Heracliden united 12 29 - 7 (+22) 25
4. Laakkwa 12 24 - 12 (+12) 23
Hmm, best een leuke speler, jammer dat ie 19 isquote:Op zondag 16 juli 2006 22:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
verkoopbaar, maar als wat zal ik hem listen? denk als def, conditie is wel erg laag
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef stefmans het volgende:
Kampioenop naar de VII
Maar heb ik er iets te zoeken met deze ratings op PIC
ach boeiend, ik promoveer toch niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
Oh ja, en Grump... Hetgene waar we het gisteren over hadden (iets met IIe klas en VIII medailles) is niet waar... (Foutje van mijn kant)
Volgens mij ook wel. Ik ga aan het eind van dit seizoen denk ik in de handel. Nieuwe langdurige trainees, nieuw stadion.... Verder nog even kijken. Heb er zin in.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Volgens mij promoveren er best veel 8e klasser van FH.
Van de 6e ook een aantal hoorquote:[b]Op maandag 17 juli 2006 14:26
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveldquote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveld
Ik heb een soort gelijkteam gehad toen ik net in de 7e zat, dat was 3-4 seizoenen geleden, inmiddels zit ik er nogquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |