Meer dan 2e worden zit er niet meer in. Moet nog tegen Laakkwa en de nummer 1. Die laatste pot wil ik nog winnen. Verloor aan het begin van het seizoen met 0-1 van hem. 1 kopevent tegen en dat was het danquote:1. Gorgeous Dreamers 12 52 - 4 (+48) 36
2. Krayn's eleven 12 21 - 4 (+17) 29
3. Heracliden united 12 29 - 7 (+22) 25
4. Laakkwa 12 24 - 12 (+12) 23
Hmm, best een leuke speler, jammer dat ie 19 isquote:Op zondag 16 juli 2006 22:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
verkoopbaar, maar als wat zal ik hem listen? denk als def, conditie is wel erg laag
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef stefmans het volgende:
Kampioenop naar de VII
Maar heb ik er iets te zoeken met deze ratings op PIC
ach boeiend, ik promoveer toch niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
Oh ja, en Grump... Hetgene waar we het gisteren over hadden (iets met IIe klas en VIII medailles) is niet waar... (Foutje van mijn kant)
Volgens mij ook wel. Ik ga aan het eind van dit seizoen denk ik in de handel. Nieuwe langdurige trainees, nieuw stadion.... Verder nog even kijken. Heb er zin in.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Volgens mij promoveren er best veel 8e klasser van FH.
Van de 6e ook een aantal hoorquote:[b]Op maandag 17 juli 2006 14:26
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveldquote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij hoor ik ook wel thuis in de VIIe..
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thuis en met bedaard ts? iig lekker middenveld
Ik heb een soort gelijkteam gehad toen ik net in de 7e zat, dat was 3-4 seizoenen geleden, inmiddels zit ik er nogquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Yup, alleen ik moet zeggen dat mn briljante (hoog) middenvelder uitstekend in vorm was, mn uitmuntende (laag) goed in vorm en mn formidabele (hoog) was ook uitstekend in vorm..![]()
Moet je wel kunnen winnen. Hij regelt nooit friendliesquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
FC Frank Verlaat - FC RKDEO 0 - 4![]()
![]()
Nu komende weekend tegen de nr 1 met maar 1 puntverschil !!! Dat moet ik winnen wil ik kampioen worden! Hopen op niet te veel vormverlies met de training!
Bedankt t gaat idd goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen winnen. Hij regelt nooit friendliesLekker teampje heb je trouwens, je bent flink vooruit gegaan met 123 hatstats
Mn vorige 2 wonderbaarlijke gingen er voor respectievelijk 1.5 en 1.25 miljoen uit. Echt veel geld is het niet meer, hoewel middenvelders ook steeds minder waard lijken te worden. Een wereldklasse van een maatje van me ging er voor 1.4 uitquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef MacMauser het volgende:
Ik zal eerst mijn briljant-matig middenvelder morgen kwijt moeten raken, maar dan zijn wonderbaarlijke defs van 20 met slecht ervaring nog ver-van-mijn-bed-show en dus onbetaalbaar![]()
Ik zat meer te denken aan 2 uitmuntend verdedigers erbij nu na verkoop en begin volgend seizoen 2 formidabele (met bijstat) spitsen. Dat moet haalbaar zijn zoals ik het nu zie...![]()
Ik begin ondertussen toch te twijfelen of ik wel moet promoveren, in deze VIII moet ik volgend seizoen toch wel kampioen worden. Misschien blijf ik wel in de VIII, en promoveer ik volgend seizoen om dan met een fetsoenlijk team door te gaan in de VII. Dillemaquote:Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef twisteddlogic het volgende:
Verloren van de nummer 3, was verwacht(3 basisspelers geblesseerd en 1 geschorst), maar wel mijn eerste puntverlies dit seizoen.
4 punten voor, dus kampioen worden moet nog lukken. Morgenavond proberen te shoppen, hopen dat de prijzen laag zijn. Volgend seizoen naar de VII, heb er nog niks te zoeken, maar lekker aan mijn team werken
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef komrad het volgende:
als je de laatste wedstrijd gaat winnen maakt het verder niets uit. Als je komende week wint kan je je een gelijkspel veroorloven (uitgaande van wat nr2 doet). Dat is de keuze die je moet maken lijkt me
Sorry, maar dat zegt in dit geval niet echt veel. Je tegenstanders stellen niet veel voor van mensen zonder middenveld tot mensen zonder aanval. Je sterke verdediging helpt natuurlijk ook mee, maar ik vraag me af wat die doen tijdens een wedstrijd..quote:Op maandag 17 juli 2006 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 2 doelpunten tegen gekregen! Sinds 30-04 heb ik geen doelpunt meer tegen gehad in de competitie. Zijn er teams hier op fok die er minder hebben?
Zijn middenveld is al sterker dan jouw, dus ik zou hem niet helemaal in een zetel werken, door te piccen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?
Hoewel....mocht ik zondag met normaal winnen (of gelijkspelen....mijn doelsaldo is stukken beter) dan kan ik er ook wel komen.....als ik de 30ste win (of gelijk speel).....ik vind het toch wel lastig.
Ik zou het wel cool vinden om in 4 seizoenen van de 10e naar de 6e divisie te promoveren![]()
[edit]
damn....2 keer gelijkspel kan ook genoeg zijn.....dat had ik nog nieteens gezien
[/edit]
Wat is precies de meerwaarde van 2-5-3? Waar liggen zn zwakke plekken? Heb je die opstelling ECHT nodig?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik denk erover om 2-5-3 (ja, 2-5-3) te spelen de komende wedstrijd. Tegen de nummer laatst die al meer dan een maand niet heeft ingelogd en dus voorspelbare zwakke plekken heeft.
Iemand ervaring met 2-5-3? Is toch wel een speelbare opstelling?Of toch maar houden bij 3-5-2, omdat de ervaring daarin uitstekend is?
En ik denk dat je het beter niet kan doen... in 4 seizoenen van 10 naar 6quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Precies, ik moet dus de 30ste winnen. Dan is het dus verstandig om zondag te PICcen zodat ik meer TS heb?
Hoewel....mocht ik zondag met normaal winnen (of gelijkspelen....mijn doelsaldo is stukken beter) dan kan ik er ook wel komen.....als ik de 30ste win (of gelijk speel).....ik vind het toch wel lastig.
Ik zou het wel cool vinden om in 4 seizoenen van de 10e naar de 6e divisie te promoveren![]()
[edit]
damn....2 keer gelijkspel kan ook genoeg zijn.....dat had ik nog nieteens gezien
[/edit]
Ik heb eigenlijk zelden iemand 2-5-3 zien spelen met goede afloop.. Je spelers moeten wel erg ervaren zijn.. Denk dat je direct naar slechte opstellingservaring terug valt, met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik denk erover om 2-5-3 (ja, 2-5-3) te spelen de komende wedstrijd. Tegen de nummer laatst die al meer dan een maand niet heeft ingelogd en dus voorspelbare zwakke plekken heeft.
Iemand ervaring met 2-5-3? Is toch wel een speelbare opstelling?Of toch maar houden bij 3-5-2, omdat de ervaring daarin uitstekend is?
3-5-2.. want je verliest flink wat middenveld met 2-5-3 (geen ervaring mee)..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |