Vainkhoez'nquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdag![]()
Waar woon je eigenlijk in Grunn
Dubbel is lelijk...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdag![]()
Waar woon je eigenlijk in Grunn
Da's iig in de richtingquote:
De agressie begint toe te slaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef MacMauser het volgende:
Ik zou graag die irritante smile van die smoel van dat mannetje in die hangmat af willen halen!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef MacMauser het volgende:
Ik zou graag die irritante smile van die smoel van dat mannetje in die hangmat af willen halen!![]()
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draaitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef Daemon19 het volgende:
Ik denk dat zaterdag, alle oefenwedstrijden gespeeld zijn en de training al is geweest.
Kan me niet voorstellen, dat ze de hele week (inclusief de wedstrijd van zondag) opnieuw laten spelen.
Hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draait![]()
- Geen probleem met transfers
- Geen probleem met mislukte friendlies
- Iedereen training
- Iedereen tijd om opstelling e.d. voor de wedstrijd te maken
Het enige nadeel is dat het schema een weekje uitloopt, maar who cares, dat is gewoon datum + 7 voor alle datums die nog in de toekomst liggen
Wel het meest logische he, maar dan heeft Hattrick een week jajaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze zetten de backup van dinsdag voor de eerste friendly terug en zorgen dat de site dinsdag op dezelfde tijd weer draait![]()
- Geen probleem met transfers
- Geen probleem met mislukte friendlies
- Iedereen training
- Iedereen tijd om opstelling e.d. voor de wedstrijd te maken
Het enige nadeel is dat het schema een weekje uitloopt, maar who cares, dat is gewoon datum + 7 voor alle datums die nog in de toekomst liggen
Ja, maar dan is het voor iedereen eerlijk.. het zal wel niet zo zijn, ze willen graag dat het doorloopt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel het meest logische he, maar dan heeft Hattrick een week jajaplat gelegen.....
![]()
Tja.... maar hoe wil je dat doen..... dan moet het voor zondag weer draaiende zijn, anders gaan ze een competitiewedstrijd missen. Een friendly missen is al kut, maar een competitiewedstrijd is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het voor iedereen eerlijk.. het zal wel niet zo zijn, ze willen graag dat het doorloopt natuurlijk
er zijn vanaf morgenvroeg al competitiewedstrijden in bepaalde landen, dus die hebben al een probleem (opstelling maken etc)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja.... maar hoe wil je dat doen..... dan moet het voor zondag weer draaiende zijn, anders gaan ze een competitiewedstrijd missen. Een friendly missen is al kut, maar een competitiewedstrijd is helemaal bagger.
Ik heb nergens last van. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
volgens mij hebben sommige mensen hier het nogal zwaar
Sowieso zijn veel mensen het bokje... de meesten maken toch pas hun opstelling voor de friendly na de competitiematch.... en deze update is van METEEN na deze matches... lekker weerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus alle data is terug gedraaid tot maandag. En als ik nou op dinsdag mijn teamopstellingen voor de oefenwedstrijd van woensdag heb gemaakt? Dan ben ik die dus kwijt? En dus ook de training voor de spelers die ik daarvoor had opgesteld? Trainees die niet in mijn standaardopstelling staan?
Hattrick bedankt!
Hmm dat lijkt er dus wel op ja, alsnog genaaid dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus alle data is terug gedraaid tot maandag. En als ik nou op dinsdag mijn teamopstellingen voor de oefenwedstrijd van woensdag heb gemaakt? Dan ben ik die dus kwijt? En dus ook de training voor de spelers die ik daarvoor had opgesteld? Trainees die niet in mijn standaardopstelling staan?
Hattrick bedankt!
Lezen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:42 schreef fccambuur het volgende:
dus als ik het goed bergrijp hebben we geen oefenwedstrijden gehad????? en geen training.
Nou, niet..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, dat is nogal wat. Hopelijk had ik wel mijn goede opstelling voor de friendly. Lekker zooitje op de TL morgen
. Zal het morgen goedkoper of duurder worden om spelers te kopen? Of geen verschil natuurlijk
.
Ik heb maandag pas mn friendly geregeld dacht ik.. dus ik heb dan helemaal geen friendly gespeeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
Hattrick bedankt!
Alleen als je het voor de backup geregeld had Daemon.. alles daarna is er niet meer, dus mn popper + oefenwedstrijd is er waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lezen!
The restore of our backup has already taken place; it was successful and ahead of schedule. We are spending the rest of Friday simulating the events over the past week, bringing Hattrick up to date again. This may have various consequences for your teams. Transfers, friendly bookings, staff hires and other manager-triggered events that happened after the backup date will never have happened. But all events that was already scheduled, such as friendlies and cup games, and training, will have been simulated. Transfer deadlines will not be extended in the way we normally do it, instead the transfer list has been cleared and you will have to re-list players that you want to put on sale.
Ja, ik snap het ook niet.. mijn oplossing was veel beter geweest... wat boeit het nou dat het schema gewoon een hele week opschuift?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:37 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sowieso zijn veel mensen het bokje... de meesten maken toch pas hun opstelling voor de friendly na de competitiematch.... en deze update is van METEEN na deze matches... lekker weer
Ze kiezen weer voor een unfaire oplossing.. zodra HT weer online is meteen maar discusseren op het HT-forum, want dit kan echt niet... daar gaat mn u-20... weg geld, weg kansenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef Daemon19 het volgende:
Yup, alleen dat zei die niet..
En ik had ook een nieuwe skilltrade gekocht en nog een aantal wijzigingen doorgevoerd, maar ja..
Ik heb hem voor de match geregeld ,maar opstelling is van maandagmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:10 schreef Lennox het volgende:
We zien het wel. Ik weet niet wanneer ik mn friendly had geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |