Wow, hij wordt snel oud zegquote:Op zondag 16 juli 2006 21:44 schreef hollander76 het volgende:
Na 41 minuten moest Tjakko Kingma worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Mihael Capan kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Kut, 33 jaar oud..... redelijk ervaring/redelijk leider en een speler die het meeste aantal wedstrijden ooit voor mijn teampje heeft gespeeld. Speler van het eerste uur, en nu waarschijnlijk afgeschreven
edit: 34 zelfs al
combo winger + ftw is errug goed... nu nog een iets sterkere centrale aanval creëren -> goed oid en ik zit gebakkenquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
verkoopbaar, maar als wat zal ik hem listen? denk als def, conditie is wel erg laagquote:Arno Draijer (122924611) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 610
Loon: 760 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Damn, 2 keer overschatting in één seizoen .. 't is je ook niet gegund :<quote:Op zondag 16 juli 2006 21:38 schreef Grumpey het volgende:
tvp.
5-1 achter, overschatting, seizoen afgelopen voor me. ik word nu 2e, met beetje pech 3e, hooguit.
Ach, nog minder rede om nog veel te doen dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |