Nou MacMauser is inderdaad aan het trippen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hier al mensen met ontwenningsverschijsnelen?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nou MacMauser is inderdaad aan het trippen..
quote:Sorry guys, we haven't been able to retrieve any of the data. I'm afraid the Hattrick-era has come to an end. You are all free to join up again, but don't feel obliged. Thanks for your support in all those years.
Yours sincerely,
The HT-team
Bijna grappig.quote:
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Dat is wel erg hypothetisch!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.
Poeh moet er echt niet aan denken dat alles weg is of een week wordt teruggezet, ik was juist zo blij met mijn overwinning van dit weekend ...
haha en ik met mijn totaal onverwachte punt van afgelopen zondagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
Wat zouden jullie in dat geval doen mensen? Als echt alles weg is, zou ik denk ik niet meer opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel DE kans om in de eredivisie te geraken maar Hattrick is zo verslavend, het is dan misschien beter om maar gewoon te stoppen.
Poeh moet er echt niet aan denken dat alles weg is of een week wordt teruggezet, ik was juist zo blij met mijn overwinning van dit weekend ...
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:17 schreef Mokkaboon het volgende:
het forum wordt ineens wel de hele dag door veel gebruikt...
ontwenningsverschijnselen?
edit: leuk woord voor scrabble!is dat ook in groningen aanwezig? want dan weet ik wat ik als eerste het raam uit moet mieteren
![]()
Dan gaan ze maar lekker failliet daar want dan eis ik mijn supporters geld terug (en heb net met jaar verlengd) en als iedereen dat nou eens doet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:18 schreef Taste het volgende:
[..]
12 hoog? Vandaar dat ik niet kom op zaterdagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...
En ik woon 12 hoog![]()
![]()
ja ik wil ook wel eens weten hoe het met de TU (Technische Update) zitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:48 schreef jde_kok het volgende:
Schiet niet echt op zo. Wil mijn TU weten...![]()
hehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje... Anders sodemieter ik jou uit het raam...
En ik woon 12 hoog![]()
![]()
DAT zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef Daemon19 het volgende:
Kan me niet voorstellen, dat ze de hele week (inclusief de wedstrijd van zondag) opnieuw laten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |