ik zag hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:24 schreef foetre het volgende:
vintage fc - Kooijkarper84 (68 minuten gespeeld) 3 - 3
En het stond 3-1 voor Komrad![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:26 schreef Wackyduck het volgende:
Mijn keepers zijn echt megakneuzen.![]()
Afgelopen competitiewedstrijd viel mijn eerste keeper geblesseerd uit.![]()
En vandaag in de vriendschappelijke wedstrijd valt mijn reserve keeper uit.![]()
Nu maar hopen dat mijn coach zijn handschoenen heeft meegenomen.
Doelstellingenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, de doelstellingen dan, ik heb ze zo links en rechts gezien, maar laten we eens officieel peilen in 'n topic
-handhaving V
-voorbereiding switch naar 4-3-3 counter, spitsen trainen
-stuk of 10 vlaggetjes erbij, eentje zeldzamer dan arabische emiraten, nu mn zeldzaamst
-boven de 200 hatstats blijven halen
-60 sterrenrecord
Ik zag het feli komradquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:45 schreef maniack28 het volgende:
vintage fc - Kooijkarper84 (90 minuten gespeeld) 4 - 3
90 minuten: vintage domineerde de wedstrijd en mocht 58 procent balbezit laten aantekenen.
De echte sterspeler van vintage was Marino Richini. Luca Bockum-Dolffs bakte er evenwel weinig van.
Komrad nipt gewonnen
Hoiquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:34 schreef Tjapperd het volgende:
Hallo mensen! Speel ook HT, nu 0-2 voor in de beker. team id = 147242
`quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:58 schreef foetre het volgende:
Het debuut van mijn nieuwe spits!!!En wat voor een debuut!!!!![]()
![]()
69 minuten: Hubert Schwarzer van Panthers kwam in de 69e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 1 - 1 was het weer gelijk.
Geen beker maar hij had afgelopen zondag niet gespeeld.Ik wil natuurlijk niet dat hij in vormcrisis komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
`
speel je nog beker foetre? Waarom laat je anders je nieuwe spits spelen dalijk word hij er met +6 uitgetrapt![]()
Dan kun je er over twijfelen jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Geen beker maar hij had afgelopen zondag niet gespeeld.Ik wil natuurlijk niet dat hij in vormcrisis komt.
hubertquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:58 schreef foetre het volgende:
Het debuut van mijn nieuwe spits!!!En wat voor een debuut!!!!![]()
![]()
69 minuten: Hubert Schwarzer van Panthers kwam in de 69e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 1 - 1 was het weer gelijk.
Idd Hubertquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hubert![]()
toch niet voor nix 628k voor betaald
trouwens, 1-8 gewonnen![]()
![]()
en gePICt![]()
das de bedoeling hequote:Op woensdag 3 mei 2006 19:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd Hubertnu zondag nog het officiele debuut van hem in de competitie.
trouwens VK echt in 9 van de 10 wedstrijdverslagen komt ik dit bij je tegen.
Holloway liet in de 34e minuut zien hoe goed het team in counteren was![]()
ik was degene die zei dat ik nooit topics aanmaakte, nu ben ik iets meer in de gelegenheid schijnt, en weet ik hoe t moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:05 schreef Klapdeur het volgende:
VK was jij niet degene die zei dat hij nooit nieuwe topics aan ging maken?![]()
Mijn wonderbaarlijk def haalt in waardeloos vorm nog altijd 2.5*quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:03 schreef maniack28 het volgende:
uitstekend + 6 spits in waardeloos vorm 1,5 ster
wereldklasse mid in waardeloos vorm 2 ster
Dan verwacht ik niet dat hij nog een kans zal krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:12 schreef Space-Chinees het volgende:
Speel tegen een counter.
Zo sta je 4-0 voor.
En 20 minuten later staat het 4-4 gelijk![]()
4x offensivequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
had je hetzelfde middenveld als ik(doch pic, met offensive winger)
quote:P Loddar* AH-points League
1. 14.61 198.0 VI.752
2. 13.05 174.6 VI.83
3. 12.93 179.6 VI.683
4. 12.93 181.5 VI.879
5. 12.90 178.0 VI.125
6. 12.88 174.9 VI.698
7. 12.86 182.8 VI.664
Hij is eruit voor 612kquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga vandaag mijn grootste transfer uit mijn geschiedenis afhandelen:
Máté Piroska [playerid=95401331]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 1 600
Eigenaar: YMFCMatchesPlayersLast 5 IPs
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hij is afgelopen vrijdag gepopt, heeft zondag gespeeld.
De Vraagprijs van 399k is zojuist geboden.
Wist niet dat er plannen waren, en schiet eens op manquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:13 schreef maniack28 het volgende:
@TImmyASD.. je topic is alweer dicht.. als JD terug is zal ik met hem overleggen voor de Fok!Cup.. iemand erbij kan misschien geen kwaad dus ik zal eens polsen of jij ons niet kan helpen
quote:Kapitaal: 385 675 ¤ (1 249 358) ¤
Wees blij dat je überhaupt wat pullt. Het is bij mij al bijna een seizoen alleen maar baggerquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef Oldbie het volgende:
Oh wat voel ik me heerlijk genaaid:
Mooie YP....transfermarkt in de gaten gehouden en spelers met exact dezelfde stats gingen voor bedragen rond de 1,4 miljoen de deur uit.
Wat krijgt Oldbie???? 906k
Dit is natuurlijk wel lekker:
[..]
Ik ben best blij met mijn centjes....alleen jammer dat ik een half miljoen aan mijn neus voorbij zie gaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt wat pullt. Het is bij mij al bijna een seizoen alleen maar bagger
10 mensen in totaal is het bestequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:02 schreef MyImmortal het volgende:
ik dacht dat je keeperass + assistenten maximaal maar 10 mag zijn. anders kon de training verloren gaan ofzo?
quote:vb.
De spelers van FC Hoogies waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
vlaamsquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
10 mensen in totaal is het beste
Met alles erboven krijg je problemen
Zijn er hier meer mensen die de taal op Vlaams hebben![]()
Echt een stuk leuker dan het Nederlands
[..]
Heb er toch 10quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
je hebt 1 assistent te veel 10+1=11 en volgens mij geeft dat een negatief effect
Keeper trainers en assistenter worden bij elkaar geteldquote:
volgens het andere topic geelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Luirink ROOOD!!
http://wiki.hattrick.org/Economistquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoeveel kapitaal je nodig hebt om van 10 naar 9 economen terug te schakelen (en de 100k te behouden)
Jezus, beetje overkill?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe zit het nou precies met dat personeel? Hoeveel mensen heb ik nodig?
Wat ik nu heb:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 10
Sportpsychologen: 5
Woordvoerders: 10
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 3
Dokters: 3
En waarom? Al sla je me dood
Kan iemand me dit ff uitleggen enzo
dank je, ff een econoom dumpen danquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://wiki.hattrick.org/Economist
meer dan 10.95 miljoen dus
GotenSSJquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Thnxmaar heb ik die psychologen niet nodig dan?
Owja, speel volgende ronde in de Ali-el-Kebab Arena, tegen FC Turk
En die schakelde Bubbafat uit, loopt die hier ook niet rond?
nvm moet tegen een 5e klasser, ik ben ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:15 schreef maniack28 het volgende:
Ben tevreden met mijn loting voor de 3e ronde, speel tegen FC Dedu uit de VI... speelt vleugelaanval en heeft wel aardige aanvalsratings, maar hij heeft slechts slecht (hoog) middenveld..
Slecht... je verdediging is niks en zonder middenveldoverwicht ben je dus bij voorbaat de pineut... Denk dat je daar echt wat aan moet doen, want zoveel overwicht heb je nu ook weer niet met je middenveld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
Joralf, hoe schat jij mijn kansen in?
raar he als je keeper eruit geschopt wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Slecht... je verdediging is niks en zonder middenveldoverwicht ben je dus bij voorbaat de pineut... Denk dat je daar echt wat aan moet doen, want zoveel overwicht heb je nu ook weer niet met je middenveld...
Zal er van het weekend eens goed naar kijken, ga nu pitten![]()
niet eens zo heel veel meer dan 11 miljoen....als je 13 miljoen hebt heb je er nog maar 6 ofzo nodig namelijk dacht ik...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoeveel kapitaal je nodig hebt om van 10 naar 9 economen terug te schakelen (en de 100k te behouden)
Uiteindelijk 6-1quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef jde_kok het volgende:
Oefenwedstrijd tegen lemming sta ik met 5-1 achter, maar volgens hattrick domineer ik de wedstrijd...![]()
Gelukt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:31 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga morgen een 5-4-1 counterhufter (uitstekend, dus valt mee) pakken door 3-5-2 aanval via vleugels te spelen.
1 van z'n aanvallers is een extra verdediger en z'n linkervleugel speelt naar het midden.
Ik stel m'n rechtsback als extra middenvelder op, m'n linksback verdedigend en 1 centrale verdediger laat ik aanvallend spelen. M'n vleugels laat ik ook aanvallend spelen en zo pak ik hem op de vleugels, die bij hem zeer zwak zijn
Oja en ik speel wel PIC uiteraard.
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.quote:macondo: je hebt al een hoop opbouwende kritiek gekregen, maar toch nog ff (tis allemaal goedbedoeld ). voor een beginnende counterhufter is t meer dan genoeg om spelers met matig passen te nemen, dus ik zou je uitvlucht niet nemen tot dure defs met goed passen.
hoe zit je nu in je A-trainees qua passen? In je B-team zonder uitzondering kale defs nemen.
Ik heb een redelijke op de bank zitten (3* figuur)quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Ik zit in VII en ik heb er wel een. Als sinds het begin dat ik in X zat....nooit nodig gehad.....damn....alle weggegooide geldquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
Nieuwe vraag! In divisie VIII, hebben jullie reservekeepers? Ik twijfel, die gasten krijgen een hoog salaris. Als het goed gaat heb je er geen nodig..
Zwak keeper die ik kreeg bij mijn teamquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
Ik heb in mijn A een hoog goed keeper, en in mijn B mijn voormalig A keeper een redelijkequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:08 schreef truStie het volgende:
Kheb ook een goed keeper. Me backup keeper is een matig keeper (heb ik al zo lang) Laatste keer dat die reserve keeper heeft gespeelt is letterlijk een jaar geleden (vorig jaar juli ofzo)..
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
heb er sinds ik SP train pas 1, maar daarvoor alle seizoenen niet gehad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Thanks voor alle advies inderdaad. Mijn A trainee defs zijn uitstekend, en eentje heeft redelijk passen, twee slecht en twee waardeloos. Mijn redelijk passen A trainee hij is eigenlijk wat oud (22). Ik train voor de verkoop, maar wil ook eentje laten doorgroeien naar het A team. Dan kan ik een kale def verpatsen als hij formi wordt. Had met mijn B trainees vandaag trouwens al "goed" counteren, dus zal woensdag wel uitstekend worden.
of doordat je geen reserve keeper hebt je coach moeten opstellen in de beker en dan in de penaltyreeks bij voorbaat al kansloos zijn omdat ie niet kan keepenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Deze VIII klasser heeft 2 goed keepers.Dit puur om vormdalingen en blessures op te vangen.En ik wil niet dat me ratings naar beneden gaan.
Je zou mischien zeggen overdreven maar je zal maar een wedstrijd verliezen omdat je een mindere keeper hebt opgesteld en die 3 punten uiteindelijk nodig hebben om kampioen te worden.
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
"je zou maar, je zou maar".......zucht, dit is dus de rede waarom verzekeringsmaatschappijen zoveel winst maken he...
Denk even mee, je hebt precies 1 week om je keeper te vervangen. Welke oetdrol krijgt dat nu niet binnen 1 week voor mekaar?
Nooit uitgaan van wat allemaal fout kan gaan, dat moet je pas gaan doen als het fout gaat. Het risico dat je keeper in de kampioenswedstrijd geblesseerd uitvalt is namelijk zo enorm klein.
Dat moet dus iedereen voor zichzelf beslissen.Ik hou hem lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. hoe vaak wordt hij nou kapotgeschopt (zeker in de beker)? En qua competitie win je er geen 100k mee... 3k/w = 42k per seizoen.. dus als je eerste keep eens in de 2 seizoenen kapotgeschopt wordt in de beker haal je het eruit... in de competitie niet
Ja ok, op gegeven moment weegt die 5k per week aan salaris kosten niks meer tov je inkomsten en is het logisch dat je er 1 hebt. Maar voor beginnende teams vraag ik het me af of het nuttig is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een reservekeeper maar heb me vorig jaar wel al afgevraagd of ik hem zou houden. Nu is mijn a keeper gisteren geblesserd geraakt dus zonder hem had ik verloren. Volgende week makkelijk 100k extra inkomstne door hem dus. hij kost 3k/w dus is het mogelijk wel waard.Blijft een twijfelgeval
of koop een clown redelijk keeper. De prijs van een redelijk keeper met wat ervaring ligt ongeveer op hetzelfde als een clown, en heb je die ook gelijk ipv dat je daar nog een speciaal persoon in je selectie voor moet hebben. Gewoon zoeken naar spelers van 79500, en dan gelijk 80500 bieden zodat niemand ze meer kan vinden die zoekt naar clownquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Als je een reservekeep neemt, koop er dan eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap... liefst redelijk keepen dan. Haalt nog lekker veel sterren en levert na stijging naar goed ervaring veel cash op ~ 200-300k.
zoveel ervaring zal een reservekeep niet opdoenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Als je een reservekeep neemt, koop er dan eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap... liefst redelijk keepen dan. Haalt nog lekker veel sterren en levert na stijging naar goed ervaring veel cash op ~ 200-300k.
Ik heb het over lange termijn... ieder seizoen speel je sowiezo 1x een verloren bekerwedstrijd = 2 punten... ieder seizoen ook 16 friendlies.. ga je int. dan is dat 16 * 0.2 = 3.2 punt... dat is al 5 punten per seizoen. Stel hem dan ook eens op in de wedstrijden in de comp. die je bij voorbaat al wint en je kan hem in 4 seizoenen optrainen van redelijk naar goed... heb je 200k mee verdiend (- salaris = ~35k per seizoen = 140k = 60k) heb je toch een reservekeep gehad en geen geld verloren. Dat is beter dan een reservekeep kopen en die later voor hetzelfde bedrag terugverkopen, want dan verlies je geld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zoveel ervaring zal een reservekeep niet opdoen
onzin....hooguit de 1 2 rondes speelt ie mee....nou, vetpot, dan heeft ie 4 xp erbij....moet ik er nog maar 21quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:27 schreef Lennox het volgende:
Met een beetje massol in de beker wel.
Jij gaat er vanuit dat ze op 0 xp punten zitten, dat hoeft helemaal niet. Mn broertje kocht een mid voor 120k met redelijk/redelijk (goed positiespel e.d) en die ging gelijk in zn 1e beker pot omhoog. Er is ook nog altijd een geluksfactor natuurlijk. En mocht hij niet in seizoen 1 stijgen, dan hou je hem toch net zo lang tot hij wel een keer gaat......quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
onzin....hooguit de 1 2 rondes speelt ie mee....nou, vetpot, dan heeft ie 4 xp erbij....moet ik er nog maar 21
spammerquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef foetre het volgende:
oneindig veel uitdagingen
Idd ik had 5 redelijk/matig staan en me taktiekvaardigheid stond ook al op uitstekend.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
macondo: uitstekend countervaardigheid is al leukdie redelijk passen def is wel oud...
bij je nieuwe trainees zou ik kijken naar matig passen, is niet te duur en leuk voor je CA
klopt, 2x zoveelquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt alsof passen meer meeteld als verdedigen![]()
moet je wel mijn ratings van vorige week woensdag of zondag nemen qua def en niet die van gisteren omdat mijn keeper daarin doodgeschopt isquote:
als je in de beker speelt kan je toch geen 16 friendlies per seizoen spelen? Naar mijn weten zijn er namelijk 16 weken per seizoen en zoals jij het verteld kom ik op 17 uit. Of heb ik je dan verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb het over lange termijn... ieder seizoen speel je sowiezo 1x een verloren bekerwedstrijd = 2 punten... ieder seizoen ook 16 friendlies.. ga je int. dan is dat 16 * 0.2 = 3.2 punt... dat is al 5 punten per seizoen. Stel hem dan ook eens op in de wedstrijden in de comp. die je bij voorbaat al wint en je kan hem in 4 seizoenen optrainen van redelijk naar goed... heb je 200k mee verdiend (- salaris = ~35k per seizoen = 140k = 60k) heb je toch een reservekeep gehad en geen geld verloren. Dat is beter dan een reservekeep kopen en die later voor hetzelfde bedrag terugverkopen, want dan verlies je geld.
Desnoods als zn stats dermate laag worden stel je hem op als def of mid of spits.. als hij ooit maar stijgt dan is hij winstgevend (tenzij het meer dan 6 seizoenen duurt).
He, niet op elke slak zout leggen hequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef MrMoon het volgende:
als je in de beker speelt kan je toch geen 16 friendlies per seizoen spelen? Naar mijn weten zijn er namelijk 16 weken per seizoen en zoals jij het verteld kom ik op 17 uit. Of heb ik je dan verkeerd begrepen?
juist wel.. een snufje zout maakt het afquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
He, niet op elke slak zout leggen heOf je nou 3.2 punten, 3.4 punten of 3.0 punten uit friendlies haalt
Ik ben natuurlijk weer de enige uit mijn league die tegen iemand uit V moet aantredenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef foetre het volgende:
De volgende Fokfederatiemembers(37van de 89) zijn door naar bekerronde 3
Ladderzatsquad - FC Heemskerk
Veel succes iedereen!!!
Ik had de mijne eruit gekegeld, 2 weken later lag mijn eerste keeper in de lappenmand. Toen weer een reserve gekocht. Was nodig ook. 14 minuten nadat mijn eerste keeper zijn rentree had gemaakt na 3 weken blessure, werd hij er voor 6 weken uitgetrapt...quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit in VII en ik heb er wel een. Als sinds het begin dat ik in X zat....nooit nodig gehad.....damn....alle weggegooide geld
Tyfus wat een spits buitenaards .Duur foutje lijkt mequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
Trouwens op het HT forum al gelezen van die oekel met zn Hall of Fame?
Zo niet dit is zn teamid: 155334
Weer lekker druk ,ik hoop dat die intelservers dat straks nog allemaal bij kunnen benen met al die nieuwe gebruikers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef maniack28 het volgende:
We zijn nu met meer dan 800.000
Vol trots kunnen we jullie laten weten dat we vorige week de grens van 800.000 gebruikers zijn gepasseerd. En alsof dat nog niet genoeg was, hebben we vorige week ook een ander record gebroken: het aantal gebruikers dat tegelijk online was ging over de 60.000 en bleef groeien. Uiteindelijk kwamen we tot een top van een fantastische 65.800 gebruikers.
Als Hattrick-team willen we iedereen die meespeelt bedanken dat hij dit mede mogelijk heeft gemaakt!
Auch! Das pijnlijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:Dommage ....:(( too bad...but you are stupid no ?
Gelukkig zijn er ook in Hattrick nog Costacurta's, Pellegrini's, Sheringhams en Maldini's terug te vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
kwam op de TL deze speler tegen
hoogste transfersom betaald in zn carriere 102.000
t mag toch een godswonder heten dat ie nog excellent winger heeft.![]()
skilldrops zijn dus duidelijk random en je kunt gelukkig hebben
sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HTquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:06 schreef komrad het volgende:
dure spelert om te verpesten
VK en Joralf nog tijd voor ene wat meer gefundeerde analyse van mijn team?
of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, ik moet ook wat tijd voor mn scriptie uittrekken, ik wordt al genoeg afgeleid as it is (HT)
misschien even korte probleemschets, voor een korte antwoordschets![]()
das idd vervelend met dat winger training. ik heb zelf ook wingertraining overwogen hierna, maar stuit altijd op die vervelende wingbacks ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef komrad het volgende:
[..]
of en hoe te versterken. Ik ga komende woensdag sowieso nat.
Def ratings: zwak hoog (over alle linies)
MF matig heel hoog met WTM
Aanval: 3x redelijk en met een winger in vorm goed/uitstkend op 1 wing haalbaar
vraag is: moet ik versterken en zo ja waar/
bijkomend probleem: door wingertraining is def een probleem, kan hoogstens met WBTM spelen maar dat helpt niet veel, een wingback trainee met def kopen is ene optie maar de vraag is of dat qua ratings en qua rendement handig is
Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Je kan 2 dingen doen.... kiezen voor wat meer verdediging en dus proberen aanvallen tegen te houden, al betwijfel ik of je dat kan met 3 defs waarvan 2 wingbacks, tenzij je dus een superkeep koopt zoals VK al zei.
Je kan ook kiezen voor een all out attack strategie, waarbij je aanval en middenveld zo goed is, dat je altijd meer goals scoort dan de tegenstander (zoals je 4-3 gisteren). In dat geval zou ik investeren in een supernatural mid met goed passen oid...
Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack wordenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik begin dus te twijfelen aan de 2e tactiek die me in eerste instantie voorstond, met name omdat je de echte MF team toch niet kan bijhouden.
Ik denk nu ook aan een 451, daar heb ik het met grumps ook wel eens over gehad. Voordeel is dat je iig je centrale def redelijk dicht kan zetten, eventueel met wingbacks te versterken en dan je aanval met name over de flank laten gaan. 442 kan ook nog maar dan kom je wss vaak poss. te kort
Ik heb 1 voordeel en dat is dat ik met mijn 6 centrale spelers op zicht kan doen wat ik wil (met behoud van opstellings XP) dus 343,354,433,532,541,451 kan allemaal als ik er de spelers maar voor heb.
Wat vindje van de wingattack strategie waarbij ik dus bv 343 met 2 centrale defs kan spelen, daarbij is nadeel dat je als je 3 inners nodig hebt een trainingsplaats moet offeren
ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpeyquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Om maar even een geheim te verklappen, mijn nieuwe training gaat waarschijnlijk wingattack wordenBen nog wel bezig met een rendement en een schets van salariskosten, mogelijke strategieen, leeftijd van trainies, bijstats van trainies en winstmarges maar het lijkt erop dat ik dat ga doen. Hierbij gebruik makend van een 3-5-2 (4 trainies) en 3-4-3 met 2 TM en offenive defenders (5 trainies). In die 3-4-3 situatie kan je je winger-attackers gebruiken en heb je dus altijd wel verrassende en hoge aanvalsratings, wat het een extreem dodelijke taktiek tegen CA en zwakke middenveld-tegenstanders maakt. De 3-5-2 kan gewoon tegen de goede tegenstanders gebruikt worden, ook hierbij ga ik uit van 2 TM. Oftewel, trainies met al hoog playmaking die wing erbij getraint krijgen.
Doe je mee komrad? Leuk!
overigens is verdedigen nog altijd mijn 2e keus...
Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
19jarige uitmuntende/formi defjes met redelijk/goed vleugelspel? daar kun je wel winst op maken lijkt me, misschien niet kollossaal...
vleugelaanval is natuurlijk ook aantrekkelijk, maar dan moet je wel met 3 spitsen gaan spelen, en met twee wingers (ev TWM) en lever je dus een middenveld plaats in (2-5-3all offensive
)
ik vind dat sowieso een vreemde trainingsvorm, omdat je dus met twee wingers en drie spitsen moeilijk nog t middenveld kunt pakken en CA is ook al lastig. plus je moet weer switchen..
ik zou iig voor wingbacks gaan met fatsoenlijk def waar je nog aan wat kunt verdienen
spitsen met wing gaan idd volgens mij steeds meer opleverenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je vergeet dat je wingers op de vleugel ook gewoon briljante middenvelders kunnen zijn van 19/20, die je daarnaast op vleugel optraint, maar gewoon TM kunnen staan. Dan zijn 3-4-3 en 3-5-2 echt niet minder dan normaal, en je aanval wordt enorm flexibel. Als je daarnaast ook nog aanvallende verdedigers bezit is het volgens mij goede trainingsvorm. Daarnaast leveren spitsen met wings best nog wat op, al moet ik dat nog goed uit gaan zoeken.
amibities leggen geen windeieren hequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ambitieus, maar ik had niet anders van je verwacht Grumpey
wingattacks kan idd ook met 352, met verlies van een trainingsplek.. vind t niet ideaal. 343 met offensive defs is dan mischien beter. maar nog twijfel ik dan of je je middenveld sterk genoeg gaat krijgen. dan moet je ook wel sterke PM wing trainees aanschaffen voor in je A-team.
wordt t in de 343 variant een soort all offensive?
idd en bewonderenswaardig. probeer zelf met counter ook een beetje tegen de conventionele MF-gedomineerde hattrick wereld in te gaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Daemon19 het volgende:
Grump houdt niet zo van de conventionele trainingsvormen..
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn doelstellingen :
- Eerste uitmuntend PM verkopen
Daarom hoop ik dat het de moeite is dan, en is het een doelquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die doelstellingen waarvan ik denk..
Een speler verkopen is imo geen doelstelling.
Ten tweede lijkt het verkopen, dan wel door trainen, meer van de markt afhangen.
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Daemon19 het volgende:
'3 miljoen binnen halen door het verkopen van je trainees', zou een doelstelling kunnen zijn.
Maar 'het verkopen van trainees' is geen doelstelling, als je begrijpt waar ik de twee subtiel onderscheidt...
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef foetre het volgende:
[..]
He daemon ga je nog op me speler bieden want "Belofte maakt schuld!"![]()
Voor andere geïnteresseerde
Prosper Bedin 74918324
TSI = 1 330, 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +2
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 04-05-2006 om 19:04
Vraagprijs: 400 000 ¤
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou er op bieden zodat er een bod zou staan en andere er op gaan bieden.
Als je op de marktprijs gaat zitten waardoor er veel mensen afhaken en geen bidwar onstaat, moet ik ervoor betalen en ik zoek op dit moment geen verdediger.
Maarre begin volgend seizoen, wil ik 3 uitmuntende verdedigers hebben, dus die koop ik dan alle 3 bij jou in!
En daarnaast, kan ik niet eens een bod uitbrengen, aangezien ik 70k in de min sta..
Hey dat heb ik ook met m'n miljoen gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
Een nieuwe trainee, een aanvaller en een goed/slecht coach.
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300kquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:30 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, ik had alleen 3 ton minder, en daarom sta ik ook ff in het rood.
Hoeveel kosten die briljantjes?
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:29 schreef twi het volgende:
Ik heb over nog wel meer mensen gelezen dat ze zoiets hebben gedaan. Natuurlijk heel erg dom en grappig, maar op zich is het natuurlijk een heel vreemde feature, die Hall of Fame. Heb 't nog niet geprobeerd, krijg je nog waarschuwings-schermpjes als je het doet o.i.d.? Met dikke rode letters dat 'ie niet meer zal kunnen spelen?
Leuke reactie in 't gastenboek van een Fransoos:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M geplandquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Oldbie het volgende:
Zojuist een verbouwing gestart. Mijn stadion is waarschijnlijk op 19 mei klaar en zal dan 20000 ipv 12000 toeschouwers kunnen herbergen.
Kosten 766k
Doei geld
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb een verbouwing van 2M gepland
Misschien had 'ie z'n taal op "Nederlands" gezet en begreep 'ie het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dit lijkt me toch waarschuwing genoeg:
[afbeelding]
veel snuivenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef Flappekz het volgende:
Bah. Hoe krijg ik een neusje om de juiste trainees te vinden?
quote:03-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 37 020 ¤
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:15 schreef komrad het volgende:
ik heb een stadion van 40k inmiddels,
als ik uitga van een goede reeks zou ik 50k moeten hebben (13x winst op rij atm)
maar mijn laatste wedstrijden had ik maar 22k toeschouwers ongeveer, lang leve het begin van het seizoen
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.quote:Er ontstond vandaag wrevel rond de gebouwen van FC Superezels, nadat de club had aangekondigd dat ze een speler verkocht had. Boze supporters waren bezorgd om het vertrek en vroegen zich af hoe de ploeg mogelijke blessures zou opvangen.
Van 36k naar 60kquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe maar duur...hoeveel plaatsen uitbreiding is dat?
Ik heb ook vlaamsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
leuk die vlaamse teksten:
[..]
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
Nederlandsquote:Flevo Rangers kondigde aan dat vandaag de werken aan het stadion starten. De aannemer voorspelde dat het project klaar zal zijn volgens schema, maar weigerde enige beloftes te maken.
quote:Bij Flevo Rangers is men begonnen met de verbouwing van het stadion.
Hoeveel supporters heb je?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds onder de prognose van een slechte reeks (dan moet ik een stadion van 23k hebben), maar een uitbreiding van 67% vind ik wel genoeg.....en financieel moet het ook uitkunnen. Ik ben nog op zoek naar versterkingen
Hoe oud?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben tevreden. Ik heb voor in totaal 112k twee redelijk/matig defs gehaald, die over de helft van hun training zitten. Tevens is 1 van de 2 de eerste Chinees ooit in mijn selectie![]()
Das idd lekker .Ik had een 2 redelijk/matig van 17 voor 117k ps alleen popte die wel zonder te spelen.quote:
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Jij heb dus een formi spits gekocht?ik heb trouwens nog +300k![]()
Momenteel zitten de prijzen tussen de 1.3 en 1.6 miljoen
Edit- zal wel een uitstekende zijn anders heb je erg goedkoop geshopped
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb 2 formidabele met matig en zwak passen gekocht, inderdaad voor een mooi prijsje..
440k formidabel met matig passen en 367k formidabel met zwak passen en vleugel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat heb je er ps voor betaald als ik vragen mag?
Yep aanvallend met een heel klein beetje positie en conditiequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
foetre.. koop een winger met ervaring, vleugelspel en passen... het wordt toch een aanvallende om je aanval te boosten?
Zoiets wil ik dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Dat denk ik ook
Je kan ook het geld in je zak houden en een 30+er aanschaffen met goed vleugelspel en redelijk passen en redelijk ervaring en redelijk leiderschap.. heb ik nu ook voor 42k en levert dus na ervaringstijging 200-300k op. In de tussentijd kan hij je aanval lekker boosten. Of is dat niet goed genoeg? Je kan dan evt het andere geld in een spits of mid stoppen of zelfs oppotten tot er nog wat bij komt.
quote:Igor Daners (38917857)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 4 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Cooper Mil FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef maniack28 het volgende:
levert dus na ervaringstijging 200-300k op.
Geluksfactor.Nu stilte 2 minquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar hoe weet je wanneer iemand gaat stijgen in ervaring dan?
Ja ik weet het wil eigenlijk 2 vliegen in 1 klap zoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoveel pos? Die gasten zijn gigantisch duur.... kan je beter 1 echte winger en een echte mid kopen (imo)
Dat d8 ik wel ok thnxquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:09 schreef maniack28 het volgende:
als hij nu zwak heeft zal het verschil niet groot zijn...
bij Engels staat er ook een leuker verhaaltje dan bij Nederlandsquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef The_Hives het volgende:
leuk die vlaamse teksten:
[..]
Bij NL staat er dan: FC Superezels heeft een speler verkocht.
ofquote:Supporters of Streefcity celebrated the announcement that the club has strengthened its squad by signing a new player. "The rest of the league will be trailing in our wake now," predicted one happy fan.
quote:Streefcity got a much-needed addition to their squad today, when they signed a new player. The kit manager wasn't as excited however: "Now I need to get a new jersey for him. Phew, this job is killing me.
het verdient opzich nu het loopt (na 1 seizoen) wel aardig trouwens, maar vooral de grote hoeveelheid spelerontwaarding is vervelend en vreet aan je geldvoorraad. Daarnaast is het een hele saaie trainingsvorm, en de hoeveelheid SP trainers stijgt, zeker het aantal trainers wat ook duurdere spelers traint, dus de toekomst is niet zo gunstig. Daarnaast is het een hele vervelende trainingsvorm omdat je elke week wel 2 a 3 spelers moet aankopen. Daar heb ik de tijd en geduld niet (meer) voor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:11 schreef komrad het volgende:
Ik ben weer terug en nog steeds aan het denken over wedstrijdtactieken en trainingsvormen
Grumpey, kan je uitleggen waarom je de SP training waarwel zegt>
Die eigenschap zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daarnaast is het een hele vervelende trainingsvorm omdat je elke week wel 2 a 3 spelers moet aankopen. Daar heb ik de tijd en geduld niet (meer) voor.
Leuk dat geldquote:Torgeir Andersen (49834924)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 2 220
Loon: 1 176 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jullie denken natuurlijk allemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Daemon19 het volgende:
En wat is nu je huidige economische situatie?
Te weinigquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
Neehoor, ik wilde alleen weten hoeveel je over had.
Is het egt zo ergquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
Je hebt me al zovaak teleurgestelt, dat ik geen verwachtingen heb.
Omdat als ik verwachtingen zou hebben, dan zou je ze toch niet halen
Afgelopen zondag liep die af om 17:20quote:Michael Kämmler (73127643)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 8 500
Loon: 3 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Het zit je wel hoog he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Grumpey het volgende:
ik ben van de totale willekeur. Het boeit niet echt is mijn ervaring. Daarnaast heb ik geen zin om dat te plannen hoor, kan je beter je winst halen door geen reservekeeper te nemen
me 2. en als ik me voorneem iemand op een ander moment te listen, vergeet ik het toch...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Klapdeur het volgende:
Die 3 dagen voordat een transfer afloopt duurt mij al te lang. Als ik plannen heb om iemand te verkopen gaat hij direct de TL op
Drie dagen vind ik ook wel lang omdat het bieden toch meestal op het laatst gebeurd. Aan de andere kant: je weet niet hoeveel van de bieders jouw speler al hadden gevonden en gebookmarked hebben zodat ze op het laatst gaan bieden.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Klapdeur het volgende:
Die 3 dagen voordat een transfer afloopt duurt mij al te lang. Als ik plannen heb om iemand te verkopen gaat hij direct de TL op
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Daemon19 het volgende:
Als het kan motsen..
Anders wint hij waarschijnlijk, of gelijk.
Zelfs dan kan je nog een verdediger op offensive zetten. Kijk eens naar mijn opstelling laatste comp. wedstrijden. Zowel Saint-martin als Waibel zijn beide middenvelders, met matig of redelijk verdedigen. Ze staan op offensive en maken zo het middenveld stuk sterker. Ze voegen niet zoveel toe aan mijn verdediging maar dat maakt niet uit aangezien ik toch nog 2 verdedigers over heb, als de tegenstander maar minder kansen tegen krijgt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef jde_kok het volgende:
Speel nu met een 3-5-2 opstelling. 1 centrale verdediger staat doorgeschoven naar het middenveld.
Leuk dat je het zegt, je bent alleen 1,5 week te laat voor de beker en 1 week te laat voor de competitie..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).
En als je dat niet kan, gewoon piccen. Motsen in 2e wedstrijd doen we wel weer wanneer we willen degraderen.
EDIT: waarom niet motsen? Naast dat het je TS verneukt voor 2 wedstrijden zoals iedereen weet is er nog de veel betere vraag: waarom niet motsen in 2e week?
Nou, dit komt omdat pic relatief werkt. Dit is gelijk duidelijk voor de wiskundeleraren onder ons, maar voor de leek even korte illustratie:
100 + 10% = 110 = 10 erbij
1000 + 10% = 1100 = 100 erbij
je ziet, hoe hoger je TS al is, hoe meer er ook bij komt bij een pic. Zodra je walking on clouds bent, heb je aan 1 pic in de 3 weken genoeg om boven content te blijven.
Het werkt ook andersom, staat je TS eenmaal op moordadig, dan duurt het heel lang voordat je ooit weer eruit komt, zelfs met piccen.
Daarom: pic de 1e wedstrijd van het seizoen altijd, samen met de 1e beker en de (Voor de meesten) 2e ronde van de beker zit je gelijk gebakken voor rest van seizoen. Motsen kan pas in 1 van de laatste wedstrijden, maar zelfs dan niet.
wat raad je aan voor iemand die 5-3-2 op de counter speelt? Zou ik bijvoorbeeld het hele seizoen kunnen piccen? Of is dat zelfs als je op de counter speelt niet handig?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
never nooit niet motsen. Gewoon even een taktisch ingreep in je opstelling, zodat je net even iets hoger middenveld haalt (speel eens een middenvelder in je verdediging op aanvallend, of een eentje in de spits op verdedigend).
En als je dat niet kan, gewoon piccen. Motsen in 2e wedstrijd doen we wel weer wanneer we willen degraderen.
EDIT: waarom niet motsen? Naast dat het je TS verneukt voor 2 wedstrijden zoals iedereen weet is er nog de veel betere vraag: waarom niet motsen in 2e week?
Nou, dit komt omdat pic relatief werkt. Dit is gelijk duidelijk voor de wiskundeleraren onder ons, maar voor de leek even korte illustratie:
je ziet, hoe hoger je TS al is, hoe meer er ook bij komt bij een pic. Zodra je walking on clouds bent, heb je aan 1 pic in de 3 weken genoeg om boven content te blijven.
Het werkt ook andersom, staat je TS eenmaal op moordadig, dan duurt het heel lang voordat je ooit weer eruit komt, zelfs met piccen.
Daarom: pic de 1e wedstrijd van het seizoen altijd, samen met de 1e beker en de (Voor de meesten) 2e ronde van de beker zit je gelijk gebakken voor rest van seizoen. Motsen kan pas in 1 van de laatste wedstrijden, maar zelfs dan niet.
Doe mij er ook maar vijf...Kan ik van iemand 8,5 miljoen lenen?quote:Feliberto Basualto (114138293) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 4 850
Loon: 1 140 ¤/week
Eigenaar: Pumas!
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
verkopen, cashen je winst, nog een keer speler kopen en dan gewoon weer verder trainen. Later levert hij echt niet meer op aan pure winst dan 1 miljoen binnen 1 week.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij benoem ik mezelf tot OpperGrootMeesterTrainer der Trainers!
TWEE nieuwe jeugdspelers (allebei 17 jaar, vorige week ingekocht), zijn BEIDE na 1 week positiespel training gestegen van goed naar uitstekend!!!!!!!!!!!!
Nu twijfel ik, of dat ik ze moet verkopen 17 jaar uitstekend levert vrij veel op.. (1 miljoen..? Dat is een winst van meer dan een half miljoen per week!!!) of door trainen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk in week 1 van volgend seizoen al op uitmuntend zitten (18 jaar). en rond week 3 van seizoen 20 (19 jaar) wonderbaarlijk zijn (U20?).
Advies gewenst!
als je TS al op walking op clouds staat valt het ook weer terug naar dit niveau na een pic. Zodra je dit hebt kan je het beste normal spelen, aangezien je nutteloos verzwakken ook beetje nutteloos is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat raad je aan voor iemand die 5-3-2 op de counter speelt? Zou ik bijvoorbeeld het hele seizoen kunnen piccen? Of is dat zelfs als je op de counter speelt niet handig?
quote:Reto Mapes:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van briljant naar wonderbaarlijk.
Teunis Joling:
Het keiharde werken op de training had effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitmuntend naar briljant.
Verkopen, de winstmarge die je nu in 1 week haalt haal je never nooit meer. Koop van het geld gewoon 2 identieke spelers ook met goed die ook hoog zittenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij benoem ik mezelf tot OpperGrootMeesterTrainer der Trainers!
TWEE nieuwe jeugdspelers (allebei 17 jaar, vorige week ingekocht), zijn BEIDE na 1 week positiespel training gestegen van goed naar uitstekend!!!!!!!!!!!!
Nu twijfel ik, of dat ik ze moet verkopen 17 jaar uitstekend levert vrij veel op.. (1 miljoen..? Dat is een winst van meer dan een half miljoen per week!!!) of door trainen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk in week 1 van volgend seizoen al op uitmuntend zitten (18 jaar). en rond week 3 van seizoen 20 (19 jaar) wonderbaarlijk zijn (U20?).
Advies gewenst!
quote:Joseph Franquet (96255472)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 2 760
Loon: 1 560 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
mag ik vragen voor hoeveel je de redelijk/redelijks die nu gestegen zijn gekocht hebt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:56 schreef ASSpirine het volgende:
goed/redelijk met technisch uit Israël
goed/redelijk met onvoorspelbaaruit Engeland
uitstekend/redelijk met krachtig uit Italië
en ze hebben allemaal geen andere bijstat, de beste die ze na passen hebben is max zwak
Ben nog aan het denken voor de lange termijn, mss haal ik er 1 bij of niet (dus verkoop of niet)
Ik heb in het verleden eens een formidabel wing met uitstekend passen verkocht, van 19 jaar tegen 1 milj
Dus 500k moet wel te halen zijn denk ik
quote:Niran Kashtan
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
ga je je stijgers verpatsen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef foetre het volgende:
TU:
TSI: -620(+740/-1360)
Vorm: -3 (+3/-6)
DEF: +2(vorige week aangekocht)
Pfffff die vorm zit me niet mee
Dit is dus precies hoe ik het doequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |