Wees blij dat je überhaupt wat pullt. Het is bij mij al bijna een seizoen alleen maar baggerquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef Oldbie het volgende:
Oh wat voel ik me heerlijk genaaid:
Mooie YP....transfermarkt in de gaten gehouden en spelers met exact dezelfde stats gingen voor bedragen rond de 1,4 miljoen de deur uit.
Wat krijgt Oldbie???? 906k
Dit is natuurlijk wel lekker:
[..]
Ik ben best blij met mijn centjes....alleen jammer dat ik een half miljoen aan mijn neus voorbij zie gaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt wat pullt. Het is bij mij al bijna een seizoen alleen maar bagger
10 mensen in totaal is het bestequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:02 schreef MyImmortal het volgende:
ik dacht dat je keeperass + assistenten maximaal maar 10 mag zijn. anders kon de training verloren gaan ofzo?
quote:vb.
De spelers van FC Hoogies waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
vlaamsquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
10 mensen in totaal is het beste
Met alles erboven krijg je problemen
Zijn er hier meer mensen die de taal op Vlaams hebben![]()
Echt een stuk leuker dan het Nederlands
[..]
Heb er toch 10quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
je hebt 1 assistent te veel 10+1=11 en volgens mij geeft dat een negatief effect
Keeper trainers en assistenter worden bij elkaar geteldquote:
volgens het andere topic geelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Luirink ROOOD!!
http://wiki.hattrick.org/Economistquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoeveel kapitaal je nodig hebt om van 10 naar 9 economen terug te schakelen (en de 100k te behouden)
Jezus, beetje overkill?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe zit het nou precies met dat personeel? Hoeveel mensen heb ik nodig?
Wat ik nu heb:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 10
Sportpsychologen: 5
Woordvoerders: 10
Economen: 1
Fysiotherapeuten: 3
Dokters: 3
En waarom? Al sla je me dood
Kan iemand me dit ff uitleggen enzo
Forum Opties | |
---|---|